جلسه سوم.معنویت انقلابی در مکتب امام.mp3
40.53M
💠 #مکتب_امام 💠
📌 معنویت انقلابی
🎵جلسه سوم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
خانه طلاب جوان
💠 #مکتب_امام 💠 📌 معنویت انقلابی 🎵جلسه سوم 🔘 #استاد_مهدیان 🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
💠 منبع معرفی شده استاد مهدیان برای موضوع: معنویت انقلابی 🔰🔰🔰
📌پیام امام راحل به حجاج
⭕️ دانلود 🔰🔰
4_255916326411829601.docx
78.5K
#جزوات_طلبگی (۴۴)
📖 پیام امام خمینی(ره) به حجاج بیت الله الحرام
#امام_خمینی
📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
جلسه چهارم.راهبرد تولید علم دینی.mp3
27.83M
💠 #مکتب_امام 💠
📌راهبرد تولید علم دینی(حوزه و دانشگاه)
🎵جلسه چهارم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
جلسه پنجم.راهبرد تولید علم دینی 2.mp3
42.15M
💠 #مکتب_امام 💠
📌 راهبرد تولید علم دینی(۲)(حوزه و دانشگاه)
🎵 جلسه پنجم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
خانه طلاب جوان
💠 #مکتب_امام 💠 📌 راهبرد تولید علم دینی(۲)(حوزه و دانشگاه) 🎵 جلسه پنجم 🔘 #استاد_مهدیان 🔈🔈 خانه طل
💠 منبع معرفی شده استاد برای موضوع: راهبرد علم دینی 🔰🔰
📌 بیانات امام راحل در جمع اساتید دانشگاه
⭕️ دانلود 🔰🔰
4_255916326411829603.docx
24.6K
#جزوات_طلبگی (۴۵)
📖 بیانات امام خمینی(ره) در جمع اساتید دانشگاه تهران
#امام_خمینی
📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
جلسه ششم.نقش حوزه و طلبگی.mp3
14.09M
💠 #مکتب_امام 💠
📌 نقش حوزه
🎵جلسه ششم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
جلسه هفتم جهاد و مبارزه در مکتب امام.mp3
34.77M
💠 #مکتب_امام 💠
📌جهاد و قیام لله (۱)
🎵جلسه هفتم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
جلسه هشتم جهاد و مبارزه در مکتب امام2.mp3
30.97M
💠 #مکتب_امام 💠
📌 جهاد و قیام لله(۲)
🎵 جلسه هشتم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
خانه طلاب جوان
💠 #مکتب_امام 💠 📌 جهاد و قیام لله(۲) 🎵 جلسه هشتم 🔘 #استاد_مهدیان 🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTola
💠 منبع معرفی شده استاد برای موضوع: جهاد و قیام لله در مکتب امام 🔰🔰
📌 پیام قطعنامه ۵۹۸
⭕️ دانلود 🔰🔰
4_255916326411829602.docx
59.8K
#جزوات_طلبگی (۴۶)
📖 پیام قطعنامه ۵۹۸
#امام_خمینی
📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
جلسه نهم مردم در مکتب امام.mp3
39.75M
💠 #مکتب_امام 💠
📌 مردم در مکتب امام
🎵 جلسه نهم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
جلسه دهم محرومین در مکتب امام.mp3
28.73M
💠 #مکتب_امام 💠
📌محرومین در مکتب امام
🎵جلسه دهم
🔘 #استاد_مهدیان
🔈🔈 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
❌ روحانی شیعه متصل و در خدمت مردم است... پشتیبان ما، مردم هستند ❌
✴️ روحانی شیعه فقط متصل به #مردم و برای مردم و در شئون روحانی، در #خدمت_مردم است؛ لذا #تغذیه_مالی_روحانیون هم از مردم است.
❌ بارها بعضی از آقایان معتبر و معروف قم به بنده گفتهاند که شما بیایید از #منابع_دولتی برای حوزهها یک بخشی را به عنوان #شهریه جدا کنید؛ بنده سالهاست با این قضیه مخالفت کردهام و گفتهام نمیکنم. خود من هم که شهریه میدهم، از #وجوهات میدهم. این خیلی مهم است: #پشتیبان ما مردمند.
🔆۱۳۸۵/۰۸/۱۷
#امام_خامنه_ای
#مردم
#خدمت_مردم
#شهریه
#وجوهات
✴️✴️✴️✴️ خانه طلاب جوان ⬇️⬇️⬇️⬇️
@khaneTolab
#امتداد_اجتماعی_فلسفه
❌ شهید مطهری در میان فلاسفه معروف اسلامی، تنها فردی است كه دیدگاه فلسفی او به مسائل #اجتماعی و #سیاسی و حتی #مسائل_زندگی تسری مییابد و باید این #ویژگی_منحصر_به_فرد استاد مطهری به طور صحیح معرفی شود.
🎙 ۱۳۸۵/۰۲/۱۰
#امام_خامنه_ای
📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
4_190480390828327271.mp3
4.03M
🔴 #فرعون_کوچک 🔴
📎 چقدر تشکیلاتی هستیم❓
📎 تشکیلات یعنی همه مسئول و دلسوز هستند
📎 ولایت تک تک افراد که از او حرف گوش می دهد نمی خواهد
🎙 #استاد_پناهیان
✳️✳️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
🔴 خرج کدام جبهه می شویم؟...عبودیت جمعی 🔴
❌ باید مراقب #جریان_اجتماعی که حول امام -#امام_جائر یا #امام_حق- شکل میگیرد، باشیم. ببینیم در کدام جبهه هستیم و وجود ما خرج کدام جبهه میشود. من هرچه نماز شب بخوانم ، عبادت ، مناجات، دعا ، توسل، قرآن و ... انجام بدهم ، مهم این است که وجود من خرج کدام جبهه میشود.
📣 خداوند میفرماید :«لَأُعَذِّبَنَ» یعنی قسم میخورم -با تاکید فراوان- که عذاب کنم؛ «كُلَّ رَعِيَّةٍ فِي الْإِسْلَامِ دَانَتْ بِوَلَايَةِ كُلِّ إِمَامٍ جَائِرٍ لَيْسَ مِنَ اللَّهِ» آن کسی که وجودش خرج جبهه دیگری میشود و ذیل #حاکمیت_خدا نیست؛ «و إِنْ كَانَتِ الرَّعِيَّةُ فِي أَعْمَالِهَا بَرَّةً تَقِيَّةً» حتی اگر او نیکوکار و خداترس باشد یعنی در اعمال فردی بهترین باشد.
از آن طرف میفرماید «وَ لَأَعْفُوَنَّ» قسم میخورم -با تاکید فراوان- که گذشت میکنم و می بخشم؛ «عَنْ كُلِّ رَعِيَّةٍ فِي الْإِسْلَامِ دَانَتْ بِوَلَايَةِ كُلِّ إِمَامٍ عَادِلٍ مِنَ اللَّهِ» آن کسی که وجودش خرج #جبهه_اسلام میشود؛ «و إِنْ كَانَتِ الرَّعِيَّةُ فِي أَنْفُسِهَا ظَالِمَةً مُسِيئَةً» اگر چه در زندگی شخصی خودش انسان ظالم و گناهکاری بوده اما وجودش در آن #اراده_جمعی که میخواهد کار بزرگی انجام بدهد خرج میشود.
⭕️ از این دست روایات بسیار است. برای مثال امام صادق(ع) میفرماید: «لَوْ أَنَّ الرَّجُلَ عَمِلَ أَعْمَالَ الْبِرِّ كُلَّهَا وَ صَامَ دَهْرَهُ وَ قَامَ لَيْلَهُ وَ أَنْفَقَ مَالَهُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَ عَمِلَ بِجَمِيعِ طَاعَاتِ اللَّهِ عُمُرَهُ كُلَّهُ وَ لَمْ يَعْرِفْ نَبِيَّهُ الَّذِي جَاءَ بِتِلْكَ الْفَرَائِضِ فَيُؤْمِنَ بِهِ وَ يُصَدِّقَهُ وَ إِمَامَ عَصْرِهِ الَّذِي افْتَرَضَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَيْهِ طَاعَتَهُ فَيُطِيعَهُ لَمْ يَنْفَعْهُ اللَّهُ بِشَيْءٍ مِنْ عَمَلِه» بعد ایشان به این آیه از قرآن اشاره میکنند « وَ قَدِمْنا إِلى ما عَمِلُوا مِنْ عَمَلٍ فَجَعَلْناهُ هَباءً مَنْثُوراً» و بعد در ادامه میفرماید «وَ لَوْ تَقَطَّعَ الْجَاهِلُ مِنْ الْعِبَادَةِ إِرْباً إِرْباً مَا ازْدَادَ مِنَ اللَّهِ إِلَّا بُعْداً» این انسان اگر از فرط عبادت تکه تکه بشود چیزی بر او زیاد نمیشود جز دوری از خداوند.
✴️ در مورد بسیاری از آیاتی که درباره #حبط_عمل آمده، در تفاسیر گفته شده که منظور از حبط عمل، آنجایی است که این وجود در دستگاه دیگری خرج شده ولی در ظاهر در زندگی فردی در حال #عبادت است.
✳️ دینداری دستور عبودیت است و دین بیشتر از این که دستور #عبودیت_فردی باشد دستور #عبودیت_جمعی است. این عبادت و اعمال فردی ما با این #اراده_جمعی که به وسیله آن میشود کار های بزرگ را انجام داد، اصلا قابل مقایسه نیست.
این روایت که میفرماید «بُنِيَ الْإِسْلَامُ عَلى خَمْسٍ: الصَّلَاةِ، وَ الزَّكَاةِ، وَ الصَّوْمِ، وَ الْحَجِّ، وَ الْوَلَايَةِ وَ لَمْ يُنَادَ بِشَيْءٍ مَا نُودِيَ بِالْوَلَايَة» چون اصلا قابل مقایسه نیست حج و نماز شب و ... با اینکه در دستگاه حق، در این جمع اراده ها حول محور #ولی بتوان یک کار بزرگی انجام داد.
❌ شاید تعبیر معروف #امام_خمینی_ره که میفرماید «الاسلام هو الحکومة بشؤونها» به همین دلیل باشد؛ «و الاحکام قوانین الاسلام و هی شأن من شؤونها» یعنی احکام، قوانین #حکومت است و اسلام آمده دستور همین #عبودیت_جمعی را بیان کند و این عبودیت جمعی باید رقم بخورد؛ «بل الاحکام مطلوبات بالعرض و امور آلیة لاجرائها و بسط العدالة» این اجرای حکومت و این #اراده_جمعی به سمت #عدالت_جهانی که امام زمان (عج) میخواهند آن را پدید بیاورند، همان #اسلام_واقعی است و اسلام میخواهد این را محقق کند و بقیه بالعرض در خدمت این هدف قرار دارند و امور آلی هستند برای اجرای آن.
🎙 استاد #عالم_زاده_نوری
#اراده_جمعی
#عبودیت_جمعی
#عبودیت_فردی
#سلوک_انقلابی
#امام_حق
#حاکمیت_خدا
#جبهه_اسلام
#حبط_عمل
#امام_خمینی_ره
📖📖📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰🔰
@KhaneTolab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📚 «ما اهل کتاب هستیم»
👈 روایت کامل بازدید ۲.۵ ساعته رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران
🔻 آنچه میخوانید روایتی ادبی یا گزارشی تحلیلی نیست. نسخه مکتوب گفت و شنودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تعدادی از ناشران است.
🔆 ناشرانی که دوشنبه صبح ۹ اردیبهشت ماه ۹۸ در برشی از سالن بزرگ شبستان مصلای تهران میزبان رهبر ایران شدند.
📹 تنها دلیل خواندنی شدن این خطوط قرار گرفتن در فضایی است که احتمالاً دوربینهای عکاسی و فیلمبرادری نتوانستند همهاش را ضبط کنند.
📝 اسامی افراد و کتابهایی که در متن هست تماماً واقعی است ولی معنایی بیشتر از همین اشارات کوتاهی که در متن میخوانید ندارد.
⏰ ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه مصلی امام خمینی رحمهالله و سیودومین نمایشگاه بین المللی کتاب. همه چیز آماده است.
🔺️ مسیر راهروها برای جلوگیری از زحمت بیشتر مردم بین راهروی یازده تا هجده با دیوار موقت جدا شده است. باقی نمایشگاه به شکل عادی و به روال روزهای گذشته برقرار است.
📝 متن کامل👇
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=42390
❌ تربیت مدرس انقلابی در حوزه علمیه ❌
💠 ...می توان امیدوار بود که در آینده مثلا فرض بفرمایید مدرسین موفق در قم، اغلب #عناصر_انقلابی باشند که در درس، طلبه را با #مفاهیم_انقلابی انس بدهند و آشنا کنند.
⭕️ مدرس اثر دارد؛ ما در حوزه وضعیت مان این جوری است؛ یکی از خصوصیات حوزۀ علمیه و تفاوتش با این دستگاههای آموزشی جدید همین است که طلبه به مدرس خودش و معلم خودش #محبت پیدا می کند، نسبت به او #محبت و #علاقه پیدا میکند. برخلاف این دستگاههای آموزشی جدید که گاهی اوقات کتک کاری می کنند، گاهی اوقات معلم خودشان را کتک هم می زنند و چاقو هم می زنند– از این اتفاقات افتاده، کم هم نبوده – در حوزۀ علمیه این جوری نیست؛ در حوزۀ علمیه طلبه نسبت به این معلمی که به او دارد درس می دهد احساس محبت می کند، اظهار علاقه می کند. خب، این علاقه خیلی تأثیر دارد، اگر او یک کلمه بگوید در #جهت_دهی این طلبه، این اثر می گذارد.
🔴 اگر بتوانید کاری کنید که در آینده مثال فرض کنید که در حوزۀ علمیه، پانصد #مدرس_موفق_انقلابی داشته باشیم، ببینید چقدر کار مهمی است، چقدر کار خوبی است؛ ((انقلابی)) به همین معنای واقعی کلمه یعنی معتقد به #مبانی_انقلاب و معتقد به #ارکان_فکری_انقلاب و مُصر بر #اجرایی_کردن_مفاهیم_انقلابی و رسیدن به ارزش ها و آرمان های انقلابی، با این خصوصیات انقلابی بودن؛ آن وقت حوزۀ قم می تواند مثل یک وزنۀ مؤثری در کل نظام تأثیر بگذارد، یعنی می تواند مسیر حرکت کشور را هدایت کند.
🔆۱۳۹۴/۱۲/۲۵
#امام_خامنه_ای
#مدرس_انقلابی
🔵🔴⚫️⚪️ خانه طلاب جوان ⬇️🔰⬇️🔰
@khaneTolab