📌 معرفی و خرید جزوه "حضور سیاسی طلبه در انتخابات"
🔰 در یک طرح تربیتی آن چه به شاکله شخصیتی یک طلبه سامان می دهد؛ سه بُعد قلب و ذهن و عمل اوست. یکی از ساحت های رفتاری طلبه، که به بُعد عملی او مربوط است، موضوع حضور سیاسی است. رفتار سیاسی مطلوب عموماً و در عرصه ای همچون انتخابات خصوصاً، مسئله ای عامّ البلوی است که برخلاف ظاهر بسیطش به طور جدی نیازمندِ بازتعریف در دوران گذار می باشد.
📍 جزوه حاضر با دغدغه ارائه مختصاتی اولیه از بایسته های حضور سیاسی یک طلبه، در دوران انقلاب اسلامی تهیه شده است. این جزوه محصول مباحثات چند ماهه تعدادی از اساتید و طلاب جوان حوزه علمیه قم، تحت عنوان کارگروه حضور سیاسی طلبه عصر انقلاب می باشد. این مباحثات به محوریت نظام اندیشه امامین انقلاب اسلامی و با بررسی بیش از صد سند از آثار امام خمینی (رحمه الله علیه) وشصت سند از آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به انجام رسیده است.
☑️ جهت خرید جزوه اینجا را کلیک کنید.
#انتخابات
#حوزه_انقلابی
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌱 خودسازی مقدم بر جامعه سازی
🔰 هر کسی از روحانیون در هر مرکزی که پُست و جای اوست، همهی وجود و همهی همت خود را بر تبیین دین و تربیت دینی مردم بگذارد؛ البته «فلیبدأ بتعلیم نفسه قبل تعلیم غیره».
🔆 رهبر انقلاب اسلامی
۱۳۷۰/۱۰/۱۱
#تعلیم_و_تربیت
#حوزه_تراز_انقلاب
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
⚠️ واجب ترین کار
🔰 باید اهل علم و طلابِ این راه پر خطر اوّل چیزی را که در نظر گیرند این باشد که اصلاح خود کنند در خلال تحصیل. و آن را حتی الامکان بر جمیع امور مقدم شمارند که از تمام واجبات عقلیه و فرائض شرعیه واجبتر و سختتر همین امر است.
🔆 حضرت امام خمینی(ره)؛ شرح چهل حدیث، ص 378ـ379.
#تعلیم_و_تربیت
#حوزه_تراز_انقلاب
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📜 #نشریه_عهد_67
💠♦️#منظومه_برتر♦️💠
✅ موضوع :🔰🔰🔰
🔷♦️واکاوی نظام اندیشه مقام معظم رهبری♦️🔹
🌸 با ما همراه باشید...
#نشریه_عهد
#عهد_67
*️⃣*️⃣ دریافت نشریه عهد 🔰🔰🔰
https://eitaa.com/joinchat/3229286474Cc283d72f64
📚 کتاب مصور #هنرمند_جهادگر
🌱 روایت تصویری چهل سال حیات انقلابی
سید محمد ساجدی
📌 ما دیده ایم چطور خستگی هم میتواند نقش و نگاری زیبا و دلانگیز بسازد. ما ملاحت افتادگی را در لباس خاکی چشیده ایم. ما شیرینی غیرت و تعصب ممدوح را لمس کرده ایم. در عقیده و تلاش، سخت مثل آهن تفتیده و همان آن، زانوی شکننده و چشم و دل محزون در برابر یتیم و نیازمند را درک کرده ایم. سالهاست در تماشای جمع اضدادیم که کسب جمعیت از آن زلف پریشان کردیم. سید محمد ما جمع اضداد بود…
☑️ برای خرید کتاب فوق، اینجا را کلیک کنید.
#هنرمند_جهادگر
#حیات_انقلابی
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
هدایت شده از نشریه عهد
عهد 67.pdf
13.69M
📜 #نشریه_عهد_67
✅ موضوع :🔰🔰🔰
🔷واکاوی نظام #اندیشه #مقام_معظم_رهبری🔹
🎙 مصاحبه این شماره 🔻🔻🔻
🌀مصاحبه با حجت الاسلام و المسلمین #صلح_میرزایی مدیر موسسه انقلاب اسلامی با موضوع نطام فکری مقام معظم رهبری
✍️برخی یادداشت های این شماره🔻🔻🔻
1️⃣جامعیت نظام اندیشه(استاد خسروپناه)
2️⃣مارقین معاصر(حجت الاسلام و المسلمین فلاح)
3️⃣آمیختن دو خط (حجت الاسلام شبان)
4️⃣منظومه فکری رهبر انقلاب در مواجهه با دشمن(استاد شفیعی)
🌸 با ما همراه باشید...
#نشریه_عهد
#عهد_67
*️⃣*️⃣ دریافت نشریه عهد 🔰🔰🔰
https://eitaa.com/joinchat/3229286474Cc283d72f64
📌 راه را گم نکنیم
🔰 #امام_بزرگوار و عزیز ما داراى مضمون و معنا و مغز بود. آنچه در اختیار ملت ایران و در معرض دید و فکر ملتها در سراسر عالم است، ساخته و پرداختهى آن دست توانا است. ما براى اینکه راه را درست برویم، باید نقشهى معمار را بدانیم. اگر در یک بناى متعارف معمولى، نقشه در اختیار نباشد، نقشهى اصلى معلوم نباشد، سازندگان و بنایان هرچه هم چیرهدست باشند، ممکن است اشتباه کنند؛ باید نقشهى اصلى را دانست تا بتوان براساس آن نقشهى اصلى، اگر هنرى در سازندگى و در احیاء هست، آن را بهکار برد. نقشهى او نقشهاى نبود که فقط از ذهن انسان صادر بشود، قطعاً #مؤیدمنعندالله بود؛ خود امام بزرگوار این را میدانست و به آن معترف بود؛ خود او میگفت آنچه پیش آمده است با دست قدرت الهى است و درست فهمیده بود و چشم بصیر و بیناى او درست دیده بود. ما مواظب باشیم؛ آن نقشه را بشناسیم تا بتوانیم راه را ادامه بدهیم. اگر نقشه را ندانستیم، #زاویه پیدا میکنیم؛ وقتى زاویه پیدا شد، روزبهروز هرچه پیش برویم، از راه اصلى و #صراط_مستقیم دور میشویم؛ وقتى از صراط مستقیم دور شدیم، از هدفها دور میشویم، به هدفها نمیرسیم؛ براى اینکه به هدف برسیم، باید راه را گم نکنیم؛ براى اینکه راه را گم نکنیم، باید نقشهى اصلى و اساسى، جلوى چشم ما باشد، آن را بشناسیم و بدانیم.
#راه_امام
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🔰 نقشهى امام، کار اصلى امام، بناى یک نظم مدنى - سیاسى براساس #عقلانیت_اسلامى بود؛ مقدمهى لازم این کار، این بود که نظام پادشاهى - که هم فاسد بود، هم وابسته بود، هم دیکتاتور بود؛ این سه خصوصیت در نظام پادشاهى وجود داشت: هم دچار فساد بود، فسادهاى گوناگون اخلاقى و مالى و غیره؛ هم وابستهى به قدرتها بود، یک روز وابستهى به انگلیس، یک روز وابستهى به آمریکا، حاضر بود منافع خود را و کشور را در مقابل منافع بیگانگان فراموش کند؛ و هم دیکتاتور بود، مستبد بود، رأى مردم، خواست مردم براى نظام پادشاهى مطرح نبود؛ هرکدام از اینها یک فصلِ بلند است، یک کتاب است -[ریشهکن شود]؛ مقدمهى آن کار بزرگى که امام میخواست انجام بدهد، ریشهکن کردن این نظام فاسدِ وابستهى دیکتاتور بود؛ همت را بر این گماشت و نظام ریشهکن شد. در کشور ما #مسئله_این_نیست که نظام پادشاهى برود، به جاى او نظام پادشاهى یا شبهپادشاهىِ دیگرى بنشیند؛ #مسئله_این_است که آن خصوصیاتى که نظام پادشاهى داشت باید ریشهکن میشد و امام بزرگوار ریشهکن کرد؛ سخنان امام، رهنمودهاى امام، رفتار امام همه در اینجهت است.
📆 ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
#راه_امام
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
👌 اختلافات فرعی و سطحی نباید ما را سرگرم، و از مسائل اصلی غافل کند.
🔰 چالشهاى درونى ما اینها است: سرگرم شدن به اختلافات در داخل کشور؛ اختلافات فرعى و اختلافات سطحى، ما را سرگرم بکند، در مقابل هم قرار بدهد، تعارض بهوجود بیاورد، ما را از مسائل اصلى و از خطوط اصلى غافل بکند؛ این یکى از مصادیق آن چالش اصلى است که عرض شد. از دست دادن انسجام ملت از چالشهاى ما است. دچار شدن به تنبلى و بىروحیگى، دچار شدن به کمکارى، دچار شدن به یأس و ناامیدى، تصور اینکه ما نمیتوانیم، تصور اینکه تا حالا نتوانستیم؛ نخیر، همانطور که امام فرمودند ما میتوانیم، باید عزم داشته باشیم، عزم ملى و مدیریت جهادى میتواند همهى این گرهها را باز کند. اینها همه، آن چالشهاى درونى ما است که باید با اینها مقابله کنیم. همانطور که عرض کردیم جوانهاى عزیز ما، نخبگان ما، فضلاى ما باید بنشینند این مسائل را بررسى کنند؛ اینها سرفصلهایى است. نام مبارک امام بزرگوارمان و یاد آن بزرگمرد و نقشهى آن معمار بزرگ میتواند ما را در همهى این فصول یارى کند و به ما امید ببخشد و نشاط بدهد و روحیه بدهد؛ همچنان که تا امروز چنین بوده است و به توفیق الهى در آینده [هم] چنین خواهد بود.
🌱 ره_بر_انقلاب
📆 ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
#اختلافافکنی
#اصلی_فرعی_کردن_امور
#مکتب_امام
📚📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌱 رابطه دین و دنیا؛ جوهره اصلی مکتب امام
🔰 جوهر اصلی در مكتب امام بزرگوار ما، رابطهی #دین و #دنیاست؛ یعنی همان چیزی كه از آن به مسالهی دین و سیاست و دین و زندگی هم تعبیر میكنند.
#ره_بر_انقلاب
📆 ۱۳۸۴/۰۳/۱۴
#سیاست_و_دیانت
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
مکتب امام (ره)؛ عامل مقاومت و ایستادگی ملت ایران
عامل مهم تسلیمناپذیری و ایستادگی ملت ایران در راه پُرافتخارخود، فلسفهی سیاسی و مکتب سیاسی امام است، که ملت ما از بن دندان به آن اعتقاد دارند.
🔆 ره_بر_انقلاب
📆 ۱۳۸۳/۰۳/۱۴
#اندیشه_سیاسی
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
♦️جلسۀ دوم از مباحث اصول امام با موضوع «قیام الامارات و الاصول مقام القطع»
🔹معنای حجیت اماره از منظر اعلام ثلاثه
1️⃣ شیخ اعظم: اماره طریقیت و مرآتیت داشته و به منزلۀ علم است.
2️⃣ محقق خراسانی: مجعول در امارات منجزیت و معذریت است.
3️⃣ محقق نائینی: مجعول در امارات، تقسیم کشف، الغای احتمال خلاف و علم تعبدی است.
#مکتب_امام
#خانۀ_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
مکتب امام خمینی ره؛ کامل و ذو ابعاد
مكتب امام (ره) یك بستهی كامل، مجموعه و دارای ابعادی است؛ این ابعاد را باید با هم دید، با هم ملاحظه كرد.
📆 ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
#جملههای_برگزیده
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌱 اسلام هم برای دنیا طرح و برنامه دارد ، هم برای آخرت
🔰 اسلام یک چیزی نیست که برای یک طرفِ قضیه فکر کرده باشد، اسلام در همۀ اطراف قضایا حکم دارد، تمام قضایای مربوط به دنیا، مربوط به سیاست، مربوط به اجتماع، مربوط به اقتصاد، تمام قضایای مربوط به آن طرف قضیه که اهل دنیا از آن بی اطلاعند. ادیان توحیدی آمده اند برای اینکه هر دو طرف قضیه را نگاه بکنند و طرح بدهند، نسبت به هر دو طرف قضیه آنها حکم دارند، طرح دارند، اینطور نیست که یا این طرف را و از آن طرف غافل باشند، یا آن طرف را و از این طرف غافل باشند، نه، آن طرف هم نظر دارند، این طرف هم نظر دارند و خصوصاً اسلام که از همه ادیان بیشتر در این معنا پافشاری دارد.
📚 آیین انقلاب اسلامی، گزیده ای از اندیشه و آراء امام خمینی، ص 121
#اندیشه_های_بنیادین
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌱 تولید فکر و تولید انسان؛ دو عنصر اساسی ایجاد تمدن اسلامی
👌 براى ايجاد يك تمدّن اسلامى - مانند هر تمدّن ديگر - دو عنصر اساسى لازم است: يكى توليد فكر، يكى پرورش انسان. فكر اسلامى مثل يك درياى عميق است؛ يك اقيانوس است. سيْر در اين اقيانوس عظيم و رسيدن به اعماق آن و كشف آن - كه از كتاب و سنّت همهى اينها استفاده مىشود - كارى است كه همگان بايد بكنند؛ كارى است كه در طول زمان بايد انجام گيرد. توليد فكر در هر زمانى متناسب با نياز آن زمان از اين اقيانوس عظيم معارف ممكن است.
#اندیشه_های_بنیادین
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
خانه طلاب جوان
🌱 تولید فکر و تولید انسان؛ دو عنصر اساسی ایجاد تمدن اسلامی 👌 براى ايجاد يك تمدّن اسلامى - مانند هر
👌 شرط دوم، پرورش انسان است. حال در آنجايى كه فكر و انسان بايد توليد شود، ببينيد نقشآفرينان چه كسانى هستند. اين نقشآفرينان كسانى هستند كه بايد بتوانند افكار را هدايت كنند. اين يك بُعد قضيه است. چون اين راه جز با پاى ايمان و نيروى ايمان و عشق طىشدنى نيست، بايد كسانى باشند كه بتوانند روح ايمان را در انسانها پرورش دهند. نقش علماى دين، نقش كسانى كه در راه پرورش ايمان مردم از روش دين استفاده مىكنند، يك نقش يگانه است؛ نقش منحصر به فرد است. برقى از سخن يك عالمِ دينِ پارسا و زمانشناس ممكن است بجهد، ظلماتى را از دلى يا دلهايى بزدايد؛ چقدر هدايتها به اين ترتيب اتّفاق افتاده است. اين نقش، نقش يگانه است. نقشآفرينى را به علماى دين منحصر نمىكنيم؛ اما جايگاه نقشآفرينى علماى دين را از همهى جايگاههاى ديگر برجستهتر مىبينيم؛ به اين دليل روشن كه در اين راه، انديشهى دينى و ايمان دينى براى انسانها لازم است؛ توليد فكر اسلامى براى اين راه ضرورى و لازم است و اگر علماى دين سر صحنه نباشند، ديگرى نمىتواند اين كار را انجام دهد. البته در آحاد مردم هم نقشآفرينىِ دينى هست؛ از راه امر به معروف و نهى از منكر؛ از راه آمادهسازى خود براى اينكه در يك جايگاه نقشآفرين قرار گيرند.
🔆 ره_بر_ انقلاب
📆 1379/07/14
#اندیشه_های_بنیادین
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
📚📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🔆 به مناسبت هفته پژوهش
❎ استعمار؛ نتیجه ی علم بدون جهت
🔰 #علم وقتی #جهت نداشت میشود استعمار. پدر میلیونها انسان را درآوردند بهوسیلهی علم. علم بیجهت، علم بی منطق اخلاقی و معنوی، خب میشود این. ما احتیاج داریم به اینکه اداره کنیم دستگاه خودمان را؛ خودمان را اداره کنیم، خودمان را هدایت کنیم، مراقب باشیم علم ما به آن سمت نرود؛ علم وقتیکه در راه خطا افتاد میشود بمب اتم. این خطر بزرگی است برای بشریّت، برای تمدّن، برای انسان، برای مادّه و معنا؛ این بهخاطر علم است، علم گاهی اینجوری میشود. پس ما بایستی دستگاه علمی خودمان را #مراقبت کنیم و یک راه جدیدی برای علم درست کنیم. آن چیست؟ آن عبارت است از #سازندگی_اخلاقی و معنوی در کنار علم.
✌️ ره_بر_انقلاب
📆 ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
#علم_و_پژوهش
#هفته_پژوهش
#خانه_طلاب_جوان
📚📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
هدایت شده از نشریه عهد
🌀در دو #ماهنامه_خط_بنویسید🌀
🌸 امتیازات
1⃣پرداخت حق التحریر برای یادداشت های برگزیده
2⃣ چاپ یادداشت در دو ماهنامه خط
📝موضوعات 🔰🔰🔰
1⃣ سیره ائمه اطهار در مذاکره با دشمن .
2⃣ تاریخچه پایبندی جبهه باطل نسبت به توافقات با ائمه .
3⃣ در سیره اهل بیت با دشمن اصل بر تعامل بوده یا تقابل؟ ایستادگی یا مصالحه؟
4⃣ ویژگی و شخصیت افرادی که از طرف ائمه برای مذاکره با دشمن فرستاده میشدند چگونه بوده؟ و چه عملکردی داشتند؟
5⃣ تفاوت ها و شباهت های استراتژیک دشمن در عصر ائمه با دوران حال حاضر.
6⃣ انواع دشمن و نحوه برخورد یا تعامل با هرکدام در عصر ائمه.
♦️شرایط نگارش 🔰🔰🔰
1⃣ یادداشت حداکثر 2000کلمه و حداقل 1000 کلمه باشد.
2⃣ حداقل 70 درصد یادداشت تولیدی نویسنده باشد .
3⃣ یادداشتها در قالب ورد و با ذکر نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت به آیدی زیر ارسال شود🔻🔻🔻
@jabbar313
4⃣ #مهلت_ارسال یادداشت تا #تاریخ 99/10/9 می باشد .
✴️✴️ نشریه عهد 🔰🔰
https://eitaa.com/joinchat/3229286474Cc283d72f64
#نشر_حداکثری
📚 سلسله جلسات تدریس کتاب
《روح توحید نفی عبودیت غیر خدا》📚
📣 مدرس : حجت الاسلام #شبان
🖥 4 جلسه
💳 فایل تصویری بدون تخفیف: 50 هزار تومان
💳 فایل صوتی بدون تخفیف : 40 هزار تومان
🔰🔰🔰#تخفیفات🔰🔰🔰
🔊🔊 35% تخفیف خانه طلاب برای طلاب و دانشجویان .
+ 35% تخفیف ویژه برای مخاطبین سیر مطالعاتی صراط .
📲 برای خرید و سفارس این محصول به آیدی @gohari_67 در ایتا پیام ارسال نمایید .
#سیر_مطالعاتی_صراط (منظومه فکری مقام معظم رهبری)
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
#نشر_حداکثری
📚 سلسله جلسات تدریس کتاب
《ولایت و حکومت》📚
📣 مدرس : حجت الاسلام #عصاره
🖥 4 جلسه
💳 فایل تصویری بدون تخفیف: 50 هزار تومان
💳 فایل صوتی بدون تخفیف : 40 هزار تومان
🔰🔰🔰#تخفیفات🔰🔰🔰
🔊🔊 35% تخفیف خانه طلاب برای طلاب و دانشجویان .
+ 35% تخفیف ویژه برای مخاطبین سیر مطالعاتی صراط .
📲 برای خرید و سفارس این محصول به آیدی @gohari_67 در ایتا پیام ارسال نمایید .
#سیر_مطالعاتی_صراط (منظومه فکری مقام معظم رهبری)
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
♦️مکتب فقهی امام: ولایت فقیه از منظر امام خمینی
🔹موضوع جلسۀ دوم: مکتب حله و جایگاه آن در تاریخ تحولات فقه حکومتی
🌱با ارائۀ استاد کاظم زاده
1️⃣تحولات فقهی مکتب حله
الف-انکار حجیت خبر واحد توسط ابن ادریس به صورت مستقل
ب-تبویب مستقل دانش فقه برای اولین بار توسط محقق حلی
ج- تقسیم روایت به صحیح، حسن، موثق و ضعیف توسط علامه حلی
د- اهتمام بر قرآن در استنباط فقهی (حجیت ظواهر قرآن)
2️⃣ ارتباط با اهل سنت
3️⃣ تعامل با حکومت های وقت مانند مغولان
الف- جلوگیری از نابودی مساجد و کتابخانه و اماکن عام المنفعه
ب- جلوگیری از کشته شدن علماء و دانشمندان
ج-بسط قدرت سیاسی اجتماعی شیعه
⏱پنج شنبه ها ساعت 9 تا 10
برای ثبت نام به آیدی @Mohamadreza70 پیام دهید.
#مکتب_امام
#خانۀ_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌸🌀آزمون نشریه 67 عهد🌀🌸
📰 منبع آزمون 🔻🔻🔻🔻
《#نشریه_67_عهد 》
⏳مهلت شرکت در آزمون : 🔻🔻
از تاریخ 99/9/25 تا تاریخ 99/10/03
*️⃣*️⃣ دریافت نشریه عهد و شرکت در آزمون 🔰🔰🔰🔰
https://eitaa.com/joinchat/3229286474Cc283d72f64
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وبینار تخصصی بیانیه گام دوم👆👆👆
🔰 مدرسه علمیه معصومیه به مناسبت هفته پژوهش برگزار میکند :
♻️ سلسله نشستهای «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی »
1️⃣ نشست اول: ماموریت طلبه عصر انقلاب در راستای تحقق سرفصل '' معنویت و اخلاق '' از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
🎙سخنران: استاد آیت الله اراکی حفظه الله
زمان: چهارشنبه 26 آذرماه، ساعت 10:30
🌐از طریق لینک های زیر در این نشست مجازی شرکت نمایید.
📡سامانه وبينار مدرسه علميه معصوميه
http://vm.masoumieh.ir/eseminar
http://vc.masoumieh.ir/tahzib
پس از انتخاب گزینه Guest (مهمان) با ثبت اسم وارد شوید.
📣توجه:
ترافیک(ارسال و دریافت داده) در این همایش برای کلیه کاربران رایگان میباشد.
کانال اطلاع رسانی مدرسه علمیه معصومیه:
@masoumieh_ir
🔆 اولین اقدام پیامبر صلیالله علیهوآله بعد از هجرت
🔰 نبی مکرم اسلام در آغاز هجرت، در اولی که توانست خود را از دشواریهای مکه نجات دهد، اولین کاری که کرد، سیاست بود. بنای جامعه اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل قشون اسلامی، نامهی به سیاستمداران بزرگ عالم، ورود در عرصهی سیاسی عظیم بشری آن روز، سیاست است.
🌱 رهبر معظم انقلاب
📆 ۸۵/۰۵/۳۱
#حکومت_اسلامی
#سیره_اهل_بیت_ع
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 شهید خرازی: کار باید فقط برای خدا باشد
👌 هیچ لازم نیست اگر یک کاری را برای خدا میکنیم، این کار را - به دیگران - بگوییم. در جایی که باید عمل کنیم، برویم، حضور داشته باشیم و بجنگیم، اگر برای رضای خدا رفتیم و جنگیدیم، دیگر نیاییم - به دیگران - بگوییم! خدا که دیده است ما - به عهد خود وفا - کردهایم. ما چه دلیلی داریم بیایم و بگوییم؟ «کار اگر برای خداست، گفتن برای چه؟»
🔆 برگرفته از کانال: توحید تشیع
#برای_خدا
#شهید_خرازی
#خانه_طلاب_جوان
📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f