eitaa logo
خانه طلاب جوان
8هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
304 فایل
﷽ 🌀کانال رسمی «خانه طلاب جوان» پویشی برای ترسیم #طلبه_عصر_انقلاب 💎صاحب امتیاز: ☑️ نشریه خط: @KHAT_NASHRIYE ☑️ نشریه عهد: @NASHRIYEAHD ☑️ رادیو روایت: @RADIOREVAYAT ☑️ سیر صراط: @SEIR_SERAT 👨🏻‍💻 ادمین: @admin_kht 🌐 سایت: www.khanetolab.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
270_2026_07Feqh.pdf
178.8K
#جزوات_طلبگی (۱۸) ⭕️ چهار گام برای پویایی #فقه_حکومتی ⭕️ 📖 چیستی فقه حکومتی و اقتضائات آن 📖 🎙 در گفتگو با #استاد_علیدوست #استاد_علیدوست #فقه_حکومتی ✴️✴️ خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
🔴 اینگونه نباشد که همه باید رشته فقاهت را پیگیری کنند 🔴 💠 در گذشته اگر کسی میخواست در حوزه مقام علمی پیدا کند، بایستی به نمیپرداخت! یک آقای ملای محترم عالمی فرضاً اهل تفسیر باشد و مردم از تفسیر او استفاده کنند، بعد برای خاطر آن‌که این درس موجب میگردد او به شهره بشود، این درس را ترک کند! شما را به خدا این نیست!؟ باید عکس این باشد؛ یعنی بگویند آقای فلانی، متخصص و استاد بزرگ است؛ ایشان است؛ ایشان است؛ ایشان است؛ یعنی باید عنوانی در حوزه باشد. این‌طور چیزها باید در حوزه  پیدا بکند؛ کمااین‌که در گذشته هم از این چیزها بوده است.  ✅ در همین زمان خود ما، مرحوم علامه‌ی طباطبایی(رضوان‌اللَّه‌علیه) در حدی بود که اگر منحصر به فقاهت میشد، یقیناً به مرجعیت تقلید میرسید. ایشان از علمای زمان خودش، اگر بیشتر نبود، کمتر نبود؛ اما فقاهت را به کسانی سپرد که مشغول فقاهت بودند. آن زمان در قم مرحوم آیةالله بروجردی با آن عظمت، و اساتید بعد از آن بزرگوار، مشغول کار فقاهت بودند؛ اما ایشان آمد مشغول گردید و رکنی شد، و بعد از آن‌که در قم هیچ نشان قابل توجهی از فلسفه نبود، آن را احیا کرد؛ شاگردانی تربیت نمود، معارف فلسفه را راه انداخت و گسترش داد. البته قبل از ایشان امام فلسفه میگفتند، لیکن در دایره‌ی محدودی و با شاگردان مخصوصی؛ اما ایشان گسترش داد، درس را وسیع کرد و عمرش را به فلسفه صرف نمود. حوزه‌ها باید این‌طور باشند. ❌ این‌گونه نباشد که همه باید رشته‌ی را بگیرند؛ نخیر، طلبه باید بداند که اگر رشته‌ی یا یا یا یا یا بقیه‌ی علوم اسلامی را پیمود، ارزشی در انتظار اوست و ارزشگذاری مناسبی میشود. 🔆۱۳۷۰/۰۶/۳۱ 🔵🔴⚫️⚪️ کانال خانه طلاب جوان ⬇️⬇️⬇️⬇️ @khaneTolab
🔴 متن ۱۳ جلسه 《مبانی معرفتی فقه حکومتی》 آیت الله میرباقری 🔰🔰🔰
1.pdf
1.68M
📖 #جزوات_طلبگی (۱۹) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۱) ♨️ مراحل پنجگانه مبانی معرفتی فقه حکومتی #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
2 (1).pdf
1.48M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۰) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۲) ♨️ بررسی رویکردهای مختلف در تعریف ((فقه حکومتی)) #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
3.pdf
2.19M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۱) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۳) ♨️ بررسی رویکرد 《فقه نظام سازی》 در 《فقه حکومتی》 #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
4.pdf
2.36M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۲) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۴) ♨️ جایگاه مکتب در فقه نظام سازی شهید صدر(ره) #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
5 (1).pdf
2.72M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۳) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۵) ♨️ تحلیل ویژگی های فقه نظامات #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
6.pdf
3.01M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۴) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۶) ♨️ بررسی رویکرد امام خمینی(ره) در تعریف فقه حکومتی #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
7.pdf
2.34M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۵) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۷) ♨️ فقه حکومتی، ناظر به سرپرستی جامعه در حال تغییر #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
8.pdf
2.36M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۶) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۸) ♨️ فقه حکومتی، بیانگر احکام نظام ولایت و تولی اجتماعی #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
9.pdf
2.72M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۷) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۹) ♨️ ابتنای 《فقه احکام موضوعات》 بر 《حکم》، و 《فقه سرپرستی》 بر 《حکومت》 و 《ولایت》 #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
10 (1).pdf
2.04M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۸) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۱۰) ♨️ 《فلسفه فقه》 حلقه اول مبانی فقه حکومتی #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
11.pdf
1.68M
📖 #جزوات_طلبگی (۲۹) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۱۱) ♨️ کیفیت جریان مبانی در فلسفه فقه و فقه حکومتی #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
12 (1).pdf
1.69M
📖 #جزوات_طلبگی (۳۰) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۱۲) ♨️ موضوع: گستره و مقیاس شان تخاطب شارع #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
13.pdf
1.68M
📖 #جزوات_طلبگی (۳۱) #مبانی_معرفتی_فقه_حکومتی (۱۳) ♨️ تبیین مفهوم 《حکومت》، در فقه حکومتی #استاد_میرباقری #فقه_حکومتی 💢💢 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🙏 #توسل و دعا با #۱۰۰_صلوات و #حدیث_کساء 🔸 توصیه #استاد_عابدینی در سه شب پایانی ماه رجب امسال (امروز جمعه آخر ماه رجب، شب شنبه شب آخر ماه رجب، و شب یکشنبه شب اول ماه شعبان) 🔻برای حل مشکلات مردم در سیل ها، و امداد باطنی برای تبدیل گرفتاری مردم به رحمت الهی 🔸 @abedini
37.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ جدید ۱۳۹۸ محبین ائمه(۴) 🎥 🎙 حجت الاسلام والمسلمین (مسئول گروه جهادی محبین ائمه (ع) ) 🔆 همت مردم 🔴 کار امام زمان (عج) زمین نمی ماند ❎ من و تو چه نقشی داریم؟ 🔆 محرومین ولی نعمت ما هستند 🎥 به همراه تصاویری از اردوی جهادی و پروژه عمرانی امسال ✴️✴️ کانال خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
📚 درس در حوزه های علمیه یک عبادت محسوب می شود... ما از زندگی طلبگی تحلیل درستی نداریم 🔴 ✴️ در حوزه‌های علمیه یك محسوب می‌شود. از اوّل این است، درس یك عمل عبادی است. لازمه‌اش این است كه این كار به حساب بیاید. اساتیدی كه قبل از درس وضو می‌گیرند تا با وضو بروند سر درس و طلابی كه پیش از رفتن به جلسه‌ی درس وضو می‌گیرند تا با وضو در درس حاضر بشوند، در حوزه‌ها كم نیستند. این یكی از چیزهای معمولی و رائج است كه وضو بگیرند بروند درس. درس را آن روزی كه در حوزه‌ها هیچ امتحانی وجود نداشت و هیچكس از كسی نمی‌پرسید كه شما چقدر درس خواندید و بیا ببینم چی خواندید. درس را در همان روزها هم طلبه‌ی حوزه با و و به صورت و با فراموش كردن بسیاری از جلوه‌های زندگی دنبال می‌كرد هیچ انگیزه‌ای جز و و نمی‌تواند یك طالب علم را آن وقتی كه از او نمی‌پرسند آقا شما چی خواندید و پیش كی خواندی؟ اینجور وادار به درس خواندن نمی‌كند. ما متأسفانه یك و حسابی از نداریم. 🔆۱۳۶۴/۰۹/۲۶ 📕📗📘📙 خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰🔰 @khaneTolab
فقه حکومتی آیت الله اراکی .pdf
266.4K
📖 #جزوات_طلبگی (۳۲) 🔴 بررسی ارکان، الزامات و اقتضائات #فقه_حکومتی 🎙 گفتگو با آیت الله محسن اراکی #استاد_اراکی #فقه_حکومتی 🔆🔆 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
42.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ جدید #اردوی_جهادی ۱۳۹۸ محبین ائمه(۵) 🎥 ❤️ سید جان ❤️ 🌿 جای خالی #هنرمند_جهادگر سید محمد ساجدی 🌿 ✳️ از این نعمت بالاتر گیر شما نمی آید ✴️ محیط مومنانه 🎥 به همراه تصاویری از #سید_محمد_ساجدی ✴️✴️ کانال خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
🌺 ماه شعبان مبارک باد 🌺 🔆 شعبان؛ فصل مناجات با خدا 🔆 #امام_خامنه_ای #ماه_شعبان 🌿🌿 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khaneTolab
‍ 🔴مناجات شعبانیه در کلام امام خمینی(ره) 🔴 📿ذوق عرفانی📿 🌕و چه بسا مسائل عرفانی که در قرآن و این مناجاتهای ائمه اطهار (سلام الله علیهم) و همین مناجات شعبانیه هست که اشخاص، فلاسفه، عرفا تا حدودی ممکن است ادراک کنند، بفهمند عناوین را، لکن آن چون حاصل نشده است نمی توانند کنند. 💠 آیه شریفه در قرآن: ((ثمّ دنی فتدلی فکان قاب قوسین او ادنی)) خوب، مفسرین، فلاسفه در این باب صحبتها کردند، لکن آن کم شده است: ((الهی هب لی کمال الانقطاع الیک و انر ابصار قلوبنا بضیاء نظرها الیک حتی تخرق ابصار القلوب حجب النور فتصل الی معدن العظمة و تصیر ارواحنا معلقه بعز قدسک الهی و اجعلنی ممن نادیته فاجابک و ناجیته فصعق لجلاک)) اینها عناوینشان را خیال می کند انسان، خوب، ما هم می دانیم. نه عارف و نه فیلسوف و نه دانشمند نمی توانند کنند چی هست مسئله. 🔆مسئله ((فصعق لجلالک))که مبداش قرآن است: (( و خرّ موسی صعقا)) مسئله ای است که انسان گمان می کند که خوب افتاد غش کرد «صعق» یعنی غش کرد، اما این غش چی بوده است؟ غش حضرت موسی چه بوده است؟ این مسئله ای نیست که غیر موسی بفهمد یا: ((دنی فتدلی)) را، این مسئله ای نیست که غیر آن کسی که «دنو» پیدا کرده است بتواند فهم کند، ادراک کند، ذوب کند. یا همین جملاتی که دراین مناجات بزرگ است و بعض جملات دیگری که در آن هست، مسائلی است که به حسب ظاهر سهل است و واقعا است. بسیار می خواهد تا انسان بتواند بفهمد که ناجیته [با فتح تا] نه ناجیته [با ضم تا] «ناجیته» این چی است؟ خدا با آدم مناجات می کند، چی است مناجات؟ چه خواسته اند ائمه؟  📚صحیفه امام، ج۱۷، صص۴۵۷ و ۴۵۸ 🌕☀️🌕☀️ کانال خانه طلاب جوان 🔰🔰🔰🔰 @khaneTolab
❌ توضیحات حجت الاسلام و المسلمین مسئول گروه جهادی محبین ائمه(ع) (خانه طلاب جوان) درباره وضعیت مناطق لرستان و خوزستان و اقدامات پیشنهادی برای 🔰🔰🔰