🔴 موانع انقلابی بودن حوزهها
🔘 گفتوگو با حجتالاسلام والمسلمین سپهری مسئول دفتر دبیرخانه دائمی حوزه انقلابی
◾️اسفند 94 رهبر معظم انقلاب، نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را به محضر پذیرفتند، دیداری گرم و صمیمانه و پر از مهر و محبت بود و حقیر هم خداوند متعال توفیق داده بود یکی از مهمانان آن جلسه بودم. در آن جلسه رهبر معظم انقلاب از کلیدواژهای با عنوان «حوزه انقلابی» رونمایی کردند.
◾️ بعدها رهبر معظم انقلاب همین بحث را ادامه دادند و در جمع خبرگان رهبری، خبرگان انقلابی، را مطرح فرمودند. این اهتمام و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به بحث حوزه انقلابی باعث شد که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که مخاطب اصلی و فیالمجلس بیانات آقا بودند، دبیرخانهای را در مرکز و مهد مبارزات انقلاب اسلامی؛ یعنی مدرسه مبارکه فیضیه افتتاح کند.
◾️ از فعالیتهایی که تا به حال انجام گرفته الحمدلله سلسله نشستهایی بوده که در مدارس تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار کردیم. در این سلسله نشستها اساتید بزگوار سخنرانی کردند، بسته فرهنگی و کتب مربوط به حوزه انقلابی توزیع شده و پرسش و پاسخ انجام شده که طلاب از بیانات اساتید انقلابی بهره جستند.
◾️ دبیرخانه یک کار بنیادی، وزین و ماندگار را بهحول و قوه الهی در نظر دارد در سطح حوزه انجام بدهد و آن بحث طرح مبلغان و راویان انقلاب است. طلاب ما الان نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب هستند که نهتنها زمان شاه و زمان جنگ تحمیلی را ندیدند، که زمان امام را هم درک نکردند، ولذا از نظر بنیه علمی در مسایل حوزه انقلابی و در بحث انقلاب، باید روی اینها کار شود
▪️ موانع انقلابی بودن حوزهها:
1. کجفهمی از دین؛ حوزهای که در آن، از مبانی دین کجفهمی باشد این حوزه، حوزهای است که از انقلابیگری به دور است.
2. نگاه سکولاری به دین باعث میشود که حوزه را از انقلابیگری به دور کند.
3. بیاهتمامی به امور مسلمین، بیدغدغه بودن و یا به تعبیری حس عافیتطلبگی؛ طلبهای که عافیتطلب باشد، طلبه انقلابی نیست و حوزه عافیتطلب، حوزه انقلابی نیست.
4. اشرافیگری، بزرگترین مانع در راه انقلابیگری در بین حوزویان و طلاب است.
5. جمود، ایستاگرایی، عدم تحول مناسب با مقتضیات زمان از جمله موانعی است که حوزه را از مسیر انقلابیگری دور میکند و البته ایجاد شکاف و اختلاف دربین حوزویان.
6. تعابیری مثل روحانی حکومتی و غیرحکومتی که عدهای درست میکنند و از این دو تعبیر یک شکافی بین حوزویان ایجاد میشود، این هم باعث میشود که حوزه از مسیر انقلابی بودن دور بماند.
#حوزه_انقلابی
#خانه_طلاب_جوان
@khanetolab
♦️🔷 اخلاق شخصی-اخلاق سیاسی♦️🔷
🔰پیامبر(ص) قبل از بعثت هم اخلاق خوب داشتند، اما چرا کسی با ایشان دشمنی نمیکرد؟
🔹 اگر به اخلاق #شخصی پیامبر(ص) بپردازیم ولی دربارۀ سیاستورزی و سیرۀ سیاسی ایشان تأمل نکنیم، کار نابهجایی است؛ پیامبر(ص) قبل از #بعثت هم #اخلاق خوب داشتند، اما چرا کسی با ایشان دشمنی نمیکرد؟ چرا قبل از بعثت کسی با ایشان جنگ نکرد؟ پس دعوا سرِ اخلاق پیامبر(ص) نبود، بلکه بعد از بعثت، چون سیاستورزی پیامبر(ص) در عرصۀ جامعه شروع شد، دشمنی با ایشان هم شروع شد.
#استاد_پناهیان
۹۵/۹/۲۷
#سلوک_انقلابی
@khanetolab
🔹السلام علیک یافاطمه المعصومه س
◼️🔅حجره های روضه در شب #وفات بی بی #فاطمه_معصومه_سلام الله علیها
🔺با سخنرانی استاد مهدیان زید عزه
☑️ سلسه مباحث هویت و سبک زندگی طلبگی☑️
چهارشنبه 99/09/05 ساعت 16/45
پخش زنده با توجه به عدم امکان برگزاری حضوری عمومی از طریق لینک زیر
✅https://rubika.ir/hojrehayeroze
آدرس کانال ایتا
✅@hojrehayeroze
3⃣♦️🔹درخواست یادداشت برای نشریه 70 عهد🔹♦️
🌀موضوع کلی : 🔰🔰🔰
《شخصیت انقلابی امام موسی صدر》
📝ریز موضوعات 🔰🔰🔰
1⃣ نقش امام موسی صدر در فرآیند پیروزی انقلاب .
2⃣ امام موسی صدر و وحدت اسلامی
3⃣ تمدن سازی در اندیشه امام موسی صدر .
4⃣ دیدگاه امام خمینی(ره) درباره امام موسی صدر
5⃣ جنبش امل و امام موسی صدر
♦️شرایط نگارش 🔰🔰🔰
1⃣ یادداشت حداکثر 800 کلمه و حداقل 700 کلمه باشد.
2⃣ حداقل 70 درصد یادداشت تولیدی نویسنده باشد .
3⃣ یادداشت در قالب ورد و با ذکر نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت به آیدی زیر ارسال شود🔻🔻
@gohari_67
4⃣ مهلت ارسال یادداشت تا تاریخ 99/9/15 می باشد .
✴️✴️ نشریه عهد 🔰🔰
https://eitaa.com/joinchat/3229286474Cc283d72f64
🔴هم اکنون
🎥فیلمبرداری تدریس کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» توسط استاد یاوری
🏠خانه طلاب جوان
#سیر_مطالعاتی_صراط (منظومه فکری مقام معظم رهبری)
#هنر_رسانه
#خانه_طلاب_جوان
@KHANETOLAB
📙📙📙مکتب امام خمینی📕📕📕
💠چرا شرح تحریرالوسیله را نوشتم؟
🔰آیت الله العظمی فاضل لنکرانی
📌در زمینه علمی امام مقامات متعددی داشتند این از دیگر ویژگیهای ایشان بود که در رشتههای گوناگون، #فلسفه، #عرفان، #اخلاق، #تفسیر، #فقه و #اصول متخصص بودند. ولی از این رشتهها، آنی که با مقام #مرجعیت تناسب داشت، فقه و اصول بود. متأسفانه افرادی آگاهانه یا ناخودآگاه در صدد بودند که برای جلوگیری از رشد و گسترش اندیشههای امام، مقام فقه و اصول ایشان را کوچک جلوه دهند و حتی صلاحیت مرجعیت تقلید را از ایشان سلب کنند. در این رابطه شخصاً حساسیت موضوع را درک کردم و از موقعیت تبعیدم در شهرستان یزد استفاده کردم و شرحی بر کتاب شریف «تحریرالوسیله» امام که در حقیقت یک دوره فقه از اول باب «طهارت» تا آخر باب «دیات» هست به رشته تحریر درآوردم. برای این کارم دو هدف در نظر داشتم اول اینکه اشتغالات علمیام محفوظ باشد و دیگر تشریح موقعیت فقهی و اصولی امام و جایگاه بلندی که در این علم دارند. در همان اوایل تبعیدم تصمیم گرفتم که یک کاری که جنبه علمی و انقلابی دارد به انجام برسانم. البته با حفظ این معنا که ساواک پی به کارم نبرد. (نشریه حضور شماره اول)
#مکتب_امام
#خانه_طلاب_جوان
#المرسلات
@KHANETOLAB
✍️امام رضا (ع)
🔸هر كس (حضرت معصومه عليهاالسلام) را 🔹در قم زيارت كند، چنان است كه مرا زيارت كرده است.
📚كامل الزيارات، ص 536
🏴سالروز #وفات_حضرت_معصومه(سلام الله علیها)تسلیت باد.
🆔 @KHANETOLAB
📕کلام امام
🖋امام #خمینی(ره): اگر در #حوزه ها به وظايف خود عمل نكنيد...
📣 « اين اصطلاحات خشك اگر بدون #تقوى و تهذيب نفس باشد، هر چه بيشتر در ذهن انباشته گردد، كبر و نخوت در دايره #نفس بيشتر توسعه می يابد. و عالم تيره بختى كه باد نخوت بر او چيره شده نمیتواند خود و جامعه را اصلاح نمايد - تا فرصت از دست نرفته، تا دشمن بر همه شئون دينى و علمى شما دست نيافته، فكرى كنيد؛ بيدار شويد؛ به پا خيزيد. در مرحله اول، در مقام تهذيب و تزكيه نفس و اصلاح خود برآييد.»
📣 «اين اصطلاحات اگر براى غير خدا باشد، وزر و وبال است. ...اين اصطلاحات خشك اگر بدون تقوى و تهذيب نفس باشد، هر چه بيشتر در ذهن انباشته گردد، كبر و نخوت در دايره نفس بيشتر توسعه می يابد. و عالم تيره بختى كه باد نخوت بر او چيره شده نمیتواند خود و جامعه را اصلاح نمايد، و جز زيان براى اسلام و مسلمين نتيجه اى به بار نمی آورد؛ و پس از سالها تحصيل علوم و صرف وجوه شرعى، برخوردارى از حقوق و مزاياى اسلامى، سدّ راه پيشرفت اسلام و مسلمين میگردد و ملتها را گمراه و منحرف میسازد؛ و ثمره اين درسها و بحثها و بودن در حوزه ها اين مىشود كه نگذارد اسلام معرفى گردد، حقيقت قرآن به دنيا عرضه شود؛ بلكه وجود او ممكن است مانع معرفت جامعه نسبت به اسلام و روحانيت گردد.
#کلام_امام
#سلوک_انقلابی
#خانه_طلاب_جوان
@KHANETOLAB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت کرونا - قسمت دوم - مسابقه 📻
✅ پادکست مسابقه
📋روایت سبقت نیروهای جهادی برای حضور در صحنه ی خدمت به بیماران کرونایی و کادر درمان است.
📋روایت طلاب جهادی که حال و هوای دفاع مقدس را بازآفرینی کردند.
⏰زمان انتشار : 👇👇👇
جمعه – 7 آذر 99 - ساعت 8 شب
پادکست مسابقه را، فردا از آدرس های زیر بشنوید :👇👇👇
💡https://shenoto.com/channel/radiorevayat
💡https://www.instagram.com/radio.revayat
💡https://www.instagram.com/khanetolab_ir/
📻رادیو روایت – صدای خانه ی طلاب جوان
#رادیو_روایت
#خانه_طلاب_جوان
#طلاب_جهادی
#جهادگران_سلامت
#کرونا
🌕🌕 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
📃 مفهوم انتظار در کلام امام(ره)
🔶 «ما همه انتظار فرج داريم، و بايد در اين انتظار خدمت بكنيم. انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است، و ما بايد كوشش كنيم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پيدا بكند، و مقدمات ظهور ان شاء اللَّه تهيه بشود.»
🔶 «ملتها بايد غفلت نكنند از اينكه هميشه بايد مقابل ظلم باشند. در بعض روايات، كه من حالا نمىدانم صحت و سُقْمَش را، هست كه يكى از چيزهاى مستحب اين است كه مؤمنين در حال انتظار، اسلحه هم داشته باشند؛ اسلحه مهيا . نه اينكه اسلحه را بگذارند كنار، و بنشينند منتظر. اسلحه داشته باشند براى اينكه با ظلم مقابله كنند، با جور مقابله كنند. تكليف است، از شُعَب نهى از منكر است، به همه ما تكليف است، كه بايد مقابله كنيم با اين دستگاههاى ظالم، خصوصاً دستگاههايى كه با اساس مخالفند.»
#منتظر_حقیقی
#اسلام_ناب
#مکتب_امام
خانه طلاب جوان
ایتا: https://eitaa.com/khanetolab
🔸🔸سلوک انقلابی🔸🔸
#نمازشب خواندن، #نافله خواندن، متوجه خدا بودن، سازنده است؛ اینها شما را پولادین خواهد کرد. نمیشود یک حوزهی ایدهآل داشته باشیم، در حالی که اینها در طُلابش گُم است. ۱۳۷۰/۱۲/۰۱
#تهذیب
#تهجد
#خانه_طلاب_جوان
@khanetolab
#شهادت سرباز سرافزار اسلام و انقلاب،
دکتر "محسن فخری زاده"،
خدمت بقیه الله الاعظم (عج) ، نایب بر حقشان امام خامنه ای و عموم ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت باد.
@khanetolab
📻 روایت کرونا - قسمت دوم - مسابقه 📻
✅ پادکست مسابقه منتشر شد.✨✨
📋روایت سبقت نیروهای جهادی برای حضور در صحنه ی خدمت به بیماران کرونایی و کادر درمان است.
📋روایت طلاب جهادی که حال و هوای دفاع مقدس را بازآفرینی کردند.
پادکست مسابقه را، از آدرس های زیر بشنوید :👇👇👇
رادیو روایت در سایت شنوتو :
💡https://shenoto.com/channel/radiorevayat
رادیو روایت در اینستاگرام :
💡https://www.instagram.com/radio.revayat
خانه طلاب جوان در اینستاگرام :
💡https://www.instagram.com/khanetolab_ir/
📻رادیو روایت – صدای خانه ی طلاب جوان
#رادیو_روایت
#خانه_طلاب_جوان
#طلاب_جهادی
#جهادگران_سلامت
#کرونا
🌕🌕 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
📜بیانیه خانه طلاب جوان در پی #شهادت دکتر "محسن فخری زاده"
◾️بسم الله القاصم الجبارین◾️
▪️دست جنایت کار #صهیونیست جهانی یک بار دیگر انسان شریف و خادم ملت و نظام اسلامی را هدف گرفت و به خیال خام خود حرکت ملت ایران را متوقف کرد.
شهید دکتر #محسن_فخری_زاده که عمری را برای مردم و انقلاب تلاش شبانه روزی کرد و به حق لقب پدر موشکی و صنعت هسته ای را گرفت، هم اکنون در کنار همرزمان دیگرش از #شهریاری تا #احمدی_روشن و #علی_محمدی و #رضایی_نژاد تا شهدای #مدافع_سلامت میهمان است.
این جنایت عظیم در حق یک ملت قابل بخشش نیست و می بایست عاملان آن در اسرع وقت شناسایی و به #قصاص عمل کثیف خود برسند.
ان شاء الله به برکت خون این شهید بزرگوار، ملت ایران در رسیدن به اهداف بلند خود در راه عزت و عظمت بیش از پیش مصمم شود.
ضمن عرض تسلیت خدمت حضرت صاحب الزمان و مقام معظم رهبری، علو درجات را برای این شهید عزیز مسئلت داریم.
▪️روابط عمومی خانه طلاب جوان▪️
@khanetolab
🔴مشکل بزرگ مراجع این بود که قدرت خودشان را نمی دانستند🔴
💠 نقشِ ایشان[امام خمینی] در برانگیختن اول ماجرا، که علما همه برانگیخته شدند یک نقش فوق العاده حیاتی بود.
⭕️ لازم است اینجا اشاره کنم به نقش ایشان در #برانگیختن_مراجع_قم. مراجع قم اولا #باورشان_نمی_آمد که این #خطر وجود دارد، ثانیا فکر نمی کردند که می شود #حرکت کرد و #جایز است حرکت. امام دو کار را بر عهده گرفت؛ اولا #تفهیم این معنا که این یک #خطر است واقعا. واقعا کار مشکلی بود تفهیم این معنا به آن آقایان بزرگی که فقیه و عالم و بزرگوار بودند، اما از #مسائل_سیاسی هیچ اطلاعی نداشتند و شمّ سیاسی نداشتند و شاید بعضی شان خیلی هم علاقه مند نبودند که به این مسائل وارد بشوند.
ثانیا به اینها می فهماند که #قدرت دارند. #مشکل_بزرگ_مراجع این بود که قدرت خودشان را نمی دانستند. شاید من بتوانم بگویم که مرحوم #آیت_الله_بروجردی قدرت خودش را کشف نکرده بود، نمی دانست که اگر یک اشاره بکند، مردم چه خواهند کرد. حُسن بزرگ امام و یکی از هنرهای بزرگ امام، #کشف_قدرت_روحانیت_و_مرجعیت است.
📕عبد صالح خدا/نشر صهبا/ص۴۸
#امام_خامنه_ای
#شخصیت_امام_خمینی
#برانگیختگی_مراجع
#کشف_قدرت_روحانیت
@khanetolab
💎 علم نورانی و علم ظلمانی
🎤 سخنرانی امام خمینی (ره) در جمع طلاب مدرسه فیضیه و مبلغان
📣 شما آقایان، که در راه اسلام و علم قدم برمیدارید و متلبس به لباس اسلام و لباس انبیا شدهاید و متلبس به لباس روحانیت شدهاید، گمان نکنید که درس خواندن بدون اینکه #قرائت_به_اسم_رب باشد برایتان فایده دارد. گاهی ضرر دارد. گاهی علم غرور میآورد. گاهی علم انسان را پرت میکند از «#صراط_مستقیم».
📣 اینهایی که دینساز بودند اکثراً اهل علم بودند. اینهایی که دعوت بر خلاف واقع کردند اکثراً از اهل علم هستند. چون علم #قرائت_به_اسم_رب نبوده است. انحراف داشته است از اول. این راه انحرافی هر چه پیش رفت، بیشتر انحراف حاصل میشود؛ دورتر میشود از انسانیت. چه بسا یک نفر آدم فیلسوفِ اعظم است، به حسب نظر مردم، فقیه اکرم است به حسب نظر مردم، همه چیز میداند، انبار معلومات است، لکن چون #قرائت_به_اسم_رب نبوده است، از #صراط_مستقیم دورتر شده است. و از همه دورتر. هر چه انبار زیادتر وِزرش زیادتر. هر چه انبار بزرگتر وزر و ظلماتش بیشتر. ظُلُمَاتٌ بَعضُهَا فَوقَ بَعضٍ . گاهی علم ظلمت است؛ نور نیست. آن علمی که شروع بشود به #اسم_رب، آن نور هدایت دارد.
📣 آن علمی که برای این است که یاد بگیرد، آن خوبش این است که میخواهد یاد بگیرد. و الّا میخواهم مَسند بگیرم؛ میخواهم امام جماعت بشوم؛ میخواهم اهل منبر باشم؛ میخواهم مقبول عامه باشم، مقبول مردم باشم. انحراف است. اینها انحرافات است. و همه دقیق! #صراط_مستقیم، به حسب وصفی که شده است، باریکتر از موست. بسیار دقیق است. چه بسا انسان یک عمر در ریا بوده و خودش نفهمیده. یک عمر هر عملی کرده ریا بوده است، و نفهمیده خودش ریاسْت. این قدر دقیق است که خود آدم هم نمیفهمد! موازین دارد برایش. آنهایی که اهل عمل هستند موازین تعیین نکردند که ما بفهمیم که چه هستیم و خودمان را تشخیص بدهیم. در علم انبیا که علم انسانسازی است، موازین دارد اینها. اسلام را به این زودی نمیشود شناخت.
📣 شما حالا آقایان، از قراری که گفتند، بنا دارید که تشریف ببرید در قُرا و قصبات و شهرها برای ترویج، برای هدایت. توجه داشته باشید اگر قدمی بر خلاف موازین، بر خلاف رضای خدا بردارید، یک جرمی است که به این زودی نمیتوانید جبران بکنید. شمایی که به اسم «هدایت» بین مردم میروید. شمایی که برای هدایت میروید شما رسول از طرف اسلام هستید؛ رسولِ رسول خدا هستید. باید بفهمید که در این رسالت چه باید بکنید. این کارهایی که بنا دارید بکنید آیا به #اسم_رب است؟ آیا از اول که شروع میکنید به اینکه هدایت کنید مردم را، اسلام را معرفی کنید به مردم، و لو همین قدر که میدانید، آیا این به #اسم_رب است؟ از اسم خدا شروع میشود؛ یا خدای نخواسته نفسانیت آدم در آن دخالت دارد.
📼 امام خمینی (ره)؛ 07 تیر 1358
#حجاب_علم
#قرائت_به_اسم_رب
#اقرأ_باسم_ربک
#اسم_رب
#صراط_مستقیم
#مکتب_امام
خانه طلاب جوان
➖➖➖➖➖
@khanetolab
پیام رهبر انقلاب درپی ترور دانشمند هستهای و دفاعی شهید محسن فخریزاده
حضرت آیتالله خامنهای رهبر انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند هستهای و دفاعی شهید، دکتر محسن فخریزاده پیامی صادر کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم
دانشمند برجسته و ممتاز هستهئی و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخریزاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوتپیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کمنظیر جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاشهای علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست. دو موضوع مهم را همهی دستاندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همهی بخشهائی که وی بدانها اشتغال داشت. اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعهی علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخشهای گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت میگویم و علو درجات او را از خداوند مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنهای
۸ آذرماه ۹۹
@khanetolab
بیانیه مشترک مدارس و اساتید حوزه علمیه قم
بسم رب الشهداء و الصدیقین
(مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلاً) (احزاب:23)
شهادت دانشمند «شهید محسن فخریزاده» نامی دیگر بر لوح زرین شیعه ثبت کرد که نشان از مجاهدت های علمی در عرصهی جهاد فی سبیل الله دارد. این افتخار و فیض عظمای شهادت که حُسنختام پروندهی مجاهدت های او شد، پرده از صفای باطن و اخلاص این مجاهد خستگیناپذیر برداشت و بار دیگر باطن ننگین استکبار جهانی را نمایان ساخت و حجّت را برهمگان تمام کرد.
حوزه علمیهی قم، مدیران و اساتید انقلابی آن، مصیبت وارده را به حضرت بقیة الله الأعظم امام عصر (عجل الله فرجه و جعلنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنهای (مد ظله العالی)، امت اسلامی و ملت ایران خصوصاً خانواده و شاگردان آن شهید والامقام تسلیت عرض مینماید.
ترور شهید فخریزاده نشان دهنده ی عمق خباثت و دشمنی طواغیت و استکبار جهانی و درعینحال بیانگر بزدلی و عجز دشمنان جمهوری اسلامی است، لذا حوزه علمیه قم، این جنایت را شدیدا محکوم نموده و تنها به صدور بیانیه اکتفا نکرده و مطالبات خویش را بدین شرح اعلام و بصورت مجدانه پیگیری مینمایند:
1- انتقام از عاملان ترور شهید حاج محسن فخریزاده
2- برخورد جدی با عوامل داخلی و خارجی این جنایت و محاکمهی آنان توسط قوه قضائیه
3- اقدام قاطع مجلس شورای اسلامی و دولت در مقابل پیمانشکنیهای مکرر دشمنان و تجدیدنظر اساسی در نوع همکاری با آژانس انرژی اتمی بر اساس «عزّت، حکمت و مصلحت» ، قطع همه همکاری های منفعلانه و فعال سازی مجدد تمام برنامه های هسته ای
و الحمد لله قاصم الجبارین و مبیر الظالمین
شنبه ۸اذرماه۱۳۹۹
مدرسه فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام
مدرسه شمس الشموس علیه السلام
مدرسه امام حسن عسکری علیه السلام
مدرسه کریم اهل بیت علیهم السلام
مدرسه امام حسین علیه السلام
مرکز هدایت تحصیلی خانه طلاب جوان
مدرسه حجتیه
مدرسه کرمانی ها
مدرسه آل یاسین علیه السلام
مدرسه امام حسن مجتبی علیه السلام
مدرسه علمیه معصومیه
مدرسه علمیه حقانی
مدرسه جوادالائمه علیه السلام
درحال بروزرسانی...
@khanetolab
📸 #عکس_نوشت
📚قبل از ظهور #حضرت_مهدی دنیا به یک #کمال_نسبی رسیده.
📘 کتاب 《نبوت ها در نهج البلاغه》
#-نبوت ها _در _نهج البلاغه
#سیر_مطالعاتی_صراط (منظومه فکری مقام معظم رهبری)
#بسته_پشتیبان
#بسته_پشتیبان_تصویری
📒📒 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
روایت کرونا - قسمت دوم - مسابقه.mp3
9.36M
📻 روایت کرونا - قسمت دوم - مسابقه
📋روایت سبقت نیروهای جهادی برای حضور در صحنه ی خدمت به بیماران کرونایی و کادر درمان است.
📋روایت طلاب جهادی که حال و هوای دفاع مقدس را بازآفرینی کردند.
رادیو روایت در سایت شنوتو :
💡https://shenoto.com/channel/radiorevayat
رادیو روایت در اینستاگرام :
💡https://www.instagram.com/radio.revayat
خانه طلاب جوان در اینستاگرام :
💡https://www.instagram.com/khanetolab_ir/
📻رادیو روایت – صدای خانه ی طلاب جوان
#رادیو_روایت
#خانه_طلاب_جوان
#طلاب_جهادی
#جهادگران_سلامت
#کرونا
🌕🌕 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f