هدایت شده از اهل سداد 🇵🇸
تسبیح در آثار مرحوم استاد صفایی حائری.pdf
569.3K
✨رازگشایی از معنای تسبیح و رابطه آن با احساس رضایت و حمد؟ الله اکبر الحمدالله سبحان الله
🌿 قالَ البَاقِرُ عَلَیهِالسَّلَامُ:
«مَا عُبِدَ اللَّهُ بِشَیْءٍ مِنَ التَّحْمِيدِ أَفْضَلَ مِنْ تَسْبِيحِ فَاطِمَةَ عَلَيْهَاالسَّلاَمُ».
✍️ امام باقر علیهالسّلام فرمودند:
خداوند در حمد و ستایش به چیزی برتر از #تسبیح فاطمه علیهالسّلام عبادت نشده است.
📚 وسائل الشیعه، ج ۶، ص ۴۴۳.
هدایت شده از اهل سداد 🇵🇸
تسبیح در آثار مرحوم استاد صفایی حائری.docx
44.6K
✨رازگشایی از معنای تسبیح و رابطه آن با احساس رضایت و حمد؟ الله اکبر الحمدالله سبحان الله
🌿 قالَ البَاقِرُ عَلَیهِالسَّلَامُ:
«مَا عُبِدَ اللَّهُ بِشَیْءٍ مِنَ التَّحْمِيدِ أَفْضَلَ مِنْ تَسْبِيحِ فَاطِمَةَ عَلَيْهَاالسَّلاَمُ».
✍️ امام باقر علیهالسّلام فرمودند:
خداوند در حمد و ستایش به چیزی برتر از #تسبیح فاطمه علیهالسّلام عبادت نشده است.
📚 وسائل الشیعه، ج ۶، ص ۴۴۳.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅غربال آخر الزمان
🔸️استاد علی صفایی حائری
🌐شبکه رسانه ای مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب استان قم
چهل حديث #راهبردی از امام حسين❤️ عليه السلام
قال الحسين عليه السلام:
1️⃣من أحجم عن الرأى وعَييَتْ به الحيل كان الرّفق مفتاحه. 📚بحار، ج 75، ص 128، موسوعه، ص 768.
امام حسين عليه السلام مىفرمايد:
✨كسى كه از فكر و نظر باز ماند و حيلهها و نقشههايش به بن بست رسيد، رفاقت و همراهى كليد كارگشاى اوست.
یعنی چی؟ منظور حضرت از این بیان؟ حضرت به فكر و انديشه و به مكر و حيله، توجه مىكنند و به اين نكته مىپردازند كه بن بست انديشه و حيله، بن بست انسان نيست. تو آنجا كه با فكر و مشورت نتوانستى راه بيابى و مشكل خود را فتح كنى و حتى با مكر و حيلهها نتوانستى به درون قلعهى سنگى راهى بيابى، مىتوانى با رفاقت و همراهى و با نرمش و تحمل، در دل سنگ راه باز كنى و فتوحات داشته باشى، سرداران بزرگ قلعههاى سنگين را اينگونه از درون گشودند و با همراهى، كليد درهاى بسته را بدست آوردند.
🔸آنجا كه تو در برابر مىايستى و قدّاره مىكشى و حمايل مىبندى، اگر طرح و ياور نداشته باشى، نه انديشه و فكر و نه مكر و حيله، برايت كارى انجام نمىدهد، يا بخوبى انجام نمىدهد. ولى اين به معناى تمام شدن كار، در بن بست نشستن و شكست را پذيرفتن نيست كه راه ديگرى هم هست و اين راه، مقابله را كنار گذاشتن و رفاقت كردن و در دل دشمن رفتن و در دامان او رشد كردن است.
🔸موساهاى تاريخ در دامان فرعونهاى خود بزرگ شدند و آنها را در همان جايى به هلاكت رساندند كه آنها را از آن نجات داده بودند و در دريايى غرق كردند كه از آن به ساحل نجات آورده شده بودند.
🔸اين نگاه براى آنها كه با شكست و خستگى در تفكر و در مكر، از كار افتادهاند راه راحتترى را نشان مىدهد، كه از درون گشودن و از دوستى و رفاقت، دشمن را شكستن است.
📕صفايى حائرى، على، چهل حديث از امام حسين عليه السلام، 1جلد، ليلة القدر - قم، چاپ: اول، 1380 ه.ش؛ ص197
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از تربیت فطری
بسم الله الرحمن الرحیم
📌 خدا را شاکریم که توفیق روزیمان کرد تا بتوانیم در راستای نشر معارف اسلامی قدمی هرچند کوچک برداریم.
📲 کانال #تربیت_فطری با هدف ترویج و تبیین معارف اسلامی و با بهرهگیری از سخنرانیها، مکتوبات و تدریسهای اساتید برجسته راهاندازی شده است و در اختیار علاقهمندان قرار میگیرد.
📚 مهمترین موضوعات:
۱. ضرورت جایگاه تربیت و نیروسازی
۲. مفهوم جامع تربیت انسان
۳.فقه تربیت
۴. روش تربیت کودک در جامعه امروزی
۵. روش تربیت انسان بالغ با رویکرد وحیانی
۶. اهداف تربیت انسان بالغ از منظر آیات و روایات
۷. شرح کتاب مسئولیت و سازندگی
۸. شرح کتاب روابط متکامل زن و مرد
۹. شرح دعای ابوحمزه
۱۰. مدیریت و تشکیلات تربیتی
🖇 استفاده حداکثری دغدغهمندان مایه خرسندی ما بوده و انتشار فایلها با ذکر منبع بلامانع است.
🔊 آدرس کانال تربیت فطری در پیامرسانها👇
ایتا:
https://eitaa.com/tarbiat_fetri
سروش:
https://splus.ir/tarbiat_fetri
بله:
https://ble.ir/tarbiat_fetri
هدایت شده از فضائل 🌙ماهمن علي علیهالسلام
عظمت علی در عبودیت او است._031015095200.mp3
503.9K
عظمت علی در عبودیت او است
📜 #متن |🔰 کسی که در این هستی حركت صحیحی نداشته باشد می سوزد...
🔹يك عدّهاى هم هستند كه فلسفههاى عالىترى دارند. آنها مىگويند: بابا! خدا بزرگتر از آن است كه بندههايش را عقاب كند. او بزرگ و عظيم و رحيم است.
🔹️مادر بچهاش را نمىسوزاند، آن وقت خدا بسوزاند؟! عمو! برو، خدا بچههايش را نمىسوزاند، آنها را دوست دارد. يك وقت هم اگر بچههايش كارى بكنند، مىگويد:
خيلى بدى نكنيد؛ كه آتش دارم. مىخواهد آنها را تنبيه كرده و بترساند وگرنه در آتش كه نمىبرد.
🔹اينها كسانى هستند كه عظمت خدا را دليل نفى معاد مىدانند.
مىخواهند به خدا معتقد باشند، در حالى كه هيچ اعتقادى به او ندارند. مىخواهند كه با عظمت او عذرى براى آزادى خودشان داشته باشند.
🔹در جواب اينها بايد گفت: اينكه خدا بزرگتر از آن است... ، در اين بحثى نيست. بحث در اين است كه خدا هستى را منظم آفريده و كسى كه در اين هستى حركت صحيحى نداشته باشد مىسوزد.
درست مثل وقتى كه من كبريت را زير پيراهنم بكشم آتش مىگيرد.
🔹حال تو بگو: خدا بزرگتر از آن است كه مرا بسوزاند! و يا اينكه من ستمگرتر از آن بودهام كه خيال مىكردهام و من خودم را سوزاندهام!
❛❛ عینصاد
📚 #حیات_برتر | ص ۵۶
#⃣ #بریده_کتاب #تربیت
👤: @ad_einsad
هدایت شده از وایپ
♦️نوشتههای التقاطی
ضدانقلاب بودن
ارتباط با ساواک
گروه مسلح داشتن
و....
اتهاماتی که در دهه شصت به پرفروشترین نویسنده بخش مجازی نمایشگاه امسال زدند!!
❓چگونه این اتهامات جلوی این اقبال را نگرفت!
❓براستی با این اقبال عمومی چرا معبری از معابر شهرها به نام ایشان نیست و چرا قبرشان، نشانی آشکار برای یافتن راحتتر توسط مشتاقانشان ندارد؟!
❗️شاید اتهامات در این بیتوجهی نقش داشته است
«زندگی پس از مرگم» مستندی است که بخشی از زندگی استاد صفائی حائری را به تصویر میکشد.
متن کامل را در آدرس زیر مطالعه کنید:
http://roubesh.ir/post/394/safaeihaeri
📡 روبش/وایپ را در پیامرسانها دنبال کنید
https://eitaa.com/joinchat/4231135257C70a558247b
هدایت شده از عـاشـقـانـه هـای پـاڪ♥️
به حرف آنهایی که میگویند
دل باید پاک باشد، فریب مخور!
دلِ پاک، عمل پاک میسازد ...
#علی_صفائی_حائری
♥️➣ @loveshqq
〇عاشقانههایپاڪ⇧
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
011015 استاد غنوی جلسه 1 حجیت روایات اخلاقی.mp3
39.15M
🔺نشست علمی
✨ بررسی روشهای #اثبات_صدور روایات در #فقه_معارف 👌 جلسه اول
حجهالاسلاموالمسلمین دکتر #استاد_غنوی
📆 پنج شنبه ۱۴۰۱۱۰۱۵ ساعت ۱۰:۱۵ صبح
🔺 کمیته علمی هیات انصار المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
#تبویب_روایات
#فقه_معارف
#معارف_تربیتی
#معارف_اخلاقی
┏━━━🇮🇷🌷🇮🇷━━┓
🆔 @Roshdelmi
┗━━━🍃🕊━
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
تقریر نشست بررسی روش های اثبات صدور روایات در فقه معارف، استاد غنوی.docx
32.1K
🔺تقریر مکتوب نشست علمی
✨ بررسی روشهای #اثبات_صدور روایات در #فقه_معارف 👌
حجهالاسلاموالمسلمین دکتر #استاد_غنوی
تقریر: حجهالاسلام علی فاضل
📆 پنج شنبه ۱۴۰۱۱۰۱۵ ساعت ۱۰:۱۵ صبح
🔺 کمیته علمی هیات انصار المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
#تبویب_روایات
#فقه_معارف
#معارف_تربیتی
#معارف_اخلاقی
┏━━━🇮🇷🌷🇮🇷━━┓
🆔 @Roshdelmi
┗━━━🍃🕊━
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
بررسی روش های اثبات صدور روایات در فقه معارف-جلسه دوم.mp3
15.29M
🔺نشست علمی
✨ بررسی روشهای #اثبات_صدور روایات در #فقه_معارف 👌 جلسه دوم
حجهالاسلاموالمسلمین دکتر #استاد_غنوی
📆 پنج شنبه ۱۴۰۱۱۱۰۶ ساعت ۱۰:۱۵ صبح
🔺 کمیته علمی هیات انصار المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
#تبویب_روایات
#فقه_معارف
#معارف_تربیتی
#معارف_اخلاقی
┏━━━🇮🇷🌷🇮🇷━━┓
🆔 @Roshdelmi
┗━━━🍃🕊━
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
تقریر نشست علمی بررسی روش های صدور روایات در فقه معارف – استاد غنوی - 1401.pdf
1.15M
🔺متن مکتوب دو جلسه نشست علمی
✨ بررسی روشهای #اثبات_صدور روایات در #فقه_معارف تربیتی ۱ و ۲👌
حجهالاسلاموالمسلمین دکتر #استاد_غنوی
با تشکر از تقریر: حجهالاسلام علی فاضلی
📆 نیمه دی و بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۵ صبح
🔺 کمیته علمی هیات انصار المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
#اثبات_صدور
#تبویب_روایات
#فقه_معارف
#معارف_تربیتی
#معارف_اخلاقی
هدایت شده از 🔸️راهبری فرهنگ🔸️
🎊به مناسبت مبعث رسول الله (صلی الله علیه و آله)
تخفیف ویژه کتاب های استاد علی صفایی حائری (عین_صاد)
🔺۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف
🗓 از ۲۰ بهمن تا ۲ اسفند
🚚 ارسال رایگان
برای سفارشات بالای صد و پنجاه هزار تومان
🔸جهت سفارش میتوانید به سایت انتشارات مراجعه نمایید:
🔗www .einsad .ir
🔹و یا به آی دی زیر پیام بدهید.
👤: @einsadshop_ad
┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄
با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید.
@rahbariefarhang
هدایت شده از 🔸️راهبری فرهنگ🔸️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ما رنج اولیاء بودیم
🎙 استاد علی صفایی (عینصاد)
┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄
با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید.
@rahbariefarhang
هدایت شده از 🔸️راهبری فرهنگ🔸️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰پناهگاه انسان
🎙 استاد علی صفایی (عینصاد)
┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄
با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید.
@rahbariefarhang
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
#درس_الصباح 👌
#حیات_طیبه همراهی #رفاه مادی با #عدالت، #معنویت و #اخلاق است.
🔺#مقام_معظم_رهبری رهبر حکیم انقلاب حفظه الله تعالی:
"نظام اسلامی به وعدهی قرآن کریم، مردم را به سمت حیات طیبه حرکت میدهد. آیهی قرآن میفرماید:
«مَن عَمِلَ صالِحاً مِن ذَکَرٍ اَو اُنثی وَ هُوَ مُؤمِنٌ فَلَنُحیِیَنَّهُ حَیاةً طیّبة» 📗سوره نحل، آیه ۹۷.
حیات طیبه یعنی زندگی گوارا
یک ملت آن وقتی زندگی گوارا دارد که احساس کند و ببیند که دنیا و آخرت او بر طبق مصلحت او به پیش میرود و به سمت هدفهای او حرکت میکند؛ این زندگیِ گواراست؛ فقط «دنیا» نیست، فقط هم «آخرت» نیست. آن ملتهایی که به زندگی دنیا چسبیدهاند و موفق شدهاند که زندگی دنیوی را به مراتب پیشرفتهیی از کمال برسانند، لزوماً زندگی گوارا ندارند. زندگیِ گوارا وقتی است که رفاه مادی با عدالت، معنویت و اخلاق همراه شود... اسلام نمیگوید من میخواهم زندگی اخرویِ بعد از مرگ مردم را آباد کنم، دنیای آنها هرجور شد، شد؛ این #منطق_اسلام نیست."
#حکومت_اسلامی یعنی
عهدهداری انسان برای #تمام_زندگی
برنامه برای #تمامی_مسیر_انسان هم دنیا و ادامه آن
📆۱۳۶۲/۵/۱۴
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
🔻مرحوم استاد علی صفایی از معدود افرادی هستند که بارها آثار او را خوانده ام، چقدر این مرد مسائل دینی را خوب میفهمد و چقدر خوب بیان میکند و چقدر دوراندیش و عمیق است ولی به قول شفیعی کدکنی باید بچشد عذاب تنهایی را مردی که ز عصر خود فراتر باشد.
💢 آدرس ما در پلتفرم ها👇👇👇
ایتا | روبیکا | توییتر | اینستا | ویراستی
📜 #متن |🔰 راه ما، راه رسول نیست!
🛤رسول، از همين پيرمردهاى بى فرهنگ كه ما نگاهشان نمى كنيم و حتى اگر پدرهايمان باشند تحملشان نمى كنيم، رسول از همين ها كه در كنار آفتاب لميده اند و تا غروب شكار مگس مى كنند، رسول از همين ها آن هم در يك برخورد نه در چند سال و با كلاس هاى رنگارنگ، ابوذرها و سلمان ها را بيرون كشيد.
🛤آيا همين توضيح كافى نيست كه بفهميم راه ما راه رسول نيست؟
🛤آن تلقى از انقلاب فرهنگى، هيچ زمينه اى در توده ندارد.
🌿 كار رسول در ميان همين اُمى ها بود. بعثت او در ميان همين ها بود.
در دل اُمى ها رسول بذر ريخت و نور پاشيد و از همان توده بى سواد كه حتى خط نمى نوشت ابوذر بيرون كشيد!
❛❛ عینصاد
📚 #انتظار | ص ۶۰
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🔴 اپلیکیشن عینصاد 🔴
📣 نرمافزار اندروید مجموعه آثار استاد علی صفایی حائری منتشر شد.
🔺 در این نرم افزار تمامی کتب استاد علی صفایی حائری موجود میباشد
و قابلیت های : مطالعه کتب، کپی، حاشیهنویسی و ... در اين نرمافزار فراهم آمده است.
شما میتوانید جهت تهیه این نرمافزار از لینک زیر اقدام فرمائید.
📥👈🏻 دریافت نرم افزار 👉🏻
انتشارات لیلة القدر
#عین_صاد | عضو شوید 👉🏻
👤: @ad_Einsad
هدایت شده از خاطره از مرحوم علی صفایی حائری
🌷🌷🌷
#سیره_تربیتی
👌۳۰ نکته در یک داستان تکراری
از سيره بزرگترین شخصیت عالم هستی چقدر #خواندنی و #آموزنده است.
✨مىگويند:
۱- يكى از #اصحاب به #پيامبر بزرگ ۱۲ #درهم هديه كرد كه #لباس بگيرند.
۲- حضرت #قبول نمود و #على را مأمور خريدارى پيراهن كرد و او پيراهنى به ۱۲ درهم تهيّه كرد و آورد.
۳- حضرت هنگامى كه ديد #تمام پولها براى خريد يك پيراهن مصرف شده، به على فرمود: آيا مىشود اين معامله را اقاله كنى؟ (رضايت به فسخ معامله از دو طرف را« اقاله» گويند)
من پيراهن #ارزانتر مىخواهم.
۴- على باز مىگردد و مسأله را با فروشنده در ميان مىگذارد و
۵- او معامله را #اقاله مىكند و على پولها را به نزد پيامبر برمىگرداند.
پيامبر بزرگ مىخواهد #درسهايى بدهد؛ درسهايى براى آنها كه در آن زمان با او بودند و همراهش آمدند و براى ما كه امروز مىشنويم و به گوش مىگيريم.
۶- پيامبر در راه به كنيزى برمىخورند كه در گوشهاى نشسته و غمگين و متحير در خود فرو رفته و ناله مىكند.
درس اول، #سركشى و بازجويى و #دلجويى اوست، توجه به #گرفتار و #درمانده و #دلشكسته است. بيچاره مأمور خريد چيزى بوده و ۴ درهم پولش را گم كرده و اكنون مىترسد كه به خانه برگردد و مورد شكنجه قرار بگيرد.
۷- رسول بزرگ از همان دوازده درهم، چهار درهم بيرون مىآورد و گرفتارى را از #غم و #حيرت بيرون مىكشد و
۸- به راه خود را بازار ادامه مىدهد و لباسى به چهار درهم مىخرد و در همانجا به بَر مىكند و به راه مىافتد و چه درسهايى كه با خود مىگذارد!
۹- در برگشت، برهنهاى فرياد مىزند: آيا كسى مرا مىپوشاند تا او را خداوند در روزى كه پوششها فرو مىريزند، بپوشاند؟
رسول بزرگ #همان_لباس را كه خريدارى كرده بود، در #همانجا بر او مىپوشاند و خود باز مىگردد، نه اينكه او را به زحمت بيندازد. نه، خود باز مىگردد و لباس خود را به او مىدهد تا اينكه براى #چندلحظه هم، او برهنه نماند. و در اين صحنه هم درسهاى ديگرى است!
۱۰- با ۴ درهم باقى مانده، براى حضرت لباسى فراهم مىشود.
۱۱- در آخر راه به همان كنيز درمانده برخورد مىكند كه هنوز حيرتزده ايستاده و مىگويد: مىترسم به خاطر تأخير و دير كردن آزارم دهند. باز رسول بزرگ، با او به راه مىافتد و درِ خانهی مولاى او مىايستد و مىگويد: «السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا اهْلَ الدَّارِ».
و چنين بود #رسم رسول بزرگ؛ كه تا ۳ مرتبه با صداى بلند براى صاحب خانه دعا مىكرد و درود مىفرستاد و اگر جوابى نمىشنيد، باز مىگشت.
در آخرين مرتبه، جواب سلام از داخل بلند شد و صاحب خانه بيرون آمد و توضيح داد كه ما مىخواستيم دعاى شما در حق ما تكرار شود، لذا آخرين دفعه به جوابگويى صدا بلند كرديم.
حضرت داستان را خلاصه كرد و جهت تأخير را شرح داد و #شفاعت كرد.
۱۲- مولاى كنيز در جواب عرضه داشت: من به خاطر #شفاعت و #تشريففرمايى شما او را آزاد كردم و در راه خدا رها نمودم. و
۱۳- پيامبر شكر مىكند كه عجب #پول_بابركتى بود؛ دو برهنه پوشيده شدند و يك كنيز گرفتار آزاد گرديد !
?امالى صدوق، ص ۲۳۸.
۱۴- ✅ در همين #سيره و داستان درسهايى هست براى من، كه حتى با پول يك پيراهن و يك قبا مىتوان دو برهنه را پوشاند و يك گرفتار را آزاد كرد. و
۱۵- رسول بزرگ عملًا نشان مىدهد كه
✨ چگونه مىتوان با پول كم، كارهاى زياد انجام داد و از هر پيشآمد بيشترين نتيجه را گرفت
۱۶- اما من براى اين درسها #آمادگى ندارم.
۱۷- در حالى كه در #يك_انگشتم وسيله تأمين يك خانواده هست و
۱۸- در #يك_دستم جهاز يك دختر هست و
۱۹- بر #تنم پوشاك ده نفر هست و
۲۰- در #جيبم ذخيره يك ماه هست و
۲۱- در #سفرهام خوراك يك كاروان هست،
۲۲- باز مىگويم:
"بيش از خودم ندارم و چه كنم؟ خدا برساند!!"
۲۴-🔺اگر روح
#ايثار و
#انفاق و
#قناعت و يا لااقل
#تكافل و
#عهدهدارى و
#سعى در حوايج و
#اهتمام به امور مسلمين در ما زنده مىشد، بسيارى از مسائل تأمينى در همين #سطحِ_پايين #حل مىشد و به كمك فلان كس هم احتياج نمىافتاد!
۲۵- درست است كه آنها #بهتر و #بيشتر مىتوانند رسيدگى كنند، اما هنگامى كه به آنها #دسترسى نيست و گرفتارى آنها #زياد است، نمىتوان همينطور #نشست و #عذر تراشيد.
۲۶- هر كس بهاندازه #ظرفيت خود بايد #آب بردارد و به #تشنهكامان برساند،
۲۷- گرچه آنكه
#سقّاست و
#مشك و
#تشكيلات
دارد، #مسئوليت زيادترى دارد.
۲۸- هنگامى كه مسلمين درصدر اسلام #هيچ نداشتند و آه در بساطشان نبود، با همين
#ايثار و
#انفاق و
#عهدهدارى و
#تعاون و
#تكافل يكديگر را #نگه داشتند
۲۹- و لااقل
#انيس و
#غمخوار يكديگر بودند و
#نيروى_روحى و
#پشتوانه_روانى براى هم!
۳۰- در نتيجه از
#هيچ، به
#همه_چيز رسيدند.
#ماه_شعبان
#اسوه_حسنه
#رسول_اعظم
#ماه_رسولالله
📗روحانيت و حوزه: مشكلات و راهكارها، ص: ۱۸۷.
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از تربیت و آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 #ویدیو | 🔰 انسان آزاد
🎥 تصویر استاد علی صفایی حائری
📚 #انسان_در_دو_فصل
#⃣ #کلیپ #تربیت
🌷 #کانال_تربیت_و_آموزش
@Tarbiatm
هدایت شده از رسانه علوم انسانی اسلامی
آشنایی_با_اندیشه_استاد_صفایی_حائری.mp3
26.43M
💠 آشنایی با اندیشه تربیتی استاد علی صفایی حائری"ره"
🏫 دانشگاه تهران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
🗓️ شنبه، ۳۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۱
🎙 آقای دکتر هاشم صابریان
🔊رسانه علوم انسانی اسلامی
🆔https://eitaa.com/joinchat/1640431707C83fef8f05c
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
گزارشی از پروژههای فکری اندیشمندان و اندیشوران معاصر (بخش اول) - خبرگزاری حوزه
https://www.hawzahnews.com/news/1068938/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84