eitaa logo
خزینة الجواهر
1.2هزار دنبال‌کننده
33.4هزار عکس
32.3هزار ویدیو
38.4هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
مفت خوانی (چند میلیونی) 🌸الگوى شادى از نگاه قرآن و حديث https://lib.eshia.ir/11440/1/5 🌸 رضایت زناشویی https://lib.eshia.ir/11683/1/13 🌸هنر رضایت از زندگی https://lib.eshia.ir/27316/1/5 🌸رضایت از زندگی https://lib.eshia.ir/27356/1/5 🌸تحکیم خانواده https://lib.eshia.ir/27310/1/5 🌸حكمت نامه جوان‌ https://lib.eshia.ir/27359/1/5 🌸حکمت نامه کودک https://lib.eshia.ir/27342/1/7 🌸شادى و شادكامى، درآمدى بر شادى از ديدگاه اسلام با رويكرد روان شناسى مثبت گرا https://lib.eshia.ir/11689/1/11 🌸الگوى اسلامى شادكامى با رويكرد روان شناسى مثبت گرا https://lib.eshia.ir/11375/1/5 🌸جنگ نرم‌ https://lib.eshia.ir/12466/1/5 🌸تهاجم فرهنگى https://lib.eshia.ir/10234/1/3 🌸گفتگوی افسران جوان با فرمانده https://lib.eshia.ir/12303/1/0 🌸جوان، هيجان و خويشتندارى‌ https://lib.eshia.ir/27318/1/11 🌸آداب معاشرت از ديدگاه معصومان ، شیخ حر عاملی https://lib.eshia.ir/12653/1/2 🌸هدف زندگی، شهید مرتضی مطهری https://lib.eshia.ir/11049/1/7 🌸مشكلات جنسى جوانان‌، ناصر مکارم شیرازی https://lib.eshia.ir/27602/1/3 🌸الگوی تنظیم رفتار جنسی با رویکرد اسلامی ، مهدی عباسی https://eitaa.com/zendegiearam/2243 در سایت زیر این کتب در هست و است https://www.ghbook.ir 🌼حدیث و روان شناسی، محمد عثمان نجاتی 🌼قرآن و روان شناسی، محمد عثمان نجاتی 🌼الگوی اسلامی شادکامی با رویکرد روان شناسی مثبت گرا، عباس پسندیده 🌼شادی و شادکامی : درآمدی بر شادی از دیدگاه اسلام با رویکرد روانشناسی مثبت گرا، سيدمهدي خطيب 🌼الگوي شادي از نگاه قرآن و حديث (فارسي - عربي)/ محمدي ري شهري، 🌼جوان، شادي و رضايت از زندگي/ چند مقاله به كوشش حسين پورشريف ( دارالحدیث) 🌼سعادت و شادكامي: درآمدي بر سعادتمندي از ديدگاه اسلام با رويكرد روانشناسي مثبت‌گرا، حمزه عبدي 🌼لذت و شادكامي : درآمدي بر لذت از ديدگاه اسلام با رويكرد روانشناسي مثبت‌گرا، مهدي عباسي 🌼نشاط و شادي، حبيب الله فرحزاد 🌼شادي و آرامش از ديدگاه قرآن و نهج البلاغه، با نظارت محمد بيستوني 🌼مهار خشم : بررسی روانشناختی خشم و مهار آن از دیدگاه اسلام ، محمدرضا كيومرثي‌اسكويي 🌼روان شناسي عزاداري، كاوياني، محمد كاوياني 🌼نگاهي روان شناختي - ديني به مراسم عزاداري حسيني، محمد كاوياني 🌼تغيير جنسيت از منظر فقهي و حقوقي/محمد مهدي كريم 🌼تغيير جنسيت آري يا نه ؟ (دروس حضرت آيت الله العظمي دوزدوزاني مدظلله)/ مولف محسن دلير. 🌼 نفس و روان و عواطف از دیدگاه قرآن و حدیث، به اهتمام مهدی امین ؛ با نظارت محمد بیستونی. 🌼مشكلات جنسي جوانان، ناصر مكارم شيرازي 🌼رمز پيروزي مردان بزرگ، جعفر سبحاني 🌼 ده نكته از معرفت نفس، اصغر طاهرزاده؛ 🌼خويشتن پنهان : شرح ده نكته ازمعرفت نفس، اصغر طاهرزاده. 🌼حكمت عملي در نظر حكيم طوس : بررسي ديدگاه خواجه نصير الدين طوسي،غلامحسين ديناني 🌼دراسه في علم النفس الاسلامي، تاليف ابوالقاسم الحسيني 🌼آداب معاشرت از ديدگاه معصومين عليهم السلام ، حر عاملي ؛ ترجمه محمدعلي فارابي، 🌼تاثیر پوشش اسلامی در مهار غریزه جنسی،حسین مهدی زاده
جنگ ترکیبی و خانواده۱.mp3
زمان: حجم: 20.76M
بشنوید 🎙سخنرانی استاد خسروپناه با موضوع: جنگ ترکیبی و خانواده (جلسه اول) مسجد جامع امام خمینی شهرستان بروجرد ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ 🆔 @khosropanah_ir
جنگ ترکیبی و خانواده۲.mp3
زمان: حجم: 24.97M
بشنوید 🎙سخنرانی استاد خسروپناه با موضوع: جنگ ترکیبی و خانواده با تاکید بر جنگ شناختی (جلسه دوم) مسجد جامع امام خمینی شهرستان بروجرد ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ 🆔 @khosropanah_ir
جنگ ترکیبی و خانواده۳.mp3
زمان: حجم: 28.77M
بشنوید 🎙سخنرانی استاد خسروپناه با موضوع: جنگ ترکیبی و خانواده با تاکید بر حجاب و عفاف (جلسه سوم) مسجد جامع امام خمینی شهرستان بروجرد ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ 🆔 @khosropanah_ir
📌 جنایات بنی امیه در کربلا عبیدالله بن زیاد به عمر بن سعد نامه نوشت و دستور داد: اگر بن علی(ع) نکرد او را بکش، همراهان امام را نیز بکش، اعضای بدن شهدا را قطع یا کن، بر بدن هم بر سینه و پشت امام اسب بتازان، زیرا حسین(ع) تفرقه افکن و ستمگر است. باخود عهده کرده ام هرگاه او را کشتم با وی چنین کنم. 📌این از علی(ع) پدر (ع) است به خاطر آنکه علی(ع) در جنگ بدر بستگان من را به جرم شرک کشت. و حال آنکه نه قبری هست و نه قیامتی. 📚طبری، تاریخ الامم، ج5، 414-415، 📚شیخ مفید، الارشاد، ج2، ص88. 👇👇 🌻 @ahlebait110
41.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اسوه‌ی حسنه بررسی تاریخ و سیره‌ی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم 1️⃣ قسمت اول: دوران جاهلیت 👤 کارشناس: حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا ، عضو هیئت علمی و مدیر گروه تاریخ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ان شاء الله به طور منظم این بخش از تاریخ پخش می گردد. 👇👇 🌻 @ahlebait110
41.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اسوه‌ی حسنه بررسی تاریخ و سیره‌ی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم 1️⃣ قسمت دوم: دوران جاهلیت 👤 کارشناس: حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا ، عضو هیئت علمی و مدیر گروه تاریخ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ان شاء الله به طور منظم این بخش از تاریخ پخش می گردد. 👇👇 🌻 @ahlebait110
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌پاسخ های جالب و قابل تأمل برخی بانوان و به یک سوال. آیا حاضرید کلیه‌تون رو به شریک زندگیتون اهدا کنید؟ 🔺تا انتها ببینید فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی 🌻 @ahlebait110
📌 امام مجتبی(ع) فرمود: ده چیز است: 1⃣ راستگویی زبان، 2⃣ راستی در مردانگی، 3⃣ بخشش به نیازمند، 4⃣ خوش خلقی و خوش رویی، 5⃣ سپاسگذاری از نیکی ها، 6⃣ صله رحم، 7⃣ نگهداری حقوق و حرمت همسایه، 8⃣ شناختن حق همراه، 9⃣ پذیرایی میهمان، 🔟و که سرآمد آنها است. 📚 یعقوبی، تاریخ، ج۲، ص۲۲۶. 🏴 امام مجتبی علیه السلام تسلیت باد. 👇👇 🌻 @ahlebait110
4.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸پیش به سوی جن‌گیری و جن‌درمانی! ✍ احمدحسین شریفی هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد 🔹کشف علت قطعی «افسردگی»، «اسکیزوفرنی» و «اکثر بیماری‌های روحی و روانی»! 🔻پیشتر در همین کانال چندین نوبت زنگ خطر شیوع چنین انحرافاتی را در میان برخی «طلبه‌ها» یا «طلبه‌نماها» را به صدا درآورده بودیم. https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi/1798 https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi/1796 و از بزرگان خواهش کردیم که برای کنترل چنین «لاف‌زنان» نادان و سودجو تدبیری عاجل به کار گیرند و الا «طلبه‌نماهای جن‌گیر»، این ظرفیت را دارند که به تنهایی آبروی علمی هزارساله حوزه‌های علمیه را با این لاطائلات بر باد دهند. 🔻باز هم می‌گوییم: سر چشمه شاید گرفتن به بیل چو پر شد، نشاید گذشتن به پیل 🆔https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi 🌹
نکاتی مختصر پیرامون مطلب اخیر در ارتباط با جن زدگی و جن گیری با توجه به پرسشها و ابهاماتی که برای برخی مخاطبان گرامی کانال در رابطه با این ارسال پیش آمده، لازم دانستم نکاتی را عرض کنم: ۱. بهتر است مطالب چالشی از این قبیل، پیش از طرح عمومی، در مجامع تخصصی به بحث گذاشته شوند تا امکان سوءبرداشت مخاطبان عمومی به حداقل ممکن برسد. شاید رسانه های عمومی محل مناسبی برای طرح چنین مباحثی نباشند. ۲. این مطلب هرگز درصدد ردّ امکان تأثیرات گوناگون بر ساختار روانی انسان نیست. البته اینکه تاثیرات مختلف به صورت مستقل یا مستقیم اثرگذاری داشته باشند یا به صورت با واسطه قابل بحث است. ۳. اینکه ممکن است برخی مسائل تحت تأثیر شرایط خاصی ایجاد شوند، غیر از این است که همه مسائل ریشه واحدی دارند. ۴. اینکه برخی تصوّر کنند دینداران علل ماورائی را جانشین علل طبیعی می‌دانند، تصور ناصوابی است. ممکن است علل و عواملی در عرض هم یا در طول یکدیگر بر موردی اثرگذاری داشته باشند. ۵. قشر محترم روحانیت، به دلیل اثرگذاری بر مردم، باید در خصوص تفکیک خرافات از حقایق پیشگام باشند و بر سخنان و اعمال خود دقّت بسیاری داشته باشند و مراقب سوءبرداشت های احتمالی از سخنان خود باشند و در مواظبت از شأنیت لباس و جایگاه خویش نیز کوشا باشند. ۶. سرتاسر قرآن کریم و سنّت و کلام اهل بیت علیهم السلام دعوت به علم، تفکّر، تدبّر و تعقّل و توحید است. مسائل را باید به صورت چندجانبه تحلیل کرد و از تحلیل های تک بعدی پرهیز نمود. کما اینکه با تأمّل در متون دینی، برای نمونه تبیین مواردی چون افسردگی و اضطراب و حتی ارائه یک نظام تشخیصی جامع مبتنی بر آموزه‌های اسلامی، دور از دسترس نیست. آنگاه می‌توان جایگاه درست عوامل متعدّد را توضیح داد. ۷. ممکن است هر نسخه اصلی، نسخ بدلی هم داشته باشد. این اختصاص به مورد ویژه‌ای ندارد. در پزشکی و روانشناسی و معماری و ... هم یافت می‌شود. خلاصه اینکه باید بسیار مراقب بود و جلوی دکان سازی های غیرتخصّصی در هر حیطه ای را گرفت. پیشنهاد می‌کنم توضیحات علّامه طباطبایی (ره) ذیل آیه کریمه ۲۷۵ بقره در تفسیر شریف المیزان را نیز مطالعه کنید. دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
غرب چیست؟! شرق کجاست؟! 📝 پیشنهاد مطالعه👇 ۱. از منظر طلوع و غروب حقیقت؛ [می‌توان] شرق را مشرق انوار و مطلع نور حقیقت دانست و «غرب» را معادل غروب حقیقت فرض کرد. این تعبیری عرفانی از شرق و غرب است و اساس تمثیل آن همانا طلوع و غروب خورشید در مشرق و مغرب است. ۲. شرق و غرب به تعبیر سهروردی در رساله «قصه غربت الغربیه» در مفهومی نزدیک به تعبیر عرفانی ای که در پیش آمد؛ شرق همان عالم معنا یا عالم ملکوت و حقایق ازلی است و غرب معادل ظلمتکده ماده و غربت سرایی است که روح ملکوتی در آن «غریب» و «زندانی» است. این تعبیر به معنای عرفانی تأویل شرق و غرب نزدیک و یادآور حکایت نیِ نیستان مولوی است و به یک اعتبار، روایتی دیگر از همان تعبیر اوّلی است و یا حداقل اینکه به آن بسیار نزدیک است. ۳. شرق و غرب وجودی انسان که تا حدود زیادی مایه های تعبیر عرفانی را با خود دارد و بر آن اساس، «شرق وجودی انسان» همان قرار گرفتن در ساحت فطرت متعالی و قُرب به حق و همزبانی و همخانگی آدمی در مکان راستین زندگی خود یعنی ساحت قُدس و جدایی انسان از حقیقت روحانی و معنوی خویش و گرفتاری در ساحت ازخودبیگانگی و غریبگی با خودِ متعالی خویش و حق حقیقت است. ۴. شرق و غرب جغرافیایی که معنایی مشخص دارد. ۵. شرق و غرب سیاسی که تعبیر رایج سال های جنگ سرد بوده است و در چارچوب آن «غرب» عبارت بود از اردوگاه کشورهای اروپای غربی و ژاپن و آمریکای شمالی که دارای رژیم های اقتصادی سیاسی سرمایه داری نیمه خصوصی لیبرال و سوسیال دموکراتیک بودند و در مقابل آن ها «شرق» عبارت بود از رژیم های سوسیالیستی اقماری موسوم به «بلوک شرق» و در رأس آن ها «رژیم سوسیالیستی شوروی» که پیروان ایدئولوژی سوسیالیسم مارکسیستی بودند. ۶. شرق و غرب تاریخی فرهنگی؛ در این معنا که با پیوند دارد و مراحلی در آن طی شده است (تفکر مبتنی بر عقل جزوی منقطع از وحی در یونان قدیم؛ عهد قرون وسطی که حاصل پیوند مابین میراث متافیزیک یونانی با مسیحیت مسخ شده شبه دینی بوده است؛ رنسانس و آغاز مدرنیته بر پایه عقل خودبنیاد نفسانیّت مدار استیلاجو)، بارزترین صفت غرب مدرن [مدرنیته]، بشرانگاری «خودبنیادی نفسانی» یا اومانیسم است. به معنای این است که تفکر وحیانی و قُدسی نادیده گرفته شود و ساحت نفسانی [ناسوتی] وجود آدمی مستقل از ساحت روحانی او اصالت یابد. منبع: مبانی نظری غرب مدرن، استاد دکتر شهریار زرشناس دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231