44.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس مبحث اندازه گیری، صفحه 145 کتاب ریاضی، تم 21، قسمت اول، رعنا فرهادصفت
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس مبحث اندازه گیری، صفحه 145 کتاب ریاضی، پارت دوم، رعنا فرهادصفت
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
29.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انجام جمع به کمک چوب خط، تدریس صفحه ی 144 کتاب ریاضی بصورت عینی، تم 21، رعنا فرهادصفت
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس مبحث منها به کمک چوب خط،بصورت عینی، صفحه 144 کتاب ریاضی، تم 21، رعنا فرهادصفت
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
28.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انجام جمع سه تایی به کمک چوب خط، قسمت 2 تدریس صفحه ی 144 کتاب ریاضی بصورت عینی، تم 21، رعنا فرهادصفت
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس زیبای 5تا 5تا
کسری فتح الهی از نظرآباد . مدرسه راه نور
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مبحث انتقال
استاد پرنیاک گرامی
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
#ریاضی #انتقال
هدایت شده از 🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
#یاجوادالائمهادركنی❤️
✨•|می دهد عیدی رضا (ع) بر
شیعیان و دوستانش
جشنی از بهر پسر، شاه خراسان
دارد امشب|•✨
📿هدیه به #امام_جواد علیهالسلام صلواتی ختم کنیم..
🍃🌼اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ
وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّـلْ فَرَجَهُمْ🌼🍃
هدایت شده از 🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
mirdamad-milade-emam-javad-91-03.mp3
6.62M
امام رضاجاااانم امشب بابا میشن😍
🌸🌸🎉🎉🎊🎊🎊
#تدریس #نشانه ص ص
درس صدای موج
نشانه ص
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
هدایت شده از کانال معصومانه کودک شیعه کودکانه کوچولوها بچه ها نوجوان نوجوانان
سلام بر تو ای منتهای حاجت حاجتمندان
وقتی تو بیایی دیگر هیچ حاجتی نخواهد ماند
که تو تنها پاسخ خدا می شوی به کل حوائج
مثل قلب بی قرار من، جهان هم در انتظار توست
@KoodakeShieh
#سلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش نقاشی ساده ی درخت، به مناسبت روز درخت کاری
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
🎨کاربرگ ( ۱۵ اسفند/ روز درختکاری)
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
❓❓❓
#خشتِ_اول
❓❓❓
سلام به همگی
خانوم معلم پسرم توی تفریق بیشتر مشکل داره.. و نوشتن کلماتی مثل خانه.. گریه... ژاله که آخرشون ه داره مشکل داره نمیدونه کی ه بزاره کی نزاره خانه رو مینویسه خان
و پژمان رو مینویسه پژمانه
#سوال
❓❔❗️❕
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
خشت اول ↔️ کلاس اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
❓❓❓ #خشتِ_اول ❓❓❓ سلام به همگی خانوم معلم پسرم توی تفریق بیشتر مشکل داره.. و نوشتن کلماتی مثل خانه.
‼️❕❕‼️❕❕
#خشتِ_اول
‼️❕❕‼️❕❕
#جواب
باسلام خدمت خشت اولی های عزیز امیدوارم روز خوبی رو پیش رو داسته باشید
در خصوص سوالی که مطرح شده بود در خصوص این که چگونه مفهوم تفریق را در ذهن نوآموزان گلمون تثبیت کنیم
باید خدمتتون عرض کنم که برای تفریق اولین گام و پیش نیاز انجام این عملیات حتما نیاز هست که دانش آموز شمارش اعداد روبه عقب را بلد باشند زیرا تفریق یعنی به عقب رفتن که در محور اعداد کاملا به صورت مجسم این عمل انجام میشود برای تثبیت این منظور ما باید بازیهایی را در این زمینه به صورت عینی برای بچه ها انجام دهیم مانند بازی سوپر مارکت که چند وسیله انتخاب میکنیم و برای هرکدام قیمتی در نظر میگیریم و از دانش آموزی میخواهیم که نقش فروشنده را بازی کند و دانش آموز دیگر نقش خریدار به این صورت که عددی را برای یک شی در نظر میگیریم مثلا 7 از دانش آموز خریدار میخواهیم که آن شی را خریداری کند و به آن عدد 10 را میدهیم و همچنین روی میز اعداد 0 تا 9 را میچینیم حالا از دانش آموز فروشنده میخواهیم که به ما بگوید مثلا مداد شما قیمت 7 دارد و خریدار عدد 10 را به شما میدهد حالا اگر از 10 7 تا برداریم و مداد را به او بدهیم چه عددی باقی میماند که دانش آموز باید با کم کردن عدد به عدد 3 برسد این بازی را میتوانیم به اعداد دیگر تعمیم دهیم
در این بازی هم درست کردن مسئله هم تجزیه و تحلیل مسائل و هم بدست آوردن جواب کار میشود و بسیار کاربردی است
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
از بازی لی لی هم میتوان استفاده کرد که این روش تلفیقی از مهارت های وستیبولار و مهارتهای ذهنی است که هم دانش آموز لی لی کردن را میآموزد و هم توجه و تمرکز کاری را تمرین میکند و هم هماهنگی بین چشم و دست و چشم و پا را یاد میگیرد به این صورت که لی لی را ردی زمین میکشیم من خودم از لی لی های پارچه ای که در بازار موجود است استفاده میکنم بازی به این منوال است که شما اعدادی را به نوآموز میگویید مثل 8 منهای 3 حالا از نوآموز میخواهیم که 8 انگشت باز کند و 3 تا را ببندد به عدد 5 میرسد که جواب است پس سنگ خود را باید با دقت و هماهنگی لازم بین چشم و دست در عدد 5 بیندازد و بازی را ادامه دهد
در مرحله ی بعد دانش آموز باید عددی را که شما به او میگویید را به صورت ذهنی انجام دهد به ای صورت که عدد بزگ را در ذهن میگذاریم و به اندازه ی عدد کوچک به عقب می آییم
مثلا 15 منهای 8 که نوآموز باید 15 را در ذهن بگذارد و 8 تا عقب بیاید در این مرحله اگر نتوانست انجام دهد میتوانید شکل بکشید و یا محور اعداد و یا از کل کلاس بخواهیم که دسته جمعی باهم این کار را انجام دهند جهت ایجاد انگیزه و بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
بازی دیگری که برای تفریق میتوانیم انجام دهیم که هم حافظی ی دیداری را قوی میکند و هم منها را تمرین میکنند روی 5 کارت چند تفریق مینویسیم و روی 5 کارت دیگر جواب آن ها را مینویسیم از دو دانش آموز میخواهیم بیایند و کارتها ا به صورت درهم ب ایشان میچینیم تا خوب به آن ها و جای هرکارت دقت کنند در مرحله ی بعدی کارتها را برمیگردانم و جای کارتها را عوض نمیکنیم حالا از دانش آموزان میخواهیم که از عدد 20 تا 0 را برعکس بشمارند بعد از این مرحله تک تک از دانش آموزان میخواهیم که یک کارت مربوط به تفریق را برگردانند و آن را بلند بخوانند و بعد عملیات مربوط به آن تفریق را به صورت ذهنی انجام دهند و پاسخ را بلند بگویند در صورت درست بودن جواب حالا باید کارت مربوط به جواب آن تفریق را بر گردانند و این کار را از دانش آموز بعدی هم میخواهیم که انجام دهد با یک کارت دیگر این عمل را تا برگرداندن تمام کارتها ادامه میدهیم
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
برای تفریق هایی که دو رقمی هستند مثل 40 منهای 20 به این صورت عمل میکنیم که میگوییم 40 یعنی 4 بسته ی ده تایی و 20 یعنی 2 بسته ی ده تایی حالا 4 بسته ی ده تایی را در ذهن میگذاریم و 2 بسته ی ده تایی به عقب میآییم که به عدد 2 میرسیم و بعد میگوییم جواب میشود 2 بسته ی ده تایی که میشود 20 و عدد 20 را مینویسیم اگر دانش آموزی نتوانست این مفهوم را متوجه شود میگوییم با صفرهای آین اعداد فعلا کاری نداریم و در آخر صفر را میگذاریم پی مشود 4 منهای 2 که جواب را بدست میآوریم و در آخر میگوییم صفری که قائم شده دوباره ظاهر میشه و به عدد 20 میرسیم
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
همکار گرامی خانم رویا صفت عزیز ادمین خشت اول
645.6K
تمیز و تشخیص دو صدای ـه. از هـ. در آخر کلمات در نوشتن و در خواندن
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
1.15M
تمیز و تشخیص دو صدای ـه. از هـ. در آخر کلمات در نوشتن و در خواندن
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
569.1K
تثبیت اِ ربط و جایگاه اون در جمله موقع خواندن و نوشتن
تمیز و تشخیص دو صدای ـه. از هـ. در آخر کلمات در نوشتن و در خواندن
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش نقاشی ساده ی درخت، به مناسبت روز درخت کاری
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت اول تدریس نشانه هـ ـهـ ـه ه
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
48.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دوم تدریس نشانه هـ ـهـ ـه ه
آقا شهاب الدین عزیز هم اسمش ـهـ داشت که من یادم رفت بگم😍😍😍
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صفحه ۱۱۷ کتاب ریاضی
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول