eitaa logo
🇮🇷لبیک یا امام خامنه ای همان لبیک یا امام حسین ع است 🇮🇷
517 دنبال‌کننده
27.1هزار عکس
42.2هزار ویدیو
160 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بهاره بختیاری
-استراتژی سوری: ایجاد آشوب های پراکنده برای مشغول کردن توان نیروهای امنیتی و خسته و فرسایشی کردن تقابل نیروهای امنیتی با اغتشاشگران -استراتژی مصری: تحریک احساسات جامعه ی مذهبی با مسئله‌ی حجاب و به جوش آوردن غیرت دینی جهت توجیه کشته سازی ها و نسبت دادن آن به جریان مذهبی -استراتژی لیبی: حمله به امنیت برخی نقاط مهم و حساس نزدیک به مناطق خارج مرزی که ضد جمهوری اسلامی هستند به جهت پشتیبانی تسلیحاتی و حمایت همه جانبه از تجزیه ی کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملکرد رسانه های تحت مدیریت جریان صدر در آشوب های ایران 🔹صابرین/کانالهای «الحوزة الناطقة»، «الجدار نیوز» و«أوروک نیوز» که به صورت رسمی و غیر رسمی توسط جریان صدر مدیریت می شوند، بصورت گسترده و آنلاین اقدام به پوشش اغتشاشات علیه جمهوری اسلامی ایران و آموزش خرابکاری کرده و اخبار کذبی درخصوص حمله سپاه به تروریستها در اقلیم کردستان منتشر کردند.
هدایت شده از بیداری ملت
🔴رهبر انقلاب: مجمع تشخیص مصلحت جایگاه رفیعی در نظام دارد / نقش مشورتی این مجمع جدی و خیلی مهم است 🔹مجمع تشخیص، یک مجموعه‌ بسیار مغتنم برای نظام جمهوری اسلامی است؛ چون متشکل است از افراد نخبه‌ مجرب که مجموعه‌ این مجمع می‌تواند یک نگاه همه‌جانبه‌ای به مسائل کشور داشته باشد. 🔹در بین شماها کسانی بودند که مقامات عالیه‌ دولتی یا تقنینی یا قضایی داشتند. این مجموعه نقششان در مسئله‌ سیاست‌های کلی نقش مشورت‌دهی است که این مشورت‌دهی را دست‍کم نباید گرفت. 🔹حالا درست است که ما آن چیزی که به مجمع می‌فرستیم فکر و مشورت شده است لکن خیلی فرق می‌کند که مشورت این جمع مهم، پای این باشد یا نباشد. گاهی ممکن است آن چیزی که به‌‍‌عنوان مشورت گفته شده مورد تأیید قرار نگیرد اما خود آن یک فکر جدیدی را ایجاد و یک راه جدیدی را روی ما باز کند. 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از لبیک الهم لبیک
✅خلاصه ای از پیامها ونکات تفسیری صفحه ۴آیات ۱۷ الی ۲۴ سوره بقره 1️⃣قرآن براى تفهیم مطلب به مردم و خاموش کردن لجوجان، نقش مؤثّرى دارد و مثال‏هاى فراوانى آورده است از جمله: مثال حقّ وباطل، به آب و كفِ روى آب. تشبیه اعمال كفّار به خاكسترى در برابر تندباد. ویا تشبیه كارهاى آنان، به سراب. [تشبیه بت‏ها و طاغوت‏ها به خانه عنكبوت. تمثیل دانشمند بى‏ عمل به الاغى كه كتاب حمل مى‏ كند. وتمثیل غیبت، به خوردن گوشت برادرى كه مرده است 2️⃣منافق براى رسیدن به نور، از نار (آتش) استفاده مى‏ كند كه خاكستر و دود و سوزش نیز دارد. «استوقد ناراً» 3️⃣نقشه‏ ها وتوطئه‏ هاى منافقان، به اراده الهى ناتمام مى‏ ماند. «ذهب اللّه بنورهم» 4️⃣منافقان دچار وحشت و اضطراب، ودر تصمیم‏گیرى‏ هاى دراز مدّت، سردرگم هستند. «فى ظلمات لا یبصرون» 5️⃣نفاق، انسان را از درك حقایق و معارف الهى باز مى‏ دارد. «صم بكم عمى» 6️⃣كسى كه از عطایاى الهى در راه حقّ بهره نگیرد، همانند كسى است كه فاقد آن نعمت‏هاست. «صم بكم عمی 7️⃣منافقان غرق در مشكلات و نگرانى‏ ها مى‏ شوند، و در همین دنیا نیز دلهره و اضطراب و رسوایى و ذلّت دامن گیرشان مى‏ شود. «ظلمات و رعد و برق» 8️⃣منافقان از مرگ مى‏ ترسند. «حذر الموت» 9️⃣منافقان بدانند كه خداوند بر آنها احاطه دارد و هر لحظه اراده فرماید، اسرار و توطئه‏ هاى آنها را افشا مى‏كند. «و اللّه محیط بالكافرین» 🔟حركت منافق، در پرتو نور دیگران است. «اضاء لهم» 1️⃣1️⃣ منافق به سبب اعمالى كه مرتكب مى‏ شود، هر لحظه ممكن است گرفتار قهر خداوندى شود.«و لو شاء اللّه لذهب بسمعهم» 2️⃣1️⃣ سنّت الهى، آزادى دادن به همه است و گرنه خداوند مى‏ توانست منافقان را كر و كور كند. «و لو شاء اللّه لذهب بسمعهم و ابصارهم» 3️⃣1️⃣هدف از خلقت جهان و انسان، تكامل انسان‏هاست. یعنى هدف از آفرینش هستى، بهره‏ گیرى انسان‏هاست وتكامل انسان‏ها در گرو عبادت واثر عبادت، رسیدن به تقوى و نهایت تقوى، رستگارى 4️⃣1️⃣از فلسفه‏ هاى عبادت، شكرگزارى از ولى نعمت است. «اعبدواربّكم‏الذى‏ خلقكم» 5️⃣1️⃣اوّلین نعمت‏ها، نعمت آفرینش، و اوّلین دستور، كُرنش در برابر خالق است. «اعبدوا ربّكم الذى خلقكم» 6️⃣1️⃣ مبادا بت‏ پرستى یا انحراف نیاكان، ما را از عبادت خداوند دور كند، حتّى آنان نیز مخلوق خداوند هستند. «و الذین من قبلكم» 7️⃣1️⃣عبادت، عامل تقواست. اگر عبادتى تقوى ایجاد نكند، عبادت نیست. «اعبدوا... لعلّكم تتقون» 8️⃣1️⃣به عبادت خود مغرور نشویم كه هر عبادتى، تقوا ساز نیست. «لعلّكم تتقون» 9️⃣1️⃣یاد نعمت‏هاى الهى از بهترین راههاى دعوت به عبادت است. «اعبدوا ربّكم... الذى جعل لكم» 0️⃣2️⃣از بهترین راههاى خداشناسى، استفاده كردن از نعمت‏هاى در دسترس است. «جعل لكم الارض فراشاً و السماء بناءً» 1️⃣2️⃣آفریده‏ ها هركدام براى هدفى خلق شده‏ اند. «رزقاً لكم» باران براى رشد و ثمر دادن میوه‏ها، «فاخرج به» و میوه‏ها براى روزى انسان. «رزقاً لكم» زمین وباران وسیله هستند، رویش گیاهان ومیوه‏ها بدست خداست.«فأخرج» 2️⃣2️⃣نظم و هماهنگى دستگاه آفرینش، نشانه‏ توحید است، پس شما هم یكتا پرست باشید. «فلا تجعلوا لِلّه انداداً» 3️⃣2️⃣ریشه‏ خداپرستى در فطرت و وجدان همه مردم است. «وانتم تعلمون» 4️⃣2️⃣همه‏ انسان‏ها، حقّ بهره‏ بردارى و تصرف در زمین را دارند. (در آیه «لكم» تكرار شده است.) 5️⃣2️⃣ پندار شریك براى خداوند، از جهل است. «لا تجعلوا لله اندادا وانتم تعلمون قرآن در ستایش انبیا، یا بعد از كلمه «عبدنا »و یا قبل از كلمه «عبد» نام آنان را مى‏ برد؛ «عبدنا ایوب»، «ابراهیم... كل من عبادنا» ولى درباره پیامبر اسلام تنها كلمه «عبد» بدون ذكر نام را بكار مى‏ برد تا بگوید عبد مطلق، محمّد صلى الله علیه وآله است. 6️⃣2️⃣باید از فكر و دل افراد شكّ زدایى صورت گیرد مخصوصاً در مسائل اعتقادى. «ان كنتم فى ریب» 7️⃣2️⃣شرط دریافت وحى، بندگى خداست «نزّلنا على عبدنا» 8️⃣2️⃣قرآن، كتاب استدلال و احتجاج است و راهى براى وسوسه و شكّ باقى نمى‏ گذارد. «فاتوا بسورة» 9️⃣2️⃣انبیا باید معجزه داشته باشند و قرآن معجزه‏ رسول اكرم صلى الله علیه وآله است. «فاتوا بسورة من مثله» 0️⃣3️⃣دین جاوید، معجزه‏ جاوید مى‏ خواهد تا هر انسانى در هر زمان و مكانى، اگر دچار تردید و شكّ شد، بتواند خود آزمایش كند. «فاتوا بسورة من مثله» 1️⃣3️⃣اكنون كه احساس عجز و ناتوانى كردید، تسلیم حقّ شوید. «ولن تفعلوا فاتّقوا» 2️⃣3️⃣انسان جمود و كافر، هم ردیف سنگ است. «الناس و الحجارة» 3️⃣3️⃣ كفر و لجاجت، انسان شایسته‏ خلیفةالّلهى را، به هیزم دوزخ تبدیل مى‏ كند. «وقودها الناس» 4️⃣3️⃣رهایى از آتش دوزخ، در گرو ایمان به قرآن و تصدیق پیامبر اسلام است. «فان لم تفعلوا و لن تفعلوا فاتّقوا النّار... اُعدّت للكافرین» 🤲اللّهُمَّ نور قلوبنابالْقُرآن اللّهُمَّ زین اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اللّهُمَّ ارْزُقناش
بسم الله الرحمن الرحیم سلام یک تعریف از بصیرت این است- امیرالمومنین علیه السلام میفرماید بصیر آن کسی است که بشنود، گوش و خود را بر صداها نبندد،وقتی شنید بیندیشد۰ هر شنیده‌ای را نمیشود به صرف شنیدن رد یا قبول کرد؛ باید اندیشید۰ یعنی نگاه کند، چشم خود را نبندد،ایرادکار بسیاری از کسانی که در لغزشگاه های بی بصیرتی لغزیدن و سرنگون شدند، این است که نگاه نکردند و چشم خودشان را بر یک حقایق واضح بستند۰ انسان باید نگاه کند، وقتی که نگاه کرد، آنگاه خواهد دید۰ ما خیلی اوقات اصلا حاضر نیستیم یک چیز را نگاه کنیم۰ انسان می‌بیند منحرفینی را که اصلاً حاضر نیستند نگاه کنند۰ آن دشمن عنود را کاری نداریم- حالا این را بعدآ عرض خواهم کرد؛ بعضیها هستند که انگیزه دارند و با عناد وارد می شوند؛ خوب ،دشمن است دیگر:بحث بر سر او نیست؛ بحث بر سر من و شماست که توی عرصه هستیم۰ما اگر بخواهیم بصیرت پیدا کنیم، باید چشم را باز کنیم،باید ببینیم۰ یه چیزهایی هست که قابل دیدن است۰ اگر ما از آنها سطحی عبور کنیم،انها را نبینیم طبعاً اشتباه میکنیم۰ حضرت امام خامنه ای "مدظله"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺انتشار ویدئویی از صحنه تیراندازی به خودروی سفارت آذربایجان در واشنگتن 🔸این حادثه ساعاتی پیش اتفاق افتاد. پس از این حادثه، کاردار آمریکا در آذربایجان به وزارت خارجه در باکو احضار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علی‌علیزاده: وقتی یک مسئولی را عوض نمی‌کنیم فحشش را کل جمهوری اسلامی می‌خورد 🔹مااتفاقا چون زیر فشار جنگ دشمن هستیم موظفیم دوبرابر حکمرانی مان را اصلاح کنیم. 🔹وقتی یک معاون شهردار و شهردار را عوض نمی‌کنیم فحشش را جمهوری اسلامی‌ می‌خورد. 🔹چرا باید چهارتا آدم کارگزار سطح پایین بروند پشت جمهوری اسلامی سنگر بگیرند که خودشان شغل‌هایشان را حفظ کنند و هزینه‌اش را جمهوری اسلامی بدهد. *
📹 تصویری از اغتشاشگران سازمان یافته با لباس پلیس! 🔹فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته از دستگیری افرادی با لباس جعلی پلیس خبرداده بود که اقدام به رفتارهای خشن هدفمند و تصویر برداری از آن کرده بودند. 🔴 شبکه رسانه ای "مقاومت نیوز" 🇮🇶🇵🇸🇱🇧🇸🇾🇮🇷🇾🇪🇦🇫🇵🇰
هدایت شده از یا مهدی ادرکنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 📛 آسیب‌‌های کودکان مهدکودکی.. 🎙حجت الاسلام استاد •┈┈••✾❀🍃🌺🍃❀✾••┈┈• 🔗
امام رضا علیه السلام : هرگاه می خواهی دعایت به عرش برسد و مستجاب گردد، اول در حق پدر و مادرت دعا کن. 📚بحار الانوار ج‌ ۶۱ ص‌ ۳۸۱
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️ آثار حجاب (بخش سوم و پایانی) 🔸 ، قوانينی است از آفريدگار، برای بهترين آفريده، که با احاطه کامل بر ابعاد وجودی انسان و ارزيابی همه‌جانبه و همسو با سير تکامل هستی وضع ميگردد، و را تامين مينمايد. مسلماً پيروی از قوانين الهی فوايد بی‌شماری را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد و ناديده گرفتن هريک از آنها زيانهای بی‌شماری را به دنبال خواهد داشت. يکی از اين قوانين، است که از ميباشد و فقهای‌ شيعه آن را از شمرده اند. در اين نوشتار به بعضی از فوائد و می‌پردازيم؛ 💠آثار اجتماعی 🔹«برچيدن زمينه فساد»؛ در ، آتش هوس را در اندرون می‌افروزد و مردان کم‌اراده و سست‌عقيده را به ، که خود منشا بسياری از مفاسد است، وا ميدارد، چنانکه امام صادق (ع) ميفرمايند: «نگاه، تيری از تيرهای زهرآگين شيطان است، چه بسا يک نگاه که حسرتی‌ طولانی در پی دارد»؛ بنابراين زمينه بسياری از مفاسد را برمی‌چيند. 🔹«افزايش بهره‌وری و فعاليتهای اجتماعی»؛ اگر زنان و مردانی که در محيط‌های جداگانه‌ای مشغول تحصيل، کار و يا هر نوع فعاليتی باشند و يا اگر فرضاً در يک محیط مشغول هستند، شوونات‌ اسلامی را مراعات کنند، اين امر از توقف و رکود کارآيی مردان از سویی، و از سوی ديگر از ايجاد مانع در پرداختن زن به کار و فعاليت اجتماعی جلوگيری ميکند. مطالعات‌ دانشمندان‌ تربيتی نشان میدهد در محیط‌ هایی که دختر و پسر با هم درس ميخوانند، کم‌کاری، عقب‌افتادگی و عدم مسئوليت به خوبی قابل مشاهده است. 🔹«اختصاص‌يافتن التذاذهای ‌جنسی به محيط‌ خانواده»؛ ، جامعه را از بی‌بندوباری‌ها پاک نگاه میدارد و التذاذهای‌جنسی را به نهان‌خانه زناشويی و محيط خانواده می‌برد و به اين ترتيب از بسياري از ناهنجاريهای‌ اجتماعي از قبيل افزايش ميزان طلاق، بی‌علاقگی به ازدواج و... که مشکلات زيادی را برای جامعه فراهم ميکنند، جلوگيری به عمل می‌آورد. منبع: وبسایت‌ مركز مطالعات‌ و پژوهشهای ‌فرهنگی‌ حوزه‌ علميه @tabyinchannel
هدایت شده از پاییز قشنگ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: 🔹تمام علت و علل اغتشاشات آن است که دشمنان احساس می‌کنند کشور در حال پیشرفت است. 🔹نباید از پیشرفت باز بمانیم. 🔹با کار بسیار و گره گشایی از زندگی مردم باید دشمن را ناامید کنیم.
هدایت شده از m. Aghabeygi
🔻دربارۀ حالِ کنونیِ عزت‌الله ضرغامی 🖋 مهدی جمشیدی ۲. ما با یک «نسلِ مدیریّتیِ فرسوده» مواجه هستیم که خسته شده‌اند، کم آورده‌اند، بیش از این نمی‌توانند، و شاید نمی‌خواهند مسیر انقلاب را ادامه بدهند. ازاین‌رو، «تظاهر به روشنفکری» می‌کنند تا شاید بدنۀ اجتماعی بیابند و کیسه‌ای برای آیندۀ سیاسی‌شان بدوزند. تصوّر کرده‌اند که مسیر قدرت، از رهگذر «چنگ‌کشیدن به چهرۀ ارزش‌ها» می‌گذرد و هرچه که «سیمای منتقدانه» از خود بتراشند و سخن باطل ببافند، بازار مخاطب‌شان، داغ‌تر و پُررونق‌تر خواهد شد. همان راهی را می‌روند که عدّه‌ای رفتند و چند صباحی بر کرسی قدرت تکیه دادند و اینک خانه‌نشین و متروک و مطرود هستند. به این اندازه از حضور در قدرت، راضی نیستند. بیشتروبیشتر می‌خواهند. دیدید که چگونه صف کشیدند برای ریاست‌جمهوری. گویا بازنشستگی ندارند؛ اگرچه در قدرت هم که بودند، «نشسته بر کرسی» بودند، نه «ایستاده در میدان». چرخۀ باطل ساخته‌اند و سیری ندارند. معدۀ قدرت‌خواهی‌شان، بی‌اندازه اتساع‌پذیر است. اگر آیت‌الله خامنه‌ای از «چرخش قدرت» سخن نمی‌گفت و در بیانیۀ گام دوّم انقلاب، «جوانان مؤمنِ انقلابی» را به عرصۀ حکمرانی فرانمی‌خواند، بیش از اینها گرفتار این جماعتِ تکراری و تمام‌نشدنی می‌بودیم. ۲. کم‌کم دارند «ریزش» می‌کنند. چیزهای که می‌گویند، نشانگر «اتّفاقات باطنی»‌اشان است. امّا مسأله این است که سقوطِ «خودشان» را به «جامعه» نسبت می‌دهند و در لفافۀ «جانبداری از جامعه»، آن را «متهم» می‌کنند؛ متهم به عبور از ارزش‌های دینی و تفکّر انقلابی. می‌گویند جامعه، دیگر کشش انقلابی ندارد و از راه رفته، بازگشته؛ می‌گویند جامعه، دچار تغییر ارزشی شده؛ می‌گویند جامعه با انقلاب، زاویه پیدا کرده است. حال آن که این اوصاف و احکام، جملگی بازگویی حال درونیِ خودِ اینان است و نه جامعه. «خودشان» را توصیف می‌کنند، امّا رندانه و زیرکانه، سقوط و ریزش خودشان را به «جامعه» نسبت می‌دهند. شده‌اند «زبان جامعه». می‌هراسند از این‌که بگویند «ما» استحاله شده‌ایم. می‌خواهند جامعه را نیز در انحطاط فکریِ خویش، «سهیم» و «شریک» کنند تا هم خود را توجیه کنند و هم دستاویزی برای فشار بر حاکمیّت بیایند. همان سخن حجاریان است؛ فشار از پایین ... . ۳. هنوز درنیافته‌اند که مردم، الگوی مدیریّتیِ «حاج‌قاسم سلیمانی» را می‌پسندند که با وجود حضور چهل‌ساله «در قدرت»، هیچ‌گاه «بر قدرت» نشد و ایدئولوژی‌ انقلابی‌اش رقیق نگشت. نمی‌فهمند «عیان‌سازی وابستگی به ارزش‌ها»، فضیلت نه نقطۀ ضعف. البتّه حتّی برای توجیه خویش، دست تصرّف و تحریف به سوی حاج‌قاسم نیز دراز کردند تا او را «غیرانقلابی» و «منتقد» جلوه بدهند، امّا در همان آغاز راه، آیت‌الله خامنه‌ای برآشفت و گفت عدّه‌ای سعی نکنند وی را «زاویه‌دار با انقلاب» و «بریدۀ از ارزش‌ها» نشان بدهند؛ چراکه وی یک «انقلابی اصیل و ریشه‌دار» بود. حاج‌قاسم، آکندۀ از «محبّت» و «خوش‌بینی» و «ملاطفت» بود، امّا برای «جذب مخاطب به سوی ارزش‌ها»، نه برای «سیّال‌سازی ارزش‌ها» و «نسبی‌کردن مرزهای انقلابی». درونِ حاج‌قاسم، سرشار از «جزمیّت» و «قطعیّت» بود، ولی در عین حال، «گفتگو» و «مدارا» می‌کرد و اهتمام بر «جذب» داشت. در آنجا نیز که حس می‌کرد کسانی به‌طور عامدانه در پی «تقابل با انقلاب» هستند، ابرو در هم می‌کشید و چشم می‌دراند و با عتاب و تلخی سخن می‌گفت؛ چنان‌که با حسن روحانی چنین کرد و او را به عقب راند. حاج‌قاسم سلیمانی، هم «دافعه» داشت و هم «جاذبه». ۴. جمله‌ای که ضرغامی نوشته، وی را در وادی «خواص اغواگر» نشانده است. می‌خواهد «واقعیّت اجتماعی» را تحریف کند؛ همان واقعیّتی که مردم در متن آن زندگی می‌کنند؛ آن هم در اوج جنگ روایت‌ها. در واقع، مرتکب خیانت جنگی شده و از پشت، خنجر زده است. چون می‌داند «بازی روایت»، کارساز و فتنه‌افکن است، بر آن است که «بازی‌سازی» کند و خود را به «دیگری‌های گذشته»، نزدیک سازد. در پی «جایابیِ جدید» است برای آینده‌ای که دور نیست. نیاز دارد به چهرۀ تازه و متفاوت با گذشته. این «نیاز سیاسی»‌اش را درک می‌کنم، و نه‌فقط من، که هر مخاطبی می‌فهمد او در چه مداری و با چه هدفی به حرکت درآمده است. ازاین‌رو، کسی او را «باور» نخواهد کرد و این مواضع، حاصلی نخواهد داشت جز فروغلتیدن در مرداب انزوای سیاسی و حاشیه‌نشینیِ اجتماعی. گوارای وجودش این‌همه بی‌تدبیری در تدبیر خویش
هدایت شده از عبدالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آغاز انقلاب در صنعت کشاورزی با اجرای طرح الگوی کشت 🕌🚩 🇮🇷با ما باشید در قرارگاه عمار ⇩⇩⇩ https://eitaa.com/joinchat/3879600153Ca36ccb76db
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک سکانس از جنایات کومله‌ها.. همون کومله‌ای که امروز، امثال پسر خاله مرحوم امینی ادعا داره و از نظام طلبکاره زنده یاد "شهیداحمدوکیلی" از قم یادش گرامی و روحش شاد شهیدانه🕊🥀 ✍مهاجر🕊
💬 آقای تحلیلگر 🔻مادرخرجِ آشوبگران در کرج بازداشت شد... ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰بسیار دیده و شنیده شد که افراد برای امور مادی، مانند خرید خانه و ماشین و رزق و ازدواج، از وی (آیت الله کشمیری ره) راهنمایی می خواستند. آن بزرگوار می فرمود: « بخوانید و ثواب آن را به امام جواد (علیه السلام) تقدیم کنید، حاجت شما را خواهند داد. گاه امر می کرد برای حضرتش هدیه کنند و آن را در توسل به این امام کریم مجرب می دانست.» 📚روح و ریحان، ص ۱۰۱ و ۱۰۲ 🆔️ @nooralmahdi
🌿 خواهرم، تو سنگری آغشته به خون من است ولی بدان تفنگی که در دست من است ، چادری است که بر سر توست، اگر میل به سلاحم داری چادرت را سلاحم بدان. ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ •---✾دوستی با خدا 👇 ┄┅═✧❁🌟💠🌟❁✧═┅┄
هدایت شده از منتظرظهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رهبر انقلاب در تحلیل حوادث اخیر: 🔺اغتشاشات خیابانی واکنشِ انفعالی دشمن در مقابل حرکت‌های بزرگ اخیر ملت ایران است. 🔺 ابتکار دست ملت ایران است 🇮🇷راه @R_e_hamedan
هدایت شده از تبیین
⭕️ صلی الله عليه و آله:  🔸مَن سَألَ اللهَ الشَّهادَةَ بِصِدقٍ بَلَّغَهُ اللهُ مَنازِلَ الشُّهَداءِ و إن ماتَ عَلى فِراشِهِ؛  🔹هر كس صادقانه از خداوند بخواهد، خداوند او را به مقام شهيدان مى رساند، هر چند در بستر بميرد. 📕ميزان الحكمه، ح ۹۷۸۸ @tabyinchannel
هدایت شده از B,,,,,,,, Mohsenpoor
zahra: در چند روز اخیر، رهبر معظم انقلاب چند بار از کلمۀ «اغتشاشات خیابانی» استفاده کردند و کلمۀ «فتنه» را به‌کار نبردند. دلیلش واضح است. فتنه زمانی واقع می‌شود که دشمن قوی باشد و خودی‌ها ضعف بصیرت داشته باشند. اما ببینید در طول این سال‌ها دشمن قدرت فتنه‌سازی را از دست داده. دشمن به مراتب ضعیف‌تر شده و مردم ایران قوی‌تر. دشمن توان فتنه‌سازی را نداشت، لذا باطن خبیث خود را رو کرد، با نفاق نیامد که با کفر آمد. توان فتنه‌انگیزی را نداشت، با اغتشاش آمد. آمد و با سیلی محکم ملت ایران، ذلیل‌تر از قبل برگشت. .(کارگروه فضای مجازی شورای ائتلاف-خواهران انقلابی آمل)
هدایت شده از  راه خدا
🔴 کاری کنید امام زمان به دیدن شما بیاید. 🔵‌‌ خدمت آیت الله حق شناس عرض میکردند دعا کنید امام زمان را ببینیم. ایشان می فرمودند: شمر هم امام زمان خود (امام حسین علیه السلام) را دید اما بر سینه او نشست و سر از بدنش جدا کرد. شما کاری کنید امام زمان به دیدن شما بیایند. مهم حال فعلی افراد است که در جهت حق و شرع حرکت کنند و وظایف خود را انجام دهند، اگر نه دیدن و ملاقات با بزرگان و حتی معصومین دلیل بر صداقت و درستی فرد نیست. 📚 آیت الله حق شناس 🕋به کانال راه خدا بپیوندید 👇 @masirkhoda
هدایت شده از  راه خدا
🔴 هر روز یک ختم قرآن هدیه به امام زمان 🔵 حتماً شنیده ای آنقدر عظیم است سوره ی مبارکه ی توحید که ثواب خواندن سه مرتبه ی آن، برابر است با ختم تمام سوره های قرآن کریم. مقید باش بعد از نماز های پنج گانه ات حتماً بخوانی این سوره ی کوتاه را و هدیه بدهی به امام زمانت که آن بزرگمرد بدهکارت نخواهد ماند و تو را بواسطه ی این ختم قرآن های روزانه ات دعای مخصوص می کند و نور و برکت تمام زندگی ات را در آغوش می گیرد. 🕋به کانال راه خدا بپیوندید 👇 @masirkhoda
هدایت شده از منگنه‌چی
┅⊰༻▫️💠▫️༺⊱┅ ۴. تفرقه، خواست دشمنان اسلام ما‏‎ ‎‏دیدیم آنچه که در این قرن‌های آخر واقع شد خصوصاً در این پنجاه سال، از آن طرف با‏‎ ‎‏تبلیغات وسیع بین برادرهای اهل سنت و برادرهای اهل تشیع کوشش کردند که تفرقه‏‎ ‎‏ایجاد کنند. با همۀ وسایل کوشش کردند و این دو جناح بزرگ را از هم جدا کردند،‏‎ ‎‏به‌طوری که آن طایفه، این طایفه را حتی تکفیر می‌کردند و این طایفه آن طایفه را، احزاب‏‎ ‎‏درست می‌کردند در کشور. این اختصاص به کشور ما ندارد، همۀ کشورها احزابی که‏‎ ‎‏درست می‌کردند، دو طایفه را به جان هم می‌انداختند. حزب‌ها غافل بودند، رؤسای احزاب‏‎ ‎‏غافل بودند که اینها دارند چه می‌کنند. هر حزبی دشمن حزب دیگری بود و هر قشری‏ دشمن قشر دیگر.  📚صحیفه امام، ج۱۵، ص۴۶۹_۴۷۰. ┅⊰༻▫️💠▫️༺⊱┅ 🔗 ╔═.💠▫️༺.══╗ @mangenechi ╚══.💠▫️༺.═╝
هدایت شده از منگنه‌چی
┅⊰༻▫️💠▫️༺⊱┅ ۴. وجود نبیّ مکرّم اسلام(ص)؛ بزرگ‌ترین مایه وحدت اسلامی وجود نبیّ مکرّم اسلام(صلّی‌اللَّه‌علیه‌واله‌وسلّم)، بزرگ‌ترین مایه‌ی وحدت در همه‌ی ادوار اسلامی بوده است و امروز هم می‌تواند باشد؛ چون اعتقاد آحاد مسلمانان به آن وجود اقدسِ بزرگوار، با عاطفه و عشق توأم است و لذا آن بزرگوار، مرکز و محور عواطف و عقاید همه‌ی مسلمان‌هاست و همین محوریت، یکی از موجبات انس دل‌های مسلمین و نزدیکی فِرَق اسلامی با یکدیگر به حساب می‌آید. توصیه‌ی ما به همه‌ی مسلمانان عالم این است که روی ابعاد شخصیت پیامبر و زندگی و سیره و اخلاق آن حضرت و تعالیمی که از آن بزرگوار مأثور و منصوص است، کار زیادی بشود. بیانات در دیدار میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی ۱۳۶۸/۰۷/۲۴ ┅⊰༻▫️💠▫️༺⊱┅ 🔗 ╔═.💠▫️༺.══╗ @mangenechi ╚══.💠▫️༺.═╝