☝️ خط سیر پیشرفت فیلم ، سریال و موسیقی کره جنوبی | موج کره ای - قسمت هفتم
🔘 خط سیر پیشرفت این صنعت در کره جنوبی چطوری بود ؟
🔘 سیاست پیشرفت رئیس جمهور سابق کره جنوبی برای پیشرفت کره چه بود ؟
🔘 علت عمده خودکشی نوجوانان کره جنوبی چه می باشد ؟
🔘 رفتارهای جنسی گروه های موسیقی چه مواردی است ؟
🔘 تنیدگی صنعت فیلم ، سریال و موسیقی کره جنوبی در چه موضوعی است ؟
🎥 برای دیدن کلیپ لینک 👇
https://www.aparat.com/v/O1Skh
پرسمان نماز 33 ؛ در السلام علیکم آخر نماز دقیقا به کیا سلام میدیم؟.mp3
1.22M
💢 پرسمان دانش آموزی نماز جلسه سی و سوم
⁉️ در السلام علیکم آخر نماز دقیقا به کیا سلام میدیم؟
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#پرسمان_نماز
👆اعمالقبل از خواب
🔆شبتون منور به نگاه مادر سادات فاطمه زهرا سلام الله علیها
🙏 التماس دعا
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#مربی_موفق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کدوم دین و آیینی همچین نگاهی به زن داره؟!
اینو برسونید دست اونایی که فقط ادعای دفاع از حقوق زن رو دارن..:)
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#کلیپ
برای برنامه روز مادر،با دانش آموزانی که مادر ندارند چگونه رفتار کنیم؟
✍ هنگامی که دانشآموزی مرگ عزیزی را تجربه میکند، دریافت حمایت از سوی مدرسه و درک بیشتر او در محیط آموزشی، ضروری است. در حالی که هر دانشآموز بسته به سطح رشد، باورهای فرهنگی، ویژگیهای شخصی، موقعیت خانوادگی و تجربیات قبلی، به طور متفاوتی تحتتأثیر سوگواری قرار میگیرد، راهبردهایی وجود دارند که میتواند برای حمایت از دانشآموزان داغدیده مفید باشند.
👈به حرفهای آنها گوش دهید، احساسات آنها را بپذیرید و قضاوت نکنید.
احساسات خود را به شیوهای باز، آرام و مناسب بیان کنید تا دانشآموزان را تشویق کند احساسات و غم خود را به اشتراک بگذارند. از فرضیات و تحمیل باورهای خود به دانشآموزان خودداری کنید و متوجه باشید که انواع احساسات طبیعی است.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#جشن_مادر
سوگواری و فقدان میتواند ما را به سیستم عصبی سمپاتیکمان پرتاب کند، به این معنی که پاسخ استرس ما میتواند در اثر فشار بیش از حد باعث تغییراتی در بدن (سردرد، حالت تهوع، ضربان قلب سریع، عرق کردن کف دست و …) و رفتار (طغیان، اجتناب، ارتباط طلبی و …) شود.
❌ نباید باعث شویم دانشآموزان احساسات چالش برانگیز خود را سرکوب کنند، اما میتوانیم دانشآموزان را با استراتژیهای طوفان فکری آشنا کنیم که به آنها کمک میکند در صورت نیاز به بخش پاراسمپاتیک مغز خود دسترسی پیدا کنند.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#جشن_مادر
برای مثال، مربیان و معلمها میتوانند از دانشآموزان بخواهند تا فهرستی از فعالیتهایی تهیه کنند که باعث میشود آنها احساس بهتری داشته باشند، یا از آنها بپرسند چه کسی یا چه چیزی باعث میشود احساس آرامش، حمایت یا آسایش کنند.
👌 وقتی دانشآموزان با سیستم عصبی سمپاتیک دست و پنجه نرم میکنند، معلمها میتوانند از آنها بخواهند که این فهرستها را بنویسند و یا به آنها بازگردند. نه به این دلیل که حالات وجودی کنونی آنها به دلیل سوگواری بد هستند، بلکه به این دلیل که وقتی برای شناسایی منابع و فعالیتهایی که به خوبی از ما پشتیبانی میکنند، وقت بگذاریم، در مواقع سختی، میتوانیم به بازیابی حس عاملیتی که اغلب در دوران غم و اندوه وجود ندارد، کمک کنیم.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#جشن_مادر
کمک به دانشآموزان سوگوار در گروههای سنی خاص
پیش دبستانی
✍ برای کمک به کودکان پیشدبستانی از به کار بردن حُسن تعبیر (واژههای خوشایند) در مورد مرگ اجتناب کنید زیرا کودکان پیش دبستانی در درک مرگ مشکل دارند و ممکن است باور کنند که مرگ قابل برگشت است.
👈فرصتهایی برای بیان افکار و احساسات در مورد مرگ از طریق فعالیتهایی مانند بازی و نقاشی فراهم کنید. با استفاده از توضیحات مشخص به سؤالات پاسخ دهید و برای پاسخگویی مکرر به سؤالات آماده باشید
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#جشن_مادر
دبستان
✍ این دانشآموزان ممکن است سؤالاتی بپرسند و سعی کنند بفهمند چه اتفاقی افتاده است. صبور باشید و آنها را به بزرگسالانی ارجاع دهید تا بتوانند به سؤالات آنها پاسخ دهند.
⭕️ دانشآموزان زیر هشت سال ممکن است درگیر تفکر جادویی باشند و معتقد باشند که میتوانستند از مرگ جلوگیری کنند. این احساسات و ترسها را بشناسید اما آنها را تایید نکنید.
💠دانشآموزان ۹ تا ۱۲ ساله ممکن است احساس راحتی کمتری در نشان دادن احساسات و دیدن غم و اندوه در دیگران داشته باشند. مطمئن شوید که برای این دانشآموزان راههای مختلفی برای ابراز اندوه ارائه میکنید.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#جشن_مادر