مهم نیست چقدر توی پوچی دست و پا بزنم؛ به عنوان آدمی که توی دنیای ایدهآلهای تخیلیش زندگی میکنه، حرف زدن با ورلاین و شنیدن اینکه دنیای واقعی و تاریک چقدر به آدمای شجاع نیاز داره همیشه بهترین منبع امیده.
هدایت شده از 𝖣𝗋𝗎𝗇𝗄𝗎𝗅𝖺
خیلی لوییسانه میشه که بگم نمیخوام بمیری اهخ دختره ویلیام صفت