مهم نیست چقدر توی پوچی دست و پا بزنم؛ به عنوان آدمی که توی دنیای ایدهآلهای تخیلیش زندگی میکنه، حرف زدن با ورلاین و شنیدن اینکه دنیای واقعی و تاریک چقدر به آدمای شجاع نیاز داره همیشه بهترین منبع امیده.
هدایت شده از 𝖣𝗋𝗎𝗇𝗄𝗎𝗅𝖺
خیلی لوییسانه میشه که بگم نمیخوام بمیری اهخ دختره ویلیام صفت
هدایت شده از 𝖣𝗋𝗎𝗇𝗄𝗎𝗅𝖺
دعا میکنم یه روز ادم مهمی بشی ولی همونقدر ته دلم میگم امیدوارم "ضحی" از دست نره
هدایت شده از 𝖣𝗋𝗎𝗇𝗄𝗎𝗅𝖺
تو که اصلا جای خودتو داری ضحی "لوییس و لیام" کمن برات