هدایت شده از 𝖣𝗋𝗎𝗇𝗄𝗎𝗅𝖺
دعا میکنم یه روز ادم مهمی بشی ولی همونقدر ته دلم میگم امیدوارم "ضحی" از دست نره
هدایت شده از 𝖣𝗋𝗎𝗇𝗄𝗎𝗅𝖺
تو که اصلا جای خودتو داری ضحی "لوییس و لیام" کمن برات
هدایت شده از 𝕽𝖊𝖇𝖊𝖈𝖈𝖆
دلیلش اینه که احساسات منفی تو عادی نیستن از نظر بقیه
طوری که میتونی بیانشون کنی و جوری که حسشون میکنی رو اونا نمیتونن
بنابراین اسونترین راه اینه که توصیفات تورو بخونن، ببینن که چقد متفاوت و جذابه و بچسبوننش به خودشون
چون آدم با غمِ زیبا راحتتر کنار میاد و راحتترم توجه میگیره از سمت بقیه
هدایت شده از 𝕽𝖊𝖇𝖊𝖈𝖈𝖆
ینی میخوام بگم که تو احساستو عادی بروز نمیدی و راستش خیلیا دلشون میخواد بتونن همچین کاری بکنن
هدایت شده از sun's dαughtᧉr
برای همهی آدمای زندگیت دقیقا مثل اسمتی:))))))))))