حامد یزدیان نماینده اصفهان: زدن بعضی حرفها از سمت پزشکیان مشکوک است
🔹بیش از ۱۰۰ روز از آغاز جنگ و نزدیک به دو سال از ریاست جمهوری #پزشکیان میگذرد و ایشان هنوز نمیداند جای کدام حرف در چه جلسهای است، فارغ از اینکه حرفهایش سراسر اشتباه و مهمل گویی است.
🔹به نظر تئوری اینکه پزشکیان از روی سادگی حرف میزند دیگر چندان درست نباشد،زدن بعضی حرفها مشکوک است.
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
✅ واقعا چه خبراست؟
🔸فتحالله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عزل مدیرکل شبکه خبر،مامنتظرپاسخ جناب دکتر قالیباف رئیس تیم مذاکره و رئیس جمهور محترم نسبت به اظهارات مستندحجت الاسلام نبویان هستیم
🔸اگر این اظهارات درست نیست اعلام کنید و اگر درست است فقط پاسخ دهید چرا!
چرا به این همه تذکرات رهبرمعظم انقلاب توجه نشده است؟
واقعا چه خبراست؟
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
⭕️ از سپاه به رئیسجمهور!
🔻قسمتهایی از نامه ۲۴ تن از فرماندهان سپاه پاسداران به رئیس جمهور:
«...جناب آقای رئیس جمهور! امروز وقتی چهره رهبر معظم انقلاب را دیدیم مرگ خودمان را از خداوند طلب کردیم چون که کتفهایمان بسته است و خار در چشم و استخوان در گلو باید ناظر پژمرده شدن نهالی باشیم که حاصل ۱۴ قرن شکنجه و زجر شیعه و اسلام است...
تا کی با اشک بنگریم و خون دل بخوریم و به قیمت از دست رفتن نظام،صبر انقلابی داشته باشیم؟
...جناب آقای رئیسجمهور!ما امروز ردپای دشمن را در این حوادث بخوبی میبینیم.. امروز را دریابید که فردا خیلی دیر است و پشیمانی فردا غیر قابل جبران است.
...جناب آقای رئیسجمهوری! اگر امروز تصمیم انقلابی نگیرید و رسالت اسلامی و ملی خودتان را عمل نکنید فردا آن قدر دیر و غیر قابل جبران است که قابل تصور نیست...در پایان با کمال احترام و علاقه به حضرتعالی اعلام میداریم کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی بر خود جائز نمی دانیم.۱۳۷۸/۰۴/۲۲
غلامعلی رشید،قاسم سلیمانی،جعفر اسدی،احمد کاظمی،محمد کوثری، اسدالله ناصح،محمد باقری،غلامرضا محرابی،عبدالحمید رئوفی نژاد،نورعلی شوشتری،علی احمدیان،احمد غلامپور، یعقوب زهدی،نبی الله رودکی،علی فدوی، غلامرضا جلالی،امین شریعتی،حسین همدانی،اسماعیل قاآنی،علی فضلی،علی زاهدی،مرتضی قربانی،عزیز جعفری، محمد باقر قالیباف.
🔻این نامه در سال ۱۳۷۸ و با هدف دفاع از ولایت فقیه به رئیس جمهور وقت(سیدمحمد خاتمی)نوشته شده است!
🔻پس از انتشار پیام اخیر رهبر انقلاب (آقاسیدمجتبی خامنه ای)درباره توافق با آمریکا،سپاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مانند کوه استوار پشتوانه دولتمردان خواهد بود!اما در این بیانیه عبارتی دال به "حمایت از رهبری" نبود! از سوی دیگر رئیسجمهور با صراحت از موافقت سپاه در جلسه شعام با توافق میان روسای جمهور ایران و امریکا خبرداد! آن هم در حالی که از عدم رضایت رهبر انقلاب از این توافق مطلع بود!
🔻آیا فلسفه وجودی سپاه،سربازی ولایت نبوده و نیست؟آیا سپاه نباید مالک اشتر ولایت و بازوی قدرتمند ایشان باشد؟ آیا راه و رسم سرداران و پاسداران شهید سپاه در ۴۷ سال گذشته،تبعیت کامل از ولایت فقیه و جانبازی در مسیر اجرای منویات و مطالبات رهبری نبوده؟ آیا مشروعیت سپاه به انطباق کامل اقدامات آن با فرامین و نظرات ولی فقیه نیست؟
🔻اگر شهدایی مانند کلاهدوز،بروجردی، همت،باکری ها،زین الدین ها تا قاسم سلیمانی و همدانی و...شهدای نبرد رمضان،الگو و شاخص ارزیابی سپاه باشند،سپاه و فرماندهان آن باید نماد حمایت و تبعیت محض از ولایت باشند!
🔻ملت مسلمان ایران در این روزهای تاریخ ساز،همان "سپاهی" را می خواهد که نسبت به ولایت فقیه "غیرت" داشت! همان سپاهی که نامه سرداران ارشد آن به رئیسجمهور وقت،در تاریخ ماندگار شده است!
✍دکتر کوشکی
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهمنامه اسلامآباد
🖼 در انتظار تحقق شروط
🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
1️⃣ خاتمه عملیات نظامی
2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران
3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز
4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی
5️⃣ لغو جامع تمامی تحریمها
6️⃣ خاتمه موضوعات هستهای
7️⃣ در دسترس قرار گرفتن داراییهای مسدود
📲 @rahbar_enghelab_ir
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️رهبر شهید انقلاب:
جوانان حزباللهی را متّهم نکنید به تندروی،
اینها همان کسانی هستند که با همهی وجود، با همهی اخلاص در میدان حاضرند!
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
به مناسبت سالروز برکناری رئیسجمهور بیکفایت؛
دلایل رهبر شهید انقلاب برای عزل بنیصدر چه بود؟
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای عجیب فواد ایزدی در صداوسیما ‼️
ایران تا ۶۰ روز از تنگه عوارض نمی گیره
بعد از ۶۰ روز آمریکا می خواد عوارض بگیره!!!
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
🔰 رهبر شهید انقلاب: از وارد کردن هرگونه کالای مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود
🔸آقای عزیز ایران ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در نامه ای به رئیس جمهور وقت الزامات ۹ گانه در اجرای برجام را بیان کردند.
یکی از مواردی که رهبر شهید انقلاب دولت را از آن نهی کردند واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا بود:
🔺مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریمها، به واردات بیرویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود.
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
بند ۹ توافق صلح هم نقض شد/ نیروهای نظامی آمریکا در منطقه در حال تقویت است
🔹 برای نخستین بار از زمان آغاز عملیات «خشم حماسی» (Operation Epic Fury) توسط آمریکا در فوریه ۲۰۲۶، هواپیماهای سوخترسان نیروی هوایی آمریکا به پایگاه هوایی العدید در قطر بازگشتهاند.
🔹تصاویر ماهوارهای امروز نشان میدهد که دستکم ۱۲ فروند هواپیمای سوخترسان نیروی هوایی آمریکا در این پایگاه مستقر هستند؛ در حالی که هفته گذشته تقریباً هیچ هواپیمای سوخترسانی در آنجا حضور نداشت.
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
✅ آیا اظهارات ترامپ و ونس درباره فروش گندم و ذرت آمریکایی به ایران درست است؟
🔹آیا میدانستید که اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان که به سلامت مردم خود اهمیت میدهند ورود گندم، ذرت و سویای آمریکایی را منع کردهاند؟
🔹چرا؟ چون این محصولات کاملا تراریخته است.
🔹آیا رژیم آمریکا که بیش از ۴۰۰۰ نفر از مردم ایران را شهید کرده محدودیت اخلاقی دارد که این محصولات را فراتر از تراریختگی مسموم نکند؟
🔹آیا آمریکا میتواند هم محصولات مضر خود را بفروشد و هم محدودیتهای کنگره را دور بزند؟
🔹از آنجا که هر توافقی با ایران نیاز به رأی مثبت کنگره دارد، و این رای وجود ندارد، راه جایگزین انتقال پول مسدود شده مردم ایران در قطر به آمریکا، صادرات محصولات مضر آمریکایی به قطر، و ارسال این محصولات از قطر به ایران است. یعنی معامله بین قطر و آمریکا است، با پول ایران و بدون دخالت دولت ایران.
به این ترتیب، تاکنون:
🔹۱- مشکل قیمت بنزین در آمریکا با باز شدن تنگه هرمز حل شده.
🔹۲- با رقیق شدن اورانیوم غنیشده ایران، خیال ترامپ برای استفاده از سلاحهای اتمی تاکتیکی راحت است.
🔹۳- در لبنان در صورت حمله اسرائیل، حزبالله به جای پاسخ نظامی باید "گفتگو" کند.
🔹۴- سلامت مردم ایران در دست مقامات آمریکایی قرار میگیرد.
✍دکتر فواد ایزدی
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
اگر این چیزی که ونس درباره پولهای بلوکه شده گفته درست باشه یعنی:
قرار بود ما غرامت و خسارت از آمریکا بگیریم ولی حالا ما به کشاورزان آمریکایی داریم غرامت میدهیم.
✍ مسعود براتی
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi