⭕️ از سپاه به رئیسجمهور!
🔻قسمتهایی از نامه ۲۴ تن از فرماندهان سپاه پاسداران به رئیس جمهور:
«...جناب آقای رئیس جمهور! امروز وقتی چهره رهبر معظم انقلاب را دیدیم مرگ خودمان را از خداوند طلب کردیم چون که کتفهایمان بسته است و خار در چشم و استخوان در گلو باید ناظر پژمرده شدن نهالی باشیم که حاصل ۱۴ قرن شکنجه و زجر شیعه و اسلام است...
تا کی با اشک بنگریم و خون دل بخوریم و به قیمت از دست رفتن نظام،صبر انقلابی داشته باشیم؟
...جناب آقای رئیسجمهور!ما امروز ردپای دشمن را در این حوادث بخوبی میبینیم.. امروز را دریابید که فردا خیلی دیر است و پشیمانی فردا غیر قابل جبران است.
...جناب آقای رئیسجمهوری! اگر امروز تصمیم انقلابی نگیرید و رسالت اسلامی و ملی خودتان را عمل نکنید فردا آن قدر دیر و غیر قابل جبران است که قابل تصور نیست...در پایان با کمال احترام و علاقه به حضرتعالی اعلام میداریم کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی بر خود جائز نمی دانیم.۱۳۷۸/۰۴/۲۲
غلامعلی رشید،قاسم سلیمانی،جعفر اسدی،احمد کاظمی،محمد کوثری، اسدالله ناصح،محمد باقری،غلامرضا محرابی،عبدالحمید رئوفی نژاد،نورعلی شوشتری،علی احمدیان،احمد غلامپور، یعقوب زهدی،نبی الله رودکی،علی فدوی، غلامرضا جلالی،امین شریعتی،حسین همدانی،اسماعیل قاآنی،علی فضلی،علی زاهدی،مرتضی قربانی،عزیز جعفری، محمد باقر قالیباف.
🔻این نامه در سال ۱۳۷۸ و با هدف دفاع از ولایت فقیه به رئیس جمهور وقت(سیدمحمد خاتمی)نوشته شده است!
🔻پس از انتشار پیام اخیر رهبر انقلاب (آقاسیدمجتبی خامنه ای)درباره توافق با آمریکا،سپاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مانند کوه استوار پشتوانه دولتمردان خواهد بود!اما در این بیانیه عبارتی دال به "حمایت از رهبری" نبود! از سوی دیگر رئیسجمهور با صراحت از موافقت سپاه در جلسه شعام با توافق میان روسای جمهور ایران و امریکا خبرداد! آن هم در حالی که از عدم رضایت رهبر انقلاب از این توافق مطلع بود!
🔻آیا فلسفه وجودی سپاه،سربازی ولایت نبوده و نیست؟آیا سپاه نباید مالک اشتر ولایت و بازوی قدرتمند ایشان باشد؟ آیا راه و رسم سرداران و پاسداران شهید سپاه در ۴۷ سال گذشته،تبعیت کامل از ولایت فقیه و جانبازی در مسیر اجرای منویات و مطالبات رهبری نبوده؟ آیا مشروعیت سپاه به انطباق کامل اقدامات آن با فرامین و نظرات ولی فقیه نیست؟
🔻اگر شهدایی مانند کلاهدوز،بروجردی، همت،باکری ها،زین الدین ها تا قاسم سلیمانی و همدانی و...شهدای نبرد رمضان،الگو و شاخص ارزیابی سپاه باشند،سپاه و فرماندهان آن باید نماد حمایت و تبعیت محض از ولایت باشند!
🔻ملت مسلمان ایران در این روزهای تاریخ ساز،همان "سپاهی" را می خواهد که نسبت به ولایت فقیه "غیرت" داشت! همان سپاهی که نامه سرداران ارشد آن به رئیسجمهور وقت،در تاریخ ماندگار شده است!
✍دکتر کوشکی
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهمنامه اسلامآباد
🖼 در انتظار تحقق شروط
🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
1️⃣ خاتمه عملیات نظامی
2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران
3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز
4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی
5️⃣ لغو جامع تمامی تحریمها
6️⃣ خاتمه موضوعات هستهای
7️⃣ در دسترس قرار گرفتن داراییهای مسدود
📲 @rahbar_enghelab_ir
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️رهبر شهید انقلاب:
جوانان حزباللهی را متّهم نکنید به تندروی،
اینها همان کسانی هستند که با همهی وجود، با همهی اخلاص در میدان حاضرند!
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
به مناسبت سالروز برکناری رئیسجمهور بیکفایت؛
دلایل رهبر شهید انقلاب برای عزل بنیصدر چه بود؟
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای عجیب فواد ایزدی در صداوسیما ‼️
ایران تا ۶۰ روز از تنگه عوارض نمی گیره
بعد از ۶۰ روز آمریکا می خواد عوارض بگیره!!!
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi
🔰 رهبر شهید انقلاب: از وارد کردن هرگونه کالای مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود
🔸آقای عزیز ایران ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در نامه ای به رئیس جمهور وقت الزامات ۹ گانه در اجرای برجام را بیان کردند.
یکی از مواردی که رهبر شهید انقلاب دولت را از آن نهی کردند واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا بود:
🔺مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریمها، به واردات بیرویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود.
•┈┈••✾••┈┈•
✅ حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @m_karbasi