eitaa logo
کانال استادشیرعلیپور ✅
471 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.5هزار ویدیو
96 فایل
@m_shiralipour 👈در این کانال می‌توانيد بیانات، اخبار و رویدادهای مربوط به تبیین و نکات مورد تایید را دنبال کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
Shahre Peyghambar - Mansour Arzi .mp3
996.9K
🔗 نوحه ماندگار «مدینه شهر پیغمبر» با نوای حاج منصور ارضی
Goroh Surod Abadeh - Reza Reza.mp3
5.19M
قربون کبوترهای حرمت امام رضا/ دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی(نوستالژی)
🏴 «اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ» 🏴 شهادت امام الرئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام تسلیت باد 🔺 طبق فرمایش امام علیه‌السلام [در حدیث پسر شبیب و امر به گریه بر سیدالشهداء صلوات‌الله‌علیه]، با وجود و سختی‌هایی که تحمل می‌فرمودند، بر جدّ بزرگوارشان می‌نمودند به جای آن‌که بر غربت خود گریه نمایند. خدایا به درد امام رضا (علیه‌السلام) آن حضرت را در هر کجا که هستند بر دشمنان پیروز بگردان، خدایا یاوران دین از ، ، زعماء، پیشوایان و رهبران خصوصاًٌ اسلامی ما را بر دین مبین اسلام و و نصرت عطا بفرما. ۸۷٫۱۲٫۸ ☑️ مرحوم آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی @seyedololama
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘واکنش جالب مجری «زندگی پس از زندگی» به جسارت نسبت به قرآن عباس موزون در «نشان ارادت»: ▫️شما خاک بردارید و به خورشید بپاشید، خورشید خاموش می‌شود؟! ◾️امام مگر گنبد یا قرآن مگر کاغذ است؟! گنبدها را منفجر کنید، زمین را شخم بزنید آیا عباس قطعه قطعه شد یا رشد کرد!؟ ▫️کسی که قرآن را می‌سوزاند خودسوزی کرده است @dostaneketab 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
🌀 اضلاع شش‌گانه آشوب، امروز در چه شرایطی قرار دارند ضلع اول: رسانه رسانه به محوریت اینترنشنال مجبور شد از شدت فشار و تهدیدات، انگلیس را رها کند و به امریکا برود. در حالیکه عابر بانکش یعنی عربستان با ایران وارد توافق‌های جدیدی شد و برخی از زنان فعال و مؤثرشان چنان همکارانشان را افشا کردند که نه از زن نشانی ماند و نه از زندگی و آزادی! ضلع دوم: منافقین آن‌ها جدا از دستگیری‌های گسترده شبکه خرابکاریشان توسط سربازان گمنام در خیابان‌های ایران، کیس‌های رایانه‌شان هم از آلبانی به ایران رسید. دولت آلبانی رویه‌اش را در مقابل منافقین تغییر داد. ضلع سوم: تجزیه‌طلبان کومله و پژاک از همان روز اول اتفاقات وقتی قصد ورود نیروهایشان به درون ایران را داشتند هدف موشک و راکت سپاه قرار گرفتند و امروز ارتش عراق و حشدالشعبی، در حال اخراج آن‌ها از این منطقه هستند. ضلع چهارم: اپوزیسیون خارج از کشور بدنبال تشکیل شورای رهبری اپوزیسیون بودند تا اغتشاش را حول آن سامان بدهند. حالا آن فیل، موش زایید و از آن جمع، فقط پهلوی مانده که در تل‌آویو به دیدار کودک کشان برود! ضلع پنجم: آمریکا، سعودی، فرانسه و انگلیس رابرت مالی، مسئول میز ایران در امریکا از کار برکنار شد. امریکا بخشی از پول بلوکه ایران را برگرداند و وارد مذاکرات با ایران شد. سعودی، سفارتش را در ایران باز کرد و فرانسه که به قول مصی علینژاد، مکرون بهتر از پدرش بود، ناگهان وارد تعاملات جدی با ایران شد. ضلع ششم: رژیم صهیونیستی بعنوان مغز ماشین اغتشاش بود که از یک سو زیر ضربات انواع عملیات‌های مقاومت درون سرزمین‌های اشغالی قرار گرفت و از طرف دیگر خود اشغالگران علیه مصونیت قضایی نتانیاهو درون اسراییل را به‌هم ریخته‌اند. ✅ پروژهٔ شش ضلعی آشوب با ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی روبرو شد تا دفع شر آن‌ها، مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی را هموارتر و زندگی برای ملت بزرگ ایران شیرین‌تر شود. ان‌شاءالله. بهترین نتیجه گیری این است: این ثمره مقاومت است. 🌐
ارتد الناس بعد النبي(ص) إلا ثلاثة نفر : المقداد بن الأسود ، وأبو ذر الغفاري و سلمان الفارسي، ثم إن الناس عرفوا ولحقوا بعد (شيخ مفيد، اختصاص، بيروت، دارالمفيد، 1414ق، ص10. و روايتي كه هفت نفر را استثنا مي كند (حميري، قرب الاسناد، قم، مؤسسه آل البيت، 1413ق، ص79) معناي اين روايات چنانچه در خود آنها هم تصريح شده، اين است كه بعد از رسول خدا همه از راه و رسمي كه ايشان معين كرده بود و در غدير بر آن پيمان گرفته بود كه به امامت بعد از نبوت معتقد شوند، دست كشيدند و ديگري را برگزيدند يا سكوت كردند و به وظيفه خود در دفاع از امير مؤمنان قيام نكردند جز مقداد، سلمان، ابوذر و عمار بلكه حتي عمار هم سستي مختصري كرد. و بعد ديگران از سستي در اين امر پشيمان شدند و توبه كردند و به پيروان امير مؤمنان ملحق شدند. أَشْهَدُ یا رَسُولَ اللّهِ مَعَ کلِّ شاهِدٍ...أَنَّک قَدْ بَلَّغْتَ رِسالاتِ رَبِّک، به اینکه پیام های پروردگارت را رساندی وَنَصَحْتَ لِأُمَّتِک، وَجاهَدْتَ فِی سَبِیلِ رَبِّک، و برای امّتت خیرخواهی کردی و در راه پروردگارت کوشیدی وَصَدَعْتَ بِأَمْرِهِ، و آشکارا به اجرای دستورش برخاستی وَاحْتَمَلْتَ الْأَذَی فِی جَنْبِهِ، و در کنارش تحمّل آزار کردی وَدَعَوْتَ إِلی سَبِیلِهِ بِالْحِکمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ الْجَمِیلَةِ و به راهش با منطق محکم و پند نیکو، زیبا دعوت کردی ، وَأَدَّیتَ الْحَقَّ الَّذِی کانَ عَلَیک، و حقّی که بر عهده تو بود ادا نمودی وَأَنَّک قَدْ رَؤُفْتَ بِالْمُؤْمِنِینَ، وَغَلُظْتَ عَلَی الْکافِرِینَ،، به یقین نسبت به اهل ایمان مهربان و نسبت به کافران سخت گیر بودی وَعَبَدْتَ اللّهَ مُخْلِصاً حَتَّی أَتَاک الْیقِینُ، و خدا را بندگی نمودی تا مرگ تو را دررسید، درس ها ملاک ارزیابی در برنامه های ایمانی کمیت ها نیست / عدد ها نیست/ بلکه انجام وظیفه است انجام تکلیف است / امام راحل فرمود ما مکلف به تکلیفیم .نه نتیجه وظیفه تلاش در زیمنه سازی خوب بودن است اینکه خوب بشوند یا نشوند به خود مردم است مردم دارای اختیار اند. وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا نُوحًا إِلی‏ قَوْمِهِ فَلَبِثَ فیهِمْ أَلْفَ سَنَةٍ إِلاّ خَمْسینَ عامًا» عنکبوت 14 «و ما نوح را به سوی قومش فرستادیم؛ و او را در میان آنان هزار سال مگر پنجاه سال، درنگ کرد» طبق آیه شریفه حضرت نوح(ع) مدت 950 سال مردم را دعوت کرد و در این مدت طولانی تنها عده قلیلی به او ایمان آوردند. طبق بعضی از روایات در این مدت طولانی، تنها هشتاد 80 نفر به آن حضرت ایمان آوردند و حتی بعضی عدد یاران و مؤمنین به آن حضرت را کمتر هم نوشته اند (تفسیر نمونه، ج 9، ص 99- ج 25، ص 66) به عبارتی هر ۱۲ سال یک نفر دعوت او را پذیرفت./ یک الگوی بزرگ برای مقاومت/ مقاومت و ایستادگی ایشان در برابر طاغوت‌ها بود. و به خدا گفت که صبح و شب مردم را فراخواندم ولی هر چه بیشتر دعوت کردم، بیشتر از مسیر الهی فاصله گرفتند. و در امالى شیخ طوسى از امام صادق (ع) چنین نقل شده است که از تفسیر آیه فوق (فَلِلَّهِ الْحُجَّةُ الْبالِغَةُ) از آن حضرت سؤال کردند، حضرت فرمود: : خداوند در روز رستاخیز به بنده خویش مى گوید بنده من! آیا مى دانستى (و گناه کردى) اگر بگوید آرى، مى فرماید چرا به آنچه مى دانستى عمل نکردى؟ و اگر بگوید نمى دانستم، مى گوید: چرا یاد نگرفتى تا عمل کنى؟ در این موقع فرو مى ماند، و این است معنى حجت بالغه »، (بحار الانوار، ج 2، ص 29، ح 10 - به نقل از امالی مفید- ؛ تفسیر نور الثقلین، ج1، ص 776). از حضرت صادق (ع) روایت کرده که فرمود ما ائمه حجت بالغه خدا بر مخلوقات زمین و آسمان هستیم». ( تفسیر عیاشی، ج1، ص 383، حدیث 122).