eitaa logo
مباحث
1.6هزار دنبال‌کننده
34.7هزار عکس
30.3هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ تعداد ولادت ها در سال 1399 از سال 1398 هم کمتر بوده!!! 😔 یعنی باز هم رکورد کمترین میزان موالید در 100 سال أخیر https://eitaa.com/mabaheeth/34186 https://eitaa.com/mabaheeth/34184 https://eitaa.com/mabaheeth/29857 💚 @dotakafinist1 🌐 @Mabaheeth
💉 ز گهواره تا گور واکسن بجوی 🔸 در گذشته بدلیل ترس مردم از بیماری های واگیر دار، نظام پزشکی غربی برای تمام این بیماری ها تولید می کرد و مردم را اجبار به تزریقش می نمودند ولی امروزه از هر چیزی که می توانند مردم را بترسانند واکسن ساخته و آن را تزریق می نمایند. 🔸 داستان غم انگیز واکسن و استعماری بودن آن در آمریکا و اروپا روشن شده است ولی هنوز در کشورهای آفریقایی و جهان سومی، واکسیناسیون با اسم علم و بهداشت همچنان یکه تازی می کند. 😳 توجه نمایید که واکسن هایی که تا کنون به خلق الله زده اند چند عدد است... 1- واکسن هاری 2- واکسن کزاز 3- واکسن سرخک 4- واکسن سرخچه 5- واکسن فلج اطفال 6- واکسن آنفلوآنزای خوکی 7- واکسن آنفلوآنزای مرغی 8-واکسن آبله مرغان 9- واکسن تب کریمه کنگو 10- واکسن دیفتری 11- واکسن هپاتیت ب 12- واکسن اوریون 13- واکسن هموفیلی 14- واکسن آبله 15- واکسن سیاه سرفه واکسنهای جدید دیگر:(به زودی) 1- واکسن ایدز 2- واکسن دیابت 3- واکسن چربی خون 4- واکسن فشار خون 5- واکسن مرفین و هروئین 6- واکسن سرطان 7- واکسن زیکا 8- واکسن ضد چاقی 9- واکسن ضد لاغری 10- واکسن ضد پروستات 11- واکسن ضد سقط جنین 12- واکسن ابولا 13- واکسن تب زرد 14- واکسن سرطان دهانه رحم 15-واکسن قانقاریای عفونی 16- واکسن سرطان سینه 17- واکسن مننژیت 18- واکسن کم خونی 19- واکسن آسم 20- واکسن آلرژی 21- واکسن سرطان روده بزرگ 22- واکسن تبخال 23- واکسن پوکی استخوان 24- واکسن تبخال تناسلی 25- واکسن روتاویروس 26- واکسن نوموکوک(ذات الریه) 28- واکسن سرطان تخمدان 29- واکسن تب برفکی 30- واکسن وبا 32- واکسن مالاریا 33- واکسن روماتوئید 34- واکسن آلزایمر 35- واکسن DNA برص 36- 💉؟ بهانه هم برای اجبار سیاست واکسیناسیون صهیونیست ها زیاد است : 😳 واکسن بارداری 😳 واکسن بدو تولد 😳 واکسن اطفال 😳 واکسن سربازی 😳 واکسن کارت اشتغال 😳 واکسن حج و زیارت 😳 واکسن استخدام 😳 واکسن سفر 😳 واکسن 👌این واکسن ها جدای از واکسیناسیون دام و طیور و گیاهان خوراکی است که لیست بلند و بالایی دارد! 👈 چرا شیوع بیماری ها در کشور در حد گستردگی واکسیناسیون در کشور هست؟ آیا سؤالی در ذهن ایجاد نمی شود؟ ⛔ حد توقف این واکسن های مخوف کجاست؟ 👈 آیا با وارد شدن این حجم میکروب ضعیف شده بدن، غول میکروب ها بوجود نمی آید؟ 👈 آیا خبری از کمپین های آنتی واکسن در اروپا و آمریکا دارید تا ببینید جایگاه واکسیناسیون در کجاست؟ 👈 آیا مطلع هستید واکسیناسیون در جهان تحت مدیریت قوی ترین نیروی واکنش سریع پنتاگون مدیریت می شود؟ آیا اشاره نائب به روایت حقایق تسخیر به پرستاران و علنی نزدن دوز سوم و ارجاع دادن مردم به متخصصین، به حدکافی گویا نیست⁉️ 🔴 آیا سایت و سخنان ایشان گسترده دشمن را اثبات نمیکند⁉️ علیه السلام و مبااااااارک😊
🌹جوانان عربستانی که در یک روز اعدام شدند ♦️ رسانه های مرتبط با شیعیان عربستان تصاویر و اسامی ۴۱ تن از جوانان و نوجوانی که توسط دولت سعودی ملعون اعدام شدند را منتشر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ بیش از چهل تن از دوستان در قطیف عربستان گردن زده شدند. 💬 در روی دیواری در قطیف نوشته شد: اگر نمی‌توانید کمکمان کنید حداقل صدای مظلومیتمان را برسانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 سخن آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظله العالی با جوانان 👌 می‌توانید ... 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 | ویژه 🔻 مدظله العالی: جوانهای امروز، جوانهای امروز، از جوانهای انقلابی اول انقلاب بهترند. شان بیشتر است، عمق‌شان بیشتر است،‌ شان بیشتر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💬 از پرسیدند که اسرائیل را زدید یا آمریکا را؟! 🚀 و ایشان گفته همه خوردند، خوب هم خوردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 تجمع حوزویان و مردم انقلابی قم در اعتراض به جنایات آل سعود 🔻حجت الاسلام کوهساری در تجمع حوزویان: ◼️ دست رژیم جنایتکار آل سعود به خون بسیاری از مظلومان در منطقه آلوده است. ◻️ علمای آنها با مبانی فکری تکفیری تئوریزه کردند، تروریست ها در لبنان، افغانستان و پاکستان جنایت های متعددی را رقم زدند. ◻️ رژیم جنایتکار آمریکا در ۱۰۰ جنگ نقش آفرین بوده اند. نظام فاسد و جنایتکار غربی امروز هم بحران ساز است و هم بحران زیست، بحران ساز است زیرا هرجا ظلمی باشد اینها هستند، و فراتر از ایجاد، با این جنگها ارتزاق میکنند و با اسم منشور جهانی حقوق بشر انواع جرم ها را توجیه می کنند. ◻️ کشورهایی که به غرب تکیه کردند به سرنوشت بدی دچار شدند، ولی کشوری مثل ایران که متکی بر ایمان بود از سربلندی عظیمی در دنیا بهره مند است. ◻️ این ۴۱ نفر از شیعیانی که آل سعود اعدام کرد، ۷ سال در زندان بودند و متوسطه سنی آنها ۲۷ سال بود و بعضی از ۱۳ سالگی به زندان افتاده بودند و ۷ سال در زندان بی گناه به سر می بردند؛ اینها اقدامی مسالمت آمیز در دفاع از ملت مظلوم بحرین کردند؛ به چه جرمی اینها را اعدام کردند و جنازه های اینها را تحویل نمی دهند؟ و اجازه نمی دهند در مساجد برای اینها اقامه عزا شود؛ به منازل و مادران اینها تعدی کردند.
💬 شنیده‌ها حاکی است که این فیلم مربوط به تشییع شهدای بحرین است و اساساً شهدای اعدام آل سعود این بار توسط خود مزدوران سعودی به خاک سپرده شدند. 📌 @ponezs 🌐 @Mabaheeth
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تلاش ها برای آزادسازی حجت الاسلام ذوقی ادامه دارد ...
🔴💉 دلسوزی کشور آلمان برای ورود ۲/۲ میلیون دُز واکسن به ❗ سخنگوی گمرک: 🔹 شب گذشته یک محموله یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۰۰ دُزی واکسن آسترازنکای اهدایی آلمان وارد کشور شد. 🔹امشب هم محموله ۷۷۷ هزار و ۹۰۰ دُزی اهدایی آلمان وارد کشور می‌شود. ➕ با ورود دو محموله اهدایی واکسن آسترازنکا از آلمان، واکسن‌های آسترازنکای وارده به کشور به بیش از ۱۸ میلیون و ۸۳۶ دُز و کل واکسن‌های وارداتی از بهمن سال قبل به بیش از ۱۵۸ میلیون دُز رسید. ------------------------------------- ✍ واکسن های از واکسن های ژنی با گزارشات متعدد از عوارض لختگی خون بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ این هم کلیپ اصلی؛ یعنی با این کارها مردم به سمت امامزاده‌ها جذب می‌شوند؟ 🤔 پس هدف چیست؟ روی کدام صخره و دیوار نمی‌توان این کار را کرد که بر روی مناره امامزاده آوردید؟