eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.2هزار عکس
31.9هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
با اخلاق خوش است كه زندگى خوش و خرّم مى شود بِحُسنِ الأخلاقِ يَطيبُ العَيشُ غررالحكم حدیث 4263
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از فقه و احکام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | ازدواج باید پیمودن راه الهی را آسان کند 🗓 ۱۳۵۶/۰۱/۱۱ 🌱 @Khamenei_Reyhaneh
مباحث
#امام_خامنه_ای مدظله‌العالی: ما منتظريم تا حاج احمد #متوسليان برگردد 🎞️ همراه با فيلم سخنان ديده نش
🔰 فرمانده جوان و پرانرژی | ملاقات با احمد در جریان غائله کردستان در دزلی سال ۱۳۵۹ ▫️آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۵۹ در جریان غائله کردستان راهی مریوان شده بود. در مریوان فرمانده‌ی سپاه شهر به دیدن آیت اللّه خامنه‌ای آمد؛ جوانی رشید و پرانرژی. آیت‌اللّه خامنه‌ای همراه با احمد متوسلیان راهی دزلی شد. به ارتفاعات دزلی رفت و خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای ایستاد به توضیح دادن: «شما خودتان الان ناظر هستید که ما از بالا به پایین نگاه می‌کنیم و شهرها و پادگانها و پاسگاه‌های عراق زیر دید ماست و ما کاملاً رفت و آمد به آنها را می‌توانیم کنترل بکنیم و دقیقاً آنها را می‌زنیم.» 🗓 ۱۴ تیرماه؛ سالروز ربوده شدن 📥 نسخه قابل چاپ 👇🏼 khl.ink/DarLebaseSarbazi
مباحث
🔍 #اطلاع_نگاشت | مروری بر وقایع مهم وقايع مهم زندگی آيت الله سيد جواد خامنه‌ای ره والد مکرم #رهبرانق
💎 | پدری که استاد بود. ⭐️ ما را عادت داده بود که هیچ فرصتی را از دست ندهیم و هیچ روزی را بدون بهره‌گیری از و نگذرانیم. ایشان از تعطیلی درس حوزه در ایّام و همچنین ماه‌های تابستان هم بهره می‌گرفت. در هفت روز اوّلِ ماه محرّم به من درس می‌گفت و سه روز بعد از آن را به مجالس روضه‌ی (علیه‌السّلام) می‌رفت. 🔆 چیزی را به نام «تعطیلی تابستانی» قبول نداشت و می‌گفت: ما در علی‌رغم هوای طاقت‌فرسا و گرمای سخت، درسمان را ادامه می‌دادیم؛ بنابراین تابستان‌ها در مشهد چرا باید درس و تحصیل تعطیل شود؟‍! 📖 مطوّل¹ را در ماه‌های تعطیل تابستان خواندم. شیخ فشارکی در تابستان از قم به مشهد می‌آمد و دو ماه می‌ماند. من او را قبلاً دورادور می‌شناختم، چون پیشتر در مشهد ادبیات عرب را تدریس می‌کرد و بعد هم که به قم می‌رفت، به تدریس همین دروس در قم می‌پرداخت. از او خواستم در مشهد به من مطوّل درس بدهد، که پاسخ مثبت داد و من ساعت‌هایی طولانی از روز را به درس خواندن در نزد او می‌پرداختم. لذا بیان و مقداری از معانی و بدیع مطوّل را در خلال دو تابستان ـ یعنی ظرف چهار ماه ـ به پایان رساندم. 💥 شیخ فشارکی بعداً فهمید که من مکاسب² هم می‌خوانم و لذا از پیشرفت سریع من در فقه شگفت‌زده شد. او خود، این کتاب را در قم تدریس می‌کرد. 🔰 پدرم بر درس خواندن ما به طور مستمر نظارت می‌کرد. ما را گاه با تشویق و گاه با تندی، به آن ترغیب می‌کرد. من همیشه تسلیم روش پدر و مُجری خواست او بودم. هرگاه در مورد درسی که می‌خواندم، اظهار نظر می‌کردم، پدرم خیلی خوشحال می‌شد و به من که چهارده پانزده ساله بودم، می‌گفت: تو مجتهدی و قدرت استنباط داری. 💡 با برادرم مباحثه می‌کردم. پس از مباحثه، پدرم ما را به اتاق خود می‌خواند، از ما می‌کرد و آنچه را نتوانسته بودیم بفهمیم، برایمان توضیح می‌داد. 🏡 خانه‌ی ما سه اتاق داشت. دو اتاق از آنِ پدر بود: یک اتاق نسبتاً بزرگ برای میهمان‌ها، و یک اتاق هم برای و غذا‌ خوردن و استراحت؛ شبیه حجره‌ی طلّاب. ما هم همگی یک اتاق داشتیم: چهار برادر و چهار خواهر، با مادر! در مواردی که میهمان یا داشت، ناگزیر بودیم بیرون خانه بمانیم! در اتاق مخصوص پدر، میزی به درازا و پهنای ۸۰ در ۴۰ بود. پدر در سمت طول میز چهارزانو می‌نشست، ما هم هر دو کنار یکدیگر در یک سمت عرض آن می‌نشستیم. به‌خاطر هیبت و جدّیّت پدر در اثنای درس و مذاکره، من و برادرم بر سر اینکه کدام دورتر از پدر بنشینیم، با هم کشمکش داشتیم! 💯 بی‌شک این تندی و خشم پدر هر‌چند جنبه‌های منفی داشت؛ امّا منکر جنبه‌های مثبت آن نمی‌توانم بشوم؛ زیرا این سخت‌گیری ما را منضبط بار آورد و از انحرافاتی که برای برخی فرزندان روحانیّون به علّت عدم توجّه به آنها پیش می‌آمد، به دور داشت. یکی دیگر از اثرات آن نیز این بود که من توانستم ادبیات عرب و دوره‌ی سطح فقه و اصول را در پنج سال و نیم به پایان برسانم... _____________________ ۱- مطول: این کتاب شرحی است در زمینه علوم زبان عربی ۲- مکاسب: از مهمترین کتابهای فقهی شیعه در باب معاملات 💭 بخشی از خاطرات دوران جوانی و مبارزات آقا به نقل از کتاب «خون دلی که لعل شد» ▪️به مناسبت سالگرد درگذشت آیت‌الله سیدجواد حسینی‌خامنه‌ای رضوان الله تعالی علیه @Nojavan_khamenei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹پیام و درخواست بیت آیت الله ناصری: السلام علیکم و رحمة الله ضمن تقدیر از تفقد دوستان و ارادتمندان حضرت والد، جناب حضرت آیت الله ناصری. امیدوار به بهبود، صحت و عافیت کامل ایشان هستیم و دوستانی که لطف کردند و می‌خواهند باز این لطف و احسان را ادامه بدهند، سزاوار است که برای سلامتی و بازیافت صحت کامل و شفای عاجل ایشان هر کدام که در فرصتشان و وسعت وقتشان هست چهل مرتبه سوره حمد شفا را تلاوت و قرائت کنند. ممنونم -------------------------------------------- ✍️ اخیراً حضرت آیت الله ناصری (حفظه الله تعالی) در بین راه رفتن زمین خورده و پای ایشان دچار آسیب دیدگی شده که بحمد الله عمل جراحی موفقیت آمیزی داشتند و هم اکنون حال عمومی ایشان خوب و عادی می باشد. خداوند سایه ایشان و همه علمای عامل شیعه را بر سر شیعیان و مسلمانان مستدام بدارد. @naseri_ir
📍 اصلاحات اساسا چیزی به نام استراتژی نمی‌فهمد و کلان پروژه‌های استراتژیک کشور را نمی‌فهمد، اگر می‌فهمید، پیرمرادشان آینده دنیا را گفتمان نمی‌دید. 📍 تفاوت میان اصلاحات و اصولگرایان غربگرا با جریان انقلابی در این است که آنها میرزا بنویس غرب هستند و جریان انقلابی باید تولید و ابداع داشته باشد، بنابراین کاری به مراتب سخت‌تر دارد. ____________ ✍️ طرح نشریه اکونومیست @ponezs
🔰 برای اینکه تفاوت کار بچه‌های انقلابی را با جریان لیبرال در کشورمان مورد بررسی قرار بدهیم باید به دو نکته مهم اشاره کنیم: 1️⃣ جریان رقیب به دنبال گفتن یک «نه» ساده است و همین مسئله بسیار راحت‌تر از ابداع و ایجاد خلاقیت است. 2️⃣ جریان رقیب ایران را وطن خود نمی‌داند و حتی اگر خراب هم بشود، برایش اصلا مهم نیست. به همین خاطر در میان‌شان رواج دارد، اما بچه‌های انقلابی بر سر ویرانه هم بنشیند، فریادش بر این است که خواهم ساخت و این راه بسیار دشواری است. @ponezs
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۱۰۷ 🏷️ علم بی فایده ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام رُبَّ عَالِمٍ قَدْ قَتَلَهُ جَهْلُهُ وَ عِلْمُهُ مَعَهُ لاَ يَنْفَعُهُ ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: چه بسا دانشمندى كه جهلش او را از پاى در آورد و دانش او همراهش باشد؛ امّا سودى به حال او نداشته باشد. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (در زمان جهل به احكام) فرموده است: بسا عالم (بعلم سِحر و حساب و نجوم و هيئت و انساب و مانند آنها) كه (بر اثر اشتغال بآنها از بدست آوردن علم دين باز مانده است و) جهل و نادانيش (بعلم دين كه از ائمّۀ معصومين عليهم السّلام رسيده است) او را مى‌كُشد (از نيكبختى جاويد بى‌بهره مى‌سازد) و علم و دانشى كه با او است او را سود نبخشد. 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 در اين گفتار حكيمانه و كوتاه و پرمعنا امام به عالمان بى‌عمل و آلودۀ به رذائل اخلاقى اشاره كرده مى‌فرمايد: «چه بسيار دانشمندى كه جهلش او را كشته در حالى كه علمش با اوست؛ اما به حالش سودى نمى‌بخشد»؛ (رُبَّ‌ عَالِمٍ‌ قَدْ قَتَلَهُ‌ جَهْلُهُ‌ وَ عِلْمُهُ‌ مَعَهُ‌ لَا يَنْفَعُهُ‌) همان گونه كه در بالا اشاره شد امام عليه السلام در اين عبارت كوتاه و پرمعنا از عالمان نادانى سخن مى‌گويد كه جهلشان قاتل آنها شده است. در اين‌كه چگونه علم و جهل در وجود آن‌ها جمع مى‌شود تفسيرهاى مختلفى مى‌توان بيان كرد. 👈 از همه روشن‌تر اين‌كه علم اگر با عمل همراه نشود همچون جهل است؛ بنابراين نكوهش امام عليه السلام از عالمانى است كه از علم خود بهره نمى‌گيرند و به آن عمل نمى‌كنند و سبب هلاكت مادى و معنوى آنها مى‌شود. ✨ در حديثى در كتاب شريف كافى از امير مؤمنان على عليه السلام مى‌خوانيم كه «إنَّ‌ الْعٰالِمَ‌ الْعٰامِلَ‌ بِغَيْرِهِ‌ كَالْجٰاهِلِ‌ الْحٰائِرِ الَّذىٖ‌ لاٰ يَسْتَفيٖقُ‌ عَنْ‌ جَهْلِهِ‌؛ شخص عالمى كه به علمش عمل نكند مانند جاهل سرگردانى است كه از بيمارى جهل بهبود نمى‌يابد. سپس حضرت در همان روايت مى‌فرمايد: «بَلْ‌ قَدْ رَأيتُ‌ أنَّ‌ الْحُجَّةَ‌ عَلَيْهِ‌ أعْظَمُ‌ وَ الْحَسْرَةُ‌ أدْوَمُ‌؛ بلكه حجت الهى را بر او بزرگ‌تر و حسرت او را پايدارتر ديدم». همين عبارت با اندك تفاوتى در ذيل خطبۀ 110 نهج‌البلاغه نيز آمده است. در حديث ديگرى در غرر الحكم از همان حضرت مى‌خوانيم: «عِلْمٌ‌ لا يُصْلِحُكَ‌ ضَلاٰلٌ‌ وَ مٰالٌ‌ لا يَنْفَعُكَ‌ وَبٰالٌ‌؛ دانشى كه تو را اصلاح نكند گمراهى است و ثروتى كه تو را (در راه خشنودى خدا) سودى نبخشد بدبختى است». اين احتمال نيز وجود دارد كه منظور از «جهل» صفات جاهلانه‌اى مانند غرور و تكبر و خودخواهى و سودجويى و رياكارى باشد؛ هر گاه علم با اين صفات نكوهيدۀ جاهلانه همراه گردد عالم را به نابودى مى‌كشاند، همان‌گونه كه در طول تاريخ مصاديق زيادى دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مباحث
📿 #استغفار_امیرالمومنین صلوات الله علیه ─┅•═༅ بند شصتم ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِر
📿 صلوات الله علیه ─┅•═༅ بند شصت و یکم ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ دَلَّسْتُ بِهِ مِنِّی مَا أَظْهَرْتَهُ أَوْ کَشَفْتُ عَنِّی بِهِ مَا سَتَرْتَهُ أَوْ قَبَّحْتُ بِهِ مِنِّی مَا زَیَّنْتَهُ فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْهُ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ ┅───────────────┅ ❖ «بار خدایا، از تو آمرزش می‌طلبم برای هر گناهی که با آن آنچه را ظاهر کرده بودی وارونه جلوه دادم، یا با آن، آنچه را از من پوشانده بودی بر مَلا کردم، یا با آن آنچه را زینت داده بودی زشت شمردم؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و این گناه مرا بیامرز، ای بهترین آمرزندگان» @ostadelahi
🔸دعای حضرت زهرا سلام الله علیها در روز سه شنبه «اََللّهُمَّ اجْعَلْ غَفْلَةَ النّاسِ لَنا ذِکْراً، وَ اجْعَلْ ذِکْرَهُمْ لَنا شُکْرَاً، وَاجْعَلْ صالِحَ ما نَقُولُ بِأَلْسِنَتِنا نِیَّةً فی قُلُوبِنا‌ اََللّهُمَّ إِنَّ مَغْفِرَتَکَ أَوْسَعُ مِنْ ذُنُوبِنا، وَ رَحْمَتَکَ أَرْجَی عِنْدَنا مِنْ أَعْمالِنا اََللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ وَفِّقْنا لِصالِحِ الإَعْمالِ وَالصَّوابِ مِنَ الْفِعالِ» خداوندا، حالت غفلت مردم را به یادآوری نام خویش جلوه گر نما و دعای آنان به درگاه خداوند را برای ما، سپاسگزاری از نعمات الهی مقرر گردان، و سخنان شایسته ای که بواسطه ی زبانمان عرضه می داریم، به اراده ای استوار در دلهایمان، مبدّل گردان، خداوندا، بخشش تو گسترده تر از معاصی ماست، و امید ما به رحمت تو، بیشتر از اعمالمان است، خدایا، بر محمد و خاندان او درود بفرست، و ما را در انجام اعمال پسندیده و صحیح، موفق گردان 📚 بحارالانوار ج۸۷ ص۳۳۸ @ostadelahi
47 - نجات از قبر پس از دفن فاضل محترم آقا میرزا محمود شیرازی - که داستانهایی از ایشان نقل گردید - فرمودند که مرحوم آقا سید زین العابدین کاشی - اعلی اللّه مقامه - را در کربلا خادمی بود تبریزی ( بنده نامش را فراموش کرده ام ) و اهل تقوا و صلاح و سَداد بود، نقل کرد که قبل از مجاورت کربلا در خارج شهر تبریز نزدیک قبرستان قهوه خانه داشتم و شبها را همانجا می خوابیدم. شبی هوا سخت سرد بود و من درب قهوه خانه را محکم بستم و خوابیدم، ناگاه کسی در را به سختی کوبید. برخاستم در را باز کردم آن شخص فرار کرد. مرتبه دوم در را سخت تر کوبید، آمدم در را گشودم باز فرار کرد. گفتم البته این شخص امشب مزاحم من شده پس چوبی به دست گرفتم پشت در نشستم و آماده شدم تلافی کنم؛ تا مرتبه سوم در را کوبید در را گشودم و او را تعقیب کردم تا وارد قبرستان شد و در نقطه ای محو گردید. پس در همان محل توقف کردم و متوجه اطراف شدم و از او تفحص می کردم، بعد خیال کردم شاید پنهان شده همانجا خوابیدم به قصد اینکه اگر پنهان شده ظاهر شود . چون خوابیدم و گوشم را به زمین گذاشتم ناگاه صدای ضعیفی شنیدم که شخصی از زیر خاک ناله می کند، متوجه شدم که قبر تازه ای است که طرف عصر کسی را آنجا دفن کرده اند و دانستم که سکته کرده بوده و در قبر بهوش آمده، پس برایش رِقّت کردم و به قصد خلاصی او خاکها را برداشتم و لَحَد را برچیدم. شنیدم که می گفت کجا هستم ؟ ! پدرم کجاست ؟ ! مادرم کجاست ؟ ! پس لباس خود را بر او پوشانیدم و او را بیرون آورده در قهوه خانه جای دادم ولی او را نشناختم تا بستگانش را خبر کنم، آهسته آهسته از او پرسش می کردم تا محله و خانه او را دانستم و از قهوه خانه بیرون آمده همان شب پدر و مادرش را پیدا کردم و آنها را خبر دادم؛ پس آمدند و او را به سلامتی به خانه بردند ، آنگاه دانستم که آن شخص کوبنده در، مأمور غیبی بوده برای نجات آن جوان .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 راهکاری عملی برای درمان پراکندگی خیال و موهومات ذهنی 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری دام عزّه ⏱ زمان: ۳ دقیقه ‌ ‌ @Nasery_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم کمتر دیده شده از لحظه شهادت آیت الله محمد صدوقی رضوان الله تعالی علیه 🔹 شهید آیت الله صدوقی از روحانیون مبارز و فعّال در به ثمر رسیدن بود. ایشان در تیرماه ۱۳۶۱، به عنوان سومین محراب، پس از اقامه ، به دست منافقان خائن به رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ‏این صف تخم مرغ در عربستانه! 🔶 کاش اصلاح طلبا ازش یه "مرغ سحر ناله سرکن" و چندتا "کاریکاتور" تو روزنامه هاشون بزنن ببینیم واسه بقیه هم بلدن یا فقط از خودتحقیری رنج میبرن!🤔 💬 مهسا رضوی
مباحث
🎥 مسئولین از این گناهان #استغفار کنند. #امام_خامنه_ای مدّظله العالی #کلیپ_ویژه ┅─────────── 🤲 اللّ
چرا فساد و فحشا زیاد شده؟ 🔺آیا تهاجم فرهنگی دشمنان یا کم کاری فرهنگی مسئولان عامل رواج گسترده فساد و فحشا و بی حجابی و گناه است؟ خیر 🔹اشتباهات استراتژیکی در کشور ما در حوزه فرهنگ و سبک زندگی توسط دولت ها رخ داده است که نتایج آن را اکنون در دگرگونی فرهنگی جامعه شاهدیم ⏪ اشتباه بود که اختلاط را در محیط های آموزشی رواج دادند و دختر و پسر شیعه را در اوج بلوغ جنسی بدون کمترین محدودیتی در سر کلاس درس و دانشگاه آنهم به دور از خانه و خانواده کنار هم قرار دادند . تداوم اختلاط در محیط های آموزشی پس از انقلاب یک اشتباه استراتژیک بود ⏪ اشتباه بود که نقش مردانه برای زنان در جامعه تعریف کردند و در کنار میز هر کارمند مردی یک میز برای کارمند شدن زن قرار دادند. و اشتباه بود که برای زن نقش تامین معاش در بیرون از خانه و خانواده تعریف کردند. ⏪ اشتباه بود و هست که مدام زنان ورزشکار و صنعتگر و سینماگر و....را بعنوان الگوی برتر و قهرمان در جامعه معرفی میکنند‌ ⏪ یک اشتباه استراتژیک بود که راه حلال را بستند تا راه حرام باز شود. وقتی تعدد زوجات و ازدواج موقت را که خداوند برای انسان حلال کرده در افکار عمومی مذموم میکنند و راه آن را سخت میکنند ، مسلم است که گناه و زنا و حرام جای آن را میگیرد. ⏪ اشتباه استراتژیک بود که با توجیهات مختلف اجازه داده شد نظام بانکی ربوی توسعه و گسترش پیدا کند و پول حرام در تمامی شئون زندگی مردم وارد شود ⏪ اصول و فروع دین را به بهانه های مختلف با شمشیر مصلحت ذبح کردند. حرام جای حلال را گرفت و حلال تحقیر و مذموم شد. سنت های حسنه و نیکوی هزاران ساله در جامعه ایرانی رنگ باخت .مرجعیت های اجتماعی از عالم و عارف و استاد و شیخ و کدخدا و بزرگان ایل و تبار بسمت سلبریتی ها و دلقک ها و هنرپیشه ها و شعبده بازان فجازی و بلاگرها و.....تغییر پیدا کرد. 🔻بدون تردید تهاجم فرهنگی دشمنان و کم کاری مسئولان فرهنگی نقش مهمی در وضعیت بغرنج فعلی جامعه ما دارد اما اشتباهات استراتژیک در تغییر سبک زندگی و تغییر جایگاه و نقش زن و مرد و رواج اختلاط های گسترده و مانع تراشی برای مسیرهای حلال و توصیه شده دینی هم نقش بزرگی در بوجود آمدن شرایط فعلی جامعه ما دارد. @bsansoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حماقت یا نفوذ ؟ این کلیپ توسط یک سازمان به ظاهر انقلابی ساخته و در نوع خود متفاوت و قابل تأمّل است؛ ترانه‌ی نماهنگ را دخترها می‌خوانند و دختران را هم تشویق می‌کند که برای آرزوها و رویاهای خود تلاش کنند، رویایی مثل فوتبال و ... بارها درباره نفوذ در برخی قرارگاه های فرهنگی و نهادهای انقلابی هشدار داد شده؛ اما نه تنها جدی گرفته نشد بلکه برای افراد پرونده سازی شد و مورد تهمت و توهین قرار گرفتند . جاییکه قرار بود هنرمند انقلابی تربیت کند و جریان هنری انقلابی را بسازد، اکنون خود خط مقدم تغییر و های انحرافی برای جوانان خصوصا زنان شده است. 🤔 کی نهادهای نظارتی از خواب غفلت بیدار شوند سهل اندیشی را کنار بگذارند خدا میداند! @bsansoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیا این ها هم نشانه ارزش قائل شدن برای زنان است؟ 🔺 مدتی است که برخی مسئولین و متدینین برای پاسخ به هجمه ها و تهمت های معاندین مبنی بر اینکه «اسلام و جمهوری اسلامی زنان را سرکوب می کند» تلاش می‌کنند تا حضور زنان در هر عرصه ای را پر رنگ نشان بدهند. 🔺اما آیا هر حضوری، صحیح است؟ 🔺آیا پیشوایان دینی ما این اقدامات (ورزش زورخانه ای در حضور مردان) را تأیید می کنند؟ @bsansoor