eitaa logo
مجمع الذاکرین مداحان کشوری و بخش پیربکران شهرستان فلاورجان اصفهان
3هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
9.4هزار ویدیو
1هزار فایل
مجمع ذاکرین مداحان بخش پیربکران بسیج مداحان آموزش مداحی امام حسین(ع)محل کلاس پایگاه بسیج کرافشان حوزه شهید بهشتی چهارشنبه شبه ساعت ساعت ۱۹/۳۰ مداح اهل بیت مهدی عباسی شماره تماس مجتبی موسوی ونهری: 09130857625 لینک کانال: @madahanpirbakran
مشاهده در ایتا
دانلود
5. تهدمت.mp3
6.82M
( علیه السلام ) 🎤 تَهَدَّمَتْ وَ اللَّهِ أَرْکَانُ‏ الْهُدَى قَد قُتِلَ الْمُرْتَضَى ( واویلا ) 2 الله اکبر دم سحره وقت اذونه میره به مسجد غریبونه نماز آخر و بخونه وای از دل مولا ، وای از دل زهرا الهی دخترش نبینه سر شکسته ی پدَرو بسه همون یه روز می بینه سرِ میونِ تشت زَرو تَهَدَّمَتْ وَ اللَّهِ أَرْکَانُ‏ الْهُدَى قَد قُتِلَ الْمُرْتَضَى ( واویلا ) 2 الله اکبر فدای چشم تر علی تو سجده ی آخر علی می ریزه خون از سر علی وای از دل ارباب ، افتاده تو محراب عمیقه زخم فرق سرش دل حسن رو می سوزونه محاله بیشتر از دو سه روز کنار بچه هاش بمونه تَهَدَّمَتْ وَ اللَّهِ أَرْکَانُ‏ الْهُدَى قَد قُتِلَ الْمُرْتَضَى ( واویلا ) 2 الله اکبر می گیره شهر کوفه عزا تو این شبای ماه خدا چه کربلایی شده به پا می خونه از امشب ، وای از دل زینب شبیه اون روزا مدینه شروع روضه خونی شده می مونه یادگاری براش عمامه ای که خونی شده تَهَدَّمَتْ وَ اللَّهِ أَرْکَانُ‏ الْهُدَى قَد قُتِلَ الْمُرْتَضَى ( واویلا ) 2
2. بک یا الله.mp3
4.85M
🎤 بک یا الله به رسولَ الله به سرِ شکسته علی ولی الله نیمه شب اومدم تا برسونی به مُرادم تو سرازیریِ قبرم برسه علی به دادم جنازم و میبرن وادیُ السلامِ علی علی امام من است و منم غلام علی ... بک یا الله به امینَ الله به کبودی رخ اِنسیهَ الحَورا همه آرزوم همینه تو شلوغیای محشر که کسی فکر کسی نیست من باشم کنار مادر تموم احترام من به احترام علی علی امام من است و منم غلام علی .. بکَ یا الله به حسن مولا به سر بریده ی امام عاشورا سال دیگه شب احیا عبدِ خوب خدا باشیم پا رکاب اباصالح هممون کربلا باشیم با لب تشنه کُشتنش به جرم نام علی علی امام من است و منم غلام علی ... .
4. یاعلی یاعظیم.mp3
6.91M
🎤 یا علیُ یا عظیم یا غفورُ یا رحیم بینِ بستر ، ذکر حیدر آیه ی « فَأَمَّا الْيَتِيمَ » یتیم یتیم سفارشِ آخر بدره حسن ، حسین بچه یتیما یادتون نره یادتون باشه کولِ بارِ من یه شب زمین نمونه چشم خیلی از بچه های شهر پیِ یه لقمه نونه الله ، الله الله ، فِی الْاَیْتامْ یا علیُ یا عظیم یا غفورُ یا رحیم یا علیُ یا عظیم یا غفورُ یا رحیم بینِ بستر ، ذکر حیدر « لَا تَقْرَبُوا مَالَ الْيَتِيمِ» آهای آهای مردمی که یه عمرِ سیرید شده یه بار دست یک یتیمو بکیرید یادتون باشه ، فرموده خدا یتیم برام عزیزه ابرای چشاش وقتی می باره توو دست من می ریزه الله ، الله الله ، فِی الْاَیْتامْ یا علیُ یا عظیم یا غفورُ یا رحیم حرف مولا ، با یتیما گشته « تُكۡرِمُونَ ٱلۡيَتِيم » بیاید بیاید ای یتیما بیش باباتون میخوام بگم حرف آخرم رو براتون حقِ نونِ من رو ادا کنید به اشک من بخندید اما روزی که زینبم میاد چشماتونو ببندید ... لا یُوم لا یُوم کَیَومِک َیا حسین .. صلی الله علی الباکین علی الحسین ...
. یاغفار و یا ستار... من از ته چاه میبرم نامت را با حسرت و آه می برم نامت را الغوث که تو پناه توّابینی با بار گناه می برم نامت را 🌱🌱🌱🌱 ماندیم  در اضطراب و اندوه گناه در سایه ی شکیم و در انبوه گناه گفتند به کاه، کوه را میبخشی پس سمت تو آمدیم با کوه گناه 🌱🌱 ✍مهدی کبیری .
. مست ها را شراب لازم نیست عالمان را کتاب لازم نیست تا ابد بین جهل بیدارند غافلان را که خواب لازم نیست با تو که نور فی السما هستی بودن آفتاب لازم نیست دل اگر محرم حریم شود بر نگاهش حجاب لازم نیست جبرمان کن برای بندگی ات بیش از این انتخاب لازم نیست بنده ای را اگر نرنجانیم میپذیری، ثواب لازم نیست ما که ذوبیم بین آتش شرم بیش از اینها عذاب لازم نیست تو که از هرچه هست، آگاهی پیش رویت نقاب لازم نیست من که با پای خویش آمده ام پس خطاب و عتاب لازم نیست *** کاش روزی که دستمان خالیست لحظه ای که جواب لازم نیست روی پرونده های مان حیدر_ بنویسد حساب لازم نیست ... ✍مهدی کبیری .
به نام خدا الهی استعملنی لما خلقتنی له 💠💠💠 قبل از ظهور حضرت مهدی غربال میشن مردم دنیا با چشم بندی، محو جادوی دجال میشن مردم دنیا هرجای دنیا هرکی عاشق شد_ با معرفت دینش رو میسازه من شک ندارم آخر این خط_ هرکس که غافل باشه میبازه آزاده های اون سر دنیا تو سختیاشون با خدا میشن این درده که تو مرکز شیعه یک عده ای از دین جدا میشن یه عده ترسیدن از این فتنه با باد قیل و قال میرقصن میخوان که همراه جماعت شن تو پارتی دجال میرقصن شاید اونی که دشمن دین بود امروز حر باشه کف میدون اونی که رو اسمش قسم خوردیم توی قنوت ما بشه ملعون تاریخ خیلی عبرت انگیره شیرینه گاهی ،گاهی غم داره ما هم نباید مطمئن باشیم این راه خیلی پیچ و خم داره ای کاش در دنیا و در عقبا رسواترین، عاشق ترین باشیم ما حاضریم تنها بشیم اما یار امیرالمومنین باشیم هر مدعی که اسمش عاشق نیس آقا خودش از ما خبر داره یار امیرالمومنین بودن این روزا خیلی درد سر داره گاهی اسیر طعنه و حرفی گاهی پریشون غم و غربت آره باید جون داد و غیرت نه خیلی قشنگه مرگ باعزت 402/01/18 .
. (۴) ✔️سه عرصه مهم هنرِ شاعر متعهد، در آفرینش شعر مطلوب و قابل دفاع، در سه عرصه متجلّی می‌شود: ۱. نگرش و بینش 2. موضع و واکنش عاطفی 3. پردازش هنری و شیوه بیان شاعرانه. در تبیین سه اصل یاد شده، توجه به این نکات ضرورت دارد. سطح نخست: دیدگاه و نگرش شاعر درباره یک موضوع، دیدگاه و اندیشه خود را مرور می‌کند. به عنوان مثال، در مواجهه با بدحجابی یا بی‌حجابی، می‌تواند یکی از این دیدگاه‌ها را داشته باشد: الف) برخورد تنبیهی همراه با خشونت ب) برخورد ملاطفت‌آمیز و تبیینی سطح دوم: واکنش عاطفی در این عرصه، شاعر با محور تاثیر و تاثرات فرهنگی‌-اجتماعی، موضع عاطفی و واکنش خود را در قبال موضوعات مذکور در شعر نشان می‌دهد. به عنوان مثال، اگر شاعر معتقد به این موضوع باشد که: «بسیاری از بدحجابان یا بی‌حجاب‌ها افرادی ناآگاهند و اگر بدانند پشت‌پرده موضوع بدحجابی یا بی‌حجابی چه کسانی هستند، مطمئناً راه خود را از آنان جدا می‌کنند...» با این‌حساب، شاعر به جای انتخاب برخوردی خشن و توبیخ‌آمیز، عکس‌العملی مهربانانه، همراه با انعطاف انتخاب می‌کند. سطح سوم: پردازش شاعرانه در این بخش، نوع روایت زبان و شیوه بیان شاعر، قابل رصد و ارزیابی است. این که شاعر در ارائه نگرش و واکنش‌های خود، زبان و بیان سالمی را به کار بسته است؟ آیا این شیوه بیان، جذاب است؟ آیا این شیوه بیان، غیرمستقیم و شاعرانه است یا شعاری و موعظه‌محور؟ و.... شاعر واقعی دیدگاه خود را در لایه‌های درونی شعر پنهان می‌سازد و آن‌چه در رویهٔ شعر آشکار است، بیان عاطفی و شاعرانه اوست رعایت این اصول شعری، جذابیت، تغییر حال و باور مخاطب را رقم می‌زند. جمع‌بندی عیار هنریِ شعر تبیینی، با مرور سطوح یاد شده تعیین می‌شود: ١. غنای فکر و نگرش عمیق، ٢. موضع و واکنش عاطفیِ اثرگذار ٣. پردازش شاعرانه و بیان غیر مستقیم نمونه مثال شعری: در این شعر، موضع عاطفی شاعر در نوع بیان (حسی-عاطفی، لیّن، تبیینی) از دیدگاه انعطاف‌آمیز او حکایت دارد. دیدگاهی که در لایه‌های درونی شعر گنجانده شده تا شعر، از تهمت شعار و بیانیه‌سرایی مصون بماند.... ما گردی از تو را به صبا هم نمی‌دهیم! هستیم همچو کوه بر این نکته پای‌بند زلفی ز دختران تو از شانه عفاف بیرون مباد! تا که پلشتان به هم زنند... ایران بی شهید و شهادت چه ظلمتی است یعنی تو را ز وحشت و ظلمت بیاکنند؟ شمعی ز مهر فاطمه در من شکفت و گفت: ایرانیان پاک....(*)، پروانه منند گفتم: ولی گروهی از اینان...، اشاره کرد محتاج توبه‌اند ولی پاک‌دامنند... (*شعر از نظر وزنی مخدوش است؛ شاعر محترم، دچار خطا در قرائت شعر شده است) ✍ 👇
. (۴) ✔️سه عرصه مهم هنرِ شاعر متعهد، در آفرینش شعر مطلوب و قابل دفاع، در سه عرصه متجلّی می‌شود: ۱. نگرش و بینش 2. موضع و واکنش عاطفی 3. پردازش هنری و شیوه بیان شاعرانه. در تبیین سه اصل یاد شده، توجه به این نکات ضرورت دارد. سطح نخست: دیدگاه و نگرش شاعر درباره یک موضوع، دیدگاه و اندیشه خود را مرور می‌کند. به عنوان مثال، در مواجهه با بدحجابی یا بی‌حجابی، می‌تواند یکی از این دیدگاه‌ها را داشته باشد: الف) برخورد تنبیهی همراه با خشونت ب) برخورد ملاطفت‌آمیز و تبیینی سطح دوم: واکنش عاطفی در این عرصه، شاعر با محور تاثیر و تاثرات فرهنگی‌-اجتماعی، موضع عاطفی و واکنش خود را در قبال موضوعات مذکور در شعر نشان می‌دهد. به عنوان مثال، اگر شاعر معتقد به این موضوع باشد که: «بسیاری از بدحجابان یا بی‌حجاب‌ها افرادی ناآگاهند و اگر بدانند پشت‌پرده موضوع بدحجابی یا بی‌حجابی چه کسانی هستند، مطمئناً راه خود را از آنان جدا می‌کنند...» با این‌حساب، شاعر به جای انتخاب برخوردی خشن و توبیخ‌آمیز، عکس‌العملی مهربانانه، همراه با انعطاف انتخاب می‌کند. سطح سوم: پردازش شاعرانه در این بخش، نوع روایت زبان و شیوه بیان شاعر، قابل رصد و ارزیابی است. این که شاعر در ارائه نگرش و واکنش‌های خود، زبان و بیان سالمی را به کار بسته است؟ آیا این شیوه بیان، جذاب است؟ آیا این شیوه بیان، غیرمستقیم و شاعرانه است یا شعاری و موعظه‌محور؟ و.... شاعر واقعی دیدگاه خود را در لایه‌های درونی شعر پنهان می‌سازد و آن‌چه در رویهٔ شعر آشکار است، بیان عاطفی و شاعرانه اوست رعایت این اصول شعری، جذابیت، تغییر حال و باور مخاطب را رقم می‌زند. جمع‌بندی عیار هنریِ شعر تبیینی، با مرور سطوح یاد شده تعیین می‌شود: ١. غنای فکر و نگرش عمیق، ٢. موضع و واکنش عاطفیِ اثرگذار ٣. پردازش شاعرانه و بیان غیر مستقیم نمونه مثال شعری: در این شعر، موضع عاطفی شاعر در نوع بیان (حسی-عاطفی، لیّن، تبیینی) از دیدگاه انعطاف‌آمیز او حکایت دارد. دیدگاهی که در لایه‌های درونی شعر گنجانده شده تا شعر، از تهمت شعار و بیانیه‌سرایی مصون بماند.... ما گردی از تو را به صبا هم نمی‌دهیم! هستیم همچو کوه بر این نکته پای‌بند زلفی ز دختران تو از شانه عفاف بیرون مباد! تا که پلشتان به هم زنند... ایران بی شهید و شهادت چه ظلمتی است یعنی تو را ز وحشت و ظلمت بیاکنند؟ شمعی ز مهر فاطمه در من شکفت و گفت: ایرانیان پاک....(*)، پروانه منند گفتم: ولی گروهی از اینان...، اشاره کرد محتاج توبه‌اند ولی پاک‌دامنند... (*شعر از نظر وزنی مخدوش است؛ شاعر محترم، دچار خطا در قرائت شعر شده است) ✍ 👇
. سلام_الله_علیها انتقامش را گرفت این‌گونه با اعجازِ آه آهِ او شد خطبۀ او، روز دشمن شد سیاه قصۀ کرب‌وبلا را دختری تغییر داد کاخ‌ها ویرانه شد، ویرانه‌اش شد بارگاه چادرش دست نوازش بر سر صحرا کشید سبز شد خارِ مغیلان و فدک شد هر گیاه دختر این قوم تکلیف حجابش روشن است چادرِ او تار و پودی دارد از خورشید و ماه دختر اِنّا فَتَحنا اشک می‌ریزد ولی گریه‌های او ندارد رنگ زاری هیچ‌گاه بر سرش می‌ریخت خاک از بام‌ها، می‌سوختند دخترانِ زنده در گور عرب از این گناه بین طوفان، غنچه و گل سر در آغوش هم‌اند او به زینب یا که زینب می‌بَرَد بر او پناه تا شود زهرا، فقط یک کارِ باقی مانده داشت شانه زد بر آن پریشانِ تنور و قتلگاه چون زبانش بند می‌آمد خجالت می‌کشید با سرِ بابا سخن می‌گفت، اما با نگاه آه بابا! پا به پایت سوختم، خوردم زمین رنگ گیسویم دلیل و زخم پهلویم گواه ماند داغِ نالۀ من بر دل دشمن، فقط خیزران وقتی که خوردی زیر لب می‌گفتم آه جنگ پایان یافت بعد از تو چهل منزل ولی عمه می‌جنگید با دستان بسته، بی‌سلاح اربعین من نیستم از او سراغم را نگیر این امانت دار را شرمنده‌تر از این مخواه بعد از این هرجا که رفتی با تو می‌آیم پدر پای من زخمی‌ست اما روبه‌راهم روبه‌راه... ✍ . . (٧) نمونه شعر تبیینی، که سه اصل یاد شده، به ظرافت در آن بازتاب هنری یافته است: قصۀ کرب‌وبلا را دختری تغییر داد کاخ‌ها ویرانه شد، ویرانه‌اش شد بارگاه چادرش دست نوازش بر سر صحرا کشید سبز شد خارِ مغیلان و فدک شد هر گیاه دختر این قوم، تکلیف حجابش روشن است چادرِ او تار و پودی دارد از خورشید و ماه شاعر در این ابیات، اصول مهم عزت نفس، ذلت‌ناپذیری و نیز نتایج اثرگذار آه مظلوم را به بیانی شاعرانه با محوریت دو اصل تبیین نموده است: الف) نگاه حسی- عاطفی ب) بیان استعاره‌محور که در دو بیت پایانی، نمود عینی خاصی یافته است. 🔶 برجسته‌سازی چادر دخترکی سه‌ساله که تار و پودش از خورشید و ماه است، 🔶 تبیین تاثیر گذاری آن در بحران اسارت از نکات مهم این شعر تبیینی است. 🔹نقش اثرگذار نگاه حسی، 🔹دغدغه تبیین محتوای غیر مستقیم 🔹بیان شاعرانه برای این شعر تبیینی، فرجامی خوش رقم زده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هوالعزیز . نمی دانم که بودم، کجا بودم، چه می کردم... انگار غباری از یاد رفته بر شانه ی نسیمی، یا صدایی دور از موجی کوچک در پهنه ی دریایی، یا مضمونی غریب در دیوانی بشکوه. شعرهای دوستانم را خیلی نمی شنیدم، از بس گرم گفتگو بود چشم هایم با امامم. می دیدم چقدر بزرگ است و چقدر تنهاست. تاریخم گفت: «علی ها بزرگ اند، بزرگان تنهایند در میان تن هایان...» در گرماگرم این رنج‌مویه ها البتّه قرار بود شعر هم بخوانم، گرچه آن یار غار و رفیقش نمی خواستند و تلاش هم بسیار کردند و چه و چه...گویا هنوز نفهمیده اند غزّت خدا راست فقط و هرچه او بخواهد، همان می شود. «مَا شَاءَ اللّٰهُ لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ، مَا شَاءَ اللّٰهُ لَامَا شَاءَ النَّاس، مَا شَاءَ اللّٰهُ وَإِنْ كَرِهَ النَّاسُ، حَسْبِىَ الرَّبُّ مِنَ الْمَرْبُوبِينَ... حَسْبِىَ اللّٰهُ رَبُّ الْعالَمِينَ.» وقتی پیش از آغاز شعرخوانی ها، به آقاجان قامت بستیم و نماز خواندیم و سلام دادیم، رفتم پشت سرشان و ایستادم با اشک از خدایم خواستم که «بارالها! اگر امشب اقبال شعرخوانی ام شد، با شعرم حال آقاجان خوش شود و به دلش بنشید غزلم.» و سپاس خدایی راست که حاجتم را روا کرد. افزون بر مهربانی های بسیار و بی دریغ رهبرم در گاه خوانشم، در های روشنگرانه ی خودشان هم به شعر این کمترین اشاره کردند و دانستم که شکر خدا غزلم دل آقاجان را برده است و چه سعادتی بهتر از این؟ البتّه هرچه بوده و هست، نگاه و عنایات ویژه ی حضرت حجّت است و بس. امید که به گونه ای بزی ام که هماره نظر مهرشان با من باشد. به امید شهادت. یا علی
. به . . من شرابم، شادی ام، شیون نمی آید به من رودی از روحم، سراب تن نمی آید به من هر قبایی را که خیّاط تعلّق دوخته ست تن زدم، امّا سر سوزن نمی آید به من از پیمبر منبری حتّی نمی آید به شیخ مسجدم، امّا امام من نمی آید به من! بارها دنیا به من رو کرد، امّا... بگذریم! خواب هم در حجله ی این زن نمی آید به من شهر خاک خانه ها را بر سر خود ریخته ست کوچ! همراهم بیا! مسکن نمی آید به من سرنوشتم زورقی بر موج گیسوی کسی ست غرقه ی او گشته ام، من من نمی آید به من در شب تاریک و بیم راه و خوف بی کسی غیر او از وادی ایمن نمی آید به من چشم را بر هم زدم، انگار در طور من است او «تراني» گفت و دیدم «لن» نمی آید به من! «گرچه اسرار الهی را در او دیدم، ولی» گفتن این حرف ها اصلا نمی آید به من! پادشاهی مهربان است و پناهم می دهد از جوار رحمتش رفتن نمی آید به من «اشکم و از گوشه ی چشم یتیم افتاده ام» در جهان بی علی ماندن نمی آید به من پشت سر ردّ اُحُد بر گُرده بود و پیش رو تیغ می بارد اگر، جوشن نمی آید به من سینه جان! مستی کن و با خنجر کوفی بگو شادمان باشد که پیراهن نمی آید به من چون نسیم آزادم و هرجا که باشم، باز هم اهتزاز پرچم دشمن نمی آید به من تا کجا باید سرم روی تنم زاری کند؟ تیز کن شمشیر را! گردن نمی آید به من کربلایی زخم روی پیکرم رقصید و باز از سماع تیر، دل کندن نمی آید به من با رفیقان شهیدم عهد در خون بسته ام! بی کفن می مانم و مدفن نمی آید به من . ✍ .
2. صوتی ماه من علی.mp3
4.92M
( علیه السلام ) ماه‌ من علیِ ... قالَ رسولُ الله : اَنَا الشَّمس وَ عَلیُّ القَمَر شب غم ها فقط با علی میشه سحر .. ماه‌ من علیِ تنها تکیه گاه من علی ماه‌ من علیِ بخشش گناه من علی ماه‌ من علیِ روشنای راه من علی نرسد اگر ، به علی کسی به کجا رود ؟ به کجا رسد ؟ به خدا قسم ، که اگر کسی به علی رسد ، به خدا رسد .. یا غایتَ الامالَ العارفین اشکِ منو ببین ، علی نِعمَ الامیر « اَغْنِ کُلَّ فَقیر » دست منو بگیر علی ماه‌ من علیِ تنها تکیه گاه من علی ماه‌ من علیِ بخشش گناه من علی ماه‌ من علیِ روشنای راه من علی
1. یا هو 1396.mp3
10.15M
( علیه السلام ) یا هو یا مَن هو یا مَنْ لَیسَ الا هو یا مَنْ هو مظهر العجایب یا مَنْ هو حاضر و غایب یا منْ هو اول وآخر یا منْ هو باطن و قاهر یا مَنْ هو ساقیِ کوثر یا منْ هو حاکمِ محشر یا من هو قادرِ مطلق یامن هوحقُ مَعَ الْحق ( تکرار بند اول ) یا هو یا مَن هو یا مَن لَیس الا هو یا نورْ ، یا مَنْ نور یا مَنْ نورٌ اَلا نورْ یا مَنْ هو مُنتهی مُنایی یا مَن هو غایتُ رجایی یا مَن هو طبیبُ القلوبی یا من هو کاشفُ الکروبی یا مَن هو قاهرِ العَدو یا مَن هو والیَ الولی یا مَن هو فارسُ العرب یا مَن هو مرتضی علی ( تکرار بند اول )
3. می لرزن آسمونا.mp3
6.69M
( علیه السلام ) می لرزن آسمونا ، می بارن همه ابرا مَرهم نیست ، که بذارن رو زخم ، سر آقا دست یتیما ، کاسه ی شیره کاشکی بابا حیدر شفا بگیره اشکاش روونه دستای لرزون ، رو به آسمون چشمای گریون ، سر پر خون کاشکی بمونه وقت استجابت دعا شد خدا میدونه رو لبش سرود رستگاری داره می خونه دیگه داره میره ... ( علی یا علی یا علی یا علی .. ) تکرار بی تابه ، دل مولا ، چشماشه ، شده دریا سی ساله ، شب و روزش دلتنگه ، برا زهرا دنیا برا اون ، مثل قفسه فاطمه از راه ، داره میرسه چشماشو بسته سی ساله که از یادش نرفته غم مدینه از تو خاطرش نمیره زخمِ به روی سینه دیگه داره میره ... ( علی یا علی یا علی یا علی .. ) تکرار می سوزه ، میون تب ، از دنیا ، میره امشب داره این ، دم آخر ، دلشوره ، برا زینب چشمای زینب ، داره می باره دست حسینو ، علی میذاره تو دست عباس انگاری مولا ، داره می بینه جسم حسینش ، روی زمینه تنهای تنها .. می بینه یکی سر حسین رو داره می بره ؟؟ می بینه که ناموسش دوباره سیلی می خوره ؟؟ دیگه داره میره ... شب 21رمضان
2. سفارش یتیم.mp3
3.36M
( علیه السلام ) يَا عَلِىُّ يَا عَظِيم يَا عَلِىُّ يَا عَظِيم يَا غَفُورُ يَا رَحِيم بین بستر ، ذکر حیدر آیه ی فَامَا الیتیم بین بستر ، ذکر حیدر آیه ی فامَا الیتیم یتیم یتیم سفارش آخر پدره حسن حسین بچه یتیما یادتون نره حسن حسین بچه یتیما یادتون نره یادتون باشه ، کوله بار من یه شب زمین نمونه چشم خیلی از بچه های شهر پیِ یه لقمه نونه الله الله ، الله فِی الایتام الله الله ، الله فِی الایتام الله الله ، الله فِی الایتام يَا عَلِىُّ يَا عَظِيم يَا غَفُورُ يَا رَحِيم يَا عَلِىُّ يَا عَظِيم يَا غَفُورُ يَا رَحِيم بین بستر ، ذکر حیدر لَا تَقْرَبُوا مَالَ الْيَتِيمِ بین بستر ذکر حیدر لَا تَقْرَبُوا مَالَ الْيَتِيمِ آهای آهای مردمی که یک عمره سیرید شده ، یه بار دست یک یتیمو بگیرید ؟ شده ، یه بار دست یک یتیمو بگیرید ؟ یادتون باشه ، فرموده خدا یتیم برام عزیزه .. ابر چشاش ، وقتی میباره تو دست من میریزه ... الله الله ، الله فِی الایتام الله الله ، الله فِی الایتام الله الله ، الله فِی الایتام
2. غرق به خون.mp3
5.44M
( علیه السلام ) غرقِ در خون ، بینِ سجاده بابا حیدر توو ، سجده افتاده یه جوری شق القمر شد فرق شیر خدا ناله ای پیچید تو عالَم قُتِلَ المرتضی غم گرفته باز ، همه عالمو نمیشه گرفت ، جلو نالمو ( علی یا علی ، علی یا علی ... ) تکرار بستن زخمِ بینِ ابروشو می گیرن آروم ، زیر بازوشو داره میره ، سمت خونه مردِ خیبرشکن یه نگاش سمت حسینه یه نگاش به حسن به همه سپرد ، تا برن کنار تا که دخترش ، نشه بی قرار ( علی یا علی ، علی یا علی ... ) تکرار کاشکی آقا کربلا بودی وقت غارت تو خیمه ها بودی یکی خلخال و یکی هم گوشواره می بره ؟؟ یکی داره واسه بچه ش گهواره می بره ... همه تشنه لب ،کنار فرات چی ها می گذره به مُخدرات .... ؟ حسین ، وآی ، حسین ، وآی ... حسین حسین حسین .. شب ۱۹رمضان 1392
1. یه امشب رو.mp3
8.52M
( علیه السلام ) یه امشبو به مسجد نرو بابا می گیرن آخر از من تو رو بابا با این که بی تابم ، تو خیلی آرومی آخه تو این دنیا چقدر تو مظلومی ؟ تو روح پیکرمی ، نور چشم ترمی امشب خیلی باباجون دلتنگ مادرمی بابا حیدر یا مولا ، بابا حیدر یا مولا ، یا مولا ببین که دختر تو پریشونه چرا بابا سر تو ، پُرِ خونه میدونم از دنیا زندگی سیرت کرد وقتی غم مادر یک شبه پیرت کرد .. سی ساله چی کشیدی سی ساله که بریدی از یعد فاطمه تو یک روز خوش ندیدی تو روح پیکرمی ، نور چشم ترمی امشب خیلی باباجون دلتنگ مادرمی بابا حیدر یا مولا ، بابا حیدر یا مولا ، یا مولا کوفه وفا به ماها که نداره بعد تو ما رو راحت ، نمیذاره امون از این غربت ، امون از این کوفه یه روز اسیر میشم توی همین کوفه ... این ها از کینه پُرن ، حق ما رو می خورن داداشم رو جلویِ چشم من سر می برن ؟؟ بابا حیدر یا مولا ، بابا حیدر یا مولا ، یا مولا شب ۱۹رمضان
1. یا هو.mp3
3.17M
( علیه السلام ) یا هو یا مَن هو یا مَن لَیسَ الا هو یا من هو مظهر العجایب یا من هو حاضر و غایب یا من هو اول وآخر یا من هو باطن و قاهر یا من هو ساقی کوثر یا من هو حاکم محشر یا من هو قادر مطلق یامن هوحق مع الحق یا هو یا مَن هو یا مَن لَیس الا هو یا نورْ ، یا ذَالنُّورْ عَیْنَ النُّورُ اَلا نورْ یا مَنْ هو مُنتهی منایی یا مَن هو غایتُ رجایی یا مَن هو طبیبُ القلوبی یا من هو کاشفُ الکروبی یا مَن هو قاهرِ العدو یا مَن هو والیَ الولی یا مَن هو فارسُ العرب یا مَن هو مرتضی علی ای جان ، ای جانان ای عالَم سنه قربان ای قبله وکعبه و کِنشتم ای عشق تو والیِ بهشتم ای من به دلِ تو دلسپرده ایوان نجف دلم رو برده ای سایه ی عزتم ، علی ای مایه ی غیرتم ، علی ای قدرت بازویم ، علی ای قوت زانویم ، علی به همت جواد افشانی
. می خواهم از تو عشق جهان، یک نگاه را اما نکرده ترک ،دو چشمم گناه را... آقا میان این همه چشم انتظارهات داری کسی شبیه من رو سیاه را!؟ عمری برای بازی دنیا دویده ام حالا نفس بریده ،دل آورده آه را عبرت نشد بریدن از تو تباهی است شرمنده، بس که کرده ام این اشتباه را هرچند بد نبودم از اول،عوض شدم دنیا گذاشت بر سر من این کلاه را غیر از تو نیست هیچ پناهی ،نشان بده راه هدایتی من گم کرده راه را آقا نگاه کن به من و با کرم بساز از من همان همیشگی دلبخواه را .
1.09M
. بی تو دلهای ما بی قرار خسته ایم از تب انتظار العجل وعده ی کردگار حال و روز زمین گشته تار درد ها مهلک و بی شمار از پس پرده بیرون بیا با قدومت بیاور بهار بی حجابی شده افتخار رفته از مردها اختیار چشم و دلها به فحشا دچار نهی منکر گرفتار عار کیست دیگر به فکر وقار؟ حق علی گفت و شد یادگار «لعن اللهُ مَن لا یُغار» گرچه این نیست پایان کار سبز خواهد شد این شوره زار یک شب از قلب گرد و غبار بر کمر بسته ای ذوالفقار از خم جاده، ای تک سوار می رسی و عدالت شود در جهان با شما برقرار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 «یکی از مهم‌ترین نشانه‌های ظهور» ⚠️ اگر به دنبال زمان ظهور هستید به این علامت نگاه کنید استاد
26c55e726de43d5fd6c97774f9d508e222805812-360p.mp3
1.45M
🎙 حجت الاسلام دارستانی 🔹 امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کجاست؟
🔥حرام سیاسی یعنی چی؟ 🔻، یک عبارت نسبتا جدید ولی بسیار ریشه دار و عمیق است که در دیدار رمضانی نیمه فروردین ۱۴۰۲ توسط رهبر حکیم انقلاب استفاده شد و ایشان را یکی از مصادیق حرام سیاسی برشمردند. 🔻برای ارائه یک تعریف کاربردی از حرام سیاسی، ابتدا چند جمله کلیدی از امام خامنه‌ای تقدیم می شود: 🔹۱- سیاست یعنی اداره درستِ جامعه؛ این جزو دین است. (۸۱/۵/۵) 🔹۲- همه چیزهایی که در شرع حرام است، به توانِ دو در کار سیاسی باید مورد توجّه قرار گیرد و معتبر شمرده شود.(۸۰/۶/۵) 🔹۳- دشمنان با عالِم سیاسی، مرجع سیاسی، فقه سیاسی، دین سیاسی و اسلام سیاسی صریحاً میگویند مخالفند، چون حضور اینها، حضور ضدّ استکباری و ضدّ استعماری است(۱۴۰۰/۱۰/۱۹) 🔸پ.ن: بنابراین می توان گفت: 🔻حرام سیاسی، عمل و رفتار نادرستی است که علاوه بر زندگی خود انسان، به فرآیندها و تعاملات محیط اجتماعی خسارت وارد می کند و حتی زمینه سلطه دشمن خارجی را هم فراهم می کند. 🔻هر حرام سیاسی قطعا حرام شرعی هم است بنابراین آسیب و عقوبت آن مضاعف است. ✍حمیدرضا ابراهیمی
49.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه توجه دوستان ببینید این چوپان ساده پوش اما بسیار دانا و متوجه.بسیار خاکی. اشعاری به حفظ می‌گویید که تمام اوضاع ایران و جهان و امام زمان رو درش گنجانده .ای کاش انقده دس به دس کنید تا یه روز خدمت آقا برسه در جمع شعرا.البته با زبان و لهجه خوش لکی حتما ببینید اشک و شادی در هم آمیخت