هدایت شده از Ltms
گروههای درسی مجموعه تدریس یار
در کنار گروههای آشپزی و ایده و کاردستی
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
گروههایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
👌👌👌👌👌👌👌👌👌
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در مجموعه روزهای تدریس یار با ما در ارتباط باشید
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
#تبلیغات #تبلیغ #مدرسه
هدایت شده از Ltms
با سلام و عرض ادب
بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا
گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل میشود.
لینک را به همکاران گرامی بدهید .
پایه اول دبستان
https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd
پایه دوم دبستان
https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada
پایه سوم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2
پایه چهارم دبستان
https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9
پایه پنجم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774
پایه ششم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739
پایه هفتم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1
پایه هشتم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6
پایه نهم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b
بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
برای رفاه حال همکاران عزیز
گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید
لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید
https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89
گروه ایده و تجربه های خانه داری و تجربیات
https://eitaa.com/joinchat/82772314C8172105791
گروه هنر و ایده و کاردستی و بازی و شعر و نقاشی
https://eitaa.com/joinchat/1079640406C7505d58e34
هدایت شده از Ltms
به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و کاردستی
@naghashi_ghese
کانال فیلم و قصه کودکانه
@ghesehayekoodakaneeh
کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان
@madrese_yar
کانال ترفند و خلاقیت
@khalaghbashh
کانال آشپزی و نکات جالب
@ashpaziibaham
کانال اخبار طلایی
✅اخباری جالب
آنچه شما دوست دارید
در هر زمینه ای
با ما همراه باشید
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@goldennews
فروشگاه معلم
اقتصاد یار
خانواده یار
معرفی سیگنال بورس
معرفی لوازم آموزشی ارزان
معرفی کتاب آموزشی ارزان
معرفی کتاب داستان
و .....
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@shopteacher
کانال داستان و حکایت
هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور
در کانال داستانکده
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@dastankadeh
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
چون که با کودک سر و کارت فتاد
پس زبان کودکی باید گشاد
امروزه عالمان و فرهیختگان علم تعلیموتربیت سعی دارند پایه و اساس علوم را بر ذوق و علاقه دانشآموزان استوار سازند. از اینرو، اینجانب که سالهاست به تعلیموتربیت نوآموزان کشورم اشتغال دارم، درصدد برآمدم مقالهای در زمینه تجربههای خود بنویسم؛ تجربههایی درباره سهل و ساده بودن تدریس، و بهکارگرفتن سبکی که نهتنها دانشآموزان از فراگرفتن آن دچار خستگی نمیشوند، بلکه خستگیهایشان نیز از بین میرود. نوآموزان از میان گفتارها و مطالبی که روزانه میشنوند، قسمتهایی را زودتر فرا میگیرند که موزون و همراه با نواهای گوناگون کودکانه باشند. آنها از کلیه کتابهایی که در دسترسشان قرار میگیرد، بیشتر به قسمتهایی توجه میکنند که مصور و شامل عکسها و نقاشیهای زیبا و جالب باشند.
زبان و گفتار نقشی بسیار اساسی در بیانات ما دارد و درواقع ابزار و وسیلهای برای ارتباط برقرارکردن با نوآموزان است. نکته بسیار مهم و کلیدی قبل از هر نوع آموزش، ارتباط برقرارکردن آموزگار یا مربی با دانشآموز است. این ارتباط از طریق گفتار صورت میگیرد. لذا نوآموز زمانی مطلبی را یاد میگیرد که گوینده را دوست بدارد و به او اطمینان داشته باشد؛ اطمینان عاطفی. کودکی که تحتتأثیر تشویقهای محرک معلم خویش قرار میگیرد، میآموزد که بیشتر ببیند و بیشتر حس کند. معلم باید قبل از شروع به کار آموزش، کودک را علاقهمند و پایبند به خود و کلاس کند. بعد از وابستگی، آموزش آغاز میشود. آن موقع است که کودک مشتاقانه به مدرسه و کلاس میآید و هر روز برای یادگیری آمادهتر از روز قبل خواهد بود.
درس معلم ار بود زمزمه محبتی
جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را
با توجه به اینکه آموزش در دوره پیشدبستانی باید بهصورت سمعی و بصری باشد، لازم است بینایی، شنوایی و تمرکز نوآموزان را تقویت کند تا بدینوسیله آنها بتوانند به مهارتهای خوب گوشدادن و خوب دیدن برای درک و یادگیری مطالب مهمتر و سختتر در سالهای آتی دست پیدا کنند.
همه ما در طول زندگیمان با افراد متفاوتی در گروههای سنی متفاوت برخورد کردهایم. پاکترین، راستگوترین و وفادارترین آنها کودکان هستند. لذا باید هوشیار بود که این لوحه سفید را به غلط طراحی یا خطخطی نکنیم، زیرا در این صورت، هیچ غلطگیر و پاککنی آن را پاک نخواهد کرد. البته این اشتباه علاوهبر نابودی زندگی و آینده کودک و خانوادهاش، اجتماعی را هم نابود خواهد کرد.
با توجه به نکات بالا و درک اهمیت شغل خطیر معلمی، ضرورت توجه به نوآموزان و ارتباطات بیشتر با آنها و سعی در مراقبت از این کودکان مشتاق و آیندهساز مملکت، اهمیت دوره آموزش پیشدبستان بر همگان مشخص میشود
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
ماندگاری با تجربهنگاری
آغاز دهه هفتاد، وقتی برای نخستین بار بهعنوان معلم سر کلاس درس حاضر شدم، یکی از دبیران مورد علاقه و اثرگذار دوران تحصیلم که انگیزه معلمی را در من شعلهور کرده بود گفت: «نیرو! معلمی نود درصد تجربه است و ده درصد سواد» . به هر روی، دانش و تجربه مکمل یکدیگرند. مَثَل این دو، مَثَل دو پا برای حرکت آدمی است. به یکی تکیه میکنیم و دیگری را پیش میبریم و در گام بعدی، با اتکا به دیگری، پای عقبمانده را به جلو سوق میدهیم. به تجربه تکیه و دانش (نظریه) را ایجاد میکنیم و به دانش تکیه و تجربه را تفسیر میکنیم.
در این میان، معلمی خاستگاه تجربههای سرشار و گوناگونی است که هر کدام میتواند واجد آثار پیشبرنده یا بازدارنده درخور توجهی باشد؛ تجربههایی که لزوماً نه مسبوق به سابقه معلم هستند و نه مندرج در کتاب، ولی میتوانند رافع نیاز معلمان تازهکار و عامل بهرهوری بیشتر معلمان کهنهکار باشند. بهویژه که معلم هرسال با دانشآموزان، کلاسها و موضوعاتـی کامـلاً متفاوت مواجه است. معلم در این شرایط برای اداره کلاس و تحقق اهداف آموزشی خویش نمیتواند تنها به دانش صریح1 مندرج در کتابها اکتفا کند، چراکه آن را پاسخگوی موقعیتهای ناخواسته و بیشمار پیش رویش نمییابد، بلکه به گسترهای از دانش نیازمند است که آن را بهطور ضمنی2 دریافته است؛ دانشی که در پی تجربههای شخصی پدیدار شده و به آسانی تن به نمایش و بیان صریح نمیدهد. از این رو، شاهدیم که علاوه بر برنامههای درسی رسمی یا آشکار، برنامه درسی پنهان3 یا همان تجربههای قصدنشده در دایره امور کلاس قرار میگیرند.
این تجربههای گرانسنگ که به بهای عمر گرانبار معلم و دانشآموزان پدید میآیند، در سینه و خاطر ایشان هستند که غالباً به ورطه فراموشی سپرده میشوند و قابل دسترسی و استفاده نیستند. در حالی که میتوان با بهرهجویی از تجربهنگاری، ضمن بینیازی از بازانجام ناکامیها، بر قلمرو روشها و الگوهای مؤثر در جریان آموزش افزود و با کمترین هزینه و آزمون و خطا مسیر رسالت و اثربخشی خود و یادگیری لذتبخش فراگیرندگان را هموارتر کرد.
تجربهنگاری، بهویژه اگر در قالب خاطرات صورت پذیرد، شیرینی و باور دیگری را بارور میکند. نمونه اين کار را میتوان در کتاب آقامعلم4 نوشته فرانک مککورت مشاهده کرد. او که یک معلم معمولی و ناآشنای ایرلندیتبار بود، پس از ثبت تجربههای معلمی خویش، نهتنها پرفروشترین کتاب وقت ایالات متحده را رقم زد و خود را نامآشنا و شهره ساخت، بلکه در مدیریت دانش5 نقشی ایفا کرد. نگارنده، این کتاب را پیشتر در شماره هشتم رشد معلم سال 1391 معرفی کرد. رمزینه آن در مقابل آمده است.
از آن پس من نیز تجربههای معلمی خود را در وبنوشت «یادداشتهای آقامعلم» درج کردم. این تجربه چهارده پیامد ضمنی به دنبال داشت: شناخت برنامه درسی پنهان کلاس؛ بهبود مستمر و خودارزیابی، تولید دانش کاربردی و بومی؛ گفتمان همرسانی تجربهها؛ گسترش فضای ارتباطی معلم؛ دریافت بازخورد اثربخش؛ پویایی نوآورانه معلم؛ رصد بیرونی جریان کلاس؛ الگوگیری معلمان تازهکار؛ مهارتافزایی نگریستن و نگاشتن؛ پیوند همافزای تعلیم و تألیف؛ افزایش انگیزه آموزشی؛ رفع خشکی و تلخی کلاس و بالاخره شناخت و همسویی بیشتر دانشآموزان و معلم. شرح این تجربهها در «یادداشت بنویس، آقامعلم!» در شماره 8 سال 1395 رشد مدرسه فردا به رمزینه مقابل آمده است.
از آن پس تاکنون نیز بهرههای ناخواسته و ارزندهای، افزون بر موارد مزبور، کسب کردهام. نخستین بهره آن ایجاد ارتباط گستردهتر با معلمان و مدیران مناطق گوناگون کشور بود که عرصه امکان بیشتری را برای انتقال تجربهها در نشستهایی به شکل سخنرانی و کارگاه فراهم کرد. این موضوع جدا از افزایش فرصتهای کاری و درآمدی، احساس مفیدبودن و عزتنفس ویژهای به دنبال داشت. اغلب محتوای این نشستها بر تجربههای زیسته مستند و نگاشته مبتنی بود و پس از تحلیل کیفی و آرایش آنها، دلالتهایی کاربردی ایجاد میکرد که بر ارزش آنها میافزود. بازخوردهای رضایتمندانه نسبت به تغییرات برخاسته از این ارائهها، به حس خوب و شناخت مضاعف گوینده و تقاضایی فزاینده منجر میشد که بهرههای گستردهتر، از جمله یادداشتهای متعدد در نشریات را به ارمغان داشت. گفتنی است، بخش عمده دادههای کیفی رساله دکترای نگارنده نیز از همین تجربهنگاریها برخاسته است. شرح این مطلب در سخنرانی تقریباً کوتاه نگارنده در یکی از همایشهای ارائه تجربه معلمان بیان شد. دیدن فیلم آن6 با استفاده از رمزینه مقابل در تبیین و انگیزهبخشی این موضوع مؤثر است.
امروزه تجربهنگاری و همچنین مستندسازی، جدا از ضرورت آن، بهسهولت قابل انجام است. وجود گوشیهای هوشمند که هم امکان ذخیره صدا و تصویر دارند و هم میتوانند صدای فرد را به نوشته تبدیل کنند، انجام این امر را آسان و سریع میکند. با یادسپاری رخدادهای هر کلاس یا درج کلیدواژههای مرتبط، میتوانید در شبکههای اجتماعی یا وبنوشت یا دیگر سایتهای میزبان، تجربههای کلاس خود را روایت کنید و به اشتراک بگذارید. ضمن آنکه میتوانید با بازخوردهای مخاطبان، اعم از دانشآموزان یا خوانندگان، بر غنای آن بیفزایید و به مرور از توصیف به تفسیر و تحلیل و حتی پژوهشهای کیفی7 سوق پیدا کنید.
کلام آخر
تجربهنگاری موجب نشر و نقد تجربهها میشود و بهویژه اگر با شایستگی و خیرخواهی همراه باشد، ماندگاری تجربه و تجربهگر و بهرههای سرشاری برای رشد حرفهای او و بهبود نظام آموزشی کشور به دنبال خواهد داشت. طبیعی است، انجام هر کار جدیدی دشوار مینماید و دلایل گوناگونی برای پرهیز از آن تداعی و بیان میشوند. لیکن شروع و انجام مستمر این کار شور و انگیزهای درونی و بیرونی در فرد ایجاد میکند و میتواند نقطه عطفی در مسیر معلمی او شود. به هر روی، کمرنگترین جوهرها از قویترین حافظهها ماندگارترند
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
کلاس دلخواه / اعظم لاریجانی
ایجاد جذابیت در آموزش از راههای متفاوتی با دانشآموزان ممکن است. یکی از این راهها بر پایه شناخت و درک علاقهمندیهای هر دانشآموز است. یکی تماشای فیلم را میپسندد و آن دیگری با کتاب دوستی دارد. حتی یکی ترجیح میدهد با بازی رایانهای وقت بگذراند.
معلمی که با آگاهی از تمایلات دانشآموزان، روشهای آموزشی متنوعی را برمیگزیند، فرصت یادگیری با کیفیتی را در اختیار آنان قرار میدهد. بر این اساس، او علاوه بر آموزش، رابطه صمیمانهای با دانشآموزان خواهد داشت؛ رابطهای که در آن اعتماد به وجود میآید، زیرا آنها میبینند که نظرات و علاقههایشان مورد توجه است.
از آن گذشته، هر معلمی به دنبال راهی است که توجه جدی و متمرکز دانشآموزان را به موضوعی جلب کند و چه راهی مؤثرتر از آنکه فرصتهایی فراهم شوند تا در زمینههایی که با آن علاقهمندند، به جستوجو و کشف بپردازند و در این میانه بیاموزند.
آنها همیشه مشتاق حضور در چنین کلاس سرگرمکننده و لذتبخشی خواهند ماند
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
ای معلم🌸🍃
هیچ شعری تو را در وزن، یارای تحمل نیست ...
و هیچ بیتی تو را در قافیه به پایان نمی رساند ...
از بزرگی تو تنها ردیفی از نشانگان شگفتی باقی می ماند...
عظمت تو را صرفا باید به نظاره ایستاد در فراخنای فهم و ادراک زمان ....
با کلید واژه های عشق و اندیشه🌸🍃
روز معلم بر شما همکاران فرهیخته تبریک و تهنیت باد.🌸🍃
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
#معلم #ضمن_خدمت #آزمون
46701719796677.pdf
387.2K
بازی های آموزشی جهت تفهیم مفاهیم دینی به کودکان
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
#کاردستی #هنر #آموزش
🌷 اختلال در بیان نوشتاری چه نشانه هایی دارد؟
🌷 تعدادی از کودکانی که نارسایی در بیان نوشتاری دارند، اندیشه های بسیار خوب و اطلاعات فراوانی در ذهن دارند؛ اما نمی توانند آنها را به درستی بنویسند تا دیگران هم آن اندیشه ها را بدانند و درک کنند. همچنین ممکن است دستخط و املای ضعیفی داشته باشند. برخی از مواردی که ممکن است کودکان دارای اختلال نوشتاری با آن روبرو شوند:
• مشکل در به نوشته در آوردن اندیشه ها و تخیلاتشان در صورتی که ممکن است خیلی خوب بتواند درباره آنها توضیح دهد، مثلا درباره اردویی که رفته خوب توضیح میدهد ولی همین را به صورت نوشتاری نمیتواند بیان کند.
• اشکال در سازماندهی ایده هایشان در هنگام نوشتن. یعنی انشایش شروع، ادامه و پایان مشخصی ندارد.
• دشواری در به کاربردن دستور زبان و املاء درست به هنگامِ نوشتن، همچنین اشکال در مرتب و واضح نوشتن حروف، مثلا جمله ها را کامل نمی کند یا کاربرد درست علائم نگارشی و غیره را نمی داند. برای نمونه جمله پرسشی آیا از خوردن غذا لذت «بردی؟» را به صورت آیا از خوردن غذا لذت «بردی » می نویسد.
• پاک کردن مطالب نوشته شده به دفعات که می تواند به علت عدم اعتماد به نفس هم باشد. یعنی تردید دارد و خودش و عملکردش را حتی اگر درست هم باشد قبول ندارد.
✅ کند نوشتن یا نوشتن ناقص:
خیلی کمرنگ، پررنگ یا تودرتو نوشتن (اختلال در نوشتن می تواند شامل عمل فیزیکی نوشتن یا فعالیت ذهنی ،تجزیه تحلیل و ترکیب اطلاعات باشد).
• اختلال نوشتن پایه ای به شکل کلمات و حروف مربوط است. اختلال نوشتاری نشان دهنده مشکل در سازماندهی افکار نشان دهنده روی کاغذ است.
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
46778802550200.pdf
918.6K
✅ نشر رشد
✅ مدیریت تدریس و کلاس درس
✅️ به کوشش: دکتر نیره شاه محمدی
وزارت آموزش و پرورش
سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
📕 بخشی از آنچه خواهید خواند:
🔻ايجاد تحول در كلاس درس
🔻۱۱ پيشنهاد برای رسيدن به كلاس شاد
🔻يادگيری تلفيقی؛ چيستی و چرايی؟
🔻كاربردهای آموزشی روش حل مسئله
🔻ياددهی ـ يادگيری اثربخش
🔻خيلی خوب يا نياز به تلاش بيشتر
🔶️ عوامل زيادی بر مديريت كلاس درس تأثيرگذار است اما بدون شک ويژگی های شخصيتی و روش ها و فنون تدریس معلم از عوامل بسیار مهم در نظم دهی کلاس می باشند.
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#صفر_زوج_است_یا_فرد؟
#دکتر_داودی_مولف_کتب_ریاضی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌📌📌شیوه ثبت دوره های برون سازمانی در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
#معلم #ضمن_خدمت #آزمون
هدایت شده از تدریس یار پایه چهارم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺🌺معلم باغبان باغ عشق است
معلم قافله سالار عشق است
همه كار معلم كار عشق است
عارفان علم عاشق میشوند
بهترین مردم معلم میشوند
عشق با دانش متمم میشود
هر که عاشق شد معلم میشود
روز معلم مبارک باد. 🌺🌺
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
هدایت شده از قصه کودکانه
به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و کاردستی
@naghashi_ghese
کانال فیلم و قصه کودکانه
@ghesehayekoodakaneeh
کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان
@madrese_yar
کانال ترفند و خلاقیت
@khalaghbashh
کانال آشپزی و نکات جالب
@ashpaziibaham
کانال اخبار طلایی
✅مجله خانوادگی خبری
خبرهای آموزشی،فرهنگی ،علمی و ...
اخباری جالب
آنچه شما دوست دارید
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@goldennews
#ایران #امام_زمان #خبر
فروشگاه معلم
اقتصاد یار
خانواده یار
معرفی سیگنال بورس
معرفی لوازم آموزشی ارزان
معرفی کتاب آموزشی ارزان
معرفی کتاب داستان
و .....
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@shopteacher
کانال داستان و حکایت
هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور
در کانال داستانکده
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@dastankadeh
هدایت شده از قصه کودکانه
با سلام و عرض ادب
بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا
گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل میشود.
لینک را به همکاران گرامی بدهید .
پایه اول دبستان
https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd
پایه دوم دبستان
https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada
پایه سوم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2
پایه چهارم دبستان
https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9
پایه پنجم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774
پایه ششم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739
پایه هفتم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1
پایه هشتم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6
پایه نهم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b
بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
برای رفاه حال همکاران عزیز
گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید
لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید
https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89
گروه ایده و تجربه های خانه داری و تجربیات
https://eitaa.com/joinchat/82772314C8172105791
گروه هنر و ایده و کاردستی و بازی و شعر و نقاشی
https://eitaa.com/joinchat/1079640406C7505d58e34
03-mtn (www.mplib.ir).pdf
257.2K
سرود شب میلاد تو ( میلاد حضرت معصومه س )- متن
آهنگ ساز : علیرضا امینی
مربی فنی:افشین کردستانی
مربی تربیت : ندا غافل زاده کاری از گروه سرود خورشید نهان شهرستان کارون
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
گروه سرود خورشید نهان شهرستان کارون - ناشناس.mp3
9.73M
سرود شب میلاد تو ( میلاد حضرت معصومه س )- باکلام
آهنگ ساز : علیرضا امینی
مربی فنی:افشین کردستانی
مربی تربیت : ندا غافل زاده کاری از گروه سرود خورشید نهان شهرستان کارون
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
گروه سرود خورشید نهان شهرستان کارون - ناشناس.mp3
9.71M
سرود شب میلاد تو ( میلاد حضرت معصومه س )- بیکلام
آهنگ ساز : علیرضا امینی
مربی فنی:افشین کردستانی
مربی تربیت : ندا غافل زاده کاری از گروه سرود خورشید نهان شهرستان کارون
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
- ناشناس.mp3
4.56M
بی کلام
سرود "خواهرخورشید"
باتوجه با داشتن صاحب امتیاز
استفاده ازین سرود در جشنواره ها یا مراسم
با ذکر نام شاعر و آهنگساز بلامانع می باشد.
شاعر : قاسم صرافان
آهنگساز : مجید منصوری
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
📸 قاتل شهید الداغی، آیتالله سلیمانی، سرهنگ شهرکی و... کیست؟
🔹در روایتی از امام باقر (ع) میخوانیم:
«بندهای در روز قیامت محشور شود و [با اینکه در دنیا] دستش به خونی آلوده نشده، اما یک ظرف شیشهای خون و یا بیشتر از آن به دست او دهند و بگویند: این سهم تو است از خون فلان شخص؟!
🔹او عرضه میدارد:
پروردگارا! تو خود میدانی که جان مرا گرفتی من خون کسی را نریخته بودم!
🔹خداوند فرماید:
آری! تو خبرهای مختلفی از فلانی شنیده بودی و برای دیگران بازگو کردی، پس این خبر زبان به زبان به فلان ستمکار رسید و با استناد به این خبر او را کُشت و این بهره تو از خون اوست».
🔹وای بر ما اگر در تولید و انتشار دروغ و نفرت و کوتاهی در دین و تقویت نقشهی شیاطین برای از بین بردن عفت و حیا و اخلاق نقشی داشته باشیم. گاهی با یک جمله در تقویت طرح دشمنان شریک میشویم و آن وقت از آخرتمان چه میماند؟! آنها که با وعدهی شهوت مردم را روبروی هم قرار میدهند.
👤وحید یامینپور
┄┅┅❅💠❅┅┅┄
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این معلم ایل قشقایی پدر آموزش عشایر بود
#روز_معلم
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم