eitaa logo
دیالمه کانال سلام فرمانده
131 دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
8.2هزار ویدیو
435 فایل
ذو الفقار علی (ع) #امام_رضا بیمارم و از دوست شفا می‌خواهم از اهل کرم لطف و عطا می‌خواهم مشهد برسم کنار هر گلدسته هر چیز  ندارم از رضا می‌خواهم دوستان با ما باشید تا با بصیرت چشم فتنه را کور کنیم
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ آغاز ماه‌گرفتگی شامگاه فردا از ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه عتیقی، مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران: 🔹از ساعت ۱۸:۴۴ دقیقه شامگاه جمعه (۱۵ اردیبهشت‌ماه) شاهد ماه گرفتگی در ایران خواهیم بود. 🔹این رخداد عمیق‌ترین ماه گرفتگی نیم‌سایه است و تا ۱۹ سال دیگر چنین شرایطی تکرار نخواهد شد. 🔹ماه گرفتگی ۱۴۲۱ در ایران قابل رؤیت نیست. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄
🍃مرد خدا تو تدبیرت به خدا سپردی و در اوج محنت‌ها آرام آرامی و قصۀ بیچارگی‌های من از وقتی شروع شد که خواستم تدبیرکنندۀ زندگی خویش باشم. من چه مأمومی هستم برای تو! چرا تو به خدا اعتماد می‌کنی و من به خدا بی‌اعتمادم؟! کاش نسیمی از ایمان تو می‌گذشت و گردی از اعتماد تو به خدا را روی دلم می‌نشاند. شبت بخیر مرد خدا!
📚 ماه گرفتی نیم سایه ❓سوال: نماز آیات برای ماه گرفتگی نیم سایه واجب است؟ ✅ جواب: 🔹 : در مواردی که به آن نیم سایه می گویند، ماه گرفتگی عرفی نیست و نماز آیات واجب نمی شود. 🔹 آیت الله :در صورتی که مشاهده تاریکی مذکور دشوار باشد نماز آیات واجب نیست. 🔹 آیت الله : اگر این چنین است نماز آیات واجب نیست. و نماز ایات زمانی واجب می شود که نور بخشی یا کل قرص ماه مخفی شود. 🏷 پی‌نوشت: سوالات سامانه جامع استفتائات مقام معظم رهبری/استفتائات سایت آیت الله مکارم/استفتائات سایت آیت الله سیستانی ✅ ماه گرفتگی امشب از نوع نیم سایه ای است و نماز آیات ندارد
🍃بزرگترین نعمت خدا هر کسی را که از دست می‌دهم، خدا را شکر می‌کنم که تو را دارم. تو اگر نبودی، همۀ عالم را که داشتم، باز هم احساس ترس و تنهایی، لحظه‌ای از دلم بیرون نمی‌رفت. مگر می‌شود به تو اندیشید و احساس تنهایی کرد و مگر می‌شود تو را نداشت و آرامش را چشید؟ چگونه شکر وجودت را به جای آورم وقتی همۀ هستی‌ام وابسته به توست؟ اگر هر چه دارم را فدایت کنم، آیا شکر لحظه‌ای از بودنت را به جا آورده‌ام؟ هرگز! شبت بخیر بزرگ‌ترین نعمت خدا!
💢 تصویر از شهید مسعود پرکاس شهادت ۱۴۰۲٫۰۲٫۱۸ مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢خداحافظ مرد دریا 🔹رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر دریابانی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
💢 فعال شدن سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین 🔹 رسانه‌های فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیستی در شهر نابلس خبر می‌دهند. 🔹 همچنین رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین از بیم آغاز حملات موشکی نیروهای مقاومت از سمت نوار غزه، در بالاترین سطح از آماده باش قرار گرفته است. 🔹 مشیر المصری از رهبران حماس: دشمن صهیونیستی با ترورهای ناجوانمردانه بامداد امروز در غزه اشتباه و حماقت بزرگی را مرتکب شد و هر جنایتی پاسخی خواهد داشت.
⛔️😳 این سه ممنوعیت جهان در هفته های اخیر را ببینید! 1⃣ ممنوعیت حمل قابلمه در فرانسه 2⃣ ممنوعیت حمل تخم مرغ در روز تاجگزاری شاهزاده چارلز در انگلیس 3⃣ ممنوعیت حمل و استفاده از کوله پشتی در مدارس آمریکا 👈 تصور کنید یکی از این ممنوعیت ها در ایران رخ داده بود! آیا ما امروز تیتر اول رسانه های دنیا نبودیم؟؟؟!!!
🔴 پس از 40 سال در جمع خانواده 🔹پیکر شهید یونس سرلک پس از 40 سال تفحص و شناسایی شد. روز دوشنبه این خبر خوش به خانواده‌اش اعلام شد و قرار است زمان تشییع اعلام شود. 🔹شهید یوسف سرلک یک آذر سال 1346 در الیگودرز متولد شد و 21 اسفند 1363 در شرق دجله به شهادت رسید.
ایران تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹سکوت مجامع مسئول بین‌المللی و کشورهای غربی در مقابل اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها، مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی در تداوم جنایات خود است که به عنوان سابقه‌ای سیاه و شرم‌آور در عملکرد مدعیان دروغین حقوق بشر در تاریخ ثبت خواهد شد. 🔹اقدام فوری، موثر، بازدارنده و هماهنگ کشورهای اسلامی برای توقف ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی ضروری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۳ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به غزه 🔹وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حمله رژیم صهیونیستی به غزه ۱۳ نفر از جمله سه عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 متخصصان صنعت هسته‌ای موفق شدند دانش فنیِ ساخت دو سامانۀ پرکاربرد در حوزۀ ابزارهای تشخیصی را بومی‌سازی و محصولات مرتبط را تولید کنند
🍃حاجت زمین وزمان یا صاحب الزمان کسی که حاجتی بزرگتر از تو ندارد، حاجت های دیگرش چه اجابت شوند و چه اجابت نشوند، آب در دلش تکان نمی خورد ولی خوش به حال کسی که از بند همه حاجتها رها شده و جز تو حاجتی ندارد. شبت بخیر حاجت زمین و زمان!
👈 ۴۶۶ 👇 👈 ۱۴۰۲ 👈 ثواب قرائت امروز محضر مبارک علیهاسلام
🔴 فقط نگران تحصیل و آینده مالی فرزندان خود نباشید. خانه سالمندان مملو از سالخوردگانی است که فرزندان خود را وکیل و و و ... کرده‌اند. نگران پرورش فرزندانتان باشید. به خود 🔸 🔸 🔸 و از خودگذشتگی بیاموزید.
💥 و استان‌های کشور کدامند؟! جالبه شهرهایی که اهل سنت بیشتری داره جمعیتش جوانتره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️سخنانی شنیدنی از شهید خضر عدنان: 🎥 اگر حسینی نیستی در راه شهادت زینبی باش؛ در راه تبلیغ و اطلاع رسانی؛ و این کمترین کار است در راه دفاع از سرزمین و مقدسات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞نگاه استعماری غرب به زن از زبان "مدونا" ♨️چهره ی واقعی غرب مدعی حقوق زنان از زبان "مدونا" ، کسی که خود را برده ی جنسی تهیه کنندگانش معرفی می کند. مدونا، زن تراز اول سبک زندگی غرب در مراسم اهدای جایزه زن سال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جنجالی این خانوم در حضور رهبر معظم انقلاب درباره مردهایی که ابرو بر می دارند و می خورند را گوش کنید! اولین بار بود که شعری در این سبک در حضور خوانده می شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ آیت‌الله جوادی آملی: انچه در نهی از منکر واجب کفایی‌ست، تذکر لسانی‌ست، برخورد هم با حاکمیت است. اما انزجار قلبی از گناه و ابرازش کفایی نیست، واجب عینی‌ست. 👈شخصی با زننده به مغازه ما می‌آید بی تفاوت باشیم؟ مگر انزجار بر ما واجب نیست؟ بعد انتظار داریم دعایمان مستجاب بشود.