غرقِاو !
کوچیکترین لبخندش منو از تموم بدبختیام نجات میده ،
توی لبخندش چیزیو میبینم که از تموم ِستاره ها زیباتره :)
دلتنگی شبیهِ یه دردِ پنهونِ لایه به لایس ،
تو جمعیت حرف میزنی و میخندی و به روزمرگیت میرسی اما نهایتا به محض اینکه تنها بشی ، دستتو میگیری به اولین ستون و تکیه میدی بهش و چشماتو از درد فشار میدی ، از درد خم میشی .
دلتنگی شبیهِ زخمیه که بُرشش روی انگشتات به یه سانتم نمیرسه ،
اما عمقش تا مغز استخونته .
عزیزم تو هیچ وقت نمیفهمی من چی میگم .
تو خودتو از چشم من نمیتونی ببینی که بفهمی چی میگم !
چه کردی با جهانم که به دور از یادِ تو ،
قلبم نمیلرزد ، نمیکوبد ، نمیخندد ، نمیرقصد !