Elahi azamal bala - Ali Fani | موزیکدل.mp3
3.63M
⏰قرار استغاثه: هر شب بین ساعت ۲۱ تا ۲۲
بسمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیم
💠 الهی عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ
وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ
وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ
واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی
وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ
💠 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ
اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ
وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کلمح الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ
💠 یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ
اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ
یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ
الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ
اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی
السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ
الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ
یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ..
💠به علاوه ذکر همیشگی روایت انسانی مون:
یا حَمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد
یا عالیُ بِحَقِّ علی
یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه
یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن
یا قدیمَ الاِ حسان بِحَقِّ الحُسَیْن
#چلّه_استغاثه
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
عصاره خلقت.mp3
4.33M
امام عصر یعنی عصاره خلقت؛
یعنی کسی که تمنای تمام انبیاست...
فقط موعود ما نیست!!
تمام انبیا وعده آمدن خاتم الاوصیاء را به قومشان داده بودند!
وَ بِاسْمِکَ الَّذِی یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَ الْآخِرُونَ؛ و به آن حقیقتی که اولین و آخرین اهل عالَم را به آن اصلاح کردی و تربیت دادى!
(دعای عهد)
او قرار نیست فقط آخرالزمان و اهلش را اصلاح کند، بلکه او مایه اصلاح تمام تاریخ بوده و هست!
⏰قرار استغاثه: هر شب بین ساعت ۲۱ تا ۲۲
#چلّه_استغاثه
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
🎁 دوره رایگان «معلم تمدنساز»
🔻 هدیه روایت انسان به مناسبت روز معلم
راستش را بخواهید «پیامبری» یک شغل برای بردن «پیامی» از جایی به جای دیگر نیست.
به نظرم توی شرح وظایف «پیامبران» یک بند هست و آن هم اینکه صِرف «پیام» بردن کافی نیست، پیام را باید به مردم «برسانند»؛
همین یک بند کار را برای پیامبران سخت کرده و رنجشان را فراوان.
رساندن «پیام» خدا به مردم مثل رساندن نامه به دستشان نیست.
این «رساندن» چیزی از جنس «حالی کردن»یا «فهماندن» است، از جنس تربیت کردن و ساختن!!
و حالا در سالروز گرامیداشت روز معلم و شهادت معلم شهید آیتالله مطهری، دوره آموزشی معلم تمدنساز به رسم هدیه تقدیم همه معلمان دغدغهمند و همه فعالان عرصه تربیت تقدیم میشود.
🔸این دوره با حضور ۹ تن از اساتید حوزه تربیت تمدنی از جمله حجتالاسلام قنبریان و حجتالاسلام نخعی برگزار میشود.
🔻شرکت در دوره از طریق پلتفرم شاد به لینک زیر:
🔗https://shad.ir/moaleme_tamadonsaz
#معلم_تمدنساز
https://eitaa.com/maminnakhaei
هرچه می خواهند صدای فلسطین را در حنجره اش خفه کنند، حنجره های دیگری آن را فریاد می کنند..‼️
🎥ورزشگاه سلتیک اسکاتلند
.... و شعار آزادی فلسطین🇵🇸
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
معلمِ هویت ساز.mp3
3.42M
برای بعضی ها همیشه سؤال است که معلم ریاضی را چه به تربیت کردن؟!👨🏻🏫
اصلا کلاس فیزیک و شیمی چه ربطی به تربیت دارد؟!
بارها گفته ایم و حالا از زبان رهبری بشنوید که مهم ترین نهادی که برای یک تمدن، نیروی انسانی می سازد، نهاد تعلیم و تربیت است!
هر هویتی توسط کنشگران این عرصه، یعنی معلم ها به جامعه منتقل می شود؛
فرقی ندارد که معلم ادبیات باشی یا دینی یا ریاضی!
اما چگونه..؟!🤔
#روز_معلم
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
21.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚔️ تمدن شبانی، علیه گرگهای وال استریت!
امانوئل کانت در توصیف تمدن حضرت ابراهیم در سرزمین شام (حوالی فلسطین امروز) عبارت «تمدن شبانی» را به کار میبرد؛ یعنی تمدن چوپانی؛ البته با قصد تحقیر و تمسخر!
کانت یا نمیدانست یا نمیخواست به روی خود بیاورد که روزگاری فرا رسید که فرزندی از فرزندان ابراهیم(ع) یعنی یوسف پیامبر، مسیر بزرگترین تمدن آن عصر را (تمدن مصر) را به کلی تغییر داد.
جریان ایمانی، برای تاثیرگذاری تمدنی صبور است؛ خشت خشت پایههای تمدنش را با حوصله روی هم میگذارد؛ تا در لحظهای که هیچکس نمیتواند پیشبینی کند، ضربه نهایی را به پیکره تمدن طاغوت وارد کند.
این روزها هم دانشجویان آمریکایی تحت تاثیر پیروان تمدن چوپانی، علیه گرگهای والاستریت قد علم کردهاند.
دیر نیست روزگار تغییر مبدا میل تاریخی به نفع جریان ایمان...
🎙 شما بخشهایی از فصل دوم روایت انسان را میشنوید.
🔻معرفی روایت انسان و ثبتنام:
🆔http://B2n.ir/z56144
🆔http://B2n.ir/z56144
🔺این هم کد تخفیف مخصوص سرآشپز برای ثبتنام👇
👉 nakaei_50
#هم_رویا
#روایت_انسان
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
سلام به همه
وقتتون بخیر؛
به مناسبت این ایامی که حال و هوای تربیت و معلمی داره، تصمیم گرفتیم از تجربه عزیزانی که فعالین این عرصه هستند بیشتر یاد بگیریم.
بعضی از مدل ها میتونه برای ما خلاقیت زا باشه و ایده های جالبی رو به ذهن مون بیاره!
📌حتماً اگر شما هم چنین مدل های خلاقانهای از مدل های تربیتی و.. دارید حتما برامون بفرستید.👇
@Na_Pasokhgoo
🏠 معماری مدرسه و تاثیر آن بر تربیت دانشآموزان:
معماری مدرسه فقط آجر و سیمان نیست، بلکه میتواند به طور مستقیم بر روحیه دانش آموزان، خلاقیت و نحوه یادگیری آنها تاثیر بگذارد.
یکی از نمونههای جالب، مدرسه «سیدبار جدگال» است که در حوالی چابهار واقع شده؛
این مدرسه با معماری دایرهای شکل خود، فضایی متفاوت و خلاقانه را برای دانشآموزان فراهم کرده است.
🔺در این مدرسه، کلاسها به جای اینکه در ردیفهای منظم قرار گرفته باشند، در کنار هم و در فضایی دایره مانند به دور یک فضای باز مرکزی چیده شدهاند.
این چیدمان که تداعی کنندۀ «جمع شدن شاگردان به دور استاد» است، نماد یادگیری بدون سلسله مراتب است و به دانشآموزان القا میکند که همگی باهم برابر هستند و میتوانند از تجربیات و ایدههای یکدیگر بیاموزند.
جالب است که طراح این مدرسه، از دانش آموزان این منطقه خواسته بود تا مدرسه مطلوب شان را روی کاغذ نقاشی کنند!🧑🏻🎨
طرح نهایی معماری منحصر به فرد این مدرسه از همین نقاشی ها الهام گرفته شده.
علاوه بر این، استفاده از نور طبیعی، رنگهای شاد و فضاهای باز در این مدرسه، محیطی صمیمی و پر نشاط را برای دانشآموزان ایجاد کرده است که به افزایش انگیزه و تمرکز آنها کمک میکند.
#معماری_مدرسه #تربیت_دانش_آموز #مدرسه_سید_بار_جدگال #یادگیری_بدون_سلسله_مراتب #خلاقیت #انگیزه #تمرکز
شما چه فکر میکنید؟
آیا معماری مدرسه میتواند بر یادگیری دانشآموزان تاثیر بگذارد؟
📝فاطمه پیرمردی
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171