eitaa logo
🔮من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام، حرف را صریح وصادقانه میگویم. 💎
800 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
13هزار ویدیو
67 فایل
انقلابی بودن میعارنیست انقلابی ورهروماندن پای ارزشهاهنراست من انقلابیم ۵۷ گروه میثاق با شهدا https://eitaa.com/joinchat/2230386699C64b9b33430
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔻آقای پزشکیان امروز چند بار در مجلس گفت: کابینه را با رهبری هماهنگ کردیم. 🔹اما جناب پزشکیان! این کابینه ای است که به سلیقه و فهم شما و کارگردانی شورای موسوم به شورای راهبری چیده شده و پس از چیده شدن، به رهبر انقلاب عرضه شده است. 🔹سیره و منش ایشان در بسیاری موارد این است که اصلا دخالت نکنند و در موارد بسیار معدود هم از میان گزینه های مد نظر رئیس جمهور، روی مطلوب ترین/ یا کم ضرر ترین صحه می گذارند تا حق انتخاب رئیس جمهور را محترم شمرده باشند. 🔻کابینه پیشنهادی، کابینه شماست آقای پزشکیان، نه کابینه تراز همت بلند رهبر انقلاب. ایشان چند هفته قبل از نمایندگان به صراحت خواستند ۱۲ شرط را در وزرای پیشنهادی طبق مسئولیت قانونی احراز کنند. والسلام.
🔴می‌بینید چه غیرتی روی تمدن غربی دارد؟ ◾️جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا مدعی شد فرهنگ اسلامی کاملاً با تمدن اروپایی سازگار نیست و هیچ جایی برای اسلام در اروپا وجود ندارد . ▪️اول اینکه این اظهارت نخست وزیر ایتالیا را ببینید و کشک هر نوع آزادی بیان، حقوق شهروندی و زندگی زنان را بدهید مدعیان آزادی در غرب بسابند؛ و دوم این صحبت‌ها را به یک عده مسئولین نشان دهید و بگویید مسئول کشور اسلامی باید اینگونه مدافع تمدن خود و بیزار از تمدن لبیرال که هیچ سازگاری با اسلام ندارد باشد. ◀️با صادقانه‌ترین زبان بدن می‌گوید تمدن اسلامی و تمدن غربی مخالف هم هستند و در غرب جایی برای تمدن ناسازگار با تمدن ما وجود ندارد اما در اینجا یک عده خجالت میکشند واژه توسعه(مدل تمدن غربی) را حذف و پیشرفت(مدل رشد اسلامی) استفاده کنند. ✍عالیه سادات
33.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رونمایی از فرودگاه نظامی زیرزمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 🔺اهمیت پایگاه هوایی مخوف عقاب ۴۴ ارتش از زبان سرلشکر باقری و امیر عبدالرحیم موسوی
📸 ۱۶۳ نماینده مجلسی که امروز به ظفرقندی رای اعتماد دادند به تصویر آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان و ۸۰ شهید دیگر فتنه زن زندگی آزادی خوب نگاه کنند. شهید روح اله عجمیان و آرمان علیوردی زیر شکنجه وحوش، پای نظام و آقا ایستادند، اما سیاسیون پُرسروصدا، روی صندلی نرم و زیر باد کولر، شاخص اصلی رهبری یعنی اعتقاد از بُن دندان به نظام و نداشتن سابقه سوء را حداقل برای ۳ وزیر لحاظ نکردند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راز نگهداری اب در لیوان های کاغذی یکبارمصرف! ▪️می‌دونم که ممکنه کمی گیج کننده باشه اما واقعیت اینه که خیلی از لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف که غلب مردم فکر می‌کنند که کاملاً سالم هستند می‌تونن باعث بروز بیماری بشوند! ​​​​​​​​‌​​​​​​​​​​​​​​​​​​برا بقیه هم بفرست شگفت انگیز😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بازدید پوتین از مسجد حضرت عیسی در چچن 🔸رئیس‌جمهور روسیه طی سفر خود به چچن از مسجد حضرت عیسی در شهر گروزنی بازدید کرد.
🔰 آقای پزشکیان! کابینه پیشنهادی، کابینه شماست نه کابینه تراز همت بلند رهبر انقلاب 🔸آقای پزشکیان امروز چند بار در مجلس گفت: کابینه را با رهبری هماهنگ کردیم. 🔸اما جناب پزشکیان! این کابینه ای است که به سلیقه و فهم شما و کارگردانی شورای موسوم به شورای راهبری چیده شده و پس از چیده شدن، به رهبر انقلاب عرضه شده است. 🔸سیره و منش ایشان در بسیاری موارد این است که اصلا دخالت نکنند و در موارد بسیار معدود هم از میان گزینه های مد نظر رئیس جمهور، روی مطلوب ترین/ یا کم ضرر ترین صحه می گذارند تا حق انتخاب رئیس جمهور را محترم شمرده باشند. 🔸کابینه پیشنهادی، کابینه شماست آقای پزشکیان، نه کابینه تراز همت بلند رهبر انقلاب. ایشان چند هفته قبل از نمایندگان به صراحت خواستند ۱۲ شرط را در وزرای پیشنهادی طبق مسئولیت قانونی احراز کنند. والسلام.
33.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مستند | مرد پولادین ✏️ رهبر انقلاب: من آقای لاجوردی را در دوره‌ى مبارزات، به عنوان مرد پولادین مى‌شناختم. در بین دوستان، آن کسى که از کتک خوردن و اقدام کردن و زندان رفتن و آمدن بیرون و دوباره رفتن، خسته نمى‌شد، آقاى لاجوردى بود؛ در دوره‌ى کار و تلاش براى حکومت اسلامى هم الحمدلله ایشان همین‌طور عمل کردند. ۱۳۷۷/۲/۱۴ 🗓 یکم شهریور ماه مصادف است با سالروز ترور مجاهد فی سبیل الله شهید سید اسدالله لاجوردی، مبارز انقلابی و دادستان پیشین انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان زندان‌ها که در محل کار خود در بازار تهران و به دست عوامل سازمان تروریستی منافقین در سال ۱۳۷۷ به شهادت رسید.
🎨 مرد پولادین ✏️ رهبر انقلاب: من آقای را در دوره‌ی مبارزات، به عنوان می‌شناختم 🗓 یکم شهریور ماه سالگرد شهادت شهید سید اسدالله لاجوردی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 لحظه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در یزد؛ ۲۸ زائر پاکستانی جان باختند 🔸اورژانس یزد: در حادثۀ واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در جادۀ دهشیر به تفت، ۲۰ نفر مصدوم شدند و ۲۸ نفر جان باختند. 🔸این اتوبوس مسافربری از مرزهای شرقی ایران در سیستان و بلوچستان به سمت مرز چذابه خوزستان در حرکت بود. 🔸به‌گفتۀ سخنگوی اورژانس استان یزد احتمال افزایش جان‌باختگان وجود دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 واکنش پوتین به قرائت آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» 🔸رئیس جمهور روسیه در بازدید از یک مسجد در منطقه گروزنی، واکنش جالبی به قرائت آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» (آیه ۱۷ سوره انفال) که در زمینه جنگ با کفار است، از خود نشان داد. 🔸این نخستین سفر پوتین به این منطقه واقع در قفقاز شمالی از سال ۲۰۱۱ تاکنون محسوب می‌شود. سفر غافلگیرکننده پوتین به چچن در بحبوحه تلاش مسکو برای بیرون راندن نیروهای اوکراین از منطقه کورسک انجام شده است؛ حمله‌ای که بزرگ‌ترین تجاوز به خاک روسیه از جنگ جهانی دوم تاکنون به شمار می‌رود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 تودهنی جوان آمریکایی به خبرنگار شبکه صهیونیستی اینترنشنال با در دست داشتن پرچم ایران 🔺من پرچم ایران را به دست گرفتم چون ایران ضد صهیونیستی‌ترین کشور دنیاست و ما از آن‌ها و سیاست‌هایشان حمایت می‌کنیم!
🔴چه کسی پیشنهاد ثبت حقوق بشر اسلامی را به سازمان ملل داد؟ 🔹به بهانه سالروز شهادت «سید اسدالله لاجوردی»؛ شهید «سیداسدالله لاجوردی» کسی بود که شیوه‌نامه زندانبانی اسلامی را نوشت، پیشنهاد ثبت حقوق بشر اسلامی در سازمان ملل را داد و برای هر کسی که در زندان قرآن یاد می‌گرفت، امتیاز قائل می‌شد.
🔴پیام ویژه مخبر به پزشکیان: سرپرست سابق ریاست‌جمهوری از آمادگی همه‌جانبه خود و اعضای دولت سیزدهم برای همراهی و همکاری با دولت چهاردهم خبر داد
🔻جولان پول‌های سرگردان در قرعه‌کشیِ خودرو 🔹️ثبت‌نام در قرعه‌کشی ایران‌خودرو ۲۹ مرداد پایان یافت و هرچند این شرکت تا روز قرعه‌کشی تعداد افراد ثبت‌نامی و تعداد خودروهای عرضه شده را اعلام نمی‌کند؛ اما آمارها نشان از ثبت‌نام تقریباً ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این طرح دارد که از این تعداد یک میلیون ۱۰۰ هزار نفر در طرح عادی ثبت‌نام کرده‌اند. 🔹️در طرح عادی ثبت‌نام کنندگان باید هرکدام ۲۳۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود بلوکه کنند که این پول تا روز قرعه‌کشی و مشخص شدن برندگان قابل برداشت نخواهد بود. 🔹️ثبت‌نام یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در این طرح به معنای بلوکه شدن ۲۵۳ هزار میلیارد تومان است که رقم بسیار بالایی است. 🔹️کل بودجۀ عمرانی کشور در سال جاری ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مصوب شده؛ بنابراین حجم پول بلوکه شده در این طرح بیش از نیمی از بودجه عمرانی است.
🇮🇷سخنگوی وزارت دفاع: اسلحه «مصاف» بتدریج جایگزین ژسه می‌شود.