eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
زندگی ما آزمون الهی و دنیا مزرعه آخرتست ، پیش بسوی کسب انرژی مضاعف در جهت حرکت جهاد مقدس تبیین 🇮🇷✌ برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و مسئولین خدوم ، اجماعاً صلوات ... 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با دیدن این کلیپ بنده رای میدم ولی به شخصی که: 1صادق باشه. 2مومن باشه. 3انقلابی باشه. 4وعده هایی بده که بشه اجرا کرد. 5سابقه بدی نداشته باشه در کشور، 6طرفدار مردم و جمهوری اسلامی باشه. پخش کنیم تا همه بدونن،با رای ندادن، یعنی بودن در جبهه دشمنان ایران 🌸🍃
🔴 جزئیات ماجرای عملیات دیشب: تعدادی از نیروهای گردان ذخیره 8208 شامل پیاده نظام، مهندسی و زرهی برای تخریب تعدادی از ساختمان‌های مردم ‎خان‌یونس وارد منطقه شدند تا با تخریب ساختمان‌ها، شرایط برای انجام عملیات بعدی فراهم شود. 🔹تیتر: «فاجعه ریزش ساختمان‌ها» 🔹نیروهای اشغالگر، شروع به کار گذاشتن مقادیر زیادی مواد منفجره در ۲ ساختمان می‌کنند غافل از اینکه، همه این اقدامات تحت رصد نیروهای مقاومت است. 🔹بعد از کار گذاشتن مواد منفجره، حوالی ساعت 4 بعدازظهر، یکی از نیروهای مقاومت فلسطینی، با آرپی جی به سمت تانکی که در محل استقرار داشت شلیک می‌کند که در نتیجه آن، دو افسر حاضر در تانک کشته شده و دو نفر دیگر مجروح می‌شوند. 🔹در مرحله دوم، یک رزمنده دیگر با آر پی جی به یکی از ساختمان‌های بمبگذاری شده که دهها نفر از نیروهای ارتش در آن بودند، شلیک کرده که موجب تخریب شدید 2 ساختمان می‌شود. 🔹تاکنون ارتش اسرائیل کشته شدن دست کم 21 نفر را تایید کرده که تاکنون اسامی 10 نفر مشخص شده و کار برای تشخیص هویت بقیه ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 بازنشر به مناسبت بیانات امروز رهبر انقلاب 🎥 نماهنگ | قطع رگ حیات حرامی ✏️ بیانات مهم رهبر انقلاب خطاب به دولتهای اسلامی درباره قطع رابطه با رژیم صهیونیستی
و امروز محمدقبادلو قصاص شد....
فرمول جذب شادی.mp3
9.41M
پادکست‌ روز استادشجاعی حجت السلام قرائتی فرمول اصلی جذب شادی و ایجاد تغییرات مثبت در اطرافیان مان ! 🌸🍃
🌷 حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت ۲۴ هزار شهید تهران ۱۴۰۲/۱۱/۳ 🔹امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام: إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ. «نهج‌البلاغه، خطبه‌ ۲۷» 🔸همانا جهاد در راه خدا، دری از درهای بهشت است، که خدا آن را به روی دوستان مخصوص خود گشوده است. .
🌷 هم‌اکنون؛ KHAMENEI.IR ✏️ رهبر انقلاب خطاب به سران کشورهای اسلامی: 👈 چیزی را تصویب کنید که در اختیار شما است؛ شریانهای حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 ابوالفضل زارع خورمیزی «سرباز شهید» نامیده شد. 🌷مراسم تشییع فردا در شهربابک 🌷به گزارش مهریزما، سرباز شهید ابوالفضل زارع خورمیزی که دو روز پیش در پادگان ارتش کرمان هدف تیراندازی قرار گرفت فردا چهارشنبه ساعت صبح در گلزار شهدای شهرستان شهربابک تشییع میشود. 🌷وی چندسالی بود در کنار مادربزرگ خود در شهربابک زندگی می کرد و برخی اقوام این سرباز شهید نیز گویا ساکن شهربابک هستند. 🌸🍃
📚 کمی از توذبگویم 📝|رفاقت تا شهادت شیفته شهید رسول خلیلی بود. همه جوره دنبال شناخت اش بود... حتی عکسها و مطالبی از شهید رسول خلیلی داشت که کمتر جایی دیده میشد... میگفت رسول رو چندباری در هیئت ریحانه النبی دیده... عکسشو میذاشت کنار عکس رسول و میگفت میبینی بهم شباهت داریم؟ عید 94 راهی مشهد شد و از اینکه تحویل سال در کنار رسول نبود حسرت میخورد. اما عاشق امام رضا علیه السلام بود و به قول خودش زندگیشو سپرده بود دست آقا... پیجی برای شهید خلیلی ساخته بود و دلتنگی هاش رو داخلش مینوشت..بعد از مدتی پسووردش رو گم کرد و حسرت میخورد! کسی نمیدونست روزی میرسه که برای خودش پیج شهادت بسازن مزار رسول که میرفت به دوستاش میگفت روضه خانوم زینب (س) بذارید، میگفت رو سنگ مزار نوشته: ای که بر تربت من میگذری روضه بخوان شبیه او زیست. شبیه او نفس کشید. شبیه او در حلب سوریه پرپر شد. و شش روز قبل از دومین سالگرد شهادت شهید رسول خلیلی در 20سالگی به دوست شهیدش پیوست... محمدرضا را بی رسول نمی توان شناخت.. و این سلسله عشق ادامه دارد هنوز... .
📌تحریم نفتی اسرائیل مبادلات تجاری و نفتی با اسرائیل پشتوانه بمب‌هایی است که بر سر مردم غزه فرود می‌آید تحریم نفتی اسرائیل .
🚨سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس: گزارشی از فعالیت یک سامانه پهپاد در فاصله 46 مایل دریایی جنوب موخا یمن دریافت کردیم. .
📌وزارت دفاع سوریه: یک پهپاد را در نزدیکی مرز اردن سرنگون کردیم. .
📌ولادیمیر پوتین:روسیه هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا مصر در دوره ریاست جمهوری روسیه در گروه بریکس ادغام شود. .
📌بدهی سنگین اتحادیه اروپا بخاطر ارسال تسلیحات برای اوکراین سرویس اقدام خارجی اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا بیش از هفت میلیارد یورو به کشورهای عضوی که تسلیحات برای اوکراین ارسال کرده اند، بدهکار شده است. .
🚨 انفجاری در کارخانه آراز صنایع وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در شیروان رخ داده ، این انفجار تلفاتی داشته است . .
🚨وقوع انفجار در کارخانه وزارت صنایع دفاع آذربایجان منابع خبری از وقوع انفجار در کارخانه وزارت صنایع دفاع آذربایجان در منطقه شیروان در 100 کیلومتری باکو و عزیمت خودروهای اورژانس به محل حادثه خبر می دهند. .
📌تهدیدات امنیتی در پاکستان؛ سه دانشگاه و برخی مکاتب خصوصی در اسلام‌آباد تعطیل شدند. به‌دنبال بیشتر شدن تهدیدات امنیتی در پاکستان، سه دانشگاه وابسته به ارتش این کشور و برخی دانشگاه های خصوصی در اسلام‌آباد تعطیل شده‌اند. .
📌وزارت خارجه سوریه با ابراز تاسف از حملات اردن به سوریه آن را محکوم کرد و اعلام کرد، اردن از سال 2011 با سایر کشورها در ورود سلاح و تروریست به این کشور مشارکت داشته است. .