eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺 #١٠_اردیبهشت_روز_ملی_خلیج_فارس 🇮🇷 سخن پیامبر بزرگوار اسلام (ص) مقدس‌ترین سند در اثبات نام ♦️در این کتاب حدیثی از پیامبر گرامی اسلام نقل شده که در آن پیامبر سه بار نام را از زبان مبارک خود جاری ساخته‌اند ♦️روزی پیامبر مکرم اسلام در جمع اصحابشان در خصوص صحبت می‌فرمایند و نهایتا این گونه بیان می‌دارند: "...الْمَدِینَةُ مَا بَابٌ مِنْ أَبْوَابِهَا إِلَّا مَلَکٌ مُصَلِّتٌ سَیْفَهُ یَمْنَعُهُ، وَبِمَکَّةَ مِثْلُ ذَلِکَ، ثُمَّ قَالَ: «فِی بَحْرِ فَارِسَ مَا هُوَ فِی بَحْرِ الرُّومِ مَا هُوَ، ثَلَاثًا» ثُمَّ ضَرَبَ بِکَفِّهِ الْیُمْنَى عَلَى الْیُسْرَى ثَلَاثًا...." 📝 که ترجمه آن به این شرح است: «در هیچ دروازه‌ای نیست مگر اینکه فرشته‌ای در حالیکه شمشیرش را بیرون آورده از ورود (دجال) ممانعت کند. سپس پیامبر سه بارگفتند: (دجال) در دریای فارس و در، دریای روم نیست و سپس سه بار کف دست راست خود را بر کف دست چپ شان زدند...» ▪️در ذیل این کتاب نیز به صحیح بودن این حدیث با عبارت "رجاله الصحیح" اشاره شده است. 📚مسند ابی یعلی،ج۴ص١٢٠ 📚مسند ابی یعلی،ج۴ص١٣٠ 📚مسند ابی یعلی،ج۴ص١۴٢ ولی طبق متون پهلوی ☑️ طی استفتائی که از چندی تن از مراجع عظام شیعه، حضرات آیات نوری همدانی علوی گرگانی سبحانی انجام شده است استناد به این حدیث را خوب و حضرت آیت الله علوی گرگانی با عنایت به کلام نبی مکرم اسلام (ص)، جعل نام خلیج فارس به نام دیگر را «حرام شرعی» اعلام کردند. ✅ با ما همراه باشید. 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹10 اردیبهشت1361- سالروز عملیات بیت‌المقدس ♦️در این روز عملیات مهم و سرنوشت ساز بیت‌المقدس با تمام توان و با حضور گسترده نیروهای ارتش و سپاه آغاز شد و به مدت 25 روز و طی 4مرحله جنگ سخت به سرانجام رسید و به این ترتیب علیرغم همه حمایت های مالی، تسلیحاتی و حتی نیرویی که تقریبا توسط تمام کشورها از صدام می شد، خرمشهر که پس از 34 روز مقاومت در برابر دشمن، در تاریخ 4 آبان ماه 1359 اشغال شده بود، بعد از 575 روز در صبح روز سوم خرداد 1361 آزاد شد. ♦️این عملیات بازتاب گستره‌ای در رسانه های بیگانه داشت و در جریان آن، استکبار به شدت در صدد تضعیف ایرانی‌ها بود اما اخلاص، رشادت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام فتح بزرگ خرمشهر با ارمغان آورد و خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان کشید. ♦️رادیو دولتی انگلیس گفت: موفقیت در جنگ عراق امکان پیروزی نهایی ایران را بیش از پیش محتمل ساخته است. پیروزی که در صورت تحقق آن، نگرانی کشورهای خلیج فارس و جهان عرب را بر خواهد انگیخت. ✅ با ما همراه باشید. 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 📽 حماسه فاتح پیروز خرمشهر سردار شهید از زبان سردار دل ها سپهبد شهید با تصاویری دیدنی و خاطره برانگیز از عملیات غرورآفرین 🌺 روحشان شاد و یادشان گرامی / کجایند مردان بی ادعا... 🌴 عملیات در ساعات اولیه بامداد روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ با قرائت رمز عملیات یا علی ابن ابیطالب ایران آغاز و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۱/۳/۳ منجر به آزاد سازی شهر خون مقاوم گردید. 🌺 یاد باد آن روزگاران یاد باد... ✅ با ما همراه باشید. 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | حال خوب کارگر، حال خوب جامعه 👆 نیازهای مهم جامعه کارگری کشور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر از مسئولین مطالبه کردند ✏️ رهبر انقلاب: آن‌طور که حالا به من گزارش کرده‌اند، ما در حدود چهارده میلیون کارگر داریم که اگر با خانواده‌هایشان حساب کنیم، بیش از چهل‌وچند میلیون انسان میشوند؛ خب چهل‌وچند میلیون یعنی نصف جمعیّت کشور. اگر تلاشی انجام بگیرد، کاری انجام بگیرد که حال جامعه‌ی کارگری خوب بشود، معنایش این است که حال نصف جامعه‌ی کشور خوب شده. ✅ با ما همراه باشید. 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرمانده نیروی دریایی سپاه: امروز روز پایان اشغال‌گریِ ۱۱۷ سالۀ پرتغالی‌ها در خلیج‌ فارس است 🔹۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج‌ فارس است. امروز امنیت تنگۀ هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را برقرار کردیم. 🔹راهبرد ایران در خلیج‌ فارس صلح، امنیت و دوستی است و بیگانگان در اینجا مخل امنیت هستند. ✅ با ما همراه باشید. 🌺🍃
📛 سقوط تمدن اسلامی در آندلس با بی حجابی! 🔹 قسمت نخست ┄┄┅═❁═┅┄┄ ✨ از عمر انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال می گذرد. اما خوب است بدانید که اسپانیا که در قدیم اندلس نامیده می شد در سال ٧۱۱ میلادی توسط مسلمانان فتح شد. مسلمانان حدود ٨۰۰ سال بر آن حکومت کردند که هنوز هم آثار اسلامی و بناهای معماری اسلامی در جای جای آن به  چشم می خورد. 💫 بارها مسیحیان بر این کشور تاختند اما مسلمانان مقاومت نمودند و آنها را شکست دادند. ... بالاخره آنها به یک «حیله فرهنگی» متوسل شدند و دختران بی پوشش اروپایی را روانه اسپانیا نمودند. 💫 این دختران، جوانان مسلمان را فاسد کرده و کم کم آنها را گرفتار فحشا نمودند و این معصیت چنان سریع رواج یافت که دامن سردمداران را هم آلوده ساخت و آنگاه که درخت از داخل تهی شد، یک حمله نظامی در سال ۱۴٩٢ میلادی مسلمین را از پای در آورد. ⛔️ ۱۰۰ هزار نفر کشته شدند و بقیه تسلیم شدند و زندگی نکبت باری را تحت حکومت مسیحیت آغاز نمودند. 💫 اینان نیز یا به تدریج کشته می شدند و یا به دین مسیحیت می گرویدند. پس از مدتی مسیحیان به آنها نیز رحم ننمودند و دین آنها را تقیه حساب کرده و همه را از دم تیغ گذرانده یا به مهاجرت وادار نمودند... ۱. خبرگزاری مهر، ٨ اسفند ٩۱ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌نخست وزیر مصر: آنچه در غزه رخ می دهد مجازات دسته جمعی فلسطینی ها است نه مجازات حماس. .
📌وزارت خارجه چین: ما خواستار برگزاری هر چه سریعتر کنفرانس بین المللی صلح و ترویج راه حل جامع و عادلانه برای مسئله فلسطین هستیم. .
📌وزارت خارجه چین: قصد دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نداریم لین جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، پکن قصدی برای مداخله در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا ندارد. .
📌آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان و جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری باکو در آلماتی دیدار خواهند کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ و مبانی او را بیشتر بشناسید!!! ⚠️پروژه‌ی عبور از ولایت فقیه از مدت ها پیش نزد برخی تحلیلگران خارج نشین و به ظاهر مدافع نظام کلید خورده است. در این بین امید دانا با به کارگیری عباراتی همچون ایزدنشان برای رهبری ، قصد داشت برای مخاطبانش رهبر معظم انقلاب را از مقام ولایت فقیه خارج نماید و ایشان را در قامت یک پادشاه معرفی کند. و امروز علی علیزاده یکی دیگر از خارج نشینان به ظاهر مدافع نظام که در شهر لندن انگلیس سکونت دارد ، اینگونه مخاطبین خود را به عبور از ولایت و تفکرات رهبری سوق می‌دهد.🔺 ⚠️واضح است آن چیزی که این تحلیلگران به علت اختلاف مبانی‌شان با جمهوری اسلامی به دنبال آن هستند ، ایرانی بدون اسلام و ولایت‌فقیه است و اکنون افراد انقلابی و مذهبی باید از خود بپرسند که آیا صحیح است تولیدات رسانه‌ای چنین فردی با چنین مبنایی را منتشر کنند؟ ⚠️پس از تجربه‌ی آیا عقلانیست که دوباره توسط قشر مذهبی و انقلابی برای یک شخصیت غیر قابل اعتماد پایگاه اجتماعی ساخته شود؟ 🔴نقشه دشمن کاملا روشنه.. همه باید مراقب باشند.. در عین رصد همه تحلیل ها و صحبت ها به هیچ عنوان بازی این روباهان پلید رو نخورند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ریزش سنگین ارز 🔸احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری 🔹با پاسخ قاطع ایران و ناتوانی صهیونیست‌ها از ادامه درگیری، ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و طلا آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. 🔹برخی می‌گویند علاوه بر کاهش سطح ریسک‌های سیاسی، وجود احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و اخبار مثبت درآمدهای نفتی هم به ریزش قیمت‌ها در بازار دامن زده است در عین حال سفر رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد به عربستان نیز به عنوان عامل اثرگذار دیگری در روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز عنوان می شود. 🔹سیگنال قیمتی از هرات و امارات باعث شده تا فعالان بازار ارز احتمال بازگشت قیمت دلار در بازار تهران را به کانال ۵۰ هزار تومان طی امروز و فردا بسیار جدی بدانند. 🔹علاوه بر این گفته می‌شود حضور جدی بازارساز و تزریق‌های سنگین درهم امارات موجب شده تا اکثر بازارها این روزها فروشنده شوند چراکه احتمال ریزش بیشتر قیمت‌ها تقویب شده است. بیداری ملت
پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی 🔹رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تصریح کرد: ملت ایران به حضور شایسته، درخشش غرورآفرین و قهرمانی مقتدرانه شما عزیزان در عرصه رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان افتخار می‌کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس‌جمهور در دیدار با فرهنگیان و آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری: تعلیم و تربیت اساس ساختن جامعه، رشد فرهنگی و اقتصادی کشور است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به آقای زیباکلام گفتیم در مورد سرکوب اساتید و دانشجوها در آمریکا میخوایم باهاتون مصاحبه کنیم؛ جوابش جالبه...! 🔹چه زیبا گفت جلال آل احمد در کتاب غرب زدگی: «آدمِ غرب‌زده ریشه و بنیادی ندارد؛ نه شرقی مانده، نه غربی شده؛ هُرهُری‌مآب و چشم‌ و‌ گوش‌ بسته از آداب و سنن و فرهنگ غرب تقلید می‌کند» .
اوهوک ! ❌خطر پویانفرها را جدی بگیرید❌ اینکه پویانفر در این لحظه با این انگیزه بالا به دنبال تضعیف پلیس و طرح نور است و بدون ترس به قمی ها توهین می کند یعنی آماده فعالیت علیه نظام در اغتشاشات و فتنه بعدی هم هست... چندین بار فرهنگی حرم که روحانی هم هست از او برای اجرا در حرم دعوت کرد! حالا تحویل بگیرد، او نیز در پاسخ به تولیت حرم مطهر حضرت معصومه به قمی ها اهانت کرد. یعنی از قم و حرم کسب شهرت کن و بعد لگد بزن. به نظرتون اونایی که برای شست و شوی مغز جوون های ما خواننده تربیت میکنن مثل شروین حاجی پور، به ذهنشون نرسیده یه مداح نفوذی هم بفرستن بین مذهبی ها برای شبهه افکنی و تضعیف باور ها؟ .
4_6005927845472241705.mp3
6.02M
بوی بصیرت میدهد باغ شهادت نور خدا وقتی به سیمای شهید است مهدی_رسولی شهادت مدیون_شهدا_هستیم 🌷 مهدی رسولی.... 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍محسن افشانی: چه منطقی تباهی دارید که بت می‌سازید که قهرمان ملی‌ست 🔸توماج و شروین و من و گلزار و..نمی‌تونیم قهرمان ملی باشیم، قهرمان اونیه که درد جامعه را دوا کنه 🔸دلیل نمیشه که یکی تو شلوغی‌ها موزیک میخونه خیلی‌ها تهییج میشن، اون میشه قهرمان ملی؟! 🔸خوب شد مملکت دست شما نیفتاد 🔸قهرمان ملی مدافع حرمی بود که وقتی من و تو تو پارتی و عشق و حال بودیم زن و بچه رو رها کرد رفت، اون این روزا رو می‌دید! .
♦️ تا این فاسق های شرابخوار از جمهوری اسلامی طلبکار نشده اند اونها را مجازات کنید هیچ بعید نیست همین پزشک های فاسق حرام خور در سازمان های بین المللی از جمهوری اسلامی شکایت کنند که چرا تولید و شرب خمر در ایران ممنوع است 🔸 مگر هم جنس بازها و بی حجاب ها علیه جمهوری اسلامی شاکی نیستند؟ .
رئیس دانشگاه شیراز را بخاطر تجلیل از پزشک حرام خوار حتما عزل کنید. 🔸 اجاره ندهید .. مجرم ها بجای تقبیح و مجازات ،تکریم و تجلیل شوند 🔹 اگر این شیوه ادامه یابد. فردا اسلام و احکام شرع را به محکمه می کشانند. .