eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌نخست وزیر مصر: آنچه در غزه رخ می دهد مجازات دسته جمعی فلسطینی ها است نه مجازات حماس. .
📌وزارت خارجه چین: ما خواستار برگزاری هر چه سریعتر کنفرانس بین المللی صلح و ترویج راه حل جامع و عادلانه برای مسئله فلسطین هستیم. .
📌وزارت خارجه چین: قصد دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نداریم لین جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، پکن قصدی برای مداخله در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا ندارد. .
📌آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان و جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری باکو در آلماتی دیدار خواهند کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ و مبانی او را بیشتر بشناسید!!! ⚠️پروژه‌ی عبور از ولایت فقیه از مدت ها پیش نزد برخی تحلیلگران خارج نشین و به ظاهر مدافع نظام کلید خورده است. در این بین امید دانا با به کارگیری عباراتی همچون ایزدنشان برای رهبری ، قصد داشت برای مخاطبانش رهبر معظم انقلاب را از مقام ولایت فقیه خارج نماید و ایشان را در قامت یک پادشاه معرفی کند. و امروز علی علیزاده یکی دیگر از خارج نشینان به ظاهر مدافع نظام که در شهر لندن انگلیس سکونت دارد ، اینگونه مخاطبین خود را به عبور از ولایت و تفکرات رهبری سوق می‌دهد.🔺 ⚠️واضح است آن چیزی که این تحلیلگران به علت اختلاف مبانی‌شان با جمهوری اسلامی به دنبال آن هستند ، ایرانی بدون اسلام و ولایت‌فقیه است و اکنون افراد انقلابی و مذهبی باید از خود بپرسند که آیا صحیح است تولیدات رسانه‌ای چنین فردی با چنین مبنایی را منتشر کنند؟ ⚠️پس از تجربه‌ی آیا عقلانیست که دوباره توسط قشر مذهبی و انقلابی برای یک شخصیت غیر قابل اعتماد پایگاه اجتماعی ساخته شود؟ 🔴نقشه دشمن کاملا روشنه.. همه باید مراقب باشند.. در عین رصد همه تحلیل ها و صحبت ها به هیچ عنوان بازی این روباهان پلید رو نخورند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ریزش سنگین ارز 🔸احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری 🔹با پاسخ قاطع ایران و ناتوانی صهیونیست‌ها از ادامه درگیری، ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و طلا آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. 🔹برخی می‌گویند علاوه بر کاهش سطح ریسک‌های سیاسی، وجود احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و اخبار مثبت درآمدهای نفتی هم به ریزش قیمت‌ها در بازار دامن زده است در عین حال سفر رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد به عربستان نیز به عنوان عامل اثرگذار دیگری در روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز عنوان می شود. 🔹سیگنال قیمتی از هرات و امارات باعث شده تا فعالان بازار ارز احتمال بازگشت قیمت دلار در بازار تهران را به کانال ۵۰ هزار تومان طی امروز و فردا بسیار جدی بدانند. 🔹علاوه بر این گفته می‌شود حضور جدی بازارساز و تزریق‌های سنگین درهم امارات موجب شده تا اکثر بازارها این روزها فروشنده شوند چراکه احتمال ریزش بیشتر قیمت‌ها تقویب شده است. بیداری ملت
پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی 🔹رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تصریح کرد: ملت ایران به حضور شایسته، درخشش غرورآفرین و قهرمانی مقتدرانه شما عزیزان در عرصه رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان افتخار می‌کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس‌جمهور در دیدار با فرهنگیان و آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری: تعلیم و تربیت اساس ساختن جامعه، رشد فرهنگی و اقتصادی کشور است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به آقای زیباکلام گفتیم در مورد سرکوب اساتید و دانشجوها در آمریکا میخوایم باهاتون مصاحبه کنیم؛ جوابش جالبه...! 🔹چه زیبا گفت جلال آل احمد در کتاب غرب زدگی: «آدمِ غرب‌زده ریشه و بنیادی ندارد؛ نه شرقی مانده، نه غربی شده؛ هُرهُری‌مآب و چشم‌ و‌ گوش‌ بسته از آداب و سنن و فرهنگ غرب تقلید می‌کند» .
اوهوک ! ❌خطر پویانفرها را جدی بگیرید❌ اینکه پویانفر در این لحظه با این انگیزه بالا به دنبال تضعیف پلیس و طرح نور است و بدون ترس به قمی ها توهین می کند یعنی آماده فعالیت علیه نظام در اغتشاشات و فتنه بعدی هم هست... چندین بار فرهنگی حرم که روحانی هم هست از او برای اجرا در حرم دعوت کرد! حالا تحویل بگیرد، او نیز در پاسخ به تولیت حرم مطهر حضرت معصومه به قمی ها اهانت کرد. یعنی از قم و حرم کسب شهرت کن و بعد لگد بزن. به نظرتون اونایی که برای شست و شوی مغز جوون های ما خواننده تربیت میکنن مثل شروین حاجی پور، به ذهنشون نرسیده یه مداح نفوذی هم بفرستن بین مذهبی ها برای شبهه افکنی و تضعیف باور ها؟ .
4_6005927845472241705.mp3
6.02M
بوی بصیرت میدهد باغ شهادت نور خدا وقتی به سیمای شهید است مهدی_رسولی شهادت مدیون_شهدا_هستیم 🌷 مهدی رسولی.... 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍محسن افشانی: چه منطقی تباهی دارید که بت می‌سازید که قهرمان ملی‌ست 🔸توماج و شروین و من و گلزار و..نمی‌تونیم قهرمان ملی باشیم، قهرمان اونیه که درد جامعه را دوا کنه 🔸دلیل نمیشه که یکی تو شلوغی‌ها موزیک میخونه خیلی‌ها تهییج میشن، اون میشه قهرمان ملی؟! 🔸خوب شد مملکت دست شما نیفتاد 🔸قهرمان ملی مدافع حرمی بود که وقتی من و تو تو پارتی و عشق و حال بودیم زن و بچه رو رها کرد رفت، اون این روزا رو می‌دید! .
♦️ تا این فاسق های شرابخوار از جمهوری اسلامی طلبکار نشده اند اونها را مجازات کنید هیچ بعید نیست همین پزشک های فاسق حرام خور در سازمان های بین المللی از جمهوری اسلامی شکایت کنند که چرا تولید و شرب خمر در ایران ممنوع است 🔸 مگر هم جنس بازها و بی حجاب ها علیه جمهوری اسلامی شاکی نیستند؟ .
رئیس دانشگاه شیراز را بخاطر تجلیل از پزشک حرام خوار حتما عزل کنید. 🔸 اجاره ندهید .. مجرم ها بجای تقبیح و مجازات ،تکریم و تجلیل شوند 🔹 اگر این شیوه ادامه یابد. فردا اسلام و احکام شرع را به محکمه می کشانند. .
🅾مردم از گرانی ، فوق العاده رنج میبرند 💥🇮🇷🎤آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: 🔹️پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: 🔹مردم از گرانی فوق العاده ، رنج میبرند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد , ولی میتواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد. 🔹🔹🔹🔹🔹 برخورد با 🔹گرانفروش های کلان 🔹محتکران کالای های مورد نیاز مردم 🔹قاچاق چی های کالا و سوخت و ارزاق.... 🔹دلال ها و کلاهبردارانی که در تولید و گرانی ارزاق مردم خیانت می کنند .... مستقیما به قوه قضائیه مربوط میشود متاسفانه ضعیف برخورد می کنند. .
🔹 نشانه خیانت و مزدوری و وطن فروشی و ضد انقلابی بودن👇 1⃣ در مورد قتل عام هزاران کودک فلسطینی 🔸و اصلا براشون مهم نیست 🔸 اصلا نگران نیستند 🔸 لال و کر کور و شده اند صم بکم عمی 🔸 واقعا بی وجدانشان هستند 2⃣ در مورد یک ضد انقلاب محارب که علیه اسلام و کشور جنایت کرده و حکمش اعدام است طبق دستور آمریکا 🔸 تمام فعالیتشان علیه جمهوری اسلامی 🔸 و در جهت منافع آمریکا و اسراییل است 3⃣ والذین کفروا اولیاء هم الطاغوت ....اونها کافرشدند و مطیع طاغوت شدند‌‌ سوره بقره ۲۵۷ 🔸 اولئک اصحاب النار ....اونها اهل آتش و جهنم هستند. .
♦️ منافقین فرقه رجوی رسما از توماج صالحی محارب حمایت کرده اند.... رابطه رسانه های اصلاح طلب و بخشی از سلبریتی ها که همسو با منافقین در حال دفاع از این صد انقلاب و محارب هستند چیست؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 اعلام آمادگی دانشگاه فردوسی مشهد برای پذیرش دانشجویان اخراج شده آمریکایی 🔹مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه‌ای به نماینده هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران اعلام آمادگی خود را برای پذیرش دانشجویان اخراج شده آمریکایی در تجمعات دانشگاهی علیه رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کرد. 🔹🔹🔹🔹🔹🔹 چه حرکت زیبایی کرده رئیس دانشگاه فردوسی مشهد آفرین 👏👏👏🌺🍃 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا