eitaa logo
مسیر طلبه
6هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
294 ویدیو
53 فایل
📌طراحی چشم انداز و نقشه راه فردی برای طلاب 📌آشنایی با کارویژه های طلاب و مشاغل طلبگی masirtalabe.ir 📌ارتباط با ادمین: @fattahimaasoom 📌 هماهنگی مشاوره آنلاین https://zeeg.me/masirtalabeirmoshavere/online
مشاهده در ایتا
دانلود
این‌پرونده: سلام دوستان در این ویدیو ضمن با یک در آموزش پرورش به بیان این مطالب پرداختیم: 1. تبیین شیوه استخدامی از طریق قانون ماده 28، تنها راه ممکن برای استخدام طلاب 2. نحوه انتخاب محل خدمت و مواد درسی 3. تبیین مصادیق مختلف معلمی و دبیری در آموزش و پرورش 4. مهارت های لازم برای این کارویژه و شغل طلبگی 5. پودمان های علمی در دانشگاه فرهنگیان ویژه دوران کارآموزی 6. شناخت لازم از رسالت طلبگی و تلبس در کسوت معلمی 7. انتقال تجارب و بسیاری از مطالب لازم و مفید برای این کارویژه https://masirtalabe.ir/معلم-آموزش-و-پرورش/ آشنایی با سایر مشاغل طلبگی و کارویژه ها https://b2n.ir/n89477 @masirtalabe
سلام دوستان لطفا به صفحه اینستاگرام برید و نظر خودتون رو مطرح کنید. اگر فرصت ایجاد در حوزه را داشتید چه‌می کردید؟ https://instagram.com/stories/masirtalabe/2602315544569188198?utm_source=ig_story_item_share&utm_medium=share_sheet @masirtalabe
مسیر طلبه
#لذت_شخصیت_شناسی 👆👆👆 #کارگاه_شخصیت_شناسی_mbti #ظرفیت_محدود #خواهران #برادران ✔️شناخت ظرافت‌های ش
سلام دوستان کارگاه با یک‌هفته تاخیر آغاز می شود. اگر‌تمایل به دارید می‌توانید به آی دی زیر‌ پیام بدید @samoosavi @masirtalabe
ارشد و دکتری اختصاصی طلاب بورس تحصیلی 32 رشته urd.ac.ir 09136803477 @masirtalabe
شتاب‌دهنده استعداد اوجمان برگزار میکند: کارگاه آموزشی شیوه‌های جذب، توسعه فردی، و هدایت تحصیلی-شغلی طلاب براساس مدل شخصیت شناسی MBTI + با پشتیبانی علمی و رفع اشکال مدرس: استاد فتاحی معصوم (مدیر موسسه مسیرطلبه مشهد) زمان: دوشنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۲۰ حضوری (ظرفیت محدود) و مجازی برادران و خواهران میزان سرمایه‌گذاری شما: ۹۰ هزار تومان همراه با ارائه‌ی گواهینامه علمی مناسب برای مشاورین مدارس و دانش‌پژوهان روانشناسی و مشاوره پیش‌نیاز: آشنایی با آزمون MBTI ثبت‌نام: ✅@owjeman_admin 📳09107708197 🌐Owjeman.ir 🆔@owjeman
مایه افتخارید اللهم احفظه من العافات و البلایاء و ایّده بنصرک @masirtalabe
سلام دوستان دراین گفتگوی ویدیویی به تبیین مسایل و چالش های عرصه تبلیغ بین الملل پرداختیم. 1. ضرورت اقدام برای آماده سازی برای عرصه تبلیغ بین الملل 2. تعیین از این اقدام 3. آشنایی با و نیازهای ، تبلیغ بین الملل 4. تبیین های لازم برای فعالیت در این عرصه 5. تبیین رویکردهای مالی و به این کارویژه 6. تبلیغ بین الملل 7. شیوه های مختلف و اقسام مختلف تبلیغ در خارج از کشور. 8. اولویت بندی برای مطابق با نیاز و جمعیت 9. اجرایی و عملیاتی به خارج از کشور https://masirtalabe.ir/تبلیغ-بین-الملل/ @masirtalabe
یکی از کارویژه های طلبگی تاسیس و اشتغال در و حقوقی است. 📌موسسه داوری چیست؟ 📌چه افرادی می تونن در این‌موسسات مشغول بشن؟ 📌شرایط تاسیس این موسسات چیه؟ مصاحبه با حجه الاسلام رفیعی مدیر کانون موسسات داور: https://b2n.ir/g40916 @masirtalabe
پرونده شماره ۲: سلام دوستان با توجه به اخیر در کانال و اختصاص اکثریت آرا به گزینه معرفی کارویژه ها و مشاغل طلبگی، زین پس در کانال علاوه بر مطالب گذشته به خواهیم پرداخت. 👈 در این سری از مطالب به شما خواهیم گفت برای هر شغلی: چه چه و چه لازم است تا شما بتوانید خود را برای و انجام آن رسالت و هرچه بیشتر کنید. 📌 شماره ۲: امامت جماعت https://b2n.ir/240587 در کانال‌ عضو شوید و برای با مشاغل طلبگی آشنا شوید. @masirtalabe
29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توضیحات استاد سید حمید فتاحی معصوم، مدرّس کارگاه شیوه های جذب، توسعه فردی و هدایت تحصیلی-شغلی طلاب بر اساس مدل شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI) در رابطه با تبیین محتوای این کارگاه. 🔺ما در طی شش سال گذشته با انجام تست mbti روی ۱۳۰۰۰ طلبه، تطبیق تیپ‌های شخصیتی با رسالت های طلبگی و رشته های تحصیلی برای هدایت تحصیلی-شغلی طلاب را انجام دادیم... 🔻در این کلیپ ۵ دقیقه‌ای با سوالاتی که در کارگاه به آنها پاسخ داده می‌شود آشنا می‌شوید. ثبت‌نام در کارگاه: @owjeman_admin @owjeman Owjeman.ir
با چشم خود این پدیده را دیده ایم اما نمی توانیم اسمش را بر زبان بیاوریم. شما نیز حتما دیده و شنیده اید که بسیاری از طلاب گرانقدر از مسائل معیشتی گله مندند و دائم از مسئولین مطالبه می کنند تا فکری به حال وضع نابسامان معیشت طلاب نمایند. اما سوالی که در ذهن های پرسشگر مطرح می شود این است که سایر اقشار جامعه چه موقع در ذهن خود دارند؟ یک پاسخ شاید این باشد که وقتی کسی ایجاد می کند و مردم حاضرند برای دریافت آن ارزش(محصول یا خدمت) پول پرداخت کنند آن شخص باید انتظار افزایش درآمد داشته باشد. حال به نوعی دیگر این سوال مطرح می شود. آیا ما طلاب محترم ارزشی مطابق نیاز جامعه در خود ایجاد کرده ایم تا انتظار افزایش درآمد داشته باشیم؟ شاید پاسخ مثبت باشد. بله اتفاقا ما نیز به افزایش و تولید همین ارزش در طلاب کمک میکنیم و با برگزاری دوره های مهارت آموزی اقدام به توانمندسازی طلاب در راستای نیاز جامعه و ارائه خدمات طلبگی به آن ها می نماییم. عزیزان زیادی از قشر طلبه نیز با و عمر خویش در این کلاسها شرکت می کنند و آموزش های لازم را دریافت می کنند اما... اینجاست که پدیده اسمشو نبر خود را نشان می دهد و مانع از افزایش درآمد طلاب با وجود ایجاد ارزش متناسب با نیاز جامعه می شود. آن این است که اخیرا حدود 35 طلبه در یک کارگاه تربیت مربی نوجوان به قصد اشتغال در مدارس که با هزینه نسبتا بالایی برگزار شده است شرکت نموده و موفق به دریافت گواهی پایان دوره همراه با آزمون کتبی شده اند، اما حال که آن ها را به کار فرا می خوانیم تنها 2 نفر از این عزیزان تمایل به انجام کار میدانی دارند و سایر آن ها با وجود نیاز مالی تن به کار نمیدهند و هستند. @masirtalabe