eitaa logo
مسجد مجازی حضرت عمار ره
208 دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
1.4هزار ویدیو
738 فایل
ارتباط با مدیر @ammarha1399
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹 /سالروز به آتش کشیدن بدست غاصبان صهیونیست مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
🕌نخستین اجلاس مساجد جهان اسلام 🔺با حضور اندیشمندان و فعالان مساجد جهان اسلام 📆 ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ 📍 🌹 مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــ 📚🌺 🌺📚 ❀‏ موضوع ❀‏ 🗒️ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺩﻗﻴﻖ ﺑﺮ ﺣﻀﻮﺭ ﻭ ﻏﻴﺎﺏ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎ، ﺩﺭ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺗﺸﻜﻴﻠﺎﺗﻲ ﻳﻚ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺍﺳﺖ 📖❀‏ سوره النمل/ آیہ (۲۰ تا ۲۲) اَعُوذُ بِٱݪلّٰهِ مِنَ ٱݪشَیْطٰان ٱݪرَّجیٖمْ بِسْمِ ٱݪلّٰهِ ٱݪرَّحْمٰنِ ٱݪرَّحیٖمِ 🔺«٢٠» ﻭَﺗَﻔَﻘَّﺪَ ﺍﻟﻄَّﻴْﺮَ ﻓَﻘَﺎﻝَ ﻣَﺎﻟِﻲَ ﻟَﺎ ﺃَﺭَﻱ ﺍﻟْﻬُﺪْﻫُﺪَ ﺃَمْ ﻛَﺎﻥَ ﻣِﻦَ ﺍﻟْﻐَﺂﺋِﺒِﻴﻦَ 🔻ﻭ(ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ) ﺟﻮﻳﺎﻱ ﺣﺎﻝ ﭘﺮﻧﺪﮔﺎﻥ ﺷﺪ ﻭ (ﻫﺪﻫﺪ ﺭﺍ ﻧﺪﻳﺪ،) ﮔﻔﺖ: ﻣﺮﺍ ﭼﻪ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﻫﺪﻫﺪ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺑﻴﻨﻢ؟ (ﺁﻳﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﻦ ﻧﻤﻲ ﺑﻴﻨﻢ) ﻳﺎ ﺍﺯ ﻏﺎﻳﺒﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 🔺«٢١» ﻟَﺄُﻋَﺬِّﺑَﻨَّﻪُ ﻋَﺬَﺍﺑﺎً ﺷَﺪِﻳﺪﺍً ﺃَﻭْ ﻟَﺄَﺫْﺑَﺤَﻨَّﻪُ ﺃَﻭْ ﻟَﻴَﺄْﺗِﻴَﻨِّﻲ ﺑِﺴُﻠْﻄَﺎﻥٍ ﻣُّﺒِﻴﻦٍ 🔻ﻗﻄﻌﺎً ﺍﻭ ﺭﺍ ﻛﻴﻔﺮﻱ ﺳﺨﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﻳﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺫﺑﺢ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ، ﻣﮕﺮ ﺁﻥ ﻛﻪ (ﺑﺮﺍﻱ ﻏﻴﺒﺖ ﺧﻮﺩ) ﺩﻟﻴﻞ ﺭﻭﺷﻨﻲ (ﻭ ﻋﺬﺭ ﻣﻮﺟّﻬﻲ) ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻦ ﺑﻴﺎﻭﺭﺩ 🔺«٢٢» ﻓَﻤَﻜَﺚَ ﻏَﻴْﺮَ ﺑَﻌِﻴﺪٍ ﻓَﻘَﺎﻝَ ﺃَﺣَﻄﺖُ ﺑِﻤَﺎ ﻟَﻢْ ﺗُﺤِﻂْ ﺑِﻪِ ﻭَﺟِﺌْﺘُﻚَ ﻣِﻦ ﺳَﺒَﺈٍ ﺑِﻨَﺒَﺈٍ ﻳَﻘِﻴﻦٍ 🔻ﭘﺲ ﺩﻳﺮﻱ ﻧﭙﺎﻳﻴﺪ ﻛﻪ (ﻫﺪﻫﺪ ﺁﻣﺪ ﻭ) ﮔﻔﺖ: ﺍﺯ ﭼﻴﺰﻱ ﺁﮔﺎﻫﻲ ﻳﺎﻓﺘﻢ ﻛﻪ ﺗﻮ (ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻱ ﻋﺰّﺕ ﻭ ﺷﻮﻛﺘﻲ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻱ) ﺍﺯ ﺁﻥ ﺁﮔﺎﻩ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻱ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮ ﺍﺯ (ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻱ) ﺳﺒﺎ ﮔﺰﺍﺭﺷﻲ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍم 🔹✍ﭘﻴﺎم ﻫﺎ🔹 ١- ﺗﻔﻘّﺪ ﺍﺯ ﺯﻳﺮﺩﺳﺖ، ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ ﺁﻧﺎﻥ ﻭ ﺟﺴﺖ ﻭﺟﻮ ﺍﺯ ﺍﺣﻮﺍﻟﺸﺎﻥ، ﺍﺯ ﺍﺻﻮﻝ ﺍﺳﻠﺎﻣﻲ، ﺍﺧﻠﺎﻗﻲ، ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ، ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﻳّﺘﻲ ﺍﺳﺖ. «ﺗﻔﻘّﺪ» ٢- ﻣﺴﺎﻳﻞ ﺑﺰﺭﮒ، ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﻛﻮﭼﻚ ﺑﺎﺯ ﻧﺪﺍﺭﺩ. «ﺗﻔﻘّﺪ ﺍﻟﻄّﻴﺮ» ٣- ﺯﻭﺩ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﻭ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎﻱ ﺗﺤﺖ ﺍﻣﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﺘﻬﻢ ﻧﻜﻨﻴﻢ؛ ﺷﺎﻳﺪ ﻣﺸﻜﻠﻲ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﻧﺪﺍﻧﻴﻢ. «ﻣﺎﻟﻲ ﻟﺎ ﺃﺭﻱ ﺍﻟﻬﺪﻫﺪ» ٤- ﺗﻴﺰﺑﻴﻨﻲ ﻭ ﺩﻗّﺖ ﻭ ﺗﺴﻠّﻂ، ﺷﺮﻁ ﻟﺎﺯم ﺑﺮﺍﻱ ﺭﻫﺒﺮﻱ ﺍﺳﺖ. «ﻣﺎﻟﻲ ﻟﺎ ﺃﺭﻱ ﺍﻟﻬﺪﻫﺪ» ٥ - ﺣﺎﻛﻢ ﻭﻗﺎﺿﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺧﺎﺻّﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ: ﺍﻟﻒ: ﻣﺤﺒّﺖ ﻭ ﺩﻗّﺖ. «ﺗﻔﻘّﺪ ﺍﻟﻄﻴﺮ» ﺏ: ﺗﻮﺍﺿﻊ. «ﻣﺎﻟﻲ ﻟﺎ ﺃﺭﻱ ﺍﻟﻬﺪﻫﺪ» ﺝ: ﺻﻠﺎﺑﺖ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﺘﺨﻠّﻒ. «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ ﺍﻭ ﻟﺎﺫﺑﺤﻨّﻪ» ﺩ: ﻓﺮﺻﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﻣﺘﻬﻢ. «ﻟﻴﺄﺗﻴﻨّﻲ» ٦- ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺩﻗﻴﻖ ﺑﺮ ﺣﻀﻮﺭ ﻭ ﻏﻴﺎﺏ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎ، ﺩﺭ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺗﺸﻜﻴﻠﺎﺗﻲ ﻳﻚ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺍﺳﺖ، ﻫﻤﺎﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﺗﺨﻠّﻒ ﺑﻲ ﺩﻟﻴﻞ ﺍﺯ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﻭ ﺗﺮﻙ ﻛﺮﺩﻥ ﭘﺴﺖ ﺧﻮﺩ، ﮔﻨﺎﻩ ﻧﺎﺑﺨﺸﻮﺩﻧﻲ ﺍﺳﺖ. «ﺍم ﻛﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﻟﻐﺎﺋﺒﻴﻦ» ٧- ﺗﻨﺒﻴﻪ ﺣﻴﻮﺍﻥ ﻣﺘﺨﻠﻒ، ﻣﺎﻧﻌﻲ ﻧﺪﺍﺭﺩ. «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ» ٨ - ﺣﻴﻮﺍﻥ، ﺗﻨﺒﻴﻪ ﺭﺍ ﺩﺭﻙ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ. «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ» ٩- ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻪ ﻏﻴﺒﺖ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﻳﻚ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻟﺎﺯم ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﭘﺲ ﻣﺎ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻫﻤﻪ ﻏﻴﺒﺖ ﻫﺎ ﻭ ﻋﺪم ﺣﻀﻮﺭﻫﺎ ﭼﻪ ﺗﻜﻠﻴﻔﻲ ﺩﺍﺭﻳﻢ؟ «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ» ١٠- ﺍﻧﺒﻴﺎ، ﻫﻢ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﻭ ﻫﻢ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ» ١١- ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﻣﺘﺨﻠﻔﺎﻥ، ﺑﺎﻳﺪ ﻛﻴﻔﺮﻫﺎﻱ ﻣﺘﻌﺪّﺩﻱ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺍﺟﺮﺍﻱ ﻗﺎﻧﻮﻥ، ﺑﻪ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ ﻧﺮﺳﻴﻢ. «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ ﺍﻭ ﻟﺎﺫﺑﺤﻨّﻪ» ١٢- ﻗﺎﻃﻌﻴّﺖ ﻭ ﻋﺬﺭﭘﺬﻳﺮﻱ، ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﻟﺎﺯم ﺍﺳﺖ. «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ - ﻟﻴﺄﺗﻴﻨّﻲ» ١٣- ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﻳّﺖ ﻭ ﺗﺸﻜﻴﻠﺎﺕ، ﺳﻬﻞ ﺍﻧﮕﺎﺭﻱ ﻣﻤﻨﻮﻉ. «ﻟﺎُﻋﺬّﺑﻨّﻪ - ﻟﺎَﺫﺑﺤﻨّﻪ - ﻟﻴﺄﺗﻴﻨّﻲ» (ﻭﺟﻮﺩ ﺣﺮﻑ «ﻟﺎم» ﺩﺭ ﺳﻪ ﺟﻤﻠﻪ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻱ ﻗﺎﻃﻌﻴّﺖ ﺍﺳﺖ) ١٤- ﺑﺮﺍﻱ ﺣﻔﻆ ﻧﻈﺎم ﻭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺯﻫﺮ ﭼﺸﻢ ﺍﺯ ﻣﺘﺨﻠّﻔﺎﻥ، ﻣﺎﻧﻌﻲ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻚ ﺗﺨﻠّﻒ ﻛﻮﭼﻚ، ﺟﺮﻳﻤﻪ ﻱ ﺳﻨﮕﻴﻨﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﻴﻢ. «ﻋﺬﺍﺑﺎً ﺷﺪﻳﺪﺍ» ١٥- ﺭﺍﻩ ﺩﻓﺎﻉ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﻭﻱ ﻣﺘﻬﻢ ﻧﺒﻨﺪﻳﺪ. «ﺍﻭ ﻟﻴﺄﺗﻴﻨّﻲ ﺑﺴﻠﻄﺎﻥ ﻣﺒﻴﻦ ثواب ارسال این پست را به امام زمان عج هدیه کنید. به ما بپیوندید و ما را به دوستان خود معرفی نمائید👇🌷 مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
🔹❀‏ روز🔹❀‏ 🕋پيامبر اسلام(صلّى‌الله‌عليه‌و‌آله) 🔻مؤمن آينه برادر مؤمن خويش است. در غيابش براى او خيرخواهى مى كند و در حضورش، ناخوشايندى ها را از او دور مى گرداند. 📚بحار الأنوار : 74/233/2 مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
Nesa014.mp3
11.75M
🔆 🌷روز را با تفکر در قرآن آغاز کنیم. 📣 بشنوید: (صوتی) 📚 تفسیر تسنیم، آیت الله جوادی آملی سوره آل نساء آیه ۱ جلسه ۹۴۶ قسمت ۱۴ از ۱۴ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یَا أَیُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّکُمُ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن نَّفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَ بَثَّ مِنْهُمَا رِجَالًا کَثِیرًا وَنِسَاءً ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ الَّذِی تَسَاءَلُونَ بِهِ وَالْأَرْحَامَ ۚ إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَلَیْکُمْ رَقِیبًا مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
ارتباط عالی، با حضرت امام مهدی علیه السلام - 3 🤲 «اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ حُجَّتِكَ فِي أَرْضِكَ، وَخَلِيفَتِكَ فِي بِلادِكَ، وَالدَّاعِي إِلَىٰ سَبِيلِكَ، وَالْقائِمِ بِقِسْطِكَ، وَالثَّائِرِ بِأَمْرِكَ، وَلِيِّ الْمُؤْمِنِينَ، وَبَوَارِ الْكافِرِينَ، وَمُجَلِّي الظُّلْمَةِ، وَمُنِيرِ الْحَقِّ، وَالنَّاطِقِ بِالْحِكْمَةِ وَالصِّدْقِ، وَكَلِمَتِكَ التَّامَّةِ فِي أَرْضِكَ» (زیارت آل یاسین) 👈 خدایا درود فرست بر محمّد [نام مبارک امام زمان]، حجّتت در زمینت و خلیفه‌ات در کشورهایت و دعوت‌کننده به راهت و قیام‌کننده به عدلت و انقلاب‌کننده به فرمانت، دوست اهل ایمان و نابودکننده کافران و زداینده تاریکی و روشنی‌بخش حق و گویای به حکمت و راستی و کلمه کاملت در زمین. ✍️ "شناخت" بر هر امر دیگری مقدم است؛ اگر کسی را نشناسی، نه او را دوست خواهی داشت و نه از او بدت می‌آید؛ نه به سویش می‌روی و نه از او دوری می‌جویی؛ اما، شناخت، علم است و مراتبی دارد. شناخت در حد مشخصات ظاهری را هر کافر و ظالمی نیز می‌تواند با مطالعۀ تاریخ و ... حاصل نماید؛ چنان که ابلیس لعین نیز خداوند سبحان را می‌شناخت و می‌شناسد و دشمنان اهل عصمت علیهم السلام، ایشان را می‌شناختند؛ لذا آن چه مهم‌تر و مؤثر است، ابتدا شناخت «اصل ولایت و امامت» می‌باشد و سپس ایمان، باور، محبّت و مودّتِ پس از شناخت. 📍پس، اگر پیرو (شیعه و منتظر ظهور) امام هستیم، باید بتوانیم با ایشان زندگی کنیم؛ در هر حال و کاری، خود را در محضر ایشان ببینیم؛ مترصد خدمت باشیم، با او گفتگو نماییم، برای ایشان دعا نماییم و ... . 👇 www.x-shobhe.ir
✴️ محمدتقی مجلسی، ساعات زيادی از شب را به عبادت و نماز و قرآن و خلوت با خدا می‌پرداخت. ✳️ پدر ایشان می‌گوید: شبی از شب‌ها بعد از نماز شب و تهجد، حالتی به من دست داد، احساس کردم اگر دعا کنم مستجاب می‌شود. ✴️ فکر کردم چه دعایی بكنم؟ دنيایی باشد؟ يا آخرتی؟! در فكر بود كه صدای گريه محمدباقر را که کودکی بیش نبود، شنيد. بی‌اختيار گفت: «الهي! به حق محمد و آل محمد -صلی‌الله‌عليه‌وآله- ، اين طفل را از مروجين دين و ناشرين احكام حضرت سيدالمرسلين قرار بده و او را به توفيقات بی‌نهايت موفق کن... (منبع: مردان علم در میدان عمل، ص۱۱۷) ✳️ آن دعای نیمه شب پدر باعث شد آن طفل، علامه محمدباقر مجلسی، سی و نهمین زعیم شیعه شود که تنها یک اثر پر برکت ایشان، ۱۱۰ جلد کتاب شریف بحارالانوار و کتاب فاخر دیگر ایشان، «حلیة المتقین» شد که همچنان گوهری است در سبک زندگی اسلامی و 🔸 ز یا رب یا رب شب زنده‌داران 🔹 شوند حاجت روا صدها هزاران 🗓 به مناسبت سی‌ام مرداد، بزرگداشت علامه مجلسی ✌️جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡  @HalalZadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسمتو من از اول از بابام شنفتم🌹 اومدم فقط به پای تو بیفتم 🌹 مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺کتک خوردن سلوان مومیکا فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد، توسط یک بوکسور مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــ 📚🌺 🌺📚 🔹❀‏ موضوع ❀‏🔹 🗒️ﮔﺬﺷﺘﻪ ی ﺑﺪِ ﺍﻓﺮﺍﺩ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻱ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ قطعی ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻧﻴﺴﺖ 📖❀‏ سوره النمل/ آیہ (۲۳و۲٤) اَعُوذُ بِٱݪلّٰهِ مِنَ ٱݪشَیْطٰان ٱݪرَّجیٖمْ بِسْمِ ٱݪلّٰهِ ٱݪرَّحْمٰنِ ٱݪرَّحیٖمِ 🔺«٢٣» ﺇِﻧِّﻲ ﻭَﺟَﺪﺕُّ ﺍﻣْﺮَﺃَﺓً ﺗَﻤْﻠِﻜُﻬُﻢْ ﻭَﺃُﻭﺗِﻴَﺖْ ﻣِﻦ ﻛُﻞِ ّ ﺷَﻲْ ءٍ ﻭَﻟَﻬَﺎ ﻋَﺮْﺵٌ ﻋَﻈِﻴﻢٌ 🔻(ﻫﺪﻫﺪ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺩﺍﺩ:) ﻫﻤﺎﻧﺎ ﻣﻦ ﺯﻧﻲ ﺭﺍ ﻳﺎﻓﺘﻢ (ﺑﻪ ﻧﺎم ﺑﻠﻘﻴﺲ) ﻛﻪ ﺑﺮ ﻣﺮﺩم ﺳﻠﻄﻨﺖ ﻣﻲ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ (ﺩﻧﻴﺎ) ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﻭﺗﺨﺖ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺩﺍﺷﺖ. 🔺«٢٤» ﻭَﺟَﺪﺗُّﻬَﺎ ﻭَﻗَﻮْﻣَﻬَﺎ ﻳَﺴْﺠُﺪُﻭﻥَ ﻟِﻠﺸَّﻤْﺲِ ﻣِﻦ ﺩُﻭﻥِ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﻭَﺯَﻳَّﻦَ ﻟَﻬُﻢُ ﺍﻟﺸَّﻴْﻄَﺎﻥُ ﺃَﻋْﻤَﺎﻟَﻬُﻢْ ﻓَﺼَﺪَّﻫُﻢْ ﻋَﻦِ ﺍﻟﺴَّﺒِﻴﻞِ ﻓَﻬُﻢْ ﻟَﺎ ﻳَﻬْﺘَﺪُﻭﻥَ 🔻ﺁﻥ ﺯﻥ ﻭ ﻗﻮﻣﺶ ﺭﺍ ﭼﻨﻴﻦ ﻳﺎﻓﺘﻢ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻮﺭﺷﻴﺪ ﺳﺠﺪﻩ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺷﻴﻄﺎﻥ ﺍﻋﻤﺎﻟﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻧﻈﺮﺷﺎﻥ ﺁﺭﺍﺳﺘﻪ، ﭘﺲ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ (ﺣﻖّ) ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﻧﺪ 🔹✍ﭘﻴﺎم ﻫﺎ:🔹 ١- ﺑﺮﺧﻲ ﺣﻴﻮﺍﻧﺎﺕ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺑﺎﻟﺎﻳﻲ ﺩﺍﺭﻧﺪ. «ﺍﻧّﻲ ﻭﺟﺪﺕُ ﺍﻣﺮﺍﺓ» ﻫﺪﻫﺪ ﻣﻔﺎﻫﻴﻤﻲ ﭼﻮﻥ ﺯﻥ ﻭ ﻣﺮﺩ، ﺗﺎﺝ ﻭﺗﺨﺖ، ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻭﻣﺎﻟﻜﻴّﺖ، ﺗﻮﺣﻴﺪ ﻭﺷﺮﻙ، ﺧﻮﺭﺷﻴﺪ ﻭ ﺳﺠﺪﻩ، ﺷﻴﻄﺎﻥ ﻭ ﺗﺰﻳﻴﻦ ﻫﺎﻱ ﺍﻭ، ﺣﻖّ ﻭﺑﺎﻃﻞ، ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻭ ﺿﻠﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﺪ. ٢- ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻱ ﺍﺩﺏ ﻭ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﻣﺪﻳﺮﻳّﺖ ﺍﺳﺖ؛ ﮔﺮﭼﻪ ﮔﻮﻳﻨﺪﻩ ﻱ ﺳﺨﻦ، ﺣﻴﻮﺍﻥ ﺑﺎﺷﺪ. «ﺍﻧّﻲ ﻭﺟﺪﺕُ ﺍﻣﺮﺍﺓ» ٣- ﺯﻥ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻛﻨﺪ؛ «ﺗﻤﻠﻜﻬﻢ» ﻭﻟﻲ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﺯﻥ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ، ﺣﺘّﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻚ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﻫﻢ ﻋﺠﻴﺐ ﺍﺳﺖ. «ﻭﺟﺪﺕُ ﺍﻣﺮﺃﺓ - ﻭﺟﺪﺗُﻬﺎ ﻭ ﻗﻮﻣﻬﺎ» ٤- ﺣﻜﻮﻣﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ، ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺟﻬﺎﻧﻲ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. «ﺍﻣﺮﺃﺓ ﺗﻤﻠﻜﻬﻢ» ٥ - ﺗﺸﻜﻴﻞ ﻧﻈﺎم ﻭ ﺣﻜﻮﻣﺖ، ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻱ ﺗﺎﺭﻳﺨﻲ ﺩﺍﺭﺩ. «ﺗﻤﻠﻜﻬﻢ» ٦- ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﻋﺒﺎﺭﺗﻨﺪ ﺍﺯ: ﺍﻟﻒ: ﺭﻫﺒﺮ ﮔﻤﺮﺍﻩ. «ﻭﺟﺪﺗﻬﺎ ﻭ ﻗﻮﻣﻬﺎ ﻳﺴﺠﺪﻭﻥ ﻟﻠﺸﻤﺲ» ﺏ: ﺯﺭﻕ ﻭ ﺑﺮﻕ. «ﻳﺴﺠﺪﻭﻥ ﻟﻠﺸﻤﺲ» ﺝ: ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﻭ ﺭﻓﺎﻩ. «ﺍﻭﺗﻴﺖ ﻣﻦ ﻛﻞ ﺷﻲ ء» ﺩ: ﺷﻴﻄﺎﻥ ﻭ ﺗﺰﻳﻴﻦ ﻫﺎﻱ ﺍﻭ. «ﺯﻳﻦ ﻟﻬﻢ ﺍﻟﺸﻴﻄﺎﻥ» ٧- ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭﻱ ﺍﺯ ﻧﻌﻤﺖ ﻫﺎﻱ ﺍﻟﻬﻲ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻱ ﻗُﺮﺏ ﻳﺎ ﺑُﻌﺪ ﻧﻴﺴﺖ. (ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ ﻭﻫﻢ ﺑﻪ ﺯﻧﻲ ﻛﺎﻓﺮ. ﺩﺭ ﺁﻳﺎﺕ ﻗﺒﻞ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﮔﻔﺖ: «ﺍﻭﺗﻴﻨﺎﻣﻦ ﻛﻞ ﺷﻲ ء» ﺑﻪ ﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ؛ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻱ ﺑﻠﻘﻴﺲ ﻧﻴﺰ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻴﻢ: «ﻭ ﺍﻭﺗﻴﺖ ﻣﻦ ﻛﻞ ﺷﻲ ء» ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﻴﺰ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ). ٨ - ﻧﻌﻤﺖ ﻫﺎﻱ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺻﺎﻟﺤﺎﻥ، ﻓﻀﻞ ﻣﺒﻴﻦ ﻭ ﺁﺷﻜﺎﺭ ﺍﺳﺖ؛ «ﺍﻭﺗﻴﻨﺎ ﻣﻦ ﻛﻞ ﺷﻲ ء ﺍﻥّ ﻫﺬﺍ ﻟﻬﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺍﻟﻤﺒﻴﻦ» ﻭﻟﻲ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺗﺎﺝ ﻭ ﺗﺨﺖ ﻭ ﻋﺮﺵ ﻋﻈﻴﻢ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. «ﺍُﻭﺗﻴﺖ ﻣﻦ ﻛﻞ ﺷﻲ ء ﻭ ﻟﻬﺎ ﻋﺮﺵ ﻋﻈﻴﻢ» ٩- ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻓﻄﺮﺕ، ﭘﺮﺳﺘﺸﮕﺮ ﺍﺳﺖ؛ ﺍﮔﺮ ﺣﻖّ ﺭﺍ ﻧﭙﺮﺳﺘﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﺑﺎﻃﻞ ﻣﻲ ﺭﻭﺩ. «ﻭﺟﺪﺗﻬﺎ ﻭ ﻗﻮﻣﻬﺎ ﻳﺴﺠﺪﻭﻥ...» ١٠- ﻣﺮﺩم، ﺩﻳﻨﻲ ﺭﺍ ﻣﻲ ﭘﺬﻳﺮﻧﺪ ﻛﻪ ﺣﺎﻛﻤﺎﻥ ﻭ ﭘﻴﺸﻮﺍﻳﺎﻧﺸﺎﻥ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ. «ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻋﻠﻲ ﺩﻳﻦ ﻣﻠﻮﻛﻬﻢ» «ﻭﺟﺪﺗﻬﺎ ﻭ ﻗﻮﻣﻬﺎ ﻳﺴﺠﺪﻭﻥ ﻟﻠﺸﻤﺲ» ١١- ﻫﺮ ﻣﺸﻜﻠﻲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻫﻠﺶ ﺑﮕﻮﻳﻴﺪ. (ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﻭ ﺷﺮﻙ ﺭﺍ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﮔﻔﺖ). «ﻳﺴﺠﺪﻭﻥ ﻟﻠﺸﻤﺲ» ١٢- ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻱ ﺧﻮﺭﺷﻴﺪﭘﺮﺳﺘﻲ، ﻫﻢ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺑﺮﺍﻫﻴﻢ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎم ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؛ «ﻫﺬﺍ ﺭﺑّﻲ ﻫﺬﺍ ﺍﻛﺒﺮ»(٥٠٥) ﻭ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎم. «ﻳﺴﺠﺪﻭﻥ ﻟﻠﺸﻤﺲ» مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
🔹❀‏ روز 🔹❀‏ 🕋الإمامُ عليٌّ عليه السلام 🔻 بدانيد كه هر كس حق به او سود نرساند، باطل زيانش رساند و هر كه هدايت او را به راه راست نياورد، گمراهى و انحراف او را به نابودى كشاند.; 📚✍🏻نهج البلاغة : الخطبة ۲۸ مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar 
Nesa015.mp3
8.99M
🔆 🌷روز را با تفکر در قرآن آغاز کنیم. 📣 بشنوید: (صوتی) 📚 تفسیر تسنیم، آیت الله جوادی آملی سوره آل نساء آیه ۱ و ۲ جلسه ۹۴۷ یَا أَیُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّکُمُ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن نَّفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالًا کَثِیرًا وَنِسَاءً ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ الَّذِی تَسَاءَلُونَ بِهِ وَالْأَرْحَامَ ۚ إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَلَیْکُمْ رَقِیبًا (۱) وَآتُوا الْیَتَامَی أَمْوَالَهُمْ ۖ وَلَا تَتَبَدَّلُوا الْخَبِیثَ بِالطَّیِّبِ ۖ وَلَا تَأْکُلُوا أَمْوَالَهُمْ إِلَی أَمْوَالِکُمْ ۚ إِنَّهُ کَانَ حُوبًا کَبِیرًا (۲) مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
📖 🔴حکومت مال همه است ♦️ (ره):زورگویی نباید باشد؛ چپاول نباید باشد؛ مال ملت را نباید ببرند و بخورند؛ باید مردم همه در رفاه باشند؛ باید فقرا را برایشان فکر کرد؛ باید این زاغه نشین های بیچاره‌ای که هیچ ندارند، هیچ ندارند، باید برای اینها فکر کرد؛ نه همه برای آن بالا و آن اشراف، برای اشراف؛ هم حکومتها برای اشراف کار می‌کنند. نه، حکومت مال همه است، برای همه باید کار بکنند. 📚صحیفه امام؛ جلد ۴؛ صفحه ۲٠۱ همه با هم علیه غربزدگی ثواب ارسال این پست را به امام زمان عج هدیه کنید. به ما بپیوندید و ما را به دوستان خود معرفی نمائید👇🌷 مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
🛑📸از برافراشتن پرچم در سکوی قهرمانی تا برپایی 🔹ملی پوشان جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در اردن علاوه بر قهرمانی، صحنه های زیبایی خلق کردند. پول خرج کردن، پای علی کریمی و دایی‌ها ریختن پول توی سطل زباله است... مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
.هیچ می دانستید در مورد مداحی که ملاباسم کربلایی برای زائران اربعین خوانده و بسیار زیاد از سیمای ملی و دیگر رسانه های شیعیان جهان پخش میشود. ماجرایش چیست ؟ شعرش را یکی از مراجع بزرگ نجف در خواب دیدن که حضرت امام حسین علیه السلام این شعر را می خوانند برای زوار اربعین 😭 ایشان صبح که از خواب برخواستند همه شعر را به یاد داشته اند و بعدا توسط آقای باسم کربلایی مداحی می شود .ترجمه نوحه را در زیر میخوانید 🌸🍃🌸🍃🌸 تا ان شاء الله زائران در بین راه معنی این نوحه را بدانند: 👇👇👇👇 تِزورونی اَعاهِـدکُم به زیارت من می‌آیید، با شما عهد می‌بندم ▪ تِـعِـرفـونی شَفیـعِلکُم می‌دانید که من شفيع شمایم ▪ أسامیـکُم اَسَـجِّـلْـهِه أسامیکُم اسامی‌تان را ثبت می‌کنم ▪ هَلِه بیکُم یا زِوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائران من خوش آمدید ▪ وَ حَـگّ چَفِّ الکَفیل و الجود وَ الرّایه قسم به دستان ابالفضل و کرامت و پرچم او ▪ أنا وْ عَبّاسْ وَیّاکُم یَا مَشّایه من و عباس با شماییم ای که با پای پیاده به سوی من می‌آیید ▪ یا مَن بِعْتو النُفوسْ و جِئتـو شَرّایه ای که جان‌هایتان را به بهای زیارت من به کف گرفته‌اید ▪ عَلَیّ واجِبْ اَوافیکُم یَا وَفّـایه بر من واجب است تا به شما وفا کنم، ای وفاداران! ▪ تواسینی شَعائرْکُم عزاداری‌هایتان به من دلداری می‌دهد ▪ تْرَوّینی مَدامِعْـکُم و اشک‌هایتان مرا سیراب می‌کند ▪ اَواسیکُم أنَـا وْ جَرْحـی أواسیکُم من و زخم‌هایی که بر تن دارم به شما دلداری می‌دهیم ▪ هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائران من، خوش آمدید ▪ هَلِه یَلْ ما نِسیْتْ و عَلْ وَعِدْ تِحْـضَـرْ خوش آمدید ای که وعده‌تان را فراموش نکرده و بر سر موعد حاضر می‌شوید ▪ إجِیْـتْ و لا یْـهَـمَّـکْ لا بَرِدْ لا حَرّ آمدید در حالی که نه گرما برای‌تان مهم بود و نه سرما ▪ وَ حَـگ دَمْـعِ العَـقیله و طَبرَه الأکبَر قسم به اشک زینب و فرق شکافته اکبر ▪ اَحَضْـرَکْ و ما أعوفَکْ ساعـه المَحْـشَرْ در محشر کنارتان خواهم بود و رهایتان نمی‌کنم ▪ عَلَی المَـوعِـدْ اَجی یَمکُم و لا اَبْـعَـدْ و اعوفْ عَنْـکُم در وقت دیدار پیشتان می‌آیم و دور نمی‌شوم و رهایتان نمی‌سازم ▪ مُحامیکُم وَ حَگ حِیدَرْ مُحامیکُم پشتیبانتان هستم به حقّ حیدر پشتیبانتان هستم ▪ هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم آمدید ای زائرانِ من، خوش آمدید ▪ یَـا هَـلْـشایِلْ رایه وْ جایْ گاصِدنی ای آنکه پرچم به دست قصد دیدار مرا کرده‌اید ▪ تِـعْـرُف رایَتَـکْ بی مَن تُذَکِّـرْنی؟ می‌دانی که پرچمت مرا به یاد چه کسی می‌اندازد؟ ▪ بِلـکطَعو چْفوفه وْ صاحْ اِدْرِکْـنی به یاد آن دست بریده‌ای که فریاد زد: مرا دریاب ▪ صِحِتْ وَیلاه یا اخویه وْ ظَهَرْ مِحْنی و با شنیدن آن صدا، آشکارا فریاد زدم که بی‌برادر شدم و اندوهم بر من آشکار شد ▪ کِسَرْ ظَهری سَهَمْ هَجْـرَکْ تیر هجرت کمرم را شکست ▪ نِفَدْ صَبری بَعَدْ عُمـرَکْ بعد از شهادتت صبرم به پایان رسید ▪ اُوَصّیکُمْ عَلَی الرّایِه اُوَصّیکُمْ سفارش این پرچم را به شما می‌کنم ▪ هَـله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائران من، خوش آمدید ▪ یَا مَنْ گاصِدْ إلَیَّ و دَمْـعِه تِجْـریـهْ ای که با چشمان اشکبار قصد زیارت مرا کرده‌اید ▪ اَعرُفْ حاجِتَکْ مو داعی تِحْـچیـهِ حاجت‌تان را می‌دانم، نیازی به گفتن نیست ▪ وَ حَـگ نَحـْـرِ الرِّضیع اِلـحاجِه اَگضیهِ قسم به گلوی شیرخواره، حاجت‌تان را برآورده می‌کنم ▪ یَا زائرْ عاهَدِتْ کِلْ عِلّه اَشْـفیهِ زائران من، عهده کرده‌ام که هر بیماری را شفا دهم ▪ اَخو زینب فَرَحْ بیکُمْ برادر زینب به خاطرتان شاد شد ▪ هَله وْ مَرحَبْ یُنادیکُم خوش آمدید صدایتان می‌زند ▪ یُحَیّیـکُم اَبو الغیـره یْحَیّیـکُم مرد غیرتمند به شما درود می‌گوید ▪ هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائرانِ من، خوش آمدید ▪ زینبْ مَنْ تُشاهِدکُم تِزورونی زینب هنگامی که شما را می‌بیند که زیارتم می‌کنید، می‌گوید: ▪ تُنادیکُم لِوَنْ بِالطَّفّ تحضُرونی! کاش در جنگ حاضر می‌شدید ▪ ما اَمْـشی یِسْره وْ لا یَسلِبونی که مرا به اسیری نمی‌بردند و مرا غارت نمی‌کردند ▪ و لا بسیاطهم غَدَر یْضرِبونی با تازیانه‌های خیانت نمی‌زدند ▪ تُنادینی: أنَا الجیره وْ صَد عَنّی أبو الغیره صدایم می‌زند که من در بندم و سرور غیرتمندان از دستم رفت ▪ اَبَچّیکُم عَلی مْصابه اَبَچّیکُم شما را بر این مصیبت می‌گریانم ▪ هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائران من،‌خوش آمدید. 🖤 اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری سلام الله علیها و فرجنا بحق مولانا علی علیه السلام🤲 مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
💌 اربعین، سبک زندگی براساس ایمان و محبّت را به نمایش گذاشته که در آن بدون نیاز به قانون و نظارت، بیشترین ایثار و مهربانی در روابط اجتماعی جاری است. کیفیت بهتر + متن 🚩 ۱۹روز مانده تا اربعین حسینی ✅ کانال رسمی علیرضا پناهیان/ عضو شوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/653459456C219897ad4f @Panahian_ir مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
🔴 شهرهای بی هویت نسازید ▪️هویت فرهنگی این شهرهای جدید چیست؟ نمادهای دینی و فرهنگی و تاریخی ایرانیان در کجای این آپارتمانهای انبوه قرار دارد؟ ▪️معماری ایرانی اسلامی را چرا با دست خودمان نابود میکنیم؟ ▪️مردمی که قرار است در این شهرهای بی هویت زندگی کنند چه هویت و فرهنگی پیدا خواهند کرد؟ مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم را ببینید. این نیست، زندگی ایرانی بوده، زندگی‌ای توأم با لطافت و زیبایی همراه با معنویت و ارزشهای فرهنگی. تلفیقی از ماده و معنا است، حقیقتاً مزرعه آخرت است، روح دارد، به آسمان نزدیک است، حفظ حریم شریعت و ارزشهای الهی در آن آسان است، مادر و فرزندان آرامش دارند، مهمان‌داری ساده و پررونق است و... چنین گنجی را امروز کنار گذاشته‌ایم در جستجوی ! سود و سود و سود! فکر هم نمی‌کنیم که در این سراب‌گردی، چقدر هزینه برای خود و خانواده و جامعه‌مان درست کرده‌ایم، در این ! پی‌نوشت: فیلم مربوط به خانه تاریخی پهلوان رزاز است از بناهای تاریخی پایتخت. این خانه دارای شاه‌نشین، حوض‌خانه، مطبخ، اتاق‌های زاویه، خزینه و حتی بادگیر هم بوده است. شیپا 👈 عضوشوید @shipaa مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💌 حضرت آقا: مردم امروز گرایششان به انقلاب و به دین از اول انقلاب یقینا بیشتره ❌ خودمان داریم خودمان را ناامید می‌کنیم... 🇮🇷 @Sh_Aviny ✴️ Eitaa.com/Sh_Aviny
57.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای سفر چی برداریم؟! 🔺توی این کلیپ چیزهای ضروری که باید توی کوله‌ات بذاری تا ان‌شاءالله با سلامت کامل به سفر معنوی اربعین بری و برگردی رو کامل توضیح دادم برات پس تا آخرش ببین رفیق! ⚠️تو هم در ثواب زیارت دوستانت سهیم شو و تا می‌تونی این پست رو بفرست برای دوستانت تا اونا هم یاد بگیرن و با آمادگی بیشتری به سفر سراسر نور اربعین مشرف بشن! 🔹با خودت نگی این همه چیز رو چطور ببرم چون قراره از هر کدوم یه کوچولو برداری و وزن همه شون با همدیگه یک کیلو هم نمیشود. مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar
هدایت شده از کانال‌ اعزام‌ مبلغ‌ تهران
تجمیع لیست مواکب .pdf
644.8K
لیست مواکب مستقر در کربلا به همراه آدرس نسخه شماره یک مورخ 1شهریور 1402 لطفا با نشر حداکثری این فایل شما هم در راهنمایی زوار شما هم در این کار سهیم شوید کانال امور مبلغین و اعزام تهران https://eitaa.com/mobalegh_tehran
🏴تدابیر اربعین (۷) 😬یبوست در سفر 🔆قبل از سفر ، مشکل یبوست را اساسی حل کنید ◾️↫غذا را خوب بجوید و بین غذا آب و مایعات ننوشید ◾️↫به هیچ وجه ادرار و مدفوع خود را حبس نکنید ◾️↫هر شب ۵ عدد انجیر را خیس کرده و صبح میل کنید( گرم مزاجان میتوانند ۲ عدد آلو هم اضافه کنند) ◾️↫صبح ناشتا یک لیوان آبجوش با خاکشیر یا تخم شربتی مخلوط کرده و میل کنید ◾️↫به همراه غذا روغن زیتون یا روغن بادام شیرین میل کنید ◾️↫شبها ۳_۴ قطره روغن زیتون در ناف بریزید و در جهت عقربه ساعت ماساژ دهید ◾️↫مصرف برنج را کمتر کرده یا با سبوس میل کنید ◾️↫در مسیر از شورباهای عراقی و سبزی و کاهو میل کنید ◾️↫به اندازه کافی آب بنوشید( هرگاه تشنه شدید آب بنوشید) ◾️↫اسفرزه را داخل آب خیس کنید ، وقتی لعاب انداخت میل کنید ◾️↫دمکرده مغز فلوس 📳 https://eitaa.com/daroshefaenarjeskhatoon313
آیا برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌ای تدارک دیده شده است؟ یکی از مطالبات به حق نیروها و اقشار حامی جبهه انقلاب، اسلامی تر کردن فضای مراکز آموزشی کشور از جمله دانشگاه‌ها و مدارس است. برنامه منسجم، جامع و مستمری در این زمینه وجود ندارد. تنها در سال‌های گذشته(در حدود یک دهه گذشته) بود که با بالا گرفتن اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها و علوم انسانی هم تلاش شد تا برخی سرفصل‌های رشته‌های علوم انسانی تغییر کند و هم برخی اساتید انقلابی جذب دانشگاه‌ها شدند که تا حدودی در تلطیف فضای برخی دانشگاه‌ها مؤثر بود. با این حال، واقعیت غیرقابل‌انکار آن است که به دلایلی چون گرایش برخی از اساتید به تفکرات و اندیشه­‌های غربی، مرجعیت منابع غیربومی(غربی) در دانشگاه‌ها، آنچه در دانشگاه‌ها بیشتر عمومیت دارد، غلبه‌ غرب‌زدگی و کم‌توجهی و حتی در مواردی، بی‌توجهی به مسائل بومی و انقلابی است. این در حالی است که در کنار ارتقای سطح علمی اساتید انقلابی و حمایت از ورود بیشتر و جدی‌تر نیروهای انقلابی توانمند به دانشگاه‌ها، بایستی تلاش شود تا اسلامی‌سازی و بلکه بومی‌سازی منابع و متون بسیاری از رشته‌ها به صورت جدی پیگیری شود. اللّهم اِنّی اَعوذُ بِکَ مِن عِلمٍ لایَنفَع... خدایا پناه می‌برم به تو از علمی که نافع نیست... "علم" اگه بَشَر رو انسان‌تر و "آدم" نکنه هیچ نفعی در اون نیست. مسجد مجازی‌ حضرت‌ عمّار‌ (ره) 🕋🧎@masjed_ammar