eitaa logo
مسجدالمهدی کن
208 دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
3.7هزار ویدیو
341 فایل
مسجد المهدی(عج)کن برنامه های فرهنگی،دانش آموزی،آموزش قرآن اقامه نماز جماعت در سه نوبت صبح/ظهروعصر / مغرب و عشا https://eitaa.com/Dghaeam آدرس کانال ایتا و اینستاگرام مسجد المهدی(عج)کن👇👇👇👇 @masjed_kan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اظهارات حسن عباسی از پشت پرده مذاکرات وین و سفرهای ظریف به کشورهای حاشیه خلیج فارس 👈نیّت ظریف و روحانی از پخش برملا شد...!
🔴 شبیه‌ترین ماموم به امام شبیه علی ؛ کابوس دشمن بودی و پدر معنوی فرزندان شهدا.. و شبیه علی بعد از شهادت هم از بغض و حسادت جماعت پست و دون‌مایه در امان نموندی..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ یک یهودی دستور ترور امام علی(ع) را داد! میسر نگردد به کس این سعادت به کعبه ولادت به مسجد شهادت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حضور متفاوت یک مداح در جمع کادر درمان کرونا برای مراسم شب احیا
سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس 🔹سازمان تبلیغات: رهبر انقلاب جمعه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۱ سخنرانی خواهند کرد. 🔹امسال در روز جهانی قدس هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی حتی به شکل خودرویی نداریم و این تصمیم قطعی است.
👇👇👇👇👇 فیلم مستند قاسم زندگینامه سردار شهید قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت هم اکنون از شبکه یک سیمای ج.ا.ایران. ☝☝☝☝☝☝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
همکنون👆
📸/ در خواب بیند
⭕ این نقاشی یک پیش‌بینی یا بهتر باید گفت، پیش‌نمایشی از یک اتفاق شوم و در حال وقوع است؛ محمدجواد ظریف، با دو سردوشی عاری از کامنت، و چهارگلوله روی مدال برجام (دلواپسان، اسرائیل، روسیه و آمریکا)، با چهره‌ای ناامید و چشمانی بسته، به میدان نبرد، که به‌نظر صحنه‌ای از یک بمباران هوایی است، پشت کرده؛ باید پذیرفت که این یک نقاشی ساده نیست، بلکه پیش‌نمایش رویدادهای تلخ و شومی‌ست که حضرات در پلنB، مشغول عملیاتی کردن آن هستند؛ شبکه برجام پیش‌تر نام این پروژه را «امنیتی‌‌سازی ایران» نامیده بود!
روزنامه ابتکار طرحی از ظریف را کشیده و روی مدالش چهارتا گلوله شلیک شده. ▪️ این تصویر دقیقا فهم دیپلماسی از میدان است که نمی‌دانند تیر از سر تفنگ خارج می‌شود یا ته تفنگ. مرمی فقط بیرون می‌آید یا پوکه هم همراهش عزیمت می‌کند.
⭕ حسام‌الدین آشنا از روی ویترین به پشت‌صحنه رفت، و محمدجواد ظریف همچنان مشغول انجام ماموریت در خارج از کشور است تا بلکه نسخه شفابخش از راه برسد؛ شبکه‌ی فعلا به‌هم‌ریخته برجام به‌زودی با دستورالعمل جدید سعی در بازسازی قوای عملیات روانی خود خواهد داشت. البته اگر از سورپرایز هفته بعد، بتوانند جان سالم به‌در ببرند!
⭕️ همان‌طور که هفته گذشته پیش‌بینی شد، مکتب نیاوران با ترکیب یک بمب‌صوتی و موضع‌گیری صریح، دقیقا در نقطه طلایی پلن تبلیغاتی/انتخاباتی خود دچار شوک و ضربه‌مغزی شد؛ حالا آنهایی که قرار بود در پلنA خود، از اواخر اردی‌بهشت ۱۴۰۰، کمپین «قهرمان دیپلماسی» را با اسم‌رمز «احیای برجام» کلید بزنند، پلن‌B را استارت خواهند زد. شاید بپرسید پلن‌B چیست؟! خلاصه و ساده: «پلن‌B زدن زیر میز بازی، و قاعدتا جرم است»؛ آن‌هم جرم و قانون‌شکنی که اینبار برای آن آمادگی نسبی وجود دارد و به برکناری، عزل، استیضاح و قاعدتا دادگاهی شدن بسیاری از حضرات ختم می‌شود! 🔻 ۱۳ اردی‌بهشت ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✊واکنش حاج محمود کریمی به حاشیه‌های اخیر ظریف ♦️سرِ نیزه که رحل قرآن شد/ وقت تضعیف «مرد میدان» شد ♦️آخرین ضربه‌های مالک بود/ اشعری شیر شد، رجزخوان شد ♦️شر شد و فتنه شد، تلاطم‌شد/ امر مولا در این میان گم‌شد ♦️رشته افتاد دست جاسوسان/ اشعری، انتخاب مردم شد بسیار زیبا 👌👌
👆
👇👇👇 💢 🎥 تکرار فیلم "مستند قاسم" 🎥 زندگینامه سردار شهید قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت...🕊 امشب از ساعت 00:05 الی 01:23 از شبکه یک سیما1⃣ توصیه می شود دیدن این فیلم را از دست ندهید. ☝☝☝ ‎‌┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @yasobodden ┗━━━🍂━ کانال«یعسوب الدین»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رفقا طبق آنچه تاکنون اتفاق افتاده، کاندیدا شدن لاریجانی کاهش پیدا کرده و گفتن این دوره نمیاد. اگر هم مبومد رای نمی‌آورد و استقبال مردمی نداره. اما به هر حال اگر حریف ما لاریجانی بود اوضاع خیلی بهتر از جهانگیری بود. اما نشد که بشه. می‌خوام نکته ای را عرض کنم و امیدوارم جدی بگیرید کاندیدای اصلی اونا اسحاق جهانگیری هست. البته تا الان. اگر اتفاق جدیدی بیفته یا نه، نمیدونم. اما تا الان تخم مرغ هاشون را دارن در سبد جهانگیری میذارن. جهانگیری هم که چند روز پیش با اون ادبیات خاص خودش حرفهایی زد و جوری طلبکار شده که انگار هشت سال اول مظلوم عالم بوده و حالا میخواد بیاد ملت را نجات بده!! آقا برادر اخوی حتی اگر همدیگر را قبول نداریم، اما این حرفم را بپذیرید که ما در مناظرات حریف این بابا نمیشیم. حداقل این دو سه بزرگواری که از طرف جبهه انقلاب مطرح هستند ثابت کردند که در مناظرات جلوی جهانگیری کم میارن. اونی هم که مثل خودش هست و کم نمیاره بلکه یه چیزی هم زیاد میاره، اصلا تایید نمیشه و دیگه تمام شده. آره، منظورم احمدی نژاده. تعارف نداریم که لذا تا دیر نشده یه کاری کنین که اگر به مناظرات کشیده شد اوضاع گل و بلبلی منتظر ما نیست. ضمنا بسیار آدم زیرکی هم هست و تقریبا از بسیاری از هم جناحی هاش کم حاشیه تر هست هرچند ظاهراً قبلاً پرونده اش پیش آقای رییسی بوده. دیگه چی شد و فرجامش چی بوده نمیدونم. ولی الان اگر کسی هنری یا ایده ای یا خلاصه راهکار مناسبی برای خنثی کردن اسحاق داره، الان وقتشه. با رعایت شرع و اخلاق و همچنین بدون اینکه خودمون اسمشو بندازیم سر زبونا. حالا یا باید روی این دو سه عزیز بزرگوار کار کنیم و قدرت مناظراتی را بالا ببریم یا باید هنر دیگری به خرج داد. 👈 لطفا این پیام را جایی نفرستید تا پخش نشه. فقط فکر کنید و به گوش بزرگان برسونید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀دعای روز ماه مبارک رمضان ‎‌┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @yasobodden ┗━━━🍂━ کانال«یعسوب الدین»
به پیامبراکرم صلی الله علیه و آله گفته شد: اگر شب قدر را دریابم از خدا چه چیزى را مسئلت کنم؟ فرمود: «عافیت را». •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• ✍مسجد المهدی (عج) کن 🌴 @masjed_kan
هدایت شده از قرآن و عترت
آدرس ما در ایتا👇👇👇👇👇 ‎‌┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ https://eitaa.com/h_emamrezaa ┗━━━🍂━ کمی از شب گذشته بود که علی (ع) از مسجد کوفه بیرون آمد و به سوی منزل رهسپار گردید. کمیل بن زیاد، همراه آن حضرت حرکت می کرد، در راه به در خانه مردی رسیدند که با صدایی دل نشین و پرسوز می خواند: « امّن هو قانت آناء اللّیل ساجداً... صدای دل نشین اوکمیل را به وجد آورد، ولی چیزی نگفت. امام به کمیل توجه کرد و فرمود: صدای دل نشین این شخص تو را نفریبد، این قاری قرآن، از اهل جهنم است! کمیل در حیرت و تعجب فرو رفت، از این رو که امام (ع ) از فکر و نیّت او آگاه گشت مدتی از این جریان گذشت، تا این که ماجرای خوارج نهروان پیش آمد، جنگ سختی بین سپاه علی (ع) با خوارج درگرفت و همه ی خوارج ـ جز 9 نفر فراری ـ کشته شدند. پس از پایان جنگ، امیر مومنان به کمیل رو کرد و فرمود: با من بیا! سپس هر دو نفر به اتفاق هم کنار کشته ها رفتند. علی (ع) نوک شمشیر را بر سر کشته ای قرار داد و فرمود: ای کمیل! امّن هو قانت آناء اللّیل... این سر همان شخصی است که نیمه شب این آیه قرآن را می خواند و تو را مجذوب ساخته بود.
آدرس ما در ایتا👇👇👇👇👇 ‎‌┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ https://eitaa.com/h_emamrezaa ┗━━━🍂━ 🔵 پس از جنگ جمل با مشورت‌های فراوان تصویب شد که حضرت علی(ع) در شهر کوفه مستقر شود. 🔹بزرگان کوفه قصر سفیدی در نظر گرفتند که امام را در آنجا سکونت دهند تا به امور حکومتی بپردازد؛ ✨ وقتی علی(ع)متوجّه این حرکت کوفیان شد، فرمود: ⭕️ «من حاضر نیستم تا دیوار خانه‌ام از دیوار منازل بیچارگان بالاتر و خانه‌ام از خانه مستمندان بهتر باشد» ♦️ بنابراین درخانه‌های معمولی کوفه سکونت گزید وبه کشور پهناور اسلامی آن روز که امروزه حدود پنجاه کشور اسلامی است فرمانروائی می‌کرد. 📗 منبع: امام علی ع جرج جرداق ج ۱ص ۸۱.