eitaa logo
📡مسجدطراز(رصداخبار)
928 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
163 فایل
@asalchopan1 👈ارتباط با مدیر کانال مسجدطراز @asalchopan 🍯کانال عسلمون امر مولا خامنه ای: بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛چه دختر، چه پسرو حتّی #دانش_آموزان مدارس،روی این #ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فكر كنید و تحلیل بدهید.۷۲/۸/۱۲
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴جلسه غیرعلنی مجلس درباره طرح شفافیت‌ آرا 🔹نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس با موضوع هم اندیشی درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان در حال برگزاری است. 🔹طرح شفافیت آراء نمایندگان چند هفته ای است که در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد اما در نشست علنی بررسی نشده است. 🔸پیشتر کلیات این طرح در نشست علنی نمایندگان رای نیاورده بود و دوباره با درخواست نمایندگان به دستور بازگشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادای احترام رئیس جمهور به مقام شامخ شهدای دانشگاه شریف در بدو ورود به این دانشگاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸صحن بهارستان امروز با دو جلسه علنی و غیرعلنی؛ 🎥از بررسی تعدادی از تقاضاهای تحقیق و تفحص تا بحث و تبادل نظر درباره مسائل جاری کشور @
🔴📷 |نگاهی به جلساتی که روحانی در هشت سال دولت خود برگزار نکرد ولی رئیسی در ۱۰۰ روز اول برگزار کرد
⭕️واکنش اصلاحطلب‌ها به دولت رئیسی؛ اگر با غرب مذاکره بکند⬅اینها که میگفتند برجام باید پاره شود! اگر مذاکره نکند⬅دیدید داریم مثل کره‌ی شمالی می‌شویم؟ اگر به توافق برسد⬅دیدید فقط نمی‌خواستند اسم توافق به نام ظریف ثبت شود؟ اگر توافق صورت نگیرد⬅دیدید زبان دنیا را بلد نیستند؟ ➕ محمدجواد محمدزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻شرایط اشتغال به کار زندانیان 🎥سخنگوی قوه قضاییه: بر اساس قانون مجازات اسلامی و آیین‌نامه سازمان زندان‌ها و طرح تحول قضایی، اصلاح مجرمان در دستور کار قرار دارد و یکی از راه‌های اصلاح مجرمان اشتغال به کار است. 🔹خداییان: اشتغال زندانیان داوطلبانه است و در ازای آن نیز دستمزد دریافت می‌کنند. 🔸۵۰ درصد دستمزد به خانواده زندانی، ۲۵ درصد برای فرد ذخیره و ۲۰ درصد هم برای مخارج روزانه به فرد داده می‌شود و قسمتی هم برای بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود. 🔸هر زندانی که مشمول شرایط باشد و تمایل هم داشته باشد می‌تواند مشغول به کار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنگوی قوه قضاییه: دستگاه قضایی در رسیدگی به جرم افراد چه مسئول یا غیر مسئول خط قرمزی ندارد. 🔹خداییان: در این ایام حتی به جرایم افرادی رسیدگی شد که از نزدیکان مسئولان بودند.
امیرعبداللهیان: پنجره مذاکرات برای همیشه باز نیست وزیر امور خارجه ایران: 🔹بدون لغو تمامی تحریم‌ها راهی برای احیای برجام وجود ندارد. 🔹آمریکا و ترویکای اروپایی باید بدانند که پنجره مذاکرات برای همیشه باز نخواهد ماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🔻بعد از انقلاب رئیس جمهوری داشتیم که آرزو داشت در راهرو سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد! کنایه رحیم پور ازغدی به روحانی
گفته می‌شود محموله سلاح استراتژیک ایران در بندر سوریه که مورد حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت، مواد غذایی ای بود که برای سوپرمارکتهای نور ارسال می‌شد. مخازن النور فروشگاه های زنجیره ای است که حزب‌الله در لبنان برای مساعدت مردم به راه انداخته و بسیاری از کالاهای آن ایرانی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از شدت انفجارهادر بندر لاذقیه گفته شده جنگنده های اسرائیلی تعدادی کانتینر در بندر لاذقیه را هدف حمله قرار داده است باتوجه به شدت انفجارهای پیاپی، ظاهرا کانتینرهای منفجر شده حامل تسلیحات و مهمات بوده است
‏در لبنان دوز سوم واکسن کرونا تزریق می‌شود. امروز تصویب شد کسانی که واکسن نزنند جریمه خواهند شد. البته قانون الزام به واکسن ندارد، بلکه کسانی جریمه می‌شوند که واکسن نزده و کرونا گرفته و آن را منتشر می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پدر سوخته؛ با نظام چکار دارم؟ به تو انتقاد دارم! 🔹از بین اساتید، خیلی کم مثل ، اینگونه شفاف و بی‌پرده و محکم مسائل را تبیین کند. 🔸حتماً برای شما تاکنون اتفاق افتاده؛ در شهر و دیار و محل کار خودتان به یک مسئول نقدی وارد می‌کنید؛ یا به یک اداره و یک نهاد انتقادی می‌کنید؛ عده‌ای سریع گارد می‌گیرند که چرا به اسلام و نظام و انقلاب اهانت می‌کنی؟! 🔹گاهی به یک روحانی یا مسئول حوزه علمیه یا شهرتان انتقادی وارد می‌کنی، عده‌ای گارد می‌گیرند که فلانی روحانیت را قبول ندارد و مبنای فکری‌اش است! 🔸گاهی از عملکرد یک مسئول بسیج، یا یک فرمانده سپاه یا مسئول یک قسمتی از سپاه ناراضی هستی و انتقاد می‌کنی، چه خصوصی چه در فضای رسانه؛ عده‌ای برایت گزارش رد می‌کنند، پرونده‌سازی می‌کنند و در جلسات خصوصی می‌گویند فلانی اصلاً سپاه را قبول ندارد! 🔹گاهی به رئیس دستگاه قضا یا یک دادستان یا یک قاضی، نقد می‌کنی، عده‌ای ناجوانمردانه می‌گویند اینها تشویش افکار عمومی یا تخریب وجهه نظام است! 🔸گاهی به عملکرد یک دستگاه دولتی یا غیردولتی، یک فرماندار، یک استاندار نقد می‌کنی، برخی اسمش را می‌گذارند تخریب نظام! 🔹گاهی به عملکرد یا یا قرارگاه خاتم یا ستاد اجرایی فرمان امام در فلان مسئله یا عدم شفافیت‌شان در قراردادهای اقتصادی انتقاد می‌کنی، عده‌ای می‌گویند اینها هدفشان زدنِ بال و پر رهبری است... خلاصه؛ پرونده‌سازی،برچسب زدن‌ها، خرس‌‌خاله‌بازی‌ها و تخریب‌های پشت پرده ادامه دارد؛ با هرروش غیراخلاقی ونابجا!
⭕️ مستندات پیوستی ✍️مهندس شکوهیان‌راد
🔴 نهاد ریاست جمهوری با وزیر کشور کم اطلاع و متخلف، برخورد قانونی کند ▪️ آقای وحیدی با این نقض دستور رئیس‌جمهور در سیاست اقناعی کرونا و ابلاغیه واکسن اجباری با امضای خودت و بدون انتشار و پشتوانه سند علمی واکسن اجباری مرتکب اقدام غیرقانونی و دیکتاتوری شدید مردم و حوزویان انقلابی، تو را هم شریک کارهای غلط غرب پرستانه می ببینند نشرحداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزارت کشور در وضع جرائم غیرقانونی بدون انتشار سند علمی واکسن اجباری دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در وزارت کشور: 🔹 مبلغ جریمه خودروهای شخصی افراد واکسن نزده برای تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ۱ میلیون تومان و برای سفر به شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان است ✍ حوزه انقلابی ▪️تحمیلگرهای بهداشتی و وزارت کشور بفرمایند : أولا از کجا میفهمند کسی که در وسیله نقلیه نشسته، واکسن نزده یا زده،چه بسا غیر مالک سوار باشد،ثانیا همراهان او را چه می کنید؟ چرا اقدامات أحمقانه ای که هیچ توجیه علمی ندارد را ادامه میدهید؟ چرا کاری که جز جبران کسری بودجه و تحمیلی خلاف شرع بهره ای ندارد را انجام میدهید؟! ▪️این اقدام وزارت کشور در وضع جرائم برای واکسن نزده ها تخلف قانونی است، مردم توجهی به این مصوبه نکنند ▫️بزودی اسناد این تخلف وزارت کشور را منتشر خواهیم کرد نشرحداکثری
رئیسی: عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند 🔹خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد هستند. 🔹برخی از این افراد در داخل و برخی نیز در خارج از کشور در محافل و فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند.
🔴جزئیات طرح پیشنهادی امریکا برای مذاکرات ✍روزنامه ایران نوشت: 🔹یک روز قبل از آغاز دور جدید مذاکرات یعنی هفتم آذرماه، خبرگزاری رویترز در خبری به ابعاد ایده‌ «توافق موقت» با ایران در دور جدید پرداخت. 🔹از این طرح با عنوان «توقف و عقبگرد» یاد شده بود. 🔹همچنین «گروه بحران» در مقاله‌ای که در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ منتشر شد، به اروپا توصیه می‌کند که در قالب «یک توافق موقت»، به تهران پیشنهاد شود که برخی از حساس‌ترین فعالیت‌های خود را در زمینه اشاعه، مانند غنی‌سازی اورانیوم بالای ۳.۶۷ درصد و کار پیشرفته سانتریفیوژ یا تولید فلز اورانیوم را در ازای تخفیف محدود از تحریم‌های فروش نفت و یا دسترسی به دارایی‌های مسدود شده به حالت تعلیق درآورد. گروه بحران نام این طرح را «برجام‌ منفی» می‌گذارد. 🔸طرح توافق موقت چهار هدف را دنبال می‌کند: 1️⃣ خرید زمان برای امریکا با هدف به سرانجام رساندن فرایند بازپخت تحریم‌ها و تقویت اثرگذاری مجدد آن بر اقتصاد ایران است. 2️⃣ پاک کردن گذشته‌ منفی امریکا، بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه و قرار گرفتن امریکا در نقطه‌ هم‌تراز ایران در مذاکرات 3️⃣ دامن زدن به پدیده‌ «اجتماعی شدن مذاکره» و همچنین شرطی‌سازی اقتصاد کشور است. اساساً یکی از ویژگی‌ها و کارکردهای هرگونه توافق موقت با طرف‌های غربی، شرطی شدن جامعه و گره خوردن اصلاحات اقتصادی به بحث مذاکرات و توافق است. تجربه‌ توافق ژنو این گزاره را اثبات می‌کند. 4️⃣ مسلط‌سازی مجدد نظام بازرسی‌های شدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر برنامه‌ هسته‌ای و مانع‌تراشی جدی بر سر راه پیشرفت برنامه‌ هسته‌ای کشور در شرایطی است که ایران بیش ‌از پیش نیاز به برق هسته‌ای در سبد تأمین انرژی خود را احساس می‌کند.
سفر رئیس‌جمهور به لرستان به جمعه موکول شد 🔹رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان: سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت که قرار بود پنجشنبه ۱۸ آذرماه به لرستان انجام شود به روز جمعه ۱۹ آذر ماه موکول شد.
🔴 قالیباف صادقانه اشتباه خود را تصحیح کرد قالیباف:ویدیو منتشر شده تمام حرفای من نبوده و بعضی حرفای من را حذف کردند در جلسه به عنوان یک «بچه رزمنده» با شما عهد بستم صادقانه سخن بگویم؛ گفتم‌ فصل الخطاب حکم دادگاه است و پیگیری نشان داد حکم دادگاه بر ضرب بلااثر (سیلی) تصریح کرده است‌
دقایقی پیش هواگرد آمریکایی وارد حریم آسمان ایران شد هنوز معلوم نیست این اتفاق باگ نرم افزار است ویا واقعیت دارد؟!
ساعاتی پیش حداقل یک فروند هواپیمای جاسوسی RC-135U نیروی‌هوایی پس از جعل کد وارد حریم ADIZ در منطقه شده است./ژئوپلیتیک
🔴 ۲۷۸۷ روز در ۱۰۰ روز 🔹نگاهی به جلساتی که روحانی در هشت ساله دولت خود برگزاری نکرد ولی رئیسی در ۱۰۰ روز اول برگزار کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻شیب تند تورم در 100 روز اخیر کاهش یافت 🎥علی بهادری‌جهرمی - سخنگوی دولت: به واسطه حجم نقدینگی و کسری بودجه به طور طبیعی شاهد شیب تند تورم در کشور بودیم. دولت در این‌ مدت توانست شیب تورم را کاهش دهد، که این به معنای کاهش افزایش قیمت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻دولت بدون کمک مردم قادر به حل مشکلات نیست 🎥علی بهادری‌جهرمی - سخنگوی دولت: رئیس جمهور به حضور بین مردم اعتقاد جدی دارند و وزیران و مسئولان را به این امر مجاب می کنند. 🔹دیوارها بین مردم و دولت باید از بین برود؛ تا وقتی این دیوار از بین نرود مردم و دولت به تنهایی راه خود را خواهند رفت.