eitaa logo
📡مسجدطراز(رصداخبار)
928 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
163 فایل
@asalchopan1 👈ارتباط با مدیر کانال مسجدطراز @asalchopan 🍯کانال عسلمون امر مولا خامنه ای: بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛چه دختر، چه پسرو حتّی #دانش_آموزان مدارس،روی این #ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فكر كنید و تحلیل بدهید.۷۲/۸/۱۲
مشاهده در ایتا
دانلود
‏در لبنان دوز سوم واکسن کرونا تزریق می‌شود. امروز تصویب شد کسانی که واکسن نزنند جریمه خواهند شد. البته قانون الزام به واکسن ندارد، بلکه کسانی جریمه می‌شوند که واکسن نزده و کرونا گرفته و آن را منتشر می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پدر سوخته؛ با نظام چکار دارم؟ به تو انتقاد دارم! 🔹از بین اساتید، خیلی کم مثل ، اینگونه شفاف و بی‌پرده و محکم مسائل را تبیین کند. 🔸حتماً برای شما تاکنون اتفاق افتاده؛ در شهر و دیار و محل کار خودتان به یک مسئول نقدی وارد می‌کنید؛ یا به یک اداره و یک نهاد انتقادی می‌کنید؛ عده‌ای سریع گارد می‌گیرند که چرا به اسلام و نظام و انقلاب اهانت می‌کنی؟! 🔹گاهی به یک روحانی یا مسئول حوزه علمیه یا شهرتان انتقادی وارد می‌کنی، عده‌ای گارد می‌گیرند که فلانی روحانیت را قبول ندارد و مبنای فکری‌اش است! 🔸گاهی از عملکرد یک مسئول بسیج، یا یک فرمانده سپاه یا مسئول یک قسمتی از سپاه ناراضی هستی و انتقاد می‌کنی، چه خصوصی چه در فضای رسانه؛ عده‌ای برایت گزارش رد می‌کنند، پرونده‌سازی می‌کنند و در جلسات خصوصی می‌گویند فلانی اصلاً سپاه را قبول ندارد! 🔹گاهی به رئیس دستگاه قضا یا یک دادستان یا یک قاضی، نقد می‌کنی، عده‌ای ناجوانمردانه می‌گویند اینها تشویش افکار عمومی یا تخریب وجهه نظام است! 🔸گاهی به عملکرد یک دستگاه دولتی یا غیردولتی، یک فرماندار، یک استاندار نقد می‌کنی، برخی اسمش را می‌گذارند تخریب نظام! 🔹گاهی به عملکرد یا یا قرارگاه خاتم یا ستاد اجرایی فرمان امام در فلان مسئله یا عدم شفافیت‌شان در قراردادهای اقتصادی انتقاد می‌کنی، عده‌ای می‌گویند اینها هدفشان زدنِ بال و پر رهبری است... خلاصه؛ پرونده‌سازی،برچسب زدن‌ها، خرس‌‌خاله‌بازی‌ها و تخریب‌های پشت پرده ادامه دارد؛ با هرروش غیراخلاقی ونابجا!
⭕️ مستندات پیوستی ✍️مهندس شکوهیان‌راد
🔴 نهاد ریاست جمهوری با وزیر کشور کم اطلاع و متخلف، برخورد قانونی کند ▪️ آقای وحیدی با این نقض دستور رئیس‌جمهور در سیاست اقناعی کرونا و ابلاغیه واکسن اجباری با امضای خودت و بدون انتشار و پشتوانه سند علمی واکسن اجباری مرتکب اقدام غیرقانونی و دیکتاتوری شدید مردم و حوزویان انقلابی، تو را هم شریک کارهای غلط غرب پرستانه می ببینند نشرحداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزارت کشور در وضع جرائم غیرقانونی بدون انتشار سند علمی واکسن اجباری دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در وزارت کشور: 🔹 مبلغ جریمه خودروهای شخصی افراد واکسن نزده برای تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ۱ میلیون تومان و برای سفر به شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان است ✍ حوزه انقلابی ▪️تحمیلگرهای بهداشتی و وزارت کشور بفرمایند : أولا از کجا میفهمند کسی که در وسیله نقلیه نشسته، واکسن نزده یا زده،چه بسا غیر مالک سوار باشد،ثانیا همراهان او را چه می کنید؟ چرا اقدامات أحمقانه ای که هیچ توجیه علمی ندارد را ادامه میدهید؟ چرا کاری که جز جبران کسری بودجه و تحمیلی خلاف شرع بهره ای ندارد را انجام میدهید؟! ▪️این اقدام وزارت کشور در وضع جرائم برای واکسن نزده ها تخلف قانونی است، مردم توجهی به این مصوبه نکنند ▫️بزودی اسناد این تخلف وزارت کشور را منتشر خواهیم کرد نشرحداکثری
رئیسی: عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند 🔹خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد هستند. 🔹برخی از این افراد در داخل و برخی نیز در خارج از کشور در محافل و فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند.
🔴جزئیات طرح پیشنهادی امریکا برای مذاکرات ✍روزنامه ایران نوشت: 🔹یک روز قبل از آغاز دور جدید مذاکرات یعنی هفتم آذرماه، خبرگزاری رویترز در خبری به ابعاد ایده‌ «توافق موقت» با ایران در دور جدید پرداخت. 🔹از این طرح با عنوان «توقف و عقبگرد» یاد شده بود. 🔹همچنین «گروه بحران» در مقاله‌ای که در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ منتشر شد، به اروپا توصیه می‌کند که در قالب «یک توافق موقت»، به تهران پیشنهاد شود که برخی از حساس‌ترین فعالیت‌های خود را در زمینه اشاعه، مانند غنی‌سازی اورانیوم بالای ۳.۶۷ درصد و کار پیشرفته سانتریفیوژ یا تولید فلز اورانیوم را در ازای تخفیف محدود از تحریم‌های فروش نفت و یا دسترسی به دارایی‌های مسدود شده به حالت تعلیق درآورد. گروه بحران نام این طرح را «برجام‌ منفی» می‌گذارد. 🔸طرح توافق موقت چهار هدف را دنبال می‌کند: 1️⃣ خرید زمان برای امریکا با هدف به سرانجام رساندن فرایند بازپخت تحریم‌ها و تقویت اثرگذاری مجدد آن بر اقتصاد ایران است. 2️⃣ پاک کردن گذشته‌ منفی امریکا، بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه و قرار گرفتن امریکا در نقطه‌ هم‌تراز ایران در مذاکرات 3️⃣ دامن زدن به پدیده‌ «اجتماعی شدن مذاکره» و همچنین شرطی‌سازی اقتصاد کشور است. اساساً یکی از ویژگی‌ها و کارکردهای هرگونه توافق موقت با طرف‌های غربی، شرطی شدن جامعه و گره خوردن اصلاحات اقتصادی به بحث مذاکرات و توافق است. تجربه‌ توافق ژنو این گزاره را اثبات می‌کند. 4️⃣ مسلط‌سازی مجدد نظام بازرسی‌های شدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر برنامه‌ هسته‌ای و مانع‌تراشی جدی بر سر راه پیشرفت برنامه‌ هسته‌ای کشور در شرایطی است که ایران بیش ‌از پیش نیاز به برق هسته‌ای در سبد تأمین انرژی خود را احساس می‌کند.
سفر رئیس‌جمهور به لرستان به جمعه موکول شد 🔹رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان: سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت که قرار بود پنجشنبه ۱۸ آذرماه به لرستان انجام شود به روز جمعه ۱۹ آذر ماه موکول شد.
🔴 قالیباف صادقانه اشتباه خود را تصحیح کرد قالیباف:ویدیو منتشر شده تمام حرفای من نبوده و بعضی حرفای من را حذف کردند در جلسه به عنوان یک «بچه رزمنده» با شما عهد بستم صادقانه سخن بگویم؛ گفتم‌ فصل الخطاب حکم دادگاه است و پیگیری نشان داد حکم دادگاه بر ضرب بلااثر (سیلی) تصریح کرده است‌
دقایقی پیش هواگرد آمریکایی وارد حریم آسمان ایران شد هنوز معلوم نیست این اتفاق باگ نرم افزار است ویا واقعیت دارد؟!
ساعاتی پیش حداقل یک فروند هواپیمای جاسوسی RC-135U نیروی‌هوایی پس از جعل کد وارد حریم ADIZ در منطقه شده است./ژئوپلیتیک
🔴 ۲۷۸۷ روز در ۱۰۰ روز 🔹نگاهی به جلساتی که روحانی در هشت ساله دولت خود برگزاری نکرد ولی رئیسی در ۱۰۰ روز اول برگزار کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻شیب تند تورم در 100 روز اخیر کاهش یافت 🎥علی بهادری‌جهرمی - سخنگوی دولت: به واسطه حجم نقدینگی و کسری بودجه به طور طبیعی شاهد شیب تند تورم در کشور بودیم. دولت در این‌ مدت توانست شیب تورم را کاهش دهد، که این به معنای کاهش افزایش قیمت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻دولت بدون کمک مردم قادر به حل مشکلات نیست 🎥علی بهادری‌جهرمی - سخنگوی دولت: رئیس جمهور به حضور بین مردم اعتقاد جدی دارند و وزیران و مسئولان را به این امر مجاب می کنند. 🔹دیوارها بین مردم و دولت باید از بین برود؛ تا وقتی این دیوار از بین نرود مردم و دولت به تنهایی راه خود را خواهند رفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رئیس جمهور تصمیم گیری فردی را اصلا قبول ندارد 🎥علی بهادری‌جهرمی - سخنگوی دولت: برای جلوگیری از تصمیمات فردی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و شوراهای مانند آن تشکیل شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻برنامه های کلان کشور از روز اول در دستور کار دولت 🎥علی بهادری‌جهرمی - سخنگوی دولت: برنامه هفتم توسعه برای بازنگری و چکش کاری دوباره در اختیار دستگاه ها قرار گرفت و تقریبا آماده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رئیس جمهور در تغییر مدیران عجله نمی کند 🎥علی بهادری‌جهرمی - سخنگوی دولت: حجت الاسلام رئیسی اگر مدیری را مناسب بداند تغییر نمی دهند. 🔸هیچ الزامی برای تغییر مدیر پس از تغییر دولت نیست.
پس کو توله سگ و گوربه ها؟ یکم از سلبریتی های ما یاد بگیرید با کلاسی رو😧
🔴 شاگرد فکری مسعود نیلی معاون کل وزارت اقتصاد می‌شود 🔹بر اساس شنیده‌های «نود اقتصادی»، احسان خاندوزی قصد دارد علی ملکی را به عنوان معاون کل وزارت اقتصاد منصوب کند. 🔹علی ملکی از شاگردان فکری مکتب نیاوران به لیدری مسعود نیلی محسوب می‌شود. 🔹ملکی جزوه حلقه صادق الحسینی از اقتصاددانان حامی دولت روحانی است. گفته می‌شود صادق الحسینی که در دولت قبل با اسحاق جهانگیری روابط نزدیکی داشت، هم‌اکنون به واسطه علی ملکی و علی مروی، در حال اثرگذاری بر تصمیمات و انتصابات وزیر اقتصاد است. 🔹علی مدنی‌زاده، دیگر شاگرد فکری مسعود نیلی نیز این روزها رفت و آمد بسیاری به وزارت اقتصاد دارد و گفته می‌شود وی به طور غیررسمی در حال مشاوره دادن به سبحانیان معاون اقتصادی خاندوزی است. 🔹طیف مدنی‌زاده و ملکی و لیدر آنها مسعود نیلی حامی سیاست‌های آزادسازی اقتصادی هستند که نتیجه این سیاست‌ها در سه دهه اخیر تحمیل تورم شدید بر کشور بوده است.
خبر جدید واکسن گیاهی کرونا با ۷۵ درصد ایمنی اولین واکسن گیاهی کرونا یا در واقع تولید شده در گیاه توسط یک شرکت کانادایی مراحل فازهای بالینی را طی کرده و در فاز سه بالینی بروی ۲۴ هزار نفر آزمایش شده و نشان داده که ۷۴ درصد ایمنی دارد. فناوری این واکسن های گیاهی در واقع استفاده از سلول های گیاهی بعنوان کارخانه تولید ساختار ویروس کرونا بدون داشتن ساختار ژنتیکی و آلوده بودن به ماده ژنتیکی ویروس است. منبع https://medicago.com/en/press-release/medicago-and-gsk-announce-positive-phase-3-efficacy-and-safety-results-for-adjuvanted-plant-based-covid-19-vaccine-candidate/
🔴 مهره همتی در بانک مرکزی چه می‌کند؟/ ضعیف‌ترین معاون ارزی تاریخ بانک مرکزی هنوز در ساختمان میرداماد حضور دارد 🔹 بیش از دو ماه از تغییرات در راس بانک مرکزی و رئیس کل شدن علی صالح آبادی می‌گذرد ولی اکثر مدیران بانک مرکزی همان‌هایی هستند که در زمان روحانی پایشان به ساختمان میرداماد باز شده بود. 🔹غلامرضا پناهی معاون ارزی بانک مرکزی یکی از این افراد است که در این شرایط حساس ارزی همچنان در سمت خود مشغول به فعالیت است. 🔹پناهی که در سال ۹۷ سابقه معاونت ارزی بانک ملی را در کارنامه خودش داشت، دوستی نزدیکی با عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی دارد و در سال ۹۷ به همراه همتی به بانک مرکزی آمد. 🔹استراتژی و برنامه ریزی ارزی پناهی در سه سال گذشته قیمت دلار را از زیر ۱۰ هزار تومان به بالای ۲۵ هزار تومان رساند و حتی طبق آمار بانک مرکزی قیمت دلار در روز ۲۴ مهر پارسال عدد ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان را هم ثبت کرد. به این ترتیب این مدیر و یار نزدیک همتی بدترین عملکرد را در میان معاونین ارزی بانک مرکزی طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته است. 🔹حالا این فرد به عنوان مدیر ارزی دوره همتی همچنان در بانک مرکزی مشغول به فعالیت است و بانک مرکزی همچنان با ایده‌های او بازار ارز را مدیریت می‌کند. 🔹نکته جالب اینجاست که هفته گذشته در خبری اعلام شد که غلامرضا پناهی به دلیل جایگاه حقوقیش در بانک مرکزی به همراه تیم مذاکره کننده هسته‌ای به وین رفته است. شاید این موضوع اهمیت تغییر در معاونت ارزی بانک مرکزی را بیش از گذشته نشان دهد. 🔹وضعیت بازار ارز در هفته‌های اخیر هم نشان می‌دهد که صالح آبادی باید هرچه سریعتر فکری به حال معاونت ارزی بانک مرکزی کند و شخص دیگری را جایگزین پناهی کند. مطمئنا سهل انگاری در برکناری ضعیف‌ترین معاون ارزی بانک مرکزی در تاریخ، قابل توجیه نیست./ نود اقتصادی
♦️دریافتی یک مدیر بیشتر از ۳۴ میلیون تخلف است دبیر سامانه ثبت حقوق و دستمزد: 🔹کف و سقف دریافتی از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که با توجه به قانون قابل پرداخت است و اگر دریافتی یک مدیر بیشتر از این باشد تخلف محسوب می‌شود. 🔹اطلاعات وزارت نفت هم در حال بارگزاری است.