🔰 بخش اول
🚨 چت بات چیست و چه کاربردهایی دارد؟
🔻 در حقیقت چت بات یک برنامه رایانهای مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که زبان طبیعی انسان را به عنوان ورودی در نظر گرفته، پردازش میکنند و نتایج قابل تفسیر انسانی ایجاد میکنند.
➖ آیا تا به حال یک تماس تلفنی دریافت کرده اید و در میانه گفتگوی خود متوجه شده اید که با یک انسان صحبت نمی کنید؟
بسیاری از شرکتهای مشکوک از «رباتهای تماس تلفنی» و «رباتهای شمارهگیر خودکار» برای کلاهبرداریهای بازاریابی انبوه استفاده میکنند.
با این حال، همه چت بات ها بد نیستند! از دستیارهای صوتی مانند سیری گرفته تا عوامل پشتیبانی مجازی، آنها در حال تبدیل شدن به یک فناوری کلیدی قرن بیست و یکم هستند.
🔹 چت بات چیست؟
چت بات یک برنامه کامپیوتری است که می تواند با کاربران خود صحبت کند. بات های مکالمه ای ارسال پیام های خودکار و ترکیب صدا شبیه سازی می کنند. برخی از چت بات ها هدف پیام های کاربران را تشخیص می دهند و پاسخ های از پیش تعریف شده را ارائه می دهند.
آخرین باری که می خواستید به بانک یا اپراتور شبکه تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید را به یاد دارید؟
🔸 احتمالاً چیزی در این زمینه شنیده اید:
شما با شرکت ما تماس گرفتید برای ادامه گفت و گو از منو های زیر استفاده کنید.
این نوع از خدمات گفت و گوی خودکار را می توان شکل بسیار ابتدایی یک چت بات گفتگوی صوتی در نظر گرفت.
🔸 در اینجا نمونه ای از یک چت بات مدرن خدمات دهی به مشتری که توسط یک رستوران استفاده می شود آورده شده است:
می توانید به کمک ربات مکالمه ای پیشرفته تعامل داشته باشید و میز رزرو کنید، منو را مرور کنید یا غذا سفارش دهید. این چت بات به گونه ای طراحی شده است که نسبت به یک وب سایت سنتی راحت تر پاسخ میدهد. این امر به ویژه اگر از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید تاثیر بیشتری خواهد داشت!
🔹 چت بات ها چگونه کار می کند؟
چت بات ها بر روی تجزیه و تحلیل و شناسایی هدف درخواست کاربر برای استخراج موجودیت های مرتبط کار می کنند که مهمترین وظیفه یک ربات مکالمه ای است. پس از انجام تجزیه و تحلیل پاسخ مناسب به کاربر تحویل داده می شود.
برخی چت بات ها از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تشخیص معنای پیامهایی که دریافت میکنند استفاده میکنند. توسعه دهندگان از الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشینی و حجم عظیمی از داده های مکالمه کاربر برای آموزش چت ربات های هوش مصنوعی استفاده می کنند.
🔹 تطبیق الگو
چت بات ها از تطابق الگوها برای گروه بندی متن استفاده می کنند و پاسخ مناسبی را به مشتریان ارائه میدهد. زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی (AIML) یک مدل ساختار یافته استاندارد از این الگوها است. این فناوری قادر است پاسخ مناسب را در الگوی مرتبط دریافت کند.
🔹 درک زبان طبیعی (NLU)
درک زبان طبیعی (NLU) توانایی ربات های مکالمه ای برای درک یک انسان است. این فرآیند تبدیل متن به داده های ساختار یافته برای درک ماشین است. NLU از سه مفهوم خاص پیروی می کند. آنها عبارتند از: موجودیت ها، زمینه ها و انتظارات
🔹 پردازش زبان طبیعی (NLP)
چت بات های پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تبدیل ورودی های متن یا گفتار کاربر به داده های ساخت یافته طراحی شده اند. از داده ها بیشتر برای انتخاب یک پاسخ مرتبط استفاده می شود. NLP شامل گام های مهمی مانند تجزیه و تحلیل احساسات ، به رسمیت شناختن موجودیت و تجزیه وابستگی کلمات است.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۰
↩️ شامل آیات ۱۳۵ تا ۱۴۰ سوره مبارکه #نساء
🔻پیامبر اکرم (صلیالله علیه وآله و سلّم) میفرمایند:
«اَشرافُ اُمَّتی حَمَلةُ القُرآنِ»؛
شریفان امت من حاملان قرآنند.
📚 (خصال صدوق، ۱/۷)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🔰 بخش دوم
🚨 اما گام های اصلی چت بات برای درک پرسش های مخاطبان چیست؟
🔸 مرحله اول
کاربر از طریق کانالی مانند برنامه، وب سایت یا پیام متنی یا حتی صحبت کردن در یک تماس تلفنی، پیامی را وارد چت بات می کند. این پیام می تواند یک دستور یا یک سوال باشد.
🔸مرحله دو
چت بات محتوای پیام را دریافت می کند و اطلاعات مرتبط مانند کانالی که پیام از طریق آن وارد شده است را ضبط می کند. سپس از هوش مصنوعی و NLP برای تعیین هدف پیام استفاده می کند.
🔸مرحله سوم
چت بات پاسخ مناسب را تعیین می کند و پاسخ را از طریق همان کانال به کاربر برمی گرداند. با ادامه مکالمه، این فرآیند به دنبال مراحل یک تا سه ادامه می یابد. مکالمه تا زمانی ادامه می یابد که به سوال کاربر پاسخ داده شود، مشکل او حل شود یا تا زمانی که درخواست به یک نماینده زنده منتقل شود.
🔹 تاریخچه چت بات ها
یکی از اولین نمونه های چت بات برنامه ای به نام ELIZA بود که توسط پروفسور انستیتوی فناوری ماساچوست جوزف وایزنبام در اواسط دهه 1960 برای شبیه سازی یک روان درمانگر ساخته شد. با استفاده از کلمات کلیدی و تطبیق الگو ، ELIZA به سوالات تایپ شده کاربر با پاسخهای باز و ساده بر اساس یک اسکریپت پاسخ داد.
مدلهای ربات چت بعدی شامل SmarterChild بودند که به عنوان بخشی از نسخه دسکتاپ پیامرسان فوری AOL در اوایل دهه 2000 ارائه شد. SmarterChild یک دستیار دیجیتال ابتدایی بود که اطلاعات درخواستی مانند زمان نمایش فیلم ها و گزارش های آب و هوا را بازیابی می کرد.
🔹 انواع چت بات ها
🔸چت بات های پرسش و پاسخ ساده
چت بات های تک منظوره ای هستند که بر انجام یک عملکرد تمرکز دارند. آنها با استفاده از قوانین، NLP و chatbot بسیار کم، پاسخهای خودکار اما مکالمهای به پرسشهای کاربر تولید میکنند. تعاملات این چت بات های گفتگو محور بسیار ساده و ساختار یافته است و بیشتر برای عملکردهای پشتیبانی و خدمات قابل استفاده است.
چت باتهای پرسش و پاسخ ساده میتوانند سوالات رایجی مانند سوالات مربوط به ساعتها کار تجاری یا تراکنشهای سادهای را که شامل متغیرهای مختلفی نمیشوند، پاسخ دهند. اگرچه آنها از NLP استفاده میکنند تا کاربران نهایی بتوانند گفت و گو را به صورت مکالمه تجربه کنند، اما قابلیتهای آن نسبتاً ابتدایی است. در حال حاضر رایج ترین چت بات های مورد استفاده هستند.
🔸 ویژگی های اصلی چت بات های پرسش و پاسخ ساده:
● این ربات ها از قوانین از پیش تعیین شده پیروی می کنند. بنابراین استفاده از آن برای سناریوهای ساده تر آسان می شود.
● تعامل ربات های مبتنی بر قانون بسیار ساختار یافته است و بیشتر برای عملکردهای پشتیبانی مشتری کاربرد دارد.
🔹 چت بات های بهینه شده هوش مصنوعی
این چت بات ها غلب به عنوان دستیار مجازی یا دستیار دیجیتال نامیده میشوند و بسیار پیچیدهتر، تعاملیتر و شخصیتر از چت باتهای وظیفهگرا هستند. این ربات ها از نظر زمینهای آگاه هستند و از درک زبان طبیعی و یادگیری ماشینی برای یادگیری در حین انجام وظیفه استفاده میکنند. آنها از هوش و تجزیه و تحلیل پیش بینی برای فعال کردن شخصی سازی بر اساس نمایه های کاربر و رفتار کاربران گذشته استفاده می کنند. دستیارهای دیجیتال می توانند ترجیحات کاربر را در طول زمان بیاموزند، توصیه هایی ارائه دهند و حتی نیازها را پیش بینی کنند. آنها علاوه بر نظارت بر داده ها و شناسایی هدف مخاطبان، می توانند مکالمات را به صورت خودجوش آغاز کنند. سیری اپل و الکسای آمازون نمونه هایی از ربات های مکالمه ای های مبتنی بر داده و پیش بینی کننده به کمک هوش مصنوعی هستند.
● چت بات های مبتنی بر قانون برای پاسخ به سوالات رایج مانند سوال در مورد ساعات کاری، وضعیت تحویل یا ردیابی جزئیات ایدهآل مناسب هستند.
🔹 ویژگی های کلیدی چت بات های هوش مصنوعی:
چت بات های هوش مصنوعی می توانند زمینه و هدف مکالمات پیچیده را درک کنند و سعی کنند پاسخ های مرتبط تری ارائه دهند.
ربات های مکالمه ای هوش مصنوعی از هوش و تحلیل احساسات پیشبینیکننده برای درک دقیق احساسات مشتری استفاده میکنند.
به کمک یادگیری ماشینی از رفتار کاربر یاد می گیرند و مکالمات شخصی تری را ارائه می دهند.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مرجع #دانلود #عکسهای_PNG
کپشنو نخون🙊
تو دنیای امروز که #تولید_محتوا یکیاز ضروریات زندگی اکثر ماها شده
عکسهای PNG خیلی حیاتی و مهم شدن.
حالا این عکسهارو هم میشه ساخت هم میشه دانلود کرد هم میشه خرید.
💸💸💸
توی این پست ۵ تا منبع دانلود این تصاویر رو بهت معرفی کردم😍
که توی پست قبلی روش ساختشونو بهت گفتم😉
هزینه این آموزش
ده تا صلوات برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان مهربون و غریبمونه.
مرام و معرفتتم که با حمایت از این پست و باز ارسالش میتونی نشون بدی🤩❤️
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #سید_تراب
👇
🆔 @media313
🚨 جنگ ترکیبی
🔻 جنگ ترکیبی، اساساً به استفاده از روشهای نامتعارف جنگ با ابزار سنتی و اقدامات نظامی اشاره دارد.این جنگ شاملِِ ابزارهایی مانند: «اجبار اقتصادی، اطلاعات نادرست و تبلیغات، استفاده از نیابتی ها، جنگ سایبری و غیره» است.
▪️با توجه به مزایای بسیاری که این شیوه از جنگ ارائه میدهد، کاملاً مشهود است که چرا ملتها امروز این مسیر تغییر را انتخاب میکنند. توجه به عنصر ذاتی «ابهام» در جنگ هیبریدی، غرب مقابله با آن را دشوار و حتی غیر ممکن تلقی کرده است.
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #جنگ_ترکیب
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۱
↩️ شامل آیات ۱۴۱ تا ۱۴۷ سوره مبارکه #نساء
🔻پیامبر اکرم (صلیالله علیه وآله و سلّم) میفرمایند:
«حَمَلةُ القُرآنِ عُرَفاءُ اَهلِ الجَنَّةِ»؛
حاملان قرآن معروفترین اهالی بهشت هستند.
📚 (اصول کافی، ۲/۶۰۶)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🔰 بخش سوم
🚨 مزایای چت بات ها چیست؟
اما هدف از چت بات ها چیست؟ چرا شرکت ها به جای ارائه خدمات اپراتور (مبتنی بر انسان) به مشتریان از این فناوری استفاده می کنند؟
🔹 برخی از مزایای استفاده از چت بات ها :
پاسخ دهی بسیار سریع تر حتی سریعترین اپراتور ها. زیرا عوامل انسانی به زمان نیاز دارند تا پاسخ مناسب را تایپ کنند. چت بات ها پاسخ های خودکار را در چند میلی ثانیه ارسال می کنند.
پشتیبانی ۲۴/۷. دستیارهای مجازی نیازی به خوابیدن ندارند و هرگز خسته نمی شوند. چت بات ها به صورت بی وقفه و بدون هیچ محدودیتی کار می کنند.
تجربیات کاربری بهتر. حدود ۴۰ درصد از مشتریان دستیارهای هوش مصنوعی دیجیتال را به سایر اشکال خدمات ترجیح می دهند. در حالی که برخی هنوز ترجیح می دهند برای یک شخص واقعی منتظر بمانند، ارائه راه حلی که بهترین تجارب مشتری را ارائه می دهد بسیار مهم خواهد بود.
تعامل بیشتر ربات های مکالمه ای سطح تعامل مشتری را افزایش می دهند. نرخ پاسخ آنها به طور قابل توجهی بالاتر از جذب مشتریان از طریق ایمیل یا تماس است.
ادغام با برنامه های پیام رسانی. چت بات ها خدمات مشتریان ا ارائه می دهند و می توانند به طور همزمان روی چندین پلتفرم پیام رسانی کار کنند.
بازگشت سرمایه عالی برای مشاغل. هزینه های استقرار چت بات ها در وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما ناچیز است. طرحهای قیمتگذاری این فناوری دارای بازگشت سرمایه عالی هستند. همچنین چت بات میتواند کار یک مرکز تماس کامل را انجام دهد.
هدف اصلی چت بات ها، به طور کلی، تسهیل تعامل انسان و رایانه است.
علاوه بر آن، این فناوری جدید بسیار محبوب شده است. بیش از ۱.۴ میلیارد مشتری از ربات های مکالمه ای استفاده کرده اند!
🔹آیا چت بات ها از هوش مصنوعی استفاده میکنند؟
هوش مصنوعی یک اصطلاح گسترده است. حتی سادهترین چت بات ها نیز ویژگیهای انسانی را از طریق گفتگو با شما نشان میدهند. از سوی دیگر، اگر با هوش مصنوعی فرآیندهای تصمیمگیری و یادگیری ماشینی را درک کنیم، فقط برخی از چتباتها هوش مصنوعی واقعا از هوش مصنوعی استفاده میکنند.
سیستم های چت بات به لطف پیشرفت های قابل توجه در زمینه هوش مصنوعی، پیشرفت های زیادی کرده اند. هوش مصنوعی و فناوریهای مرتبط مانند یادگیری ماشینی با بهرهگیری از مقادیر بسیار زیاد داده و قدرت پردازش ارزانتر، به بهبود چشمگیر کیفیت درک و تصمیمگیری رباتهای گفتگو کمک میکنند.
به طور خاص، توسعه دهندگان از پردازش زبان طبیعی (NLP) یا درک زبان طبیعی (NLU) برای ساخت چت بات هایی استفاده می کنند که می توانند گفتار انسان (یا متن تایپ شده) را بهتر درک کنند.
این فناوریها همچنین این امکان را فراهم میکنند که هدف پشت حرفهای کسی را بهتر تشخیص دهیم – و هوشمندانهتر پاسخ دهیم.یک ربات مجهز به هوش مصنوعی همچنین می تواند آموزش ببیند تا به طور فعال از هرگونه تعامل با مشتری برای بهبود عملکرد در تعامل بعدی بیاموزد. به عنوان مثال، چنین سیستم هایی را می توان برای تشخیص ناامیدی مشتری و انتقال تعاملات یا مشکلات پیچیده به یک انسان در مرکز پشتیبانی شرکت آموزش داد.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
36.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 عکس PNG بساز
این پست به شدت کاربردیه🤓
به راحتی میتونی پس زمینه هر عکسی رو که خواستی حذف کنی
یا سوژه ی مورد نظرت رو برش بدی و روی هر عکس و فیلمی میخوای بندازیش💪
🔥هزینه این آموزش
ده تا صلوات برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان مهربون و غریبمونه.
مرام و معرفتتم که با حمایت از این پست و بازارسالش میتونی نشون بدی🤩❤️
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #آموزشی #سید_تراب
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۲
↩️ شامل آیات ۱۴۸ تا ۱۵۴ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«اِنَّ القُرآنَ ظاهِرُهُ اَنیقٌ وَ باطِنُهُ عَمیقٌ»؛
ظاهر قرآن شگفتانگیز و زیبا و باطنش ژرف و عمیق است.
📚 (اصول کافی ۲/۵۹۹)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🔰 بخش چهارم
🚨چت بات های مجهز به هوش مصنوعی چقدر موثر هستند؟
پیشرفت های دیجیتال انتظارات مشتریان را افزایش می دهد. مصرف کنندگان و خریداران تجاری نسبت به پیشینیان خود آگاه تر و کمتر وفادار هستند. آنها به دنبال تجربیات شخصی سازی شده مبتنی بر اعتماد و درک هستند و برای یافتن آنها به خرید می پردازند.
۸۰ درصد از مشتریان موافق هستند که تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به اندازه محصولات و خدمات آن مهم است و ۸۲ درصد از مشتریان انتظار دارند تنها با صحبت با یک نماینده، مشکلات پیچیده را حل کنند. استاندارد برای تجربه های با کیفیت و کارآمد بالاتر از همیشه است.
اینجاست که چت بات های مجهز به هوش مصنوعی وارد می شوند . این در حالی است که فناوری نمیتوانند جایگزین انسانها شوند، با پاسخ دادن به سوالات آسان و جمعآوری اطلاعات مهمی که نمایندگان برای حل سریع مشکلات مشتریان به آن نیاز دارند، به سرعت بخشیدن به تجربه پشتیبانی مشتری کمک میکنند.
🔹 خدمات چت بات ها به شرکت ها
به طور خاص، چت باتهای هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکنند تا به روشهای زیر خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهند:
● زمان انتظار مشتری را کاهش دهید. چتباتها زمان انتظار مشتریان را در صف کاهش میدهند. افراد به جای اینکه منتظر ایمیل، تماس تلفنی یا پاسخ از کانال دیگری باشند، فوراً به سؤالات رایج پاسخ میدهند.
● کمک به حل مشکلات مشتریان . چت بات ها به عنوان متحد یک شرکت در رقابت برای حل سریع موارد پشتیبانی عمل می کنند. آنها میتوانند بلافاصله به سؤالات سادهای برای مشتریان پاسخ دهند تا آنها را خوشحالتر کنند و میتوانند این کار را بارها و بارها انجام دهند. در نتیجه، پرونده های کمتری برای حل و فصل عوامل پشتیبانی ثبت می شود.
● نیاز های کسب و کار را شناسایی کنید. چت باتهای مجهز به هوش مصنوعی با مدیریت تعاملات اولیه پشتیبانی با مشتری ، به اپراتور کمک میکنند. به عنوان مثال، یک چت بات ممکن است یک سری سوالات از خدمات وب سایت از مشتریان بپرسد . سپس می توانند از این اطلاعات برای شخصی سازی تعاملات آینده با مشتری استفاده کنند.
چت باتهای هوش مصنوعی پتانسیل بسیار زیادی را در شخصی سازی تجربیات مشتریان ارائه میکند. وقتی مشتریان را از قبل می شناسید و از او دیتا در اختیار دارید، هوش مصنوعی میتواند تجربه بی نظیر شخصی سازی کاربران را بهبود ببخشد.
شبیه سازی کامل تعاملات انسانی با یک برنامه کامپیوتری ممکن است دشوار باشد. مگر اینکه بخواهید آزمون هوش مصنوعی تورینگ را به همراه هوش مصنوعی قبول بشید.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 راهحل مشکل افزودن فونت به کاین مستر رو بلدی؟ 🤔
بالاخره انتظارها به سر رسید
و بعد از مدتها، سازندههاش سر عقل اومدن و این مشکل بزرگ رو حل کردن 😍
.
پس کلیپ بالا رو با دقت ببین 👀☝️
.
خداروشکر امکان سرچ توی بخش صوت و فروشگاه و یهسری امکانات جدید دیگه هم
(که توی پستهای آینده درموردشون صحبت میکنم) اضافه شده🥰
🌸هزینه آموزش: صلوات
بهنیت سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) به تعداد دلخواه 😍
#کاین_مستر
#افزودن_فونت
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #آموزشی #سید_تراب
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۳
↩️ شامل آیات ۱۵۵ تا ۱۶۲ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«فیهِ رَبیعُ القُلوبِ وَیَنابیعُ العِلمِ وَ ما لِلقَلبِ جِلاءٌ غَیرُهُ»؛
قرآن بهار دلها و چشمههای دانش است و دل را جز به وسیله آن جلایی نیست.
📚 (نهج البلاغه خطبه ۱۷۶)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
هدایت شده از گنجینه دانش
چین باتری هسته ای را برای گوشی های هوشمند اختراع کرده است که نیازی به شارژ ندارد
توسعه Betavolt کوچکتر از یک سکه است - حتی با چنین باتری مینیاتوری، هر ابزاری بدون شارژ مجدد به مدت 50 سال کار می کند.
📌 #گنجینه_دانش
📌 #اطلاعات_عمومی
📌 #دانستنی_ها
📌 #واقعیت_روز
🆔 @General_info
🚨 طراحی سرعت در شبکه های اجتماعی
✍️ #کاریکاتور از أحمد رحمة
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
🔰 بخش پنجم
🚨چت بات ها در صنایع مختلف چگونه استفاده می شوند؟
شرکت ها در هر صنعتی از این فناوری ها برای اهداف مختلف سود می برند. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده روزانه از چت بات ها آورده شده است.
🔸 تجارت الکترونیک و خرده فروشی
فروشگاههای آنلاین از چتباتها بهعنوان نمایندگی خدمات مشتری برای ارائه اطلاعات محصول، ارائه توصیههای شخصیشده محصول، و پردازش سفارشها و درخواستهای بازگشت استفاده میکنند.
🔸 خدمات مالی
بانکها و اتحادیههای اعتباری از چتباتها بهعنوان عوامل هوشمندی استفاده میکنند که میتوانند به سؤالات مشتریان پاسخ دهند، مانده حسابها و صورتحسابها را ارائه کنند، تراکنشهای اساسی را انجام دهند و در مورد پسانداز و سرمایهگذاری مشاوره دهند.
🔸مراقبت های بهداشتی
بیمارستانها و کلینیکها از رباتهای گفتگو برای اهدافی مانند برنامهریزی قرار ملاقات، ارائه اطلاعات دارویی و کمک به بیماران در یافتن نزدیکترین مکانهای مطب استفاده میکنند.
🔸تحصیلات
از این فناوری برای بازخورد دانش آموزان، ارزیابی معلمان و کمک های اداری استفاده می شوند.
🔸بیمه
در صنعت بیمه، بات های مکالمه ای ها به عنوان نمایندگان مجازی و مشاوران برای ثبت ادعاها، ارائه به روز رسانی وضعیت و انجام سایر وظایف اساسی عمل می کنند و انسان ها را برای انجام کارهای پیشرفته تر آزاد می کنند.
🔸خدمات
چتباتها به تولیدکنندگان در مدیریت و مشارکت فروشنده، کمک خدمه، تعمیر و نگهداری محل کار، فراخوان محصول و وظایف منابع انسانی کمک میکنند.
🔸گردشگری
خطوط هوایی و شرکتهای مهماننوازی از چتباتها بهعنوان عوامل تعاملی استفاده میکنند که به مشتریان در تهیه بلیط، بررسی آنلاین و سایر ترتیبات سفر کمک میکنند.
🔹 کاربردهای چت بات در کسب و کار
اکنون به این موضوع پرداخته میشود که در چه قسمتهایی از کسب و کار و چه هدفی میتوان از چت بات ها و مزیت های آن استفاده کرد.
🔸 جوابدهی به سؤالات پرتکرار
یکی از مهمترین مکانهایی که چت بات به کار میآید، جواب دادن به پرسشهای تکراری مشتریان است. هر روز ممکن است یک کسب و کار بارها مجبور شود به یک سری سوال ثابت جواب دهد و زمان و توان خود را تلف کند. کافیست که یک چت بات در سایت گذاشته شود که این سؤالها و جوابهایشان را در خود داشته باشد و توجه به شرایط مختلف، آنها را در دید مشتری قرار دهد. مثلاً در صفحه اول سایت میتوان سوالات مربوط به محصولات و شرایط خرید نشان داده شده و در صفحه نهایی کردن خرید سوالات مربوط به ارسال و تعویض کالا آورده شود.
🔸 خدمات فروش
چت بات ها میتوانند در بسیاری از مواقع به کمک پشتیبانهای فروش بیایند. از گرفتن درخواستهای برگشت کالا، پیگیری سفارشها و دادن کد پیگیری پستی گرفته تا آموزشهای استفاده از محصول، همه جزئی از این کمکها هستند. چت بات ها میتوانند اطلاعات خرید مشتریان را از سایت گرفته و در بقیه مراحل آنها را کمک کنند.
امروزه چت بات ها می توانند کل مکالمات را انجام دهند. حتی برخی از افراد حتی عاشق همراهان مجازی مانند siri شدند.
اما در بیشتر مواقع، چت بات ها به کسبوکارها در انجام فعالیتهای روزمره کمک میکنند.
همچنین چت بات ها به ساده سازی خدمات مشتری، بازاریابی و سایر فرایندهای تجاری کمک می کنند.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 آموزش رفع مشکل کپ کات
اگر موقع کار با این برنامه، به مشکل خوردی این فیلم رو ببین حتما 👁👁
🌼 هزینه آموزش: صلوات
بهنیت سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج) به تعداد دلخواه 😍
این کلیپ رو برای دوستاتون هم بفرستین 🤩
#آموزشی #کپ_کات #ساخت_کلیپ #سید_تراب
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۴
↩️ شامل آیات ۱۶۳ تا ۱۷۰ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«اَفضَلُ الذِّکرِ القُرآنُ بِهِ تُشرَحُ الصُّدورِ وَ تَستَنیرُ السَّرائِرِ»؛
برترین ذکر، قرآن است، به وسیله آن سینهها گشوده و پوشیدهها روشن شود.
📚 (شرح غررالحکم ۲/۴۵)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🚨 مایکروسافت عنوان باارزش ترین شرکت جهان را از اپل ربود.
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سعید و آتش زدن انبار دارو
↩️ برگرفته از یک پرونده واقعی..
#سواد_امنیتی
🏷 #سوادرسانه #سواد_رسانه | #موساد #نفوذ
👇
🆔 @media313
🔰 بخش ششم
🚨انواع اصلی چت بات ها
🔸 صوتی: میلیون ها نفر از الکسا یا سیری آمازون استفاده می کنند بدون اینکه به آنها به عنوان چت بات فکر کنند. اما این دقیقا همان چیزی است که این دستیاران مجازی به کمک پردازش گفتار انجام میشوند.
🔸 خدمات مشتری: آنها می توانند به سؤالات مربوط به محصولات یا خدمات پاسخ دهند و به شما در پیگیری سفارش یا ارسال کمک کنند.
پیشرفته: آنها شماره تلفن، ایمیل و سایر اطلاعات تماس را جمع آوری می کنند (معمولاً با ارائه مشوق هایی مانند تخفیف یا منابع رایگان).
رسانه های اجتماعی: این ربات ها می توانند از طریق کانال های اجتماعی پیام ارسال کنند و شامل ربات های فیس بوک، اینستاگرام یا واتس اپ می شوند.
🔸 چت بات های همراه: بسیاری از مردم برای سرگرمی و همراهی با آنها تعامل دارند. آنها مانند دوستان مجازی هستند.
🔸 پرسش و پاسخ: این چت بات ها جایگزینی برای کتابخانه ها هستند و به سوالات تکراری مشتریان پاسخ می دهند.
🔹 چت بات ها چگونه می توانند خدمات مشتری را بهبود بخشند؟
چت بات های مکالمه ای بسیار محبوب هستند، به خصوص در میان نسل جوان خریداران آنلاین. حدود ۴۰ درصد از مشتریان فروشگاه آنلاین ها به طور منظم با چت بات ها تعامل دارند. آنها تجارب خرید یکپارچه و موثر را ارائه می دهند.
چت بات خدمات به مشتری می تواند معمولی ترین سناریوهای خدمات مشتری را به تنهایی مدیریت کند و یا در صورت بروز مشکل غیر عادی می تواند اپراتورها را مطلع کند.
🔸 دستیارهای مجازی که از هوش مصنوعی و NLP استفاده میکنند، رضایت مشتری را با موارد زیر افزایش میدهند :
● ارائه رابط های مکالمه ای که استفاده از آنها آسان است
● در دسترس بودن هم از طریق مرورگرها و هم از طریق برنامه های تلفن همراه
● ارائه پاسخ سریع و خدمات شبانه روزی
چت بات ها در فضای تبلیغات نیز موثر هستند. تبلیغات پاپ آپ قدیمی بسیار مزاحم هستند و ۷۳ درصد از مصرف کنندگان آنلاین از آنها متنفرند. با کمک هوش مصنوعی میتوانید بسیار موثر تر تبلیغات انجام دهید.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
🚨 استفاده از رسانه به عنوان ابزار عملیات روانی به روایت کلمات و تصویر
📌رسانههای غربی با استفاده از تکنیک رسانهای #مظلومنمایی به دنبال القای مظلومیت اسرائیلیها در برابر فلسطینیان هستند. یک نمونه از مصادیق این موضوع را در تصویر بالا مشاهده میکنید:
اسرائیلی: "کشته شده"(killed)
فلسطینی : "مرده"(dead)
🏷 #سوادرسانه #سواد_رسانه | #طوفان_الاقصی #فلسطین #غزه #اسرائیل
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۵
↩️ شامل آیات ۱۷۱ تا ۱۷۵ سوره مبارکه #نساء
🔻پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
«اَصدَقُ القَولِ وَ اَبلَغُ المَوعِظَةِ وَ اَحسَنُ القَصَصِ، کِتابُ اللهِ»؛
راست ترین گفتار و رساترین پندها و نیکوترین قصهها کتاب خداست.
📚 (امالی صدوق /۳۹۴)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫