eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 خودروسازان هرچه دستور بالادست وجود دارد را زیر گرفتند! 1️⃣ رئیس دولت ضمن تایید اعتراضات و‌ مطالبات، بر افزایش کیفیت خودرو و نیز کاهش قیمت تاکید دارند و برای سر و‌ سامان به وضعیت خودرو سازی در کشور، اسفند سال گذشته فرمانی ۸ ماده ای صادر کرد تا شاید فرجی در این صنعت خودمختار ایجاد کند. 2️⃣ پلیس از همه شاکی تر می گوید خودروهای تولید داخلی کیفیت و ایمنی لازم را ندارند و در افزایش آمار تصادفات و تلفات اثر دارند 3️⃣ وزیر صنعت می گوید کیفیت خودرو خوب نیست و افزایش قیمتی نباید در خودرو وجود داشته باشد 4️⃣رئیس مجلس هم روش تولید خودرو را دچار اشکالات فنی می داند که باید اصلاح شود و نیز با کنایه به افزایش بی رویه قیمت خودروهای تولید داخل، قائل است که با قیمت پراید، می توان خودروی با کیفیت بالا وارد کرد! 🔸 از این ور خودروسازان با خیال راحت از هرگونه انتقاد و بی توجهی محض به نظر مردم و مسئولان مسیر خود را می روند و با هر انتقادی: اول: به جای اصلاح کیفیت و ایمنی خودرو، کیفیت مبلغ خودرو را بالا می برند. دوم: به جای افزایش ایمنی یا از ضخامت رنگ کم می کنند و یا از کیفیت فلزات در بدنه و حتی تا حذف زه بغل درب خودرو پیش می روند، و در نهایت می فرمایند: در خصوص افزایش آمار تصادف، علت رعایت نکردن رانندگان در چگونگی تصادف و عدم دقت بر زاویه تصادف! 🔸 با این تفاسیر مردم چگونه به مدیران اطمینان و یا امید داشته باشند؟! مدیران خودروسازان ایران که از کره دیگر نیامدند که هیچ قانونی را مطیع نیستند. 👈🏻با حرف درمانی و ردیف کردن کلی «باید» در سخنان اجرایی و قانون‌گذاری و قضایی، که بار این ملت بار نمی شود؛ چرا که اگر چنین بود دولتهای پیشین نیز از این «باید» در بیان خود کم نداشتند. 🔸 مخاطب این «باید» مهم و اصل است؛ که بدون شک خود دولت است! که باید ترمز خودروسازان و سرعت افزایشی قیمتها را بکشد؛ چرا که وعده های مسئولین در ایام انتخابات فراموش نخواهد شد! 🔸 این هشدار را مسئولان در نظر داشته باشند، صبر مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و وعده های مختلف مسئولان طی این سالها نسبت به هر دولتی متفاوت و متاسفانه روبه کاهش است! لازم است در کنار برنامه ها اصلاحات دراز مدت، باید برنامه کوتاه مدت برای مهار روند صعودی قیمتها بکار گرفته شود
🔴کلیات طرح شفافیت قوای سه گانه تصویب شد 🔹روح الله نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: 🔸پس از آنکه دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها در صحن مجلس تصویب شد، بلافاصله این طرح به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جهت بررسی بیشتر ارجاع شد./مهر
🔴عربستان و عراق دوشنبه را عيد فطر اعلام كردند‌ ‌ شبکه الاخباریه عربستان: 🔹️با عدم رؤیت هلال ماه شوال در شنبه شب، روز یکشنبه، آخرین روز ماه رمضان محسوب شده و دوشنبه، عید فطر است.دیوان وقف سنی عراق هم از عدم رؤیت هلال ماه در امشب خبر داد و دوشنبه را، عید سعید فطر اعلام کرد.
🔴 رییسی وزیر کشور را به کنترل تردد مرزهای شرقی مکلف کرد 🔹رئیس‌جمهور مسئولان مربوطه به ویژه وزیر کشور را مکلف کرد که نسبت به کنترل تردد افراد از مرزها و به خصوص مرزهای شرقی کشور نهایت دقت و نظارت را داشته باشند تا از ورود افراد مبتلا به کرونا یا مشکوک به ابتلا جلوگیری شود.
🔴بررسی کلیات طرح شفافیت همه دستگاه ها فردا در دستور نشست علنی قرار می گیرد نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس: 🔹کلیات طرح شفافیت همه دستگاه ها در کمیسیون شوراها تصویب شد. 🔹این طرح دو فوریتی شفافیت برای بررسی به صحن علنی مجلس ارسال می شود. 🔹بر اساس آیین نامه، فردا یکشنبه کلیات طرح شفافیت باید در نشست علنی به رأی گذاشته شود.
🔴 معاون وزیر دفاع: خلیج فارس قلب جهان اسلام است 🔹 امیر مجید فخری معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح: خلیج فارس قلب جهان اسلام است و این نکته ای است که با توجه به جغرافیای تاریخ این منطقه، باید آن را مد نظر داشت. 🔹 خلیج فارس، از جنبه های مختلف دارای اهمیت راهبردی است که ویژگی های ژئوپلیتیک، اقتصاد ، ذخایر عظیم نفت و گاز و همچنین ویژگی فرهنگی و انسانی منطقه را در طول تاریخ مورد توجه کشورهای استعمارگر قرار داده است. 🔹 اقوام و پیروان ادیان مختلف در عرصه های مختلف دفاع از کشور حضور داشته اند تا امروز همچنان این کشور مستقل و مقتدر باقی بماند؛ و امروز نیز یاد همه مدافعان خلیج فارس، آنهایی که با قلم، سلاح، فکر و احساساتشان مدافع این آب و خاک هستند را گرامی می‌داریم.
🔴۱۴ کشور اسلامی دوشنبه را عید سعید فطر اعلام کردند 🔹کشورهای عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی، کویت، دیوان اوقاف سنی عراق، کویت، قطر، لیبی، سودان، بحرین، سوریه، فلسطین، لبنان و ترکیه فردا (یکشنبه) را آخرین روز ماه مبارک رمضان و روز دوشنبه را عید فطر اعلام کردند. 🔹افغانستان، عمان، اردن و مغرب نیز اعلام کردند که هلال ماه شوال شنبه شب رویت شده و به این ترتیب فردا (یکشنبه) عید سعید فطر خواهد بود.
🔴رئیسی: دغدغه‌مندان به طرح نظرات خود ادامه دهند رئیس‌جمهور در نشست با فعالان سیاسی: 🔹افزایش امید مردم سرمایه ارزشمندی است که باید در عمل و با گشوده شدن گره‌ها پاس‌ داشته شود. 🔹دغدغه‌مندان به طرح نظرات دلسوزانه خود ادامه دهند، دولت حتما به این نظرات توجه خواهد کرد. 🔹باید تدبیری اندیشیده شود تا پس از این دولتی که در حال پایان کار خود است، اجازه نداشته باشد بی‌حساب برای دولت بعد ایجاد دِین کند.
🔴 پس مردم چه می شوند؟!! 🔹۲۳۳ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه خواستند که طراحان و مجریان پروژه‌های تخریب را شناسایی و با آن ها برخورد لازم صورت گیرد. 🔹اصل این پیگیری کار بسیار خوبی است اما جا دارد یادآوری کنم این همان مجلسی است که از زیر بار مسئولیت تصویب هرگونه طرح جدی برای ساماندهی فضای مجازی شانه خالی کرد!! 🔸همان فضای مجازی که در آن روزانه صدها کانون خانواده تخریب و هزاران هموطن جوان و نوجوان به لجن زار کشیده می شوند و کک کسی هم نمی گزد ... ✍"قاسم اکبری"
🔴 هشدار وزیر علوم به دانشجویان درباره پوشش 🔸واکنش زلفی گل به اعتراضات برخی دانشجویان درباره پوشش و برخورد دانشگاه با آنها: 🔹باید بپذیریم که ورود به هر مکانی شرایط خاص خودش را دارد، دانشجویان باید از قوانین دانشگاه تبعیت کنند. 🔹افرادی که از قوانین تبعیت نکنند، طبق قانون درباره حرمت محیط دانشگاه، کلاس و استاد باید مجاب شوند. 🔹باید تلاش کنیم آزادی را در قالب قانون بپذیریم.
📸 افطاری خاص در حرم امام رضا(ع) 🔹۳ هزار پاکبان مشهدی امشب با همراهی تولیت آستان قدس رضوی، مهمان سفره‌های افطاری حرم مطهر رضوی شدند.
🔴ماهی که هر وقت از آب بگیری تازه نیست. 🔹عملکرد ضعیف هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه ترانزیت و رشد زیرساخت های لجستیکی و ترانزیتی در کشورهای همسایه موجب کاهش جایگاه ترانزیتی ایران در منطقه شده است. 🔹با وجود عملکرد مثبت دولت سیزدهم در رشد عبور بارهای ترانزیتی از ایران اما به دلیل عملکرد ضعیف هشت ساله گذشته، مسیر دشواری پیش روی دولت جدید برای پس گیری موقعیت ترانزیتی ایران قرار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خروش مردم قم علیه رواج بی حجابی 🔹 چرا رسانه ها و خبرگزاری های رسمی از انعکاس این تصاویرِناشی از غیرت دینی هراس دارند؟! 🔹 ملالی نیست باز هم جهادگران عرصه رسانه خودشان این رسالت را به سرانجام می رسانند. 🔸 اعتراض مردم قم به مسئولان و ارکان سیاسی شهر، به خاطر ترک‌فعل و عدم اقدام در پی گلایه‌ی امام خامنه‌ای از وضعیت فرهنگی شهر.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمبرداری پهپادهای مقاومت از پایگاه آمریکا در بغداد 🔹پهپادهای مقاومت عراق ۹۲ بار طی ۱۴ روز با عبور از سامانه‌های پدافندی و جنگ الکترونیک آمریکایی به فیلمبرداری از پایگاه نظامی این کشور در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد پرداختند.
رییس جمهور: 🔹منتقدان منصفانه عمل کنند 🔹همه مشکلات کشور قابل حل است 🔹در برخی حوزه ها ناچار به واردات هستیم 🔹دولتها نباید اجازه داشته باشند بی‌حساب برای دولت بعد ایجاد دِین کنند 🔹دولت سیزدهم اقدام به استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول نکرد 🔹افزایش تعرفه‌ آب و برق تکلیف قانون بودجه بوده که باید از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شدند 🔹دولت پیشین متاسفانه هر تکلیف قانونی را که ممکن بود موجب بروز نارضایتی شود، مسکوت گذاشت و اجرا نکرد
هدایت شده از 
‼️ *این حرکتی که امروز در کشور وجود دارد، باید سالها ادامه پیدا کند* 🔰 امروز هزاران دانشمندِ محقّق و متفکّر -چه در دانشگاه‌ها، چه در مراکز علمیِ دیگر- مشغول تعلیم و تدریس و کارند؛ *بنده از روی اطّلاع عرض میکنم؛* غالباً هم * ،* غالباً هم * ،* خیلی‌شان [هم] بسیار * ؛* با هویّت دینی و اسلامی، با هویّت ایرانیِ سربلند، در حوزه‌های گوناگون با انگیزه‌ی بالا دارند کار میکنند؛ نوآوری میکنند، آموزش میدهند، تحقیق میکنند؛ هم * * میکنند، هم بر اساس آن علم، در بخشهای مختلف، * * به وجود می‌آورند. 💠 البتّه چون عقب‌افتادگی‌ ما زیاد بوده، این حرکتی که امروز در کشور وجود دارد، باید سالها ادامه پیدا کند؛ *حرکتِ خیلی خوب و پرتلاشی است منتها باید ادامه پیدا کند تا اینکه ان‌شاءالله نتایجش کاملاً دیده بشود؛* بیانات رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ✅🌴https://eitaa.com/mesagh ✅🌴 @mesagh
⛔️ناامیدی دشمن از تحریم سپاه این روزها درگیری پنجه در پنجه شیرمردان با نیروهای تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی در دفاع از منافع کشور به گونه‌ای است که پاسخ تهدیدات را با سرب داغ می‌دهد و منتظر دستکش مخملین نمی‌ماند. 🔹شاید برای وزیر خارجه سابق کشورمان هم قدرت سپاه آن‌چنان ملموس نبود که گفته بود: «آمريکا که با يک بمبش می‌تواند تمام سيستم‌های نظامی ما را از کار بيندازد، از سيستم نظامی ما نمی‌ترسد!»؛ اما اکنون وزیر خارجه آمریکا در برابر رسانه‌ها به سیلی‌های مکرری که از سپاه می‌خورده، زبان به اعتراف گشوده و می‌گوید: «برای مدت قابل‌توجهی حمله‌ای به نیروی‌های ما نشده بود، برای (سردار) سلیمانی اشک نمی‌ریزیم؛ اما از زمانی که از توافق خارج شدیم، او را کشتیم و برچسب تروریستی به سپاه زدیم، حملات به ما تا ۴۰۰ درصد افزایش داشته است». 🔺 در روزهای اخیر مبحث رفع تحریم‌های سپاه به موضوعی چالشی بین ایران و آمریکا تبدیل شده است. آمریکا به این نتیجه رسیده که به خاطر گنجاندن اسم سپاه در لیست تحریم‌ها، وضعیت دشوارتری پیدا کرده است و نه‌تنها سپاه ضعیف‌تر نشده، بلکه جسور و قوی‌تر نیز شده است؛ بنابراین آمریکا با عملیات روانی و جنگ شناختی، به دنبال آن است که موضوع سپاه را به‌عنوان تنها عامل و مانع رفع تحریم‌ها معرفی کند؛ اما مردم بهتر می‌دانند که آمریکا از ابتدای برجام هم به دنبال لغو تحریم‌ها نبود و اگر الآن مشت پرزور سپاه نبود، از مذاکره و برگشت به برجام نه‌تنها سخنی به میان نمی‌آورد، بلکه اکنون سخن از زمان حمله نظامی به ایران در میان بود! ✍ فرهاد مهدوی
🔴 صالحی؛ رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت روحانی : اگر برجام بخواهد از بن بست فعلی جان سالم به در ببرد؛ باید اعتماد متقابل بازسازی شود. ✍ این جمله ظاهراً خیلی ساده است، اما یک نکته در بر دارد. یعنی جمهوری اسلامی را با آمریکاییها؛ باصطلاح حقه باز و زیرآبی رو معرفی میکند که باید اعتماد آمریکاییها را جلب کند. ◽️ اما یک سوال هم مطرح است و آن هم اینکه مگر همین حضرات در دولت روحانی؛ هرچه آمریکاییها خواستند را برای شان انجام ندادند؟ خب نتیجه اش چی شد؟ نتیجه اش این شد که همین حضرت صالحی افاضه فرمودند که آمریکاییها در آورده اند. ✅🌴https://eitaa.com/mesagh ✅🌴 @mesagh
46.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مستند رمزگشایی از یک اپیدمی 🔹 مستندی از استاد مرحوم نادر طالب زاده که حتی اجازه پخش از تلویزیون را نگرفت!
‏باز هم ‎ و نمایش دیکتاتوری رسانه‌ای آمریکایی‌ها در اینستاگرام حذف پست‌های مرتبط با ‎ بار دیگر نشان داد آمریکایی‌ها و پادوهای داخلی‌شان دنبال بایکوت، سانسور و سرکوب آزادی بیان به نفع خودشان در ایران هستند. به این ‎ و تحقیر کشور پایان دهیم
🔴 وزارت خارجه انگلیس: روسیه اطلاعات نادرست می دهد. 🔸در بیانیه ای که وزارت خارجه انگلیس برای انتقاد از روسیه منتشر کرده، آمده است: تحقیقات نشان می دهد که چگونه کمپین اطلاعات نادرست کرملین برای دستکاری افکار عمومی بین المللی در مورد حمله روسیه به اوکراین، افزایش حمایت از آن و جذب هواداران جدید طراحی شده است. بیانیه وزارت خارجه انگلیس همچنین می افزاید: «ما نمی توانیم اجازه دهیم کرملین و مزارع ربات های مجازی آن با دروغ های خود در مورد جنگ غیرقانونی پوتین به فضاهای آنلاین ما حمله کنند. دولت انگلیس به شرکای بین المللی خود هم هشدار داده است و به همکاری نزدیک با متحدان و بسترهای رسانه ای برای تضعیف عملیات اطلاعاتی روسیه ادامه خواهد داد.»
🔴 انفجار در خط لوله انتقال گاز مصر در صحرای سینا 🔸مقام های مصری اعلام کردند شنبه شب انفجاری در خط لوله گاز این کشور در بخش شمالی شبه جزیره سینا به وقوع پیوسته است. بر اساس این گزارش، افرادی که احتمال می رود از عناصر داعش باشند، خط لوله گاز را در شهرک بئر العبد منفجر کردند.