eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ماهی که هر وقت از آب بگیری تازه نیست. 🔹عملکرد ضعیف هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه ترانزیت و رشد زیرساخت های لجستیکی و ترانزیتی در کشورهای همسایه موجب کاهش جایگاه ترانزیتی ایران در منطقه شده است. 🔹با وجود عملکرد مثبت دولت سیزدهم در رشد عبور بارهای ترانزیتی از ایران اما به دلیل عملکرد ضعیف هشت ساله گذشته، مسیر دشواری پیش روی دولت جدید برای پس گیری موقعیت ترانزیتی ایران قرار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خروش مردم قم علیه رواج بی حجابی 🔹 چرا رسانه ها و خبرگزاری های رسمی از انعکاس این تصاویرِناشی از غیرت دینی هراس دارند؟! 🔹 ملالی نیست باز هم جهادگران عرصه رسانه خودشان این رسالت را به سرانجام می رسانند. 🔸 اعتراض مردم قم به مسئولان و ارکان سیاسی شهر، به خاطر ترک‌فعل و عدم اقدام در پی گلایه‌ی امام خامنه‌ای از وضعیت فرهنگی شهر.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمبرداری پهپادهای مقاومت از پایگاه آمریکا در بغداد 🔹پهپادهای مقاومت عراق ۹۲ بار طی ۱۴ روز با عبور از سامانه‌های پدافندی و جنگ الکترونیک آمریکایی به فیلمبرداری از پایگاه نظامی این کشور در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد پرداختند.
رییس جمهور: 🔹منتقدان منصفانه عمل کنند 🔹همه مشکلات کشور قابل حل است 🔹در برخی حوزه ها ناچار به واردات هستیم 🔹دولتها نباید اجازه داشته باشند بی‌حساب برای دولت بعد ایجاد دِین کنند 🔹دولت سیزدهم اقدام به استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول نکرد 🔹افزایش تعرفه‌ آب و برق تکلیف قانون بودجه بوده که باید از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شدند 🔹دولت پیشین متاسفانه هر تکلیف قانونی را که ممکن بود موجب بروز نارضایتی شود، مسکوت گذاشت و اجرا نکرد
هدایت شده از 
‼️ *این حرکتی که امروز در کشور وجود دارد، باید سالها ادامه پیدا کند* 🔰 امروز هزاران دانشمندِ محقّق و متفکّر -چه در دانشگاه‌ها، چه در مراکز علمیِ دیگر- مشغول تعلیم و تدریس و کارند؛ *بنده از روی اطّلاع عرض میکنم؛* غالباً هم * ،* غالباً هم * ،* خیلی‌شان [هم] بسیار * ؛* با هویّت دینی و اسلامی، با هویّت ایرانیِ سربلند، در حوزه‌های گوناگون با انگیزه‌ی بالا دارند کار میکنند؛ نوآوری میکنند، آموزش میدهند، تحقیق میکنند؛ هم * * میکنند، هم بر اساس آن علم، در بخشهای مختلف، * * به وجود می‌آورند. 💠 البتّه چون عقب‌افتادگی‌ ما زیاد بوده، این حرکتی که امروز در کشور وجود دارد، باید سالها ادامه پیدا کند؛ *حرکتِ خیلی خوب و پرتلاشی است منتها باید ادامه پیدا کند تا اینکه ان‌شاءالله نتایجش کاملاً دیده بشود؛* بیانات رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ✅🌴https://eitaa.com/mesagh ✅🌴 @mesagh
⛔️ناامیدی دشمن از تحریم سپاه این روزها درگیری پنجه در پنجه شیرمردان با نیروهای تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی در دفاع از منافع کشور به گونه‌ای است که پاسخ تهدیدات را با سرب داغ می‌دهد و منتظر دستکش مخملین نمی‌ماند. 🔹شاید برای وزیر خارجه سابق کشورمان هم قدرت سپاه آن‌چنان ملموس نبود که گفته بود: «آمريکا که با يک بمبش می‌تواند تمام سيستم‌های نظامی ما را از کار بيندازد، از سيستم نظامی ما نمی‌ترسد!»؛ اما اکنون وزیر خارجه آمریکا در برابر رسانه‌ها به سیلی‌های مکرری که از سپاه می‌خورده، زبان به اعتراف گشوده و می‌گوید: «برای مدت قابل‌توجهی حمله‌ای به نیروی‌های ما نشده بود، برای (سردار) سلیمانی اشک نمی‌ریزیم؛ اما از زمانی که از توافق خارج شدیم، او را کشتیم و برچسب تروریستی به سپاه زدیم، حملات به ما تا ۴۰۰ درصد افزایش داشته است». 🔺 در روزهای اخیر مبحث رفع تحریم‌های سپاه به موضوعی چالشی بین ایران و آمریکا تبدیل شده است. آمریکا به این نتیجه رسیده که به خاطر گنجاندن اسم سپاه در لیست تحریم‌ها، وضعیت دشوارتری پیدا کرده است و نه‌تنها سپاه ضعیف‌تر نشده، بلکه جسور و قوی‌تر نیز شده است؛ بنابراین آمریکا با عملیات روانی و جنگ شناختی، به دنبال آن است که موضوع سپاه را به‌عنوان تنها عامل و مانع رفع تحریم‌ها معرفی کند؛ اما مردم بهتر می‌دانند که آمریکا از ابتدای برجام هم به دنبال لغو تحریم‌ها نبود و اگر الآن مشت پرزور سپاه نبود، از مذاکره و برگشت به برجام نه‌تنها سخنی به میان نمی‌آورد، بلکه اکنون سخن از زمان حمله نظامی به ایران در میان بود! ✍ فرهاد مهدوی
🔴 صالحی؛ رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت روحانی : اگر برجام بخواهد از بن بست فعلی جان سالم به در ببرد؛ باید اعتماد متقابل بازسازی شود. ✍ این جمله ظاهراً خیلی ساده است، اما یک نکته در بر دارد. یعنی جمهوری اسلامی را با آمریکاییها؛ باصطلاح حقه باز و زیرآبی رو معرفی میکند که باید اعتماد آمریکاییها را جلب کند. ◽️ اما یک سوال هم مطرح است و آن هم اینکه مگر همین حضرات در دولت روحانی؛ هرچه آمریکاییها خواستند را برای شان انجام ندادند؟ خب نتیجه اش چی شد؟ نتیجه اش این شد که همین حضرت صالحی افاضه فرمودند که آمریکاییها در آورده اند. ✅🌴https://eitaa.com/mesagh ✅🌴 @mesagh
46.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مستند رمزگشایی از یک اپیدمی 🔹 مستندی از استاد مرحوم نادر طالب زاده که حتی اجازه پخش از تلویزیون را نگرفت!
‏باز هم ‎ و نمایش دیکتاتوری رسانه‌ای آمریکایی‌ها در اینستاگرام حذف پست‌های مرتبط با ‎ بار دیگر نشان داد آمریکایی‌ها و پادوهای داخلی‌شان دنبال بایکوت، سانسور و سرکوب آزادی بیان به نفع خودشان در ایران هستند. به این ‎ و تحقیر کشور پایان دهیم
🔴 وزارت خارجه انگلیس: روسیه اطلاعات نادرست می دهد. 🔸در بیانیه ای که وزارت خارجه انگلیس برای انتقاد از روسیه منتشر کرده، آمده است: تحقیقات نشان می دهد که چگونه کمپین اطلاعات نادرست کرملین برای دستکاری افکار عمومی بین المللی در مورد حمله روسیه به اوکراین، افزایش حمایت از آن و جذب هواداران جدید طراحی شده است. بیانیه وزارت خارجه انگلیس همچنین می افزاید: «ما نمی توانیم اجازه دهیم کرملین و مزارع ربات های مجازی آن با دروغ های خود در مورد جنگ غیرقانونی پوتین به فضاهای آنلاین ما حمله کنند. دولت انگلیس به شرکای بین المللی خود هم هشدار داده است و به همکاری نزدیک با متحدان و بسترهای رسانه ای برای تضعیف عملیات اطلاعاتی روسیه ادامه خواهد داد.»
🔴 انفجار در خط لوله انتقال گاز مصر در صحرای سینا 🔸مقام های مصری اعلام کردند شنبه شب انفجاری در خط لوله گاز این کشور در بخش شمالی شبه جزیره سینا به وقوع پیوسته است. بر اساس این گزارش، افرادی که احتمال می رود از عناصر داعش باشند، خط لوله گاز را در شهرک بئر العبد منفجر کردند.
هدایت شده از 
🔶 راهپیمایی روز قدس در افغانستان 🔹 راهپیمایی روز جهانی قدس مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم افغانستان در ولایت‌های این کشور برگزار شد. 🔹 جوانان درروز جهانی قدس با برپایی راهپیمایی با خودروها در جاده عمومی کابل - پروان درافغانستان پرچم فلسطین رابه اهتزاز در آوردند 🔹 جوانان مومن و آزاده در کابل در روز جهانی قدس ۱۴۰۱ با وجود همه مشکلات و چالش‌ها در جاده‌های کابل و پروان به خیابان‌ها آمدند تا دین خویش را در برابر برادران فلسطینی خویش ادا کنند این جوانان با ايمان با یک حرکت خودجوش و بی‌مانند به خاطر انجام يک ماموريت بزرگ اسلاميی در جاده‌ها حرکت کردند. اين حرکت جوانان واقعا شور و عشق به فلسطين و مسجدالاقصی شریف را در دل ملت‌های مسلمان زنده نگه می‌دارد.
🌐رئیسی: عدالت در توزیع ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی را دنبال می‌کنیم رئیس‌جمهور در دیدار با ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش: 🔹عدالت در ورزش اعم از سطح جوایز اهدایی، اعزام‌ها، ارتقاء و بکارگیری نیروی انسانی کارآمد باید محقق شود. ورزشکاران و قهرمانان نباید دغدغه هزینه اعزام داشته باشند. 🔹برای بنده به هیچ عنوان قابل قبول نیست ورزشکاری که می‌خواهد تمرین کند، به میدان مسابقه برود، برای قهرمانی تلاش کند و بر روی سکو قرار گیرد، گرفتار مشکلات معیشتی باشد؛ تامین معیشت از خواسته‌های ابتدایی ورزشکاران است. 🔹در دولت راهکار رفع مشکل اشتغال قهرمانان و استخدام آنان را قطعی کردیم و هیچ قهرمانی نباید دغدغه شغل داشته باشد.
🌐مراجعه ابر بدهکاران بانکی برای تسویه بدهی خود افزایش یافت خاندوزی، وزیر اقتصاد: 🔹با توجه به اینکه به نظر می‌رسید برخی از بدهکاران برای تسویه بدهی بانکی خود مراجعه نکنند، با ابلاغیه بانک مرکزی،‌ تثبیت شد که این رویه غیرقابل تغییر در بانک‌های دولتی و غیردولتی انجام می‌شود. 🔹در ماه‌های آینده خبرهای بهتری از وصول مطالبات مشکوک الوصول بانک‌ها شاهد خواهیم بود. 🔹در همین جا به صورت رسمی اعلام می‌کنم هرگونه اطلاعاتی از اینکه هیات مدیره بانکی در اظهار اطلاعات واقعی کوتاهی یا کتمان کرده و بخش‌هایی را در اعلام ابربدهکاران بانکی حذف کرده باشند، به وزارت اقتصاد اعلام کنید تا پیگیری کنیم.
🌐لاوروف: پیمان دفاعی بودن ناتو دروغی بیش نیست وزیر خارجه روسیه: 🔹ناتو پس از فروپاشی پیمان ورشو 5 بار به سوی شرق توسعه پیدا کرده و این گفته که ناتو، پیمانی دفاعی بوده دروغ است. 🔹با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، ناتو از دفاع به هجوم تغییر موضع داد و سران ناتو خود را در وضعیت جنگی با روسیه می‌بینند. 🔹هرگونه محموله سلاح غرب در اوکراین هدفی مشروع برای نیروهای روسیه به شمار می‌آیند. 🔹در آینده هرگز به غرب در تامین نیازهایمان اعتماد نخواهیم کرد و این تحریم‌ها سبب می‌شود که برای خودکفایی به خود تکیه کنیم.
⭕️ بسته مکالمه و اینترنت ویژه همراه اول به‌مناسبت عید فطر 🔹همراه اول به‌مناسبت «عید سعید فطر» برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. 🔹این بسته ترکیبی برای مشترکان دائمی و اعتباری شامل «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه (درون شبکه و با تلفن ثابت) به‌مدت ۳ روز» است که متقاضیان می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» نسبت به خریداری آن با قیمت ویژه ۱۰ هزار تومان اقدام کنند. 🔹مشترکان انارستان نیز می‌توانند همین بسته را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و با قیمت ویژه ۵ هزار تومان خریداری کنند. 🔹مدت زمان فعالسازی این بسته‌های ترکیبی ویژه عید فطر از امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه است که امکان فعالسازی آن از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز وجود دارد. http://mci.ir/-5DPPP0
🌐کاهش قیمت مسکن تا دوسال آینده ادامه دارد رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام اینکه سال ۱۴۰۱ سال کاهش قیمت مسکن است، گفت: 🔹این شرایط تا دو تا سال آینده نیز در کشور ادامه دارد و شاهد تداوم کاهش قیمت مسکن خواهیم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه "ایزدخواه" نماینده مجلس، به برخی خصوصی‌سازی‌ها در دولت قبل: مال پدرتان را هم اینطوری نمی فروشید! ایزدخواه در مراسم گرامیداشت روز کارگر: 🔹امر اجتماعی را در حکمرانی کشور بوسیده ایم و کنار گذاشته ایم. 🔹این محصول مستقیم تکنوکرات‌هاست که قائل به هیچ امر اجتماعی نیستند. 🔹به تکنوکرات ها بگویید قانون کار یک امر اجتماعی است، به شما می خندند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تخلیه زباله مقابل ساختمان‌های دولتی در فرانسه 🔹کشاورزان فرانسوی در اعتراض به افزایش هزینه مواد اولیه (خوراک دام، انرژی و غیره)، ماشین‌های حامل کود، لاستیک و زباله را در مقابل ساختمان‌های دولتی تخلیه کردند.