eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ فراز و نشیب احیای دریاچه ارومیه/ اعتمادآنلاین
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا ، الگوی پیشرفت و رفاه جریان است که مدام بر سر ایران کوبیده اند. حال میبینیم که ده ها هزار کارگر کره ای در بخاطر وضعیت معیشتی و دستمزد پایین به اعتراض برخاسته اند. از خودکشی مداوم دانشجویانش بگذریم، اینها از فقر و نابرابری و معیشت خود مینالند.
و مهم 🔴 تجمعات ۲۱ تیر فدای سیاسی کاری ها 🔹 پس از اینکه فعالیت های ضد اسلامی انگلیس توسط رضا شاه در کشور اسلامی ایران شدت گرفت، مخالفت ها و اعتراض‌های مومنین با پرچم داری علما، آغاز گردید. یکی از اعتراضات نسبت به این حرکات ضد اسلامی، خروش مردم انقلابی مشهد بود در دفاع از حجاب، مورخ در ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴، که توسط نیروهای رضاشاه به شدت سرکوب شد و مزدوران شاه پهلوی دربهای حرم مطهر امام رضا را بستند و جمع کثیری از مردم را به شهادت رساندند؛ لذا ۲۱ تیرماه هر سال تجمع های نمادین در دفاع از عفاف و حجاب برگزار می شود. 🔹 دهه گذشته که این جلسات به شدت کمرنگ برگزار می‌شد. امسال که قرار است تجمع های ۲۱ تیر شایسته‌تر برگزار شود، گویا رسانه‌های استانی و شهرستانی اعم از تلویزیون و رادیو و رسانه های مجازی، نسبت به این موضوع ترک فعل دارند، حالا از غرض یا از روی غفلت و ناآگاهی... 🔹 در هر صورت سزاوار است فعالان جبهه انقلاب، این موضوع را از مسئولان استان ها، به خصوص نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه که رئیس شورای های امر به معروف و نهی از منکر هستند، مطالبه کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقتدار ایرانی را تماشا کنید 🔹یک لحظه تصور کن روسیه ۵۳ درصد سهام یک بندر ایرانی را می‌خرید و در کلاس افسران ایرانی عکس پوتین و استالین می بود، ج.ا متهم به این نمیشد که نوکر و مستعمره ی روسیه هست؟ 🔸ولی الان برعکسه، ایران ۵۳ درصد سهام بندر روسی رو خریده و در کلاس افسران روسی عکس امام خمینی و امام خامنه ای است.
هیچکس نمی‌گوید با زور و تحقیر مردم باحجاب شوند/قاضی غیور حکمی را صادر کرده برای مراکز عمومی، مسئولان استان و مدیریت شهری هم به این حکم عمل خواهند کرد امام جمعه مشهد: 🔹مردم باید بفهمند و مساله حجاب برایشان تبیین شود. مساله حجاب کار فرهنگی می‌طلبد. 🔹ما نسبت به خانواده‌ها و آسیب دیدن بانوان کشور دغدغه داریم. 🔹معاون دادستان، قاضی غیور حکمی را صادر کرده برای مراکز عمومی، مسئولان استان و مدیریت شهری هم به این حکم عمل خواهند کرد که این مسئله باید برای مأموران و مجریان آن تعلیم و تبیین شود تا جلوی تجاهر به گناه را بگیرند. 🔹شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند «آن دختر بی‌حجاب مثل دختر خودم هست»، معنای این جمله چیست؟ آیا معنای این جمله این است که بی‌حجابی آن دختر را می‌پسندم؟ 🔹حرام، کوچک و بزرگ ندارد، آنچه حرام شرعی است نباید به صورت آشکار در کشور انجام بگیرد 🔹هیچکس نمی گوید با زور و تحمیل باید افراد با حجاب شوند اما افراد حجاب را باید بفهمند و به‌عنوان واجب شرعی خودشان عمل کنند، بحث ما در بی‌حجابی است.
💎 طرح نامه فقه سیاسی + دانلود PDF 🌐 AEOS.IR/post/23 متن کامل ♦️ در طرح نامۀ حاضر سعی شده است محورهایی که نشان دهندۀ گستره و قلمرو فقه سیاسی است بر شمرده شوند. جایگاه فقه سیاسی در منظومه و مجموعه دانش‌های سیاسی، مبادی، مبانی و منابع فقه سیاسی، تاریخ فقه سیاسی، روش شناسی فقه سیاسی، چالش‌های فقه سیاسی، وضعیت کنونی فقه سیاسی، مکاتب و ادوار فقه سیاسی، مسائل فقه سیاسی، جامعه شناسی فقه سیاسی، موانع و الزامات گسترش فقه سیاسی و بایسته‌های پژوهشی در این حوزه به عنوان مهم‌ترین محورهای شایسته طرح در درس فقه سیاسی پیشنهاد شده است. #️⃣
♦️ بیرق فرهنگی حجاب 🌐 Sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 حجاب صرفاً یک پوشش در کالبد لباس نیست لذا با سایر پوشش‌ها اساساً قابل مقایسه نمی‌باشد، چون حجاب دارای یک فلسفه غنی مبتنی بر یک مکتب اندیشه‌ای متعالیه است. 🔸 امروزه حقیقتاً حجاب به مثابه بیرق فرهنگی جامعه اسلامی است که بانوان عفیفه علمدار آن هستند لذا طبیعی است که دشمن تمرکز حملات خود را روی علم و علمدار بگذارد... 👤 حسین کاوه ✍️
🔴 مقایسه تغییر ارزش پول ملی کشور های مختلف در برابر دلار طی یکسال گذشته 🔹در حالیکه ارزش پوند و یورو و یوآن در برابر دلار کاهش یافته، روبل روسیه رشد ۱۷/۸ درصدی را ثبت کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 به نظرتون الان شینزو آبه می‌تواند مرحوم را نسبت به گفتمان آینده دنیا توجیه کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خودتان وضعیت فرزندآوری و میزان حمایت و سیاستگذاری صحیح در این راستا را بین ایران و این کشور غربی مقایسه کنید! ♻️ خبرنگار ‏از زن ۴۴ساله آمریکایی که در ۲۲سالگی ‎ازدواج کرده و حالا پس از گذشت ۲۲سال، ۱۸ فرزند داره، می‌پرسه: بازم بچه دار میشی؟! این مادر آمریکایی جواب میده: من و شوهرم خیلی وقت پیش تصمیم گرفتیم اجازه بدیم خدا برای ما تصمیم بگیره! این مادر با اینکه از اوج جوانی تا الآن در سن میان‌سالی، هر سال باردار بوده، هیچ‌گونه آسیب جسمی و روحی ندیده، همه زایمان‌های او، زایمان طبیعی و بدون هیچ دارویی بوده! ۱۴ تا از زایمان‌های این مادر آمریکایی در منزل و با حضور یک قابله خانگی انجام شده! یعنی همان چیزهایی که در طول این سال‌ها، وزارت بهداشت ایران به پیروی از سازمان بهداشت جهانی طوری تبلیغ کرد و به خوردِ زنان ما داد که باورشان شود برای زن ضرر دارند! در حالیکه استفاده از ماما و قابله در منزل در بسیاری از کشورهای جهان از جمله اکثر کشورهای اروپایی مجازه، در ایران‌ استفاده از قابله‌های خانگی، جرم محسوب می‌شه و پیگرد قضایی داره! چند ماه پیش تعدادی از قابله‌های خانگی در کشورمان به جرم انجام زایمان برای زنان باردار در منزل، دستگیر شدند! این امر یعنی با وجودی که ایران یک کشور اسلامی است اما تمام پروتکلهای درمانی و بهداشتی کشورمان برگرفته از دستورات WHO است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 از دید و و فارس نیوز ،هر کسی که پایش به توپ خورده را و هم رده و هم صنف فوتبالیست های میلیاردی بگیر،کردند! آن هم ۲۵۰۰ شهید... همان که شهید شد،بین «فوتبالیست شدن» و «شهید شدن»،دومی را انتخاب کرد،یادش گرامی باد.. ✍ فرهنگ پرواز - - - - - 🔹 خدا را شکر شهید رضایی مجد که با مارادونا مقایسه می‌شد راهش را از مارادونا و فوتبال جدا کرد و به فیض شهادت نائل آمد؛ خدا را شکر که سرنوشتش مثل مارادونای فوتبالیست نشد؛ خدا را شکر فوتبال را رها کرد ✍ Amin Mosavi 2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 چهل میلیارد فقط برای یک مربی از بیت المال مسلمین هزینه می‌شود، صدا از کسی نباید در بیاید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هلند در آستانه فروپاشی؛ اعتصابات سراسری کشاورزان در هلند و خالی ماندن قفسه‌ فروشگاه‌ها! 🔹پ.ن: به‌راستی چرا اینگونه اخبار از اروپا و آمریکا هیچگاه در شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های فارسی زبان مستقر در لندن و واشنگتن منتشر نمی‌شود؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢رحیم‌پور ازغدی: ما اشتباه کردیم حجاب را بین صفر و صد محدود کردیم ♦چادر حجاب برتر است اما حجاب فقط چادر نیست. وقتی گفتیم هرکس چادر ندارد بی‌حجاب است، این بر خلاف مدل اسلام است. اسلام در مورد مدل حجاب و رنگ و پوشش هیچ دستوری ندارد. یکی از علل بدحجابی لجبازی سیاسی است.‌
چرا علیمی برای توهین های فائزه هاشمی به اهل بیت ، مخالفتی نکرد؟ ولی با شعر سلام_فرمانده ، برای خردسال ها مخالفت کرد؟ مداحِ کدام حسین؟ حسینِ ساخته شده در ذهن و منفعتشان یا حسین‌ابن‌علی علیه‌السلام؟
🔺وقتی تو فضای مجازی هستی، فکر می‌کنی تمام مردم آتئیست و بی خدا شدند؛ ولی وقتی به واقعیت نگاه می‌کنی، می‌بینی حقیقت چیز دیگه‌ایه! ▪️ تصاویری هوایی از اجتماع بزرگ دعای عرفه در حرم علی بن موسی الرضا علیه‌السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های مجید جلالی درباره طرح انگلیس برای ایران و ایجاد دو تیم تاج و پرسپولیس با کمک ساواک البته این صحبت‌ها رو قبلا حسن عباسی با عنوان سیاست دوحزبی تبیین کرده بود و تکفیر شده بود!
سطح بالای خدمات در خانه‌های سالمندان/ جمهوری دموکراتیک خلق کره(کره شمالی) 🇰🇵 مقایسه کنید با دروغ‌هایی که راجع به این کشور میگن ‌:)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ حجاب امروز یک ابزار نیست، ایدئولوژی حاکم برای دفاع از اسلام و تفکر دینی می‌باشد و دشمن به دنبال فتح این سنگر است که به طور کلی هدفش در این موضوع کلان‌تر از انقلاب اسلامی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلایه های یکی از تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب 🔸٧٠ درصد کسانی که از چادر استفاده میکردند بخاطر قیمت بالای چادر و ملزومات حجاب، دیگر توان خرید ندارند 🔸فروشگاه های حجاب درحال ورشکست شدن هستند 🔸چرا کسی صدای تولیدکنندگان حجاب را نمی شنود؟
💎 معرفی کتاب تنبیه الامه و تنزیه المله 🌐 AEOS.IR/post/24 متن کامل ♦️ گزیده / بعضی از نویسندگان معاصر می‌کوشند تا وانمود کنند که ایران اسلامی فاقد پیشینه‌ی اندیشه‌ی سیاسی هست، در حالی که میراث مکتوب ما کاملا این نظریه را مردود می‌شمارد. ده‌ها رساله‌ی سیاسی بر مبنای کتاب، سنت و عقل توسط فلاسفه، متکلمین و فقها برای ما به جا مانده است که هر کدام از این رسائل می‌توانست مبدأ بالندگی و رشد اندیشه‌ی سیاسی در جهان اسلام باشد؛ اما متأسفانه – به هر دلیل – این اندیشه‌ها با گسست تاریخی مواجه شد و نتوانست زنجیره‌ی تکاملی به وجود آورد تا شاید امروز حرف بیشتری برای گفتن داشته باشیم . بی شک یکی از مواریث اندیشه‌ی سیاسی کتاب "تنبیه الامه و تنزیه المله" علامه نایینی است که در خور واکاوی و مطالعه‌ی بنیادی می‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از برکناری جانسون این خانم نماینده مجلس شده وزیر آموزش انگلیس همین طور که میبینید به مردم معترض انگشت وسط نشون میده حالا کافی بود یه وزیر رئیسی این طوری به مردم توهین میکرد توله خبرنگار ملکه در بی بی سی یک ماه شانتاژ خبری می کردن ...
🔰 کسانی که به بهانه حمایت از فلان شهید دفاع مقدس یا و پشت سر ایستاد، خوشحال باشند.