eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
38.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جایگاه پرچم ها در منطقه ! کرد ها پرچم ایران را در مقابل ترکیه برافراشتند پس از سالها تنش بین ایران و آمریکا در منطقه و پس از سالها تخریب جایگاه ایران ، حالا وضعیت جایگاه پرچم دو کشور دیدنی است. همزمانی که ترکیه قصد حمله به سوریه را دارد ، کردهای جدایی طلب پرچم ایران را در آن مناطق برافراشته اند. در چنین شرایطی تصاویری از افغانستان منتشر شده که نشان میدهد آنها از پرچم های آمریکا به عنوان گونی استفاده می کنند... آقای تحلیلگر
Parchamha.4.26.mp3
10.09M
جایگاه پرچم ها در منطقه ! کرد ها پرچم ایران را در مقابل ترکیه برافراشتند پس از سالها تنش بین ایران و آمریکا در منطقه و پس از سالها تخریب جایگاه ایران ، حالا وضعیت جایگاه پرچم دو کشور دیدنی است. همزمانی که ترکیه قصد حمله به سوریه را دارد ، کردهای جدایی طلب پرچم ایران را در آن مناطق برافراشته اند. در چنین شرایطی تصاویری از افغانستان منتشر شده که نشان میدهد آنها از پرچم های آمریکا به عنوان گونی استفاده می کنند... آقای تحلیلگر
Iran.4.26.mp3
11.45M
یاوه گویی گستاخانه بن سلمان علیه ایران یکی از ویژگی های نشست جده این بود که تقریبا تمامی کسانی که به نشست دعوت شده بودند چندین و چند بار تاکید کردند که قصدشان از حضور ، تقابل با ایران نیست. پشت میز چنین نشستی بن سلمان حرف هایی را علیه ایران زده که مرور آن خالی از لطف نیست. آقای تحلیلگر
43.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاوه گویی گستاخانه بن سلمان علیه ایران یکی از ویژگی های نشست جده این بود که تقریبا تمامی کسانی که به نشست دعوت شده بودند چندین و چند بار تاکید کردند که قصدشان از حضور ، تقابل با ایران نیست. پشت میز چنین نشستی بن سلمان حرف هایی را علیه ایران زده که مرور آن خالی از لطف نیست. آقای تحلیلگر
علی؛ اسلام مجسم 💠 رهبر معظم انقلاب اسلامی: 🔻 در حقیقت دارای همه‌ی ابعاد بود؛ یعنی شخصیت او یک اسلام مجسم بود. اگر ما اسلام را ترکیبی بدانیم از و و ، این هر سه عنصر در شخصیت (علیه السلام) جمع بود. 🔸 ایمان این بزرگوار در شمار بافضیلت‌ترین ایمان‌ها است. ایمان در غربت، در تنهایی، اولین ایمان، ایمان در هنگامی که همه تکذیب می‌کردند. 🔹 در علم ـ علم قرآن و علم زندگی و علم شناختن جامعه و علم انسان ـ چهره‌ی با عظمت علی‌بن‌ابی‌طالب همچنان مانند یک اسطوره در تاریخ پیشرفت فکری و فرهنگی بشر می‌درخشد. هنوز کلمات علی‌بن‌ابی‌طالب، نامه‌هایش، خطبه‌هایش، فرمان‌ها و توصیه‌هایش، درس زندگی است. 🔸 از جهت عمل، عبادتش او را افسر عابدان و زاهدان و قبله‌ی متعبدان قرار می‌دهد. جهادش درس آموزنده‌ای برای همه‌ی فداکاران در راه خدا است. اخلاصش نشان‌دهنده‌ی معنی واقعی بندگان شایسته‌ی خدا است. رسیدگی‌اش به مستضعفان و مستمندان، چیزی است که دیگر در تاریخ تکرار نشده است. ☑ انسان، از همه‌ی ابعاد شخصیت انسانی که این بزرگوار را نگاه می‌کند، اسلام مجسم و کامل را می‌بیند. 📚 کتاب جاودانه تاریخ، صفحات ۶۹ و ۷۰
🔯 نتایج نظرسنجی صهیونیست‌ها از سفر بایدن به اسرائیل 🔯 پیش از سفر جو بایدن به اسرائیل و خواسته های ضد ایرانی مقامات اسرائیلی از بایدن که در سفر وی به سرزمین های اشغالی به او ارائه خواهد شد، از صهیونیست های ساکن در فلسطین اشغالی طی یک نظرسنجی دیدگاه آنها نسبت به موضع بایدن در دفاع از اسرائیل در مقابل ایران پرسیده شده است. در نتیجه نظر سنجی انجام شده آمده است: 🕎 «اکثریت ساکنین سرزمین های اشغالی (۷۵ درصد) معتقد هستند که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، از منافع اسرائیل در هنگام انجام مذاکرات هسته‌ای با ایران محافظت نمی‌کند. افکار عمومی اسرائیل نیز در مورد توانایی جو بایدن برای دستیابی به پیشرفت با عربستان سعودی( برای صلح عربستان و اسرائیل) اختلاف نظر دارند.۴۴ درصد معتقدند بایدن چنین توانایی ندارد.»
📷 «فرودگاه بن گوریون» بامداد امروز شهر جده عربستان را به پروازهای رژیم صهیونیستی اضافه کرد. 🔺 عربستان در اقدامی سازشکارانه بعد از ۷۴ سال، حریم هوایی‌اش را به روی اسرائیل باز کرد 🔺 بایدن در سفر اخیر خود گفته بود اولین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود که مستقیم از اسرائیل به عربستان پرواز می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صدای ریاض یا شبکه سعودی؟! خوش خدمتی تمام عیار شبکه اینترنشنال به محمد بن سلمان! ❌ مزدوران اینترنشنال، از ماله کشی برای قتل فجیع خاشقچی تا معرفی کردن بن سلمان به عنوان رهبر مقتدر و شجاع منطقه! ⭕️ مزدورانی که حاضرند به خاطر دلارهای سعودی حتی کشور خودشان را بفروشند و ایران را تروریست معرفی کنند و از عربستانی که خود حامی گروه‌های تروریستی داعش و القاعده است سوپر قهرمانی بسازند که طلایه‌دار مبارزه با تروریست و البته ایران است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش شبکه های بین المللی عرب زبان به سفر بایدن به عربستان؛ سفری با ادعاهای تکراری و بی نتیجه! ⭕️ کارشناسان شبکه‌های عربی ضمن اشاره به شرایط اقتصادی بد آمریکا و افزایش قیمت سوخت در این کشور، سفر بایدن به منطقه و عربستان را سفری بی نتیجه توصیف کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گاز اشک آور زدن پلیس فرانسه به یک بی‌خانمان! 🔶 پلیس فرانسه به مرد بی خانمانی که گمان می رود بیمار روانی است پس از مشاهده او در پیاده رو، علیرغم هیچ نشانه ای از تحریک پلیس، گاز اشک آور زد.
📷 پشت صحنه امارات که هیچ وقت در رسانه ها ندیده نمی‌شود 🔺آنچه از امارات در راسانه‌های دنیا دیده می‌شود کشوری با آسمان خراش‌های بزرگ و درآمد بالای نفتی و گازی و ترانزیت است 🔺 زیر پوست این رنگ و لعاب، بیکاری و تورم و گرانی درصد بالایی از مردم این کشور ثروتمند را تحت فشار قرار داده است
📷 اسکرین شات واقعی اینه بقیه اداتو درمیارن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥" تام مالینوفسکی" نماینده کنگره آمریکا در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان: عربستان بدون آمریکا وجود نخواهد داشت، بدون ما نابود می‌شوند! ⭕️ در جریان سفر بی حاصل جو بایدن به عربستان سعودی، کارشناسان و تحلیل‌گران آمریکایی در برنامه های مختلف تلویزیونی به تحقیر و تهدید حکام سعودی پرداختند!
🔴 عشق علی و حب علی به تنهایی کافی نیست، مهم عمل است؛ مهم، امرِ علی را اطاعت کردن است؛ مهم، پذیرفتن عملی ولایت امیرالمومنین است؛ همراهی کردن است؛ مشایعت کردن است؛این ولایت دنباله توحید است؛ توحید در هستی، توحید در جامعه و توحید در درون هر نفس .. :
🔴 درباره هتاکی به خانم‌های محجبه در اتوبوس 🔹مخاطبین حقیر می‌دانند جزو کسانی هستم که حکومت و سیاست‌های نظام و مسئولان را مسئول اصلی وضعیت فرهنگی و اخلاقی جامعه می‌دانم. ریشه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مثل ‎ را در ناکارآمدی سیستم در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌دانم چون "الناس علی دین ملوکهم". لذا اولویت نقد و امر و نهی، حکومت و حاکمان است. 🔸اما منکرِ "امر به معروف و نهی از منکر" لسانی افراد نیستم؛ ادبیات زشت و زننده و هتاکی و برخوردهای فیزیکی برخی افراد بسیار قلیل که معلوم است عامدانه ‎ می‌کنند و دعوا راه می‌اندازند و فیلم می‌گیرند، هیچ توجیهی و دفاعی ندارد. برخورد قانونی و قضایی با این دست افراد قلیل که آرامش روانی جامعه را با این نوع اقدامات و انتشار فیلم می‌گیرند، مطالبه ماست. 🔹معتقدیم اولویت امر و نهی، مسائل اصلی جامعه است(همان عدالت و از بین بردن فساد و تبعیض و ...)؛ معتقدیم امر و نهی حجاب باید دلسوزانه و صمیمانه و محترمانه باشد و نباید به جدل و حاشیه و درگیری بکشد؛ معتقدیم برای حجاب و فضائل اخلاقی و فرهنگی باید کار ریشه‌ای و بنیادی کرد و نباید اقدام خلاف شرع و خارج از قانون را تجویز کرد؛ اما افرادی که عامداً هنجارشکنی می‌کنند و چه بسا ارتباطاتی با شبکه‌های دشمن دارند و تخم نفرت بین مردم می‌کارند، قابل دفاع و قابل توجیه نیستند و باید با آنها برخورد قانونی کرد. 🔸عزیزان برنامه ریز امور فرهنگی هم ببینند که دشمنان برای اختلاف و نفرت بین ملت چه کارهایی می‌کنند. باید مواظب و مراقب و هوشیار بود و نباید مسئله حجاب بعنوان یک مسئله برای دوقطبی کردن ملت تبدیل شود. دشمن روی این قضیه حساب ویژه باز کرده. برخوردهای غیرقانونی و نامناسب از یک طرف و هتاکی عده‌ای ناچیز در طرف دیگر، مکمل همدیگر است. 🔹در پایان؛ ریشه همین خشم و نفرت و رفتارهای اینگونه را هم باید تحلیل کرد. فکر نکنیم همه چیز کار دشمن است! اگرچه برخی قلیل و ناچیز برای دشمن کار می‌کنند ولی ریشه این خشم اجتماعی و نارضایتی را در مشکلات و مسائل اصلی جامعه بدانید. اینها زنگ خطر است و باید جدی گرفته شود. ✅ :
🔶 موافقت رهبرمعظم انقلاب با عفو مجازات تعدادی از محکومان 🔹به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر‌خم، رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات دو هزار و دویست و هفتاد و دو تن (۲۲۷۲) از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
⭕️ فوت ۳ نفر از حجاج ایران در عربستان سعودی 🔷 مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از فوت ۳ نفر از حجاج کشورمان در عربستان خبر داد و گفت: 🔹هم اکنون ۱۰ نفر از حجاج نیز به دلایل مختلف در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند که البته حال عمومی‌ آنها خوب است.
نصرالله پژمانفر با ۱۳۱ رای رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شد 🔹در جلسه صبح روز یک شنبه مجلس، انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار داشت که با رای نمایندگان، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی شد. 🔹پیش از این حسن شجاعی ریاست این‌کمیسیون را برعهده داشت.
اهواز گرم‌ترین نقطه کره‌ زمین 🔹ناسا دیروز در توییتی گرم‌ترین نقاط کره زمین را نشان داده و اهواز با ثبت دمای ۴۶.۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه کره زمین بوده است.
🚨 اخبار کوتاه از ایران و جهان 🔹سازمان تجارت جهانی، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی طی بیانیه ای مشترک خواستار برداشته شدن محدودیت های تجاری برای کاهش بحران جهانی غذا شدند. 🔹وزیر فرهنگ: تفاوت در پوشش مردم را به رسمیت می‌شناسیم و در پی تحمیل نوع خاصی از پوشش برای جامعه ایرانی نیستیم. 🔹تیم ملی والیبال بانوان ایران برای سومین بار به مصاف جوانان بلغارستان رفت و این تیم را شکست داد. 🔹در شصت و سومین المپیاد جهانی ریاضی در نروژ، تیم المپیاد ریاضی ایران، موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۳ نقره شد. 🔹واکنش دانشگاه تهران به خبر تخریب دانشکده ادبیات: عملیات احیای ساختمان فرسوده دانشکده ادبیات، کاملاً بر اساس اصول علمی در حال انجام است. 🔹افراد فاقد بیمه درمانی برای دریافت بیمه رایگان به سامانه شهروندی بیمه سلامت مراجعه کنند. 🔹فرماندار مهران از آمادگی دروازه‌ی عتبات برای اربعین خبر داد. 🔹زلزله ای به قدرت ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گلباف در استان کرمان را لرزاند 🔹ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین بار به ایران سفر میکند. 🔹رئیس هلال احمر شهرستان رامسر: پدر و پسر اهل کشور ترکیه غروب شب گذشته در دریای رامسر غرق شدند و جان خود را از دست دادند. 🔹وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تفاوت در پوشش مردم را به رسمیت می‌شناسیم و در پی تحمیل نوع خاصی از پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم. 🔹رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو: قیمت دارو به شهریور ۱۴۰۰ بر می گردد! 🔹مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: مشکلی برای پرداخت مستمری بازنشستگان نداریم. 🔹رگبارهای تابستانی در جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده که می‌تواند باعث آبگرفتگی معابر شود. 🔹معاون وزیر کشور: ۵۰ هزار زائر می‌توانند تا عید غدیر خم بدون ویزا عازم عتبات عالیات شوند. 🔹نصرالله پژمانفر با ۱۳۱ رای رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شد. 🔹مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی از راه‌اندازی نماد معاملاتی روبل در بازار متشکل ارز ایران خبر داد. 🔹سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت: سرعت پایین سامانه یکپارچه خودرو با اضافه کردن سرور‌های جدید به زودی برطرف می‌شود. 🔹سفیر روسیه در ایران: غربی ها می خواهند همجنس‌بازی و چیزهای کثیف را به ایران بیاورند ولی ما مخالفت می‌کنیم / ما همسنگریم. 🔹سخنگوی گمرک از رشد ۱۹۲ درصدی صادرات ایران به ترکیه در بهار ۱۴۰۱ خبر داد. 🔹سخنگوی صنعت آب:رهاسازی آب در دریاچه ارومیه به زودی انجام می‌شود. 🔹شاخص کل بازار بورس تهران پس از پایان معاملات امروز ۱۱ هزار و ۶۱۱ واحد افت کرد و به عدد یک میلیون ۴۶۸ هزار واحد رسید. 🔹مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران: کرونا از طریق خون منتقل نمی‌شود. 🔹میزان بدهی‌های خارجی ایران در پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به ۷ میلیارد و ۴۵۱ میلیون دلار رسید که نسبت به پایان سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۴ درصد کاهش داشته است. 🔹محمد رشیدی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ۲ سوال ملی از وزیر صمت را اعلام وصول کرد. 🔹معاون امور بین المل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر: انگلیس با بازگردندان «ریچارد جان» تبعه ایرانی مسیحی مخالفت کرده است. 🔹واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به علت نداشتن ۵ تاییدیه از اعضای مجمع از چرخه انتخابات فدراسیون فوتبال حذف شدند. 🔹معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان: خروجی سد زاینده‌رود به منظور آبیاری باغ‌های غرب این استان از بامداد امروز افزایش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محدویت‌های ترافیکی مهمانی ۱۰ كيلومتری عيد غدير در تهران سردار حمیدی، فرمانده پلیس راهور تهران: 🔸محدودیت‌ها حداقلی است. در آن ساعات تردد جنوب به شمال خیابان ولیعصر آزاد است. 🔸برنامه‌ریزی که برای اجرای این مراسم شده محدوده خط ویژه و پیاده‌رو ضلع غربی خیابان ولیعصر است. 🔸اتوبوس‌های بی‌آرتی شمال به جنوب از ایستگاه پارک‌وی به سمت خط ویژه چمران جنوب هدایت می‌شوند و از تقاطع نواب به سمت خیابان آزادی و در ادامه از چهارراه ولیعصر به میدان راه‌آهن تردد انجام می‌شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت 13 هموطن در شبانه روز گذشته