eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢همزمان با درخواست های التماس گونه برخی مسئولان برای برگزاری کنسرت و ذوق زدگی برخی ساده لوحان برگزاری کنسرت سلبریتی های حامی اغتشاشات؛ ♦در کنسرت دیشب سیروان خسروی در برج میلاد تهران جمهوری اسلامی ایران علاوه بر کشف حجاب متعدد حضار، شعار جنبش فواحش سر داده شد و از علی کریمی یکی از سرکردگان اغتشاشات اخیر هم حمایت شد!
هدایت شده از 
🔴 رهبر معظم انقلاب فرمودند در غائله اخیر ⁧ ⁩ پای کار آمده‌ ولی خیلی ها باور نکردند ولی تازه معلوم شد ایشان چقدر دقیق فرمودند
هدایت شده از 
🔴 هنجار شکنی گسترده و آزادانه در پل طبیعت تهران !! 🔹 عدم برخورد جز بدتر شدن وحشتناک اوضاع و غیر قابل کنترل شدن در آینده نتیجه‌ای دیگر نخواهد داشت. 🔹 الان قاطعانه برخورد کنید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تجمع اعتراضی مردم بوشهر مقابل دادگستری این شهر به خاطر بی حزمتی بی شرمانه به زنان چادری توسط چند لکاته داعشی 🔹شب گذشته تعدادی دختر بی حجاب بعد از ضرب و جرح خانم چادری در خیابان شهر بوشهر چادر و حجاب وی را برداشته و از او فیلم گرفته و با الفاظ رکیک به ایشان توهین میکنند و این فیلم را در فضای مجازی و گروه های معاند نشر میدهند!! 🔹به دنبال این حادثه زننده، صبح امروز تجمع اعتراضی توسط مردم مقابل دادگستری بوشهر شکل گرفت و مردم خواهان برخورد با این وحشیان داعشی شدند.
هدایت شده از 
🔴تشرف مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون به زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شب برفی قم
هدایت شده از 
🔴 وضعیت حجاب در کلاس اندیشه اسلامی! 🔹 تصویری منتشر شده از کلاس اندیشه اسلامی در دانشگاه فرهنگ و هنر! 🔹 رییسی این ولنگاری را چه طور میخواهی جواب بدی؟؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 درود به شرفت مرد 🔹اقدام جالب یکی از کارکنان عسلویه در به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران 🇮🇷
هدایت شده از 
🔴 گرامیداشت شهید دیپلمات قمی، محمد تقی رستگار مقدم و رونمایی از کتاب «چشم احمد» در قم برگزار می شود 🔹 مراسم گرامیداشت هم‌ رزم شهید حاج احمد متوسلیان و دیپلمات قمی در بند رژیم صهیونسیتی سردار بی نشان شهید محمد تقی رستگار مقدم و آیین رونمایی از کتاب زندگی ایشان با عنوان «چشم احمد» در شب شهادت حضرت امام کاظم سلام الله علیه در قم برگزار می شود. 🔻 با حضور خانواده معظم شهدا و شهید رستگار مقدم، هم‌رزمان سردار احمد متوسلیان و نمایندگان حزب الله لبنان 🔻 سخنران: دکتر حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه 🔻 زمان: چهارشنبه ۲۶ بهمن، ساعت ۱۹، در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر علیهما السلام 🔻 مکان: میدان مفید، باغ موزه دفاع مقدس
هدایت شده از 
🔴تغییر معنادار دکور محل سخنرانی رییسی پیش از سفر به چین 🔹در مراسم بدرقه رییس جمهور به چین، دکور محل سخنرانی رئیسی تغییر کرد. 🔹در پس زمینه رییسی نقشه ایران نصب شده بود و رئیسی مقابل نام خلیج فارس ایستاده است.
هدایت شده از 
523K
🔴 صوت خانم حلوایی معاون مدرسه دخترانه شهید باهنر قم از مسمومیت در این مدرسه که برای ما ارسال کردند
هدایت شده از 
🔴 پیگیری هر دو منافات نداره، ولی جای هزار تاسف است که این بشر مدت زمان زیادی به عنوان دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور بوده است که این طور دارد علیه مساله حجاب جوسازی می کند
هدایت شده از 
به گزارش گاردین پس از سفر افسران و متخصصان فنی روس به تهران در ماه نوامبر، حداقل 18 پهپاد نمونه به نیروی دریایی روسیه تحویل داده شده است. )شامل 6 پهپاد مهاجر-6 و ث 12 پهپاد شاهد 191 و 129) ✍️رژیم صهیونیستی منتظر مشاهده عملکرد پهپاد رادارگریز شاهد 191 است :-)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حجت الاسلام طائب: رئیس جمهور 130 میلیارد دلار تفاهم‌نامه با کشورهای منطقه نوشته؛ برای همین آمریکا می‌خواهد داخل ایران را ناامن نشان بدهد تا توافقات به‌هم بخورد رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در نشست بررسی نقش جریان نفوذ در جنگ شناختی اخیر در دانشگاه امیرکبیر: 🔸آمریکا می خواهد داخل ایران را ناامن نشان بدهد 🔸اولین راهبردی که رئیس جمهور مطرح کرد راهبرد تعامل همسایگی بود رئیس جمهور 130 میلیارد دلار تفاهم‌نامه با کشورهای منطقه نوشته است 🔸دولت روابط خراب ایران با آذربایجان و ترکمنستان را درست کرد 🔸برای تبدیل 130 میلیارد دلار به قرارداد نیاز به امنیت است 🔸نمایش ناامنی از کشور و تصویر ناامنی روابط منطقه ای را زیر سوال می برد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علی کریمی طبق معمول ضایع شد😉 فرزانه فصیحی دونده سرعتی کشورمان موفق شد روز گذشته در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در ماده ۶۰ متر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. فرزانه فصیحی: همیشه هدفم این بوده که پرچم کشورم را بالا ببرم و به اهتزاز دربیاورم و برای ایران و مردم ایران بجنگم. امیدوارم در آینده دوباره مدال‌های خوش رنگی را به دست بیاورم
هدایت شده از 
‏🔻محمد السلمی ستون نویس ایندیپندنت فارسی و عرب نیوز و رئیس پژوهشکده خلیج ع.ر.ب.ی ⁉️ پس شعار ما آریایی هستیم، عرب نمی پرستیم چه میشه؟! کنسله؟!
هدایت شده از 
حمید علیمی وانمود می کند خدمات ارتش را هیچ رسانه ای انعکاس نمیدهد!! ‏ این سایت فارس نیوز و خبرگزاری دانشجو است➕صدا سیما هم بارها انعکاس داده، کسانیکه سعی دارند ارتش را در‌ مقابل مردم و‌کشور قرار دهند، گذشته از اینکه در خواب باطل به سر می برند، این مسئله از آنها نشأت میگیرد
هدایت شده از 
هیسسس 🤫 هیچی بهشون نگین! جمعیت امسال رو دیدن، گرخیدن 😅
هدایت شده از 
شعار مردم ترکیه: کاش ماهم از این تروریستا داشتیم... است
هدایت شده از 
کسی که این همه زن را شکنجه داده است، خود را حامی زن میداند و میخواد از حقوق زنان دفاع کند!
هدایت شده از 
🔴 چیرگی بر شیطان؛۲۲ بهمن از زاویه ای متفاوت 👤 🔹 اهل حکمت، شیطان را "کلب معلَّم" (سگ دست آموز خداوند) خوانده اند که بودنش، اگر برای کافران مایه گمراهی و هلاکت است، برای مومنان موجب رشد و تعالی است. 🔸 تصورش را بکنید. هر گاه برخی از ما آحاد ملت دچار ملال و خستگی یا غفلت در پیمودن مسیر تابناک انقلاب شدیم، مشاهده نیرنگ ها و عداوت های جاری شیاطین مستکبر جهانی و شیطانک های جیره خوار آنها، اسباب تقویت اراده و ایمان مان شد و در دفاع از گوهر انقلاب اسلامی، رشید تر از گذشته درخشیدیم؛ ✅ درست مانند همین ۲۲ بهمن معجزه آسا و تماشایی امسال -از پس فتنه انگیزی و آشوب افکنی و تحریم های ایذایی شیاطین- که موجب شد بوقچی های اردوگاه دروغ، در عجز و حیرت و لکنت زبان فرو بروند. "اَم یُریدونَ کَیدا؟ فَالَّذین کَفَروا هُمُ المَکیدون". اهل باطل هنگام نیرنگ در مدار مکر الهی هستند. 🔹به تعبیر رسای امیر مومنان در خطبه ۹ نهج البلاغه: "وَ قَدْ أَرْعَدُوا وَ أَبْرَقُوا وَ مَعَ هَذَيْنِ الْأَمْرَيْنِ الْفَشَلُ وَ لَسْنَا نُرْعِدُ حَتَّى نُوقِعَ وَ لَا نُسِيلُ حَتَّى نُمْطِرَ. دشمنان غرّش کردند و با این همه فشل ماندند. و ما غرّش نمی کنیم، مگر که بباریم و نمی باریم مگر اینکه سیل جاری سازیم". 🔸آیت الله جوادی آملی در کتاب عرفان و حماسه، درباره نقش رشد دهنده شیطان می نویسد: ✅ "هرگز عارف نمی گوید شیطان نباید باشد، بلکه می گوید در مجموعه نظام هستی شیطان هم چیز خوبی است و باید باشد؛ زیرا هر کس به هر مقامی رسید از برکت جنگ با شیطان رسید. اگر شیطان خلق نمی شد، وسوسه ای نمی بود و جنگ مصاِف اکبر نمی رسید. 🔹 شیطان سگ تربیت شده نظام آفرینش است. بنابراین اوّلاً: کار ابتدایی او در حدّ پارس کردن و کار پایانی او احیاناً گزیدن است، نه بیشتر . لذا شیطان با همه قدرتی که به نظر بعضی‏ها در وسوسه کردن دارد ، در عین حال نمی ‏تواند کسی را مجبور به پذیرش را ه ضلالت کند. 🔸 ثانیاً: برای هر کسی پارس نمی ‏کند و هر کسی را به دندان نمی ‏گیرد: (إنّه لیس له سلطان علی الذین امنوا وعلی ربّهم یتوکلون إنّما سلطانه علی الّذین یتولونه والّذین هم به مشرکون). او سگ درِ خانه خداست که نسبت به آشنایان یعنی مخلَصین پارس نمی‏ کند، بلکه فقط نسبت به غیر آشناها و تازه ‏واردها پارس می‏ کند. لذا باید کاری کرد که آشنای در خانه خدا و مُخْلَص شد تا از پارس و اغوا کردن او خلاصی یافت. 💢 ... تعبیر قرآن کریم این است: (إنّ کید الشیطان کان ضعیفاً) یعنی مکر و کید شیطان از اول ضعیف بوده... اگر کید شیطان در رابطه با خدا ضعیف است، نسبت به انسانی که با خدا رابطه دارد، متخلّق به اخلاق الهی شده و کارهای او رنگ خدایی پیدا کرده نیز، ضعیف خواهد بود. اما اگر رابطه‏ ا ی با خدا نداشته باشد یا رابطه ‏اش ضعیف و کم‏رنگ گردد، مکر شیطان به همان مقدار، برای او قوی خواهد بود".
هدایت شده از 
🔴 مکرون و دو راهی تعیین‌کننده برای حفظ الیزه! 🔹 تظاهرات گسترده امروز یکشنبه در فرانسه و بسط دامنه اعتصابات عمومی به مشاغل جدید، مکرون را گرفتار وضعیت سختی کرده است. 🔸او که هنوز درک صحیحی از مناسبات قدرت و رابطه «دولت-ملت» پیدا نکرده، با اصرار بر سیاست‌های جنجالی‌، پاریس را به کانون‌ اصلی بحران در اروپا تبدیل کرده است. ✅بنابر آمار رسمی بیش از ۹۶۰ هزار و بنابر آمار غیررسمی بالغ بر سه میلیون نفر در شهرهای مختلف راهپیمایی کرده‌اند. 🔹حضور پرُرنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در تظاهرات اخیر به‌وضوح نشان از پیوند بازنشستگان و جوانان مقابل سیاست‌های تحمیلی و ریاضتی مکرون دارد. 🔸مکرون اکنون بین یک دوراهی خودساخته قرار گرفته؛ اصرار بر اصلاحات اقتصادی فرانسه را به انبار باروت در اروپا تبدیل می‌کند و عقب‌نشینی به معنای از بین رفتن تنها شاخصه دولت اوست. ✅مکرون در این دو راهی، سرنوشتی به نام «پیروزی» یا «مدیریت بحران» ندارد، بلکه او صرفا 💢 می‌تواند ماهیت و شکل شکست اقتصادی یا سیاسی خود را تعیین کند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خوداتکایی هزینه‌های مربوط به امنیت را در کشور کاهش می‌دهد 👤 ، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: 🔹در مقایسه هزینه‌های دفاعی ایران و عربستان، پس و پیش از انقلاب متوجه می‌شویم خوداتکایی هزینه‌های مربوط به امنیت را کاهش می‌دهد. ✅هزینه‌های دفاعی عربستان 100 میلیارد دلار است در حالی که حداکثر مجموع پول‌های ارتش، سپاه پاسداران، سپاه قدس، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در ایران کمتر از 8 میلیارد دلار است.