eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
523K
🔴 صوت خانم حلوایی معاون مدرسه دخترانه شهید باهنر قم از مسمومیت در این مدرسه که برای ما ارسال کردند
هدایت شده از 
🔴 پیگیری هر دو منافات نداره، ولی جای هزار تاسف است که این بشر مدت زمان زیادی به عنوان دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور بوده است که این طور دارد علیه مساله حجاب جوسازی می کند
هدایت شده از 
به گزارش گاردین پس از سفر افسران و متخصصان فنی روس به تهران در ماه نوامبر، حداقل 18 پهپاد نمونه به نیروی دریایی روسیه تحویل داده شده است. )شامل 6 پهپاد مهاجر-6 و ث 12 پهپاد شاهد 191 و 129) ✍️رژیم صهیونیستی منتظر مشاهده عملکرد پهپاد رادارگریز شاهد 191 است :-)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حجت الاسلام طائب: رئیس جمهور 130 میلیارد دلار تفاهم‌نامه با کشورهای منطقه نوشته؛ برای همین آمریکا می‌خواهد داخل ایران را ناامن نشان بدهد تا توافقات به‌هم بخورد رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در نشست بررسی نقش جریان نفوذ در جنگ شناختی اخیر در دانشگاه امیرکبیر: 🔸آمریکا می خواهد داخل ایران را ناامن نشان بدهد 🔸اولین راهبردی که رئیس جمهور مطرح کرد راهبرد تعامل همسایگی بود رئیس جمهور 130 میلیارد دلار تفاهم‌نامه با کشورهای منطقه نوشته است 🔸دولت روابط خراب ایران با آذربایجان و ترکمنستان را درست کرد 🔸برای تبدیل 130 میلیارد دلار به قرارداد نیاز به امنیت است 🔸نمایش ناامنی از کشور و تصویر ناامنی روابط منطقه ای را زیر سوال می برد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علی کریمی طبق معمول ضایع شد😉 فرزانه فصیحی دونده سرعتی کشورمان موفق شد روز گذشته در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در ماده ۶۰ متر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. فرزانه فصیحی: همیشه هدفم این بوده که پرچم کشورم را بالا ببرم و به اهتزاز دربیاورم و برای ایران و مردم ایران بجنگم. امیدوارم در آینده دوباره مدال‌های خوش رنگی را به دست بیاورم
هدایت شده از 
‏🔻محمد السلمی ستون نویس ایندیپندنت فارسی و عرب نیوز و رئیس پژوهشکده خلیج ع.ر.ب.ی ⁉️ پس شعار ما آریایی هستیم، عرب نمی پرستیم چه میشه؟! کنسله؟!
هدایت شده از 
حمید علیمی وانمود می کند خدمات ارتش را هیچ رسانه ای انعکاس نمیدهد!! ‏ این سایت فارس نیوز و خبرگزاری دانشجو است➕صدا سیما هم بارها انعکاس داده، کسانیکه سعی دارند ارتش را در‌ مقابل مردم و‌کشور قرار دهند، گذشته از اینکه در خواب باطل به سر می برند، این مسئله از آنها نشأت میگیرد
هدایت شده از 
هیسسس 🤫 هیچی بهشون نگین! جمعیت امسال رو دیدن، گرخیدن 😅
هدایت شده از 
شعار مردم ترکیه: کاش ماهم از این تروریستا داشتیم... است
هدایت شده از 
کسی که این همه زن را شکنجه داده است، خود را حامی زن میداند و میخواد از حقوق زنان دفاع کند!
هدایت شده از 
🔴 چیرگی بر شیطان؛۲۲ بهمن از زاویه ای متفاوت 👤 🔹 اهل حکمت، شیطان را "کلب معلَّم" (سگ دست آموز خداوند) خوانده اند که بودنش، اگر برای کافران مایه گمراهی و هلاکت است، برای مومنان موجب رشد و تعالی است. 🔸 تصورش را بکنید. هر گاه برخی از ما آحاد ملت دچار ملال و خستگی یا غفلت در پیمودن مسیر تابناک انقلاب شدیم، مشاهده نیرنگ ها و عداوت های جاری شیاطین مستکبر جهانی و شیطانک های جیره خوار آنها، اسباب تقویت اراده و ایمان مان شد و در دفاع از گوهر انقلاب اسلامی، رشید تر از گذشته درخشیدیم؛ ✅ درست مانند همین ۲۲ بهمن معجزه آسا و تماشایی امسال -از پس فتنه انگیزی و آشوب افکنی و تحریم های ایذایی شیاطین- که موجب شد بوقچی های اردوگاه دروغ، در عجز و حیرت و لکنت زبان فرو بروند. "اَم یُریدونَ کَیدا؟ فَالَّذین کَفَروا هُمُ المَکیدون". اهل باطل هنگام نیرنگ در مدار مکر الهی هستند. 🔹به تعبیر رسای امیر مومنان در خطبه ۹ نهج البلاغه: "وَ قَدْ أَرْعَدُوا وَ أَبْرَقُوا وَ مَعَ هَذَيْنِ الْأَمْرَيْنِ الْفَشَلُ وَ لَسْنَا نُرْعِدُ حَتَّى نُوقِعَ وَ لَا نُسِيلُ حَتَّى نُمْطِرَ. دشمنان غرّش کردند و با این همه فشل ماندند. و ما غرّش نمی کنیم، مگر که بباریم و نمی باریم مگر اینکه سیل جاری سازیم". 🔸آیت الله جوادی آملی در کتاب عرفان و حماسه، درباره نقش رشد دهنده شیطان می نویسد: ✅ "هرگز عارف نمی گوید شیطان نباید باشد، بلکه می گوید در مجموعه نظام هستی شیطان هم چیز خوبی است و باید باشد؛ زیرا هر کس به هر مقامی رسید از برکت جنگ با شیطان رسید. اگر شیطان خلق نمی شد، وسوسه ای نمی بود و جنگ مصاِف اکبر نمی رسید. 🔹 شیطان سگ تربیت شده نظام آفرینش است. بنابراین اوّلاً: کار ابتدایی او در حدّ پارس کردن و کار پایانی او احیاناً گزیدن است، نه بیشتر . لذا شیطان با همه قدرتی که به نظر بعضی‏ها در وسوسه کردن دارد ، در عین حال نمی ‏تواند کسی را مجبور به پذیرش را ه ضلالت کند. 🔸 ثانیاً: برای هر کسی پارس نمی ‏کند و هر کسی را به دندان نمی ‏گیرد: (إنّه لیس له سلطان علی الذین امنوا وعلی ربّهم یتوکلون إنّما سلطانه علی الّذین یتولونه والّذین هم به مشرکون). او سگ درِ خانه خداست که نسبت به آشنایان یعنی مخلَصین پارس نمی‏ کند، بلکه فقط نسبت به غیر آشناها و تازه ‏واردها پارس می‏ کند. لذا باید کاری کرد که آشنای در خانه خدا و مُخْلَص شد تا از پارس و اغوا کردن او خلاصی یافت. 💢 ... تعبیر قرآن کریم این است: (إنّ کید الشیطان کان ضعیفاً) یعنی مکر و کید شیطان از اول ضعیف بوده... اگر کید شیطان در رابطه با خدا ضعیف است، نسبت به انسانی که با خدا رابطه دارد، متخلّق به اخلاق الهی شده و کارهای او رنگ خدایی پیدا کرده نیز، ضعیف خواهد بود. اما اگر رابطه‏ ا ی با خدا نداشته باشد یا رابطه ‏اش ضعیف و کم‏رنگ گردد، مکر شیطان به همان مقدار، برای او قوی خواهد بود".
هدایت شده از 
🔴 مکرون و دو راهی تعیین‌کننده برای حفظ الیزه! 🔹 تظاهرات گسترده امروز یکشنبه در فرانسه و بسط دامنه اعتصابات عمومی به مشاغل جدید، مکرون را گرفتار وضعیت سختی کرده است. 🔸او که هنوز درک صحیحی از مناسبات قدرت و رابطه «دولت-ملت» پیدا نکرده، با اصرار بر سیاست‌های جنجالی‌، پاریس را به کانون‌ اصلی بحران در اروپا تبدیل کرده است. ✅بنابر آمار رسمی بیش از ۹۶۰ هزار و بنابر آمار غیررسمی بالغ بر سه میلیون نفر در شهرهای مختلف راهپیمایی کرده‌اند. 🔹حضور پرُرنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در تظاهرات اخیر به‌وضوح نشان از پیوند بازنشستگان و جوانان مقابل سیاست‌های تحمیلی و ریاضتی مکرون دارد. 🔸مکرون اکنون بین یک دوراهی خودساخته قرار گرفته؛ اصرار بر اصلاحات اقتصادی فرانسه را به انبار باروت در اروپا تبدیل می‌کند و عقب‌نشینی به معنای از بین رفتن تنها شاخصه دولت اوست. ✅مکرون در این دو راهی، سرنوشتی به نام «پیروزی» یا «مدیریت بحران» ندارد، بلکه او صرفا 💢 می‌تواند ماهیت و شکل شکست اقتصادی یا سیاسی خود را تعیین کند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خوداتکایی هزینه‌های مربوط به امنیت را در کشور کاهش می‌دهد 👤 ، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: 🔹در مقایسه هزینه‌های دفاعی ایران و عربستان، پس و پیش از انقلاب متوجه می‌شویم خوداتکایی هزینه‌های مربوط به امنیت را کاهش می‌دهد. ✅هزینه‌های دفاعی عربستان 100 میلیارد دلار است در حالی که حداکثر مجموع پول‌های ارتش، سپاه پاسداران، سپاه قدس، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در ایران کمتر از 8 میلیارد دلار است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ الحدث به نقل از سی ان ان: 💢 برخلاف آنچه از ابتدایی بودن پهپادهای ایرانی گفته می‌شد این پهپادها خسارت بالایی وارد می‌کنند...
هدایت شده از 
🔴 راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلا تا پایان هفته 🔹 قیمت ارز واقعی نیست 👤 رییس کل بانک مرکزی: 🔹مرکز مبادله ارز و طلا در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار تصویب شد و برای ساماندهی و توسعه معاملات ارز و طلا است. 🔸به دلیل مشکلات فنی به موقع آماده نشد اما تا پایان هفته راه‌اندازی می‌شود. ✅در گام اول کلیه نیازهای ارزی مردم مثل دانشجویی و مسافری و درمانی تامین می‌شود. 🔹در هفته آینده ربع سکه هم که حباب زیادی دارد در این بازار عرضه خواهد شد تا حباب آن کاهش بیابد. 🔸در گام‌های بعدی ابزارهای مشتقه ارزی و عملیات سوآپ را هم راه‌اندازی خواهیم کرد. ✅یک جریانی تلاش می‌کند قیمت‌های بالایی را ایجاد کند که از مردم تقاضا می‌کنیم به آن‌ها توجه نکنند. 🔹خبرنگاران به سبزه میدان و صرافی‌ها مراجعه کنند تا نرخ سازی این جریان‌ها به دور از واقعیت را متوجه شوند. 🔸صرافی‌ها و شعب بانک‌های ارزی منتخب در ۷ روز هفته فعال هستند. 💢 در ۳ روز تعطیل اخیر ایران یا امروز که دبی تعطیل بود نرخ درهم را با نرخ سازی بالا می‌بردند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در انتخاب و انتصاب شهید عماد مغنیه به معاونت جهادی حزب الله به روایت سید حسن نصرالله ✅حاج قاسم به کارآمدی و مهارت حاج عماد ایمان داشت. 💢بازنشر به مناسبت سالروز شهادت شهید عماد مغنیه 🏳️ بخشی از مستند
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برنامه اول ما با چین عادی سازی روابط با این کشور بعد از ضربات سهمگین دولت قبل بود. 👤 ، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارجی ✅ دولت روحانی خاطرات بدی در ذهن چینی‌ها درباره ایران ایجاد کرد. چینی‌ها فکر می‌کردند به دلیل همراهی با ایران در دوره اول تحریم‌ها، بعد از برجام در اولویت روابط اقتصادی قرار می‌گیرند،‌ ولی دولت روحانی آنها را فراموش کرد و در پروژه‌های اقتصادی برخورد خوبی با آنها نکرد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عماد مغنيه شبيه‌ترين صفات را در صحنه جنگ به مالک اشتر داشت. 👤 شهید سلیمانی ✅ شهید عماد مغنیه به معنای واقعی سردار بود.
هدایت شده از 
🔴 رابرت مالی و هيات ارشد آمریکایی در راه عربستان؛ ایران از محورهای اصلی مذاکرات است 🔹یک هيات ارشد از دولت ایالات متحده به رهبری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، از روز دوشنبه ۲۴ تا ۲۷ بهمن به عربستان سعودی می‌رود و با مقامات شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌کند. 🔸بیانیه وزارت خارجه آمریکا می‌گوید این هيات در مورد «اولویت‌های مشترک» گفتگو می‌کند. ✅علاوه بر رابرت مالی، سرپرست هماهنگ کننده مبارزه با تروریسم و سرپرست نماینده ویژه ایالات متحده در ائتلاف جهانی برای شکست داعش، کریستوفر لندبرگ، و شمار دیگری از مقامات آمریکایی از جمله مقامات ارشد نظامی و غیرنظامی حضور خواهند داشت. 💢 قرار است سه جلسه کارگروه تشکیل شود که تمرکز آنها روی دفاع یکپارچه هوایی و موشکی و امنیت دریایی، ایران، و مبارزه با تروریسم است.
هدایت شده از 
🔰 هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونسیتی: 🔹 ما در بحبوحه روزهای سرنوشت سازی هستیم، اگر فقط یک طرف پیروز شود ،فرقی نمی کند کدام طرف، از بین خواهد رفت. ما دیگر در یک بحث سیاسی نیستیم، ما در آستانه فروپاشی اجتماعی و قانون اساسی هستیم. احساس می کنم و همه ما احساس می کنیم که در آستانه یک برخورد خشونت‌آمیز هستیم. 🔸 من التماس می کنم به همه شما، برادران و خواهران تهدیدات خارجی به اندازه کافی بزرگ است؛ از هر نوع، خصوصا خشونت علیه کارمندان دولت و مقامات منتخب آنها، بدترین نوع خشونت است. خط قرمزی که تحت هیچ شرایطی نباید از آن عبور کنیم.
هدایت شده از 
🔰 ، کارشناس امور حقوقی و حقوق بشر: 🔷 کرانه باختری اشغالی در مرحله " کامل و زوال کامل نظام ارزشی و حقوق بشری" به سر می‌برد.
هدایت شده از 
| کانال ریشت کان: «یک فلسطینی در اتوبوسی با چاقو به یک افسر مرزی حمله و او را به شدت مجروح کرد.»
هدایت شده از 
🛑 | رسانه یدیعوت آحرونوت: سرباز مجروح شده در عملیات پاسگاه شعافات کشته شد.
هدایت شده از 
📷 تصویر از ۱۳ ساله، مجری عملیات ایستگاه شعافات که منجر به کشته شدن یک سرباز صهیونسیتی شد.
هدایت شده از 
🇮🇷 📝 پرده دری و بی حیایی خاندان پهلوی 🔻آنتونی پارسونز _سفیر وقت انگلیس در ایران_ در نقل خاطرات خود، ضمن اینکه این جشن را یکی از نخستین جرقه های انقلاب اسلامی توصیف می کند، می گوید: 🔹جشن هنر سال ۱۳۵۶ شیراز از نظر کثرت صحنه های اهانت آمیز به ارزش های اخلاقی ایرانیان از جشن های پیش فرا تر رفته بود. 🔸به عنوان مثال به نقل از یک شاهد عینی صحنه هایی از نمایش را که ترتیب داده بودند یک باب مغازه را در یکی از خیابانهای پر رفت و آمد شیراز اجاره کرده و ظاهرا می خواستند برنامه خود را کاملا طبیعی در کنار خیابان اجرا کنند، صحنه نمایش نیمی از داخل مغازه و نیمی در پیاده رو مقابل آن بود. یکی از صحنه هایی که در پیاده رو اجرا می شد، تجاوز به عنف بود که به طور کامل (نه به طور نمایشی) به وسیله یک مرد کاملا عریان با یک زن در مقابل چشم همه صورت می گرفت!!! 🔹ولی موضوع به شیراز محدود نشد و توفان اعتراض که علیه این نمایش برخاست، به مطبوعات و تلویزیون هم رسید. من این موضوع را با شاه در میان گذاشتم، اگر چنین نمایشی به طور مثال در شهر منچستر انگلیس اجرا می شد، کارگردان و هنرپیشگان آن جان سالم به در نمی بردند! شاه مدتی خندید و چیزی نگفت! 🔺پ ن: پرده دری و بی حیایی خاندان پهلوی تا حدی بود که حتی راوی خارجی آن را در کشور غیر مسلمان جرم بزرگی میداند!!! 📚منبع: ویلیام شوکراس، آخرین سفر شاه، صفحه ۱۱۵