eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
معادله احتمال.mp3
5.75M
🔰 چرا عقل میگه: «باید دین‌دار بود»؟ شاید آخرتی نباشه و ما لذت دنیا رو از دست بدیم! (البته دلایل عقلی بر وجود آخرت داریم) 🖌 پادکست شماره ۶۷
هدایت شده از 
سند حکم حجاب.mp3
1.92M
🔰 حکم حجاب از کجا اومده؟ 🔸حد و مرز پوشش خانوم ها چه قدره؟ 🖌 پادکست شماره ۶۸
هدایت شده از 
علم و دین.mp3
5.16M
🔰 بهتر نیست دین‌دار ها روی عقاید قدیمی خودشون تعصب نداشته باشن؟!
هدایت شده از 
⭕️همچنان معطل یک اراده جدی هستیم! 🔹مصاحبه اخیر نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه باز داغ دلمان را تازه کرد! آقای زنگنه می‌گوید: اگر ارگانی را در سامانه «پاکنا» درج نکند، حقوق کارکنانش پرداخت نخواهد شد. 🔸مجلسی‌ها و دولتی‌ها قبلاً هم از این حرف‌ها زده‌اند؛ برایش قانون و بخش‌نامه هم نوشته‌اند. سامانه‌های مختلفی هم زده‌اند. از قضا ضرب الاجل هم تعیین کرده‌اند. چند نمونه‌اش را ببینید: ➖ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه اسفند ۹۵: ارائه نکردن اسناد و اطلاعات حقوق و مزایا موجب انفصال موقت از خدمات دولتی و عمومی از سه‌ماه تا یک‌سال می‌شود. ➖تبصره ۲۱ قانون بودجه سال‌ ۹۹: دستگاه‌های اجرایی تا بیستم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ موظف به ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه کارمند ایران و سامانه ثبت حقوق و مزایا هستند./ از خردادماه هرگونه پرداخت به كاركنان دستگاه­هاي اجرايی، پس از اطمينان از ثبت اطلاعات كاركنان در سامانه كارمند ايران صورت می‌گیرد. ➖تبصره ۲۰ قانون بودجه سال‌ ۱۴۰۰: از خردادماه سال ۱۴۰۰ هرگونه پرداخت به كاركنان دستگاه‌های اجرایی صرفاً پس از ثبت اطلاعات آنان در سامانه پاكنا انجام می‌شود./ ذي حساب و بالاترين مقام اجرایی، مسئول اجرای اين موضوع است و در صورت خودداری از اجرای آن به يكی از مجازات‌های تعزيری درجه سه تا پنج موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی محكوم می‌شود. ➖میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی دولت سیزدهم، ۲۷ آبان ۱۴۰۰: پرداخت حقوق آبان ماه کارکنان دستگاهها منوط به ثبت اطلاعات در سامانه پاکنا است. ➖بخشنامه سازمان اداری و استخدامی ۹ آذر ۱۴۰۰: از آذرماه ۱۴۰۰ پرداخت حقوق و مزایا صرفا بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه کارمند ایران انجام می‌گیرد. ➖تبصره ۲۰ قانون بودجه سال‌ ۱۴۰۱: پرداخت هرگونه حقوق و مزايا به كاركنان دستگاه‌هاي اجرایی صرفاً بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه كارمند ايران انجام می‌گيرد./ ذی حساب، مدير امور مالي و بالاترين مقام اجرائی، مسئول اجراي اين موضوع است و در صورت خودداری از اجراي آن به يكي از مجازات‌‌های تعزيری درجه سه تا پنج موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی محكوم می‌‌شود. ➖محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، ۲۴ خرداد ۱۴۰۱: به مدیرانی که اطلاعات مربوطه را در سامانه ثبت نکرده‌اند، نباید مزایا پرداخت شود، اگر پرداختی صورت گیرد، طبیعتا ما در مجلس این موضوع را خلاف قانون و برداشت غیرقانونی می دانیم و به عنوان تخلف و دستبرد به اموال بیت المال محسوب می شود و حتما پیگیری قانونی خواهد شد تا مابقی این افراد نیز از قانون تبعیت کنند. تا ۳ ماه دیگر چنانچه دستگاهی قانون را اجرا نکند، گزارش تخلفات را به قوه قضائیه ارجاع خواهیم داد. 🔺 پ.ن۱: گوش‌ها که پر از وعده است، یا به وعده‌هایتان عمل کنید یا علت خلف وعده‌ها و نقض قوانین را به مردم توضیح دهید. 🔺پ.ن۲: :"وعده‌ای اگر به مردم دادید، طبق آن وعده اگر عمل کردید، مردم به شما اعتماد پیدا می‌کنند؛ اگر شما وعده کردید و عمل نشد یا گفتید فلان کار شده، مردم در واقعیّت دیدند نشده، اعتماد مردم سلب می‌شود."
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حداقل نظام چانه‌زنی را عادلانه کنید! 🔹هر سال اسفند که از راه می‌رسد نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولتی شروع می‌کنند به که افزایش حداقل چقدر باشد! 🔸اما خانم دکتر ، رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری، به نکته‌ی جالبی اشاره می‌کند. 🔹اواسط سال که سازمان برنامه و بودجه می‌خواهد سهم هر بخش از لایحه‌ی بودجه را مشخص کند، نهادهای دولتی و غیردولتی و... مشغول چانه زنی بر سر سهم خودشان می‌شوند. 🔸وزارت‌خانه‌هایی مثل کار، صمت و... که بزرگترین کارفرماهای کشور هستند، بودجه آنها هم همان موقع تعیین می‌شود. 🔹به خاطر همین آخر سال وزرای نماینده دولت در ، نمی‌توانند خارج از بودجه‌شان تعهدی بدهند و نهایتاً با فشار و چانه‌زنی تنها چند درصدی آن را پایین و بالا کنند. 🔸و این یعنی کارگران به جای چانه‌زنی‌های بی‌حاصل در شورای عالی کار، باید در سازمان برنامه و بودجه دنبال چانه‌زنی برای حقوقشان باشند. 🔺البته به قول رئیس جمهور باید جای نظام چانه‌زنی را بگیرد، اما تا آن موقع! خوب است حداقل نظام چانه‌زنی‌ را عادلانه کنید!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ انقلابی‌ها چطور ضدانقلابی می‌شوند؟! 🔹تاریخ را که ورق بزنی، می‌بینی بسیارند کسانی که روزگاری داغ‌تر از همه بودند، اما در مصاف با موانع، یکباره یا به مرور،سرد شدند،از حرکت ایستادند،یا از مسیر آمده بازگشتند؛ حتی داغ‌تر از قبل! 🔸از صدر اسلام بگیر تا همین سال‌ها و روزهای اخیر نمونه‌هایش را می‌شود دید. ▶️ اما چرا این اتفاق می‌افتد؟! ، که خودش آماج سنگ‌ها و تیر تهمت‌ها بوده، به این سوال پاسخ می‌دهد: 💬در عمل را مستمراً بازیابی کنید. آدم به خاطر حرف‌ها یا شرایط حرکت کرده باشد یک‌جایی خواهد ماند. اما اگر بخاطر حرکت کرده باشد، هرجا یاران کمتر شدند تکلیف شدیدتر می‌شود. هرچه تاریکتر شد، نورباران کردن ضرورت بیشتری پیدا می‌کند. 💬آنها که از می‌گویند، با تکالیف حرکت نکرده‌اند! می‌خواهند با داد و ستدها به نتیجه برسند. آن کسی که تکالیفش او را به حرکت انداخته چطور می‌تواند با داد و ستدها حرکتش را کم و زیاد کند. 🔺پ.ن:این کلیپ برشی از مستند دیدنی «برای پس از مرگم» به کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی است که هم‌اکنون در سایت هاشور در حال اکران است.
هدایت شده از 
⭕️ آمریکا، بدهکار اعظم! 🔻 ‏وزارت دفاع (البته وزارت )کشوری که بزرگ‌ترین ارتش جهان را در اختیار دارد می‌گوید اگر مشکل سقف بدهی‌های دولت حل نشود «حتی قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود هم نخواهیم بود.» 🔻 اعتیاد به بدهی، به بلای جان ایالات متحده آمریکا بدل شده است.
هدایت شده از 
🔺️اولین واکنش سپاه پاسداران به تصمیم پنتاگون برای اعزام نیروی نظامی جهت تامین امنیت نفتکش های آمریکایی در خلیج فارس/ سپاه برای آمریکا خط و نشان کشید 🔹️حساب توئیتری منتسب به سپاه پاسداران نوشت: در صورت صدور فرمان قضایی و مشاهده عینی تخلف توسط دریادلان نیروی دریایی سپاه پاسداران، هر شناور متخلفی، با پشتوانه هر قدرت و یگان رزمی بیگانه‌ای، مطابق قانون جمهوری اسلامی ایران ‎توقیف خواهد شد
هدایت شده از 
🔴 تغییر استراتژی امنیتی رژیم صهیونیستی در قبال ایران با نگاهی به رویارویی مستقیم در آینده ژنرال یعقوب ناگل مشاور سابق امنیتی نتانیاهو در مقاله ای خواستار تغییر استراتژی امنیتی رژیم صهیونیستی در قبال ایران شد و نوشت؛ "اکنون زمان اجرای یکی از تغییرات عمده در استراتژی امنیتی اسرائیل یعنی مجازات نه تنها کسانی که مستقیماً به اسرائیل حمله می‌کنند، از جمله جهاد اسلامی بلکه بازیگرانی که آنها را تأمین مالی می کنند و می فرستند یعنی ایران است. مجازات نباید فوری یا مستقیم باشد، زیرا این امر می تواند منطقه را به سمت جنگی فراگیر سوق دهد. راه‌های زیادی برای مجازات و تضعیف ایران به‌طور غیرمستقیم وجود دارد، از جمله از داخل، برای مثال، حمایت از معترضان در خیابان های ایران. کمپین اسرائیل علیه ایران احتمالاً در سال های آینده به یک رویارویی مستقیم و گسترده خواهد رسید. اسرائیل باید با تدارک برای چنین سناریویی عاقلانه عمل کند و از درگیری‌های منطقه‌ای - که بیشتر آنها توسط ایران راه‌اندازی یا با حمایت آن انجام شده است - و درگیری‌های داخلی ایران به‌عنوان ابزاری برای تضعیف تهران در درازمدت و برای یک درگیری گسترده تر بهره برداری کند. ایران سال هاست که خود را برای یک درگیری گسترده تر آماده می کند. یکی از ابزارهای اصلی دکترین ایران، تقویت چشمگیر توانمندی های خود در اطراف اسرائیل با تسلیحات و جنگجویانی است که در صورت لزوم آماده پیوستن به تلاش های کلی علیه اسرائیل باشند. اسرائیل باید از درگیری‌های منطقه‌ای برای خنثی کردن تلاش‌های ایران در مقیاس بزرگ‌تر، به‌ویژه از طریق نابود کردن زرادخانه‌ها و قابلیت‌های مختلف آن برای ساخت و تبدیل مهمات به منظور جلوگیری از استفاده از آنها در آینده، «بهره‌برداری» کند. تلاش‌های اصلی باید در خصوص انبار و قابلیت‌های موشک های دقیق در لبنان و همچنین در مقابل سوریه و غزه باشد. در عین حال، اسرائیل باید (از نظر اقتصادی و عملی) ایران را از تسلیح مجدد نیروهای نیابتی خود پس از نابودی تسلیحات آنها باز دارد. برای انجام موثر این کار، اسرائیل باید واشنگتن را تحت فشار قرار دهد تا با هماهنگی کشورهای خلیج فارس با هر سه جزء برنامه هسته‌ای ایران - مواد شکافت‌پذیر، تسلیحات (که اکنون باید تلاش اصلی باشد) و ابزار انتقال - مقابله کند. در عین حال حداکثر فشار اقتصادی و یک تهدید نظامی معتبر ایجاد کند. یک توافق هسته ای جزئی و ضعیف، سیگنال نادرستی را به ایران (و به بازارها) ارسال می کند که غرب با هر کاری که ایران انجام داده و انجام خواهد داد، موافقت خواهد کرد. اسرائیل دوباره تنها خواهد ماند و از بین بردن برنامه هسته ای بر اساس توافق بسیار دشوار خواهد بود.  علاوه بر این، هر گونه توافقی به ایران درآمدهای بادآورده خواهد داد و به رژیم اجازه می دهد تا اقتصاد خود را احیا کند و به تسلیح نیروهای نیابتی خود در اطراف منطقه ادامه دهد و در عین حال اثربخشی عملیات اسرائیل برای از بین بردن قابلیت های آنها را کاهش دهد. اسرائیل باید در کنار ایجاد سایر قابلیت‌ها، به بهبود توانایی‌های نظامی خود برای رویارویی گسترده با ایران در آینده ادامه دهد.
هدایت شده از 
📸 مرزبانی در برف چندمتری اردیبهشت 🔺 اینجا نوار صفر مرزی پیرانشهر است - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ 🔸درد و بلای این عزیزان بخوره تو سر مسئولینی که زیر سایه امنیتی که این عزیزان برقرار کردند نه‌تنها کار نمی‌کنن، بلکه با وجود حقوق‌های نجومی و راننده و خونه و انواع‌واقسام تسهیلات و رانت‌ها طلبکار هم‌ هستن!
هدایت شده از 
🛑 تقلید کورکورانه حرام است ... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📗 استاد شهید مرتضی مطهری (ره): امثال من گاهی با سؤالاتی مواجه می‌شویم که با لحن تحقیر و مسخره آمیزی می‌پرسند : آقا سواره غذا خوردن شرعاً چه صورتی دارد؟! با قاشق و چنگال خوردن چطور؟! آیا کلاه لگنی به سرگذاشتن حرام است؟! آیا استعمال لغت بیگانه حرام است؟!... 📗 در جواب این ها می‌گوییم : اسلام دستور خاصی در این موارد نیاورده است .اسلام ، نه گفته با دست غذا بخور و نه گفته با قاشق بخور؛گفته به هر حال نظافت را رعایت کن .از نظر کفش و کلاه و لباس نیز اسلام مد مخصوصی نیاورده است.از نظر اسلام زبان انگلیسی و ژاپنی و فارسی یکی است. 📗اما اسلام یک چیز دیگر گفته است؛ گفته شخصیت باختن حرام است ، مرعوب دیگران شدن حرام است ، تقلید کورکورانه کردن حرام است ، هضم شدن و محو شدن دردیگران حرام است ، طفیلی‌ گری حرام است ، افسون شدن درمقابل بیگانه حرام است، الاغ مرده بیگانه را قاطر پنداشتن حرام است ، انحرافات و بدبختی های آن ها را به نام « پدیده قرن » جذب کردن حرام است ، اعتقاد به این که ؛ ایرانی باید جسماً و روحاً و ظاهراً و باطناً فرنگی بشود ، حرام است. 📚 نظام حقوق زن در اسلام ص ۱۰ 🇮🇷
هدایت شده از 
⁉️چرا مشارکت مردم در انتخابات ترکیه بالاست؟ 🔹چون شرکت نکردن در انتخابات جریمه سنگین مالی در پی دارد! طبق ماده ۲۵ قانون شماره ۲۹۸ احکام اساسی انتخابات، جریمه مالی رأی ندادن در انتخابات ۳۰۰ لیر به همراه محرومیت احتمالی از خدمات عمومی در دوره انتخابات مربوطه است
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا شما هم جزء کسانی هستید که دلشون برای زباله گردها میسوزه؟ پس این فیلمو ببینید تا بفهمید داستان از چه قراره
هدایت شده از 
*من یک مرد هستم* وقتی دیدم همسرم در هایپر استار آهسته قدم می‌زند و سبد خرید را هل می دهد تا مایحتاج خانه را با دقت انتخاب کند ، معنی *مرد بدون زن ارزش ندارد* را فهمیدم ... و ‌وقتی دیدم هر محصولی را جداگانه بررسی می کند و تاریخ انقضای آن را می داند، دانستم که چرا می گویند؛ *زنان نیمی از جامعه* هستند ... و وقتی دیدم که او از غریزه مادری استفاده می کند تا از بین مواد غذایی ، نیازهای هر یک از اعضای خانواده را انتخاب کند ، صادقانه متقاعد شدم که؛ *زنان ، انرژی تمام نشدنی* هستند. ولی وقتی که فاکتور خرید را از صندوقدار گرفتم ، تازه فهمیدم که چرا *کفار قریش آنها را زنده به گور می کردند !!!!* 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هدایت شده از 
امروز نمایشگاه کتاب بودم. خدا را شکر، خیلی پر شور و عالی. برخلاف آنچه جریان مخالف این دولت، سعی در ندیدنش دارد، مردم استقبال کرده بودند. اما جذاب‌ترین قسمت نمایشگاه کتاب، تابلوی آزادی بود که برای گفتمان قرار داده بودند و پسر و دختر و پیر و جوان بسیاری کنارش ایستاده بودند و با تنوع تیپ و ظاهری که داشتند، پرشور با هم بحث می‌کردند. دلم خواست و چند دقیقه‌ در گوشه‌ای ایستادم و نگاهشان کردم و کلی ذوقشان کردم. صحنه بسیار جذاب و دلکشی بود. آفرین به طراح و شجاعت مجری این کار. 📣نظر آقای محمدرضا حدادپور جهرمی(نویسنده) در مورد تابلوهای دیوار آزاد و محفل دانایی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا