eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
. ♦️اقتدار، دشمن ترین دشمنان را منفعل می کند. 🔹شبکه دولتی انگلیس، پارسال از مردم ایران می خواست به جای تیم ملی فوتبال، رقبای آن را تشویق کنند و مشتاق شکست تیم ایران باشند! ♦️اما حالا مجبور شده صعود دلاوران کشتی ایران به فینال قهرمانی جهان را که موجب شادمانی ملت ایران است، پوشش دهد تا از قافله عقب نماند! 🔹چی فکر می کردند و چی شد؟!
هدایت شده از 
🌱 داعشی ها محاصره اش کردن تا تیر داشت مقاومت کرد و جنگید، تیرش که تموم شد، داعشی ها نیت کرده بودن زنده بگیرنش همون موقع حاج قاسم هم توی منطقه بود خلاصه اینقدری این بچه رو زدن تا دیگه بدنش هم کم آورد و اسیر شد. ولی یک لحظه هم سرشو از ترس پایین نیاورد... تشنه بود آب جلوش می ریختن رو‌ی زمین فهمیدن حاج قاسم توی منطقه اس برای خراب کردن روحیه حاج قاسم بیسیم رضا اسماعیلی رو گرفتن جلو دهن رضا و چاقو رو گذاشتن زیر گردنش کم کم برا این که زجر کشش کنن آروم آروم شروع کردن به بریدن سرش و بهش می گفتن به حضرت زینب فحش بده پشت بیسیم اینقدر یواش یواش بریدن که ۴۵ دقیقه طول کشید... ولی از اولش تا لحظه ای که صدای خر خر گلو آمد این پسر فقط چند تا کلمه گفت: اصلا من آمدم جون بدم برای دختر مظلوم علی... اصلا من آمدم فدا بشم برای حضرت زینب... اصلا من آمدم سرم رو بدم... یا علی یا زهرا... میگن حاج قاسم عین این ۴۵ دقیقه رو گریه می کرد. بعدم سر رضا رو گذاشتن جعبه و فرستادن ‌برای حاج قاسم... امنیت ما اتفاقی نیست عزیزان، چقدر سرها و خون ها دادیم تا توانستیم به این آرامش برسیم... 🌷شهیدرضااسماعیلی شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون ثواب امر به معروف و نهی از منکر هایمان در مورد رو تقدیم شهید اسماعیلی عزیزمون میکنیم✅ خواهرم حجاب فاطمی،برادرم غیرت علوی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️پیغامی از آینده به زنان ایران 🔻پروفسور مایکل جونز نویسنده کتاب "انقلاب جنسی و کنترل سیاسی" نسبت به نقشه سازمان سیا آمریکا درباره پروژه کشف حجاب در ایران هشدار می‌دهد... .
هدایت شده از 
⭕️ تا الان ۱۲۶ نفر در آتش‌سوزی جنگل‌ های هاوایی آمریکا کشته شدن! اگه نصف این تعداد تو ایران اتفاق می‌افتاد، ایران یک کشور بی‌صاحب و رها شده تلقی می‌شد
هدایت شده از 
⭕️از ۳۰۰ هزار بشکه روحانی تا ۳ میلیون بشکه رئیسی؛ به اولی که مدرکش شبهه داشت میگفتند دکتر، به دومی که دکتر است میگویند ۶ کلاسه؛ اما از قدیم گفته اند به عمل کار برآید به سخندانی نیست! حیف که بسیاری از این درآمدها را مجبوریم در چاه ویل بدهی های روحانی بریزیم؛ و اِلّا وضع این نبود!
هدایت شده از 
الله بهجت(ره): باتمام وجودگناه کردیم،نه نعمت هایش را ازماگرفت،نه گناهانمان رافاش کرد. اگربندگی اش رامی کردیم چه می کرد؟
هدایت شده از 
⭕️وقتی داریوش ارجمند با بولدوزر از روی وطن فروش ها رد میشه!😂 🔻حقا که ارجمندی جناب ارجمند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدل غرب و غربگریان برای بشریت و ایران! ⭕️ گام به گام تبدیل شدن انسان به حیوان!
هدایت شده از 
🔴 لعنت بر آخوند انگلیسی! 🔹 امام خمینی (ره) حجاب رو آورد؟! پس لابد کشف حجاب دوره رضا خان هم افسانه ست! 🔹 حالا تاریخ و کتاب تاریخی نمیخونید، فیلم هم ندیدی تا حالا! 🔹 امام خمینی(ره) فرمودند: آنقدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا نمی‌خورد! در روایات هست که اهل جهنم از بوی تعفّن آخوند و ملّای فاسد در عذاب‌اند.
هدایت شده از 
🔴 اضلاع ششگانهٔ آشوب امروز در چه شرایطی قرار دارند 👤 1️⃣ ضلع اول: رسانه به محوریت اینترنشنال مجبور شد از شدت فشار و تهدیدات، انگلیس را رها کند و به امریکا برود. در حالیکه عابر بانکش یعنی عربستان با ایران وارد توافق‌های جدیدی شد و برخی از زنان فعال و مؤثرشان چنان همکارانشان را افشا کردند که نه از زن نشانی ماند و نه از زندگی و آزادی! 2️⃣ ضلع دوم: منافقین بودند. آن‌ها جدا از دستگیری‌های گسترده شبکه خرابکاریشان توسط سربازان گمنام در خیابان‌های ایران، کیس‌های رایانه‌شان هم از آلبانی به ایران رسید. دولت آلبانی رویه‌اش را در مقابل منافقین تغییر داد. 3️⃣ ضلع سوم: تجزیه‌طلبان بودند. کومله و پژاک از همان روز اول اتفاقات وقتی قصد ورود نیروهایشان به درون ایران را داشتند هدف موشک و راکت سپاه قرار گرفتند و امروز ارتش عراق و حشدالشعبی، در حال اخراج آن‌ها از این منطقه هستند. 4️⃣ ضلع چهارم: اپوزیسیون خارج از کشور بود که بدنبال تشکیل شورای رهبری اپوزیسیون بودند تا اغتشاش را حول آن سامان بدهند. حالا آن فیل، موش زایید و از آن جمع، فقط پهلوی مانده که در تل‌آویو به دیدار کودک کشان برود! 5️⃣ ضلع پنجم: آمریکا، سعودی، فرانسه و انگلیس بودند. رابرت مالی، مسئول میز ایران در امریکا از کار برکنار شد. امریکا بخشی از پول بلوکه ایران را برگرداند و وارد مذاکرات با ایران شد. سعودی، سفارتش را در ایران باز کرد و فرانسه که به قول مصی علینژاد، مکرون بهتر از پدرش بود، ناگهان وارد تعاملات جدی با ایران شد. 6️⃣ ضلع ششم: رژیم صهیونیستی بعنوان مغز ماشین اغتشاش بود که از یک سو زیر ضربات انواع عملیات‌های مقاومت درون سرزمین‌های اشغالی قرار گرفت و از طرف دیگر خود اشغالگران علیه مصونیت قضایی نتانیاهو درون اسراییل را به‌هم ریخته‌اند. ✅ پروژهٔ شش ضلعی آشوب با ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی روبرو شد تا دفع شر آن‌ها، مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی را هموارتر و زندگی برای ملت بزرگ ایران شیرین‌تر شود. 💢 ان شاءالله این ثمره مقاومت است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نقش پنهان بانک مرکزی در سقوط تاریخی سال 99 بورس 👤 (مدیر عامل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس): 🔹 برخی، اتفاقات سال 99 بورس را گردن مردم انداختند ولی اینگونه نبود، مثل این است که جاده غیر استانداردی بسازید و ماشین غیر استانداردی هم دست مردم بدهید، بعد بگویید آنها گواهینامه خاص رانندگی در این جاده را نگرفته‌اند. 🔸 نقش ساختارهای حاکمیتی در ماجرای بورس طی سال 99 نادیده گرفته شد، مثل رفتار بانک مرکزی که کسی به آن نپرداخته است. ✅ افزایش شدید نقدینگی توسط بانک مرکزی، تمام بازارها را متاثر می‌کند، دوستان آن موقع هواپیمای جنگی را با مسافری اشتباه گرفتند و گمان کردند اقتصاد هم همینگونه است که به یک باره بتوان ترمزش را کشید!
هدایت شده از 
🔴 بیش از 3700 سوال و تذکر و طرح و لایحه در نوبت بررسی نمایندگان مجلس! 👤 ، نایب رئیس مجلس: 🔹 (شش ماه در این سال و احتمالاً سه ماه، ۹ ماه هم از عمر مجلس، مجلس کنونی عمر سیاسی اش در واقع باقی مانده مهمترین موضوعاتی که از دید شما به عنوان نایب رئیس مجلس در دستور کار باید قرار بگیرد برای زمینه سازی پیشرفت کشور چه هست؟) من همین امروز چک می‌کردم که توی کارتابل نمایندگان چند تا مطلب قرار دارد ۳ هزار و ۷۲۴ تا سوال و تذکر و طرح و لایحه ما در نوبت بررسی داشتیم، این رقم، رقم سنگینی است به ۴۰ تا طرح دو فوریتی داریم، نزدیک به ۵۰ تا طرح اولویت دار داریم حالا یک فوریت و دو فوریت این‌ها در دستورند که باید رسیدگی بشوند، 🔸 مجلس فرصت زیادی ندارد که الان یک کمیسیونی بیاید روی یک طرحی کار کند و از نوع بیاید در ردیف قرار بگیرد و نوبت قرار بگیرد، چون نوبت به اینها نمی‌رسد چهار سال مجلس هم که تمام می‌شود این‌ها همه برمی گردد سر سطر نقطه سر سطر است و دیگر مجلس بعدی نمی‌آید از این جایی که هست شروع کند او از صفر شروع می‌کند اگر چیزهایی که باقی می‌ماند نمایندگانی که تجربه گذشته را دارند می‌آیند از این طرح‌های باقی مانده انتخاب می‌کنند به اسم خودشان مجدد ثبت می‌کنند که به جریان بیافتد. ✅ الان ما تعدادی از این طرح‌ها و لوایح داریم که اینها مهم هستند و فوریت دارند قانون بسیج سازندگی را داریم که می‌تواند در بحث سازندگی کشور و وضع اقتصادی مردم، سر و ساماندهی گروه‌های جهادی و انسجام آن‌ها خیلی مؤثر باشد و این الان نصفه کاره است و در ردیف بررسی است 💢 ما قانون جهش تولید را داریم بالای ۲ هزار ماده است که این هفته تقریباً تا ۳۰ ماده اش را بررسی کرده بودیم ارجاعی از شورای نگهبان است، این را باید تمام کنیم که این هم می‌تواند زودتر اگر تمام شود یک قانونی با این عظمت و واقعاً دولت هم دستورالعمل‌هایش را بنویسید و ابلاغ کند می‌تواند خیلی از مشکلات و گره‌ها را برطرف کند، ما کار سنگین اینجوری در پیش داریم که باید این را تمام کنیم.
هدایت شده از 
✅رکوردهای معنوی و بلوغ ضدانقلاب 👤 1️⃣ یکم. با 4 میلیون و 200 هزار نفر در راه پیمائی اربعین رکورد زائران ایرانی شکسته شد. 🔹 ابتدا بایکوت کردند و بعد هم گفتند این سفرها بخاطر غذای مجانی است؛ بخاطر وام دولت است و ... در نهایت هم گفتند جمعیت همه انقلابی ها همین است و نه بیشتر. 2️⃣ دوم. سازمان تبلیغات اعلام کرد 14 میلیون نفر در راه پیمائی سراسری جاماندگان اربعین شرکت کردند؛ اما از این هم بالاتر. نظرسنجی همشهری نشان می داد 75 درصد مردم آرزو داشتند در راه پیمائی اربعین شرکت کنند. البته این آمار در نظرسنجی اعلامی وزارت علوم 80 درصد بود. 3️⃣ سوم. آخرین خبر: رکورد زائران امام رئوف شکسته شد و از مرز 5 میلیون نفر گذشت. 4️⃣ چهارم. و اما روی دیگر رکورد شکنی های معنوی، بلوغ ضدانقلاب است. ضدانقلاب امروز فهمیده است برای مبارزه با انقلاب تنها یک راه پیش رو دارد و آنهم مقابله با دین و اهل بیت است. 🔸 روزگاری چنان نبود. جوانترها شاید خاطرشان نباشد. در دهه هفتاد بسیاری از کسانی که امروز در لباس ضدانقلاب خارج نشینند در رسانه های زنجیره ای داخلی، خبرنگار و یا مدیر رسانه ای بودند. آن روزها در لباس دین با انقلاب مقابله می کردند. ✅ می گفتند مدیریت دینی غیر از ولایت فقیه است. اسلام تنها صراط مستقیم برای رستگاری نیست. قرآن نتیجه کار مشترک خدا و پیامبر است نه وحی. هرکس با هر برداشتی از دین، حق می گوید. چه مجاهدت ها کشیده شد تا این نقاب بیافتد. و امروز به واسطه رشد جامعه مومن ایرانی دشمن هم به این بلوغ رسیده است که باید شمشیر را از رو بست و از نقاب نفاق خارج شود. 🔹 امروز دیگر در لباس دین مقابل انقلاب نیستند و بلکه برای مقابله با انقلاب، مقابل دین قرار گرفته اند. مقابل مردم نیز....مردمی که با انقلاب اسلامی، اسلام را از سر طاقچه برداشتند و به ظهور کشاندند و با همه دشمنی ها و موانع به سمت توحید حرکت می کنند. 💢 این رکورد شکنی های معنوی را در جریان این حرکت تاریخی ببینید... آنوقت معنای امید ایمانی روشنتر از گذشته می شود
هدایت شده از 
🛑📢«راستگویی» و «دروغگویی» چه تاثيراتی بر جامعه انسانی دارد؟ 🔹تأثير و در زندگى بشر، بر كسى پوشيده نيست، و بحث پيرامون آن، توضيح مطالب واضح است، لکن در تفاصيل آن، به آثار معجزه آسای صدق و راستى در تمام بخش هاى زندگى بشر برخورد ميكنيم، که توجه به آن مى تواند، انگيزه نيرومندى براى گرايش به اين فضيلت بزرگ اخلاقى باشد. نخستين تأثيرى كه صدق و راستى از خود به يادگار مى گذارد، مسأله جلب اطمينان و اعتماد در همكارى هاى دسته جمعى است. زندگى انسان براساس كار گروهى شکل گرفته و بدون آن، كارهای مهم به سرانجام نمیرسد. و كار گروهى زمانی امكان پذير است كه افراد گروه، نسبت به يكديگر اطمينان كامل داشته باشند. اعتماد و اطمينان نیز در صورتى حاصل میشود كه صداقت و امانت در ميان آنها حاكم باشد. 🔹در حقیقت و مؤثرترين ابزار جلب اعتماد است، و خطرناكترين دشمن آن میباشد، و در این میان تفاوتى بين فعاليت هاى علمى، فرهنگى، اقتصادى و سياسى نيست. يك سياستمدار پر نفوذ اگر يك يا چند بار به مردم دروغ بگويد به سرعت نفوذ خود را از دست میدهد. اگر تحقيقات يك دانشمند آلوده به دروغ شود، اعتماد تمام محافل علمى از ابتكارات و تحقيقات او سلب میشود، و ديگر به گفته هاى او اعتمادى نيست. يك مؤسسه اقتصادى اگر فقط در معرفى يك نوع از كالاهايش دروغ بگويد مردم نسبت به تمام فرآورده هاى او بدبين میشوند، و به سرعت مشتريان خود را از دست مى دهد. اگر مديری در مديريتها، در گفتار و رفتار خود صادق نباشد، نظام و انضباط مديريت او از هم متلاشى میشود. از آنچه گفته شد آشکار میشود كه پايه و اساس هرگونه پيشرفت معنوى و مادى در اجتماع، اعتماد متقابلی است که برخاسته از صدق و راستى است. 🔹اميرالمؤمنين (ع) در روايتى میفرماید:  «راستگويى سبب اصلاح هر چيز و دروغ سبب فساد همه چيز می شود». آن حضرت در حديث ديگرى میفرماید: «دروغگو و مرده يكسان اند، زيرا برترى انسان زنده بر مرده همان اعتماد به او است، هنگامى كه به گفتار او اعتمادى نباشد زنده بودن او بى اثر است». [۲] ديگر اينكه و راستى به انسان آبرو و شخصيت میدهد، در حالى كه دروغ مايه رسوايى و بى آبرويى است. هميشه سربلند و آبرومندند، در حالی که همواره سرافکنده و بى آبرو هستند. از این رو امام على (ع) در حديثى میفرماید: «هميشه راستگويى را پيشه كن چرا كه آن كس كه در سخنان خود باشد، قدر و مقام او در جامعه بالا مى رود». [۳] از سوى دیگر، صدق، راستى و امانت به انسان شجاعت و شهامت مى بخشد، در حالى كه دروغ و خيانت، هميشه انسان را در هاله اى از خوف و ترس فرو مى برد، مبادا خلاف گويى و خيانت او آشکار شود، و تمام نقشه هاى او نقش بر آب شود. 🔹از سویی، انسان را از بسيارى از گناهان نجات میدهد، چرا كه میداند اگر خلافى كند و از او سؤال كنند، نمیتواند به گناه خويش اعتراف نمايد، پس بهتر است كه گرد گناه نگردد. در حديث معروفى، مردی خدمت پيامبر اكرم (ص) آمده و عرض كرد: «من گرفتار چهار گناه پنهانى هستم: زنا، شرب خمر، سرقت و دروغ؛ هر يك از اينها را بفرماييد به خاطر شما ترك مى كنم». پيامبر (ص) فرمود: «دروغ را رها كن». آن مرد از خدمت پيامبر (ص) بازگشت. هنگامى كه تصميم به عمل منافى عفت گرفت با خود گفت فردا پيامبر (ص) از من سؤال میكند، اگر دروغ بگويم پيمان خود را شكستم، و اگر راست بگويم حد شرعى بر من جارى میشود. هنگامى كه تصميم به سرقت و نوشيدن شراب گرفت، باز هم این فكر در ذهن او پيدا شد. به خدمت پيامبر (ص) آمد عرض كرد: «يا رسول الله! تمام راه هاى گناه را بر من بستى، و من همه آنها را ترك نمودم». [۴] 🔹از سوى دیگر، و راستى بسيارى از مشكلات جامعه را حل مى كند، راه وصول به مقصد را آسان ساخته و از هزينه هاى كمرشكن بازرسى مى كاهد، حجم پرونده هاى حقوقى را به حداقل میرساند و با بخشش، آرامش خاطر به مردم، و نگرانى هايى را كه به سبب احتمال دروغگويى براى افراد مختلف پيدا میشود از ميان برمیدارد، و رشته هاى محبت و دوستى را در ميان افراد محكم میكند و به انسان شخصيت و ابهّت مى بخشد. امام صادق (ع) در حدیثی می فرماید: «بهتر از راستگويى گوينده آن است، و بهتر از نيكى ها انجام دهنده آن است». [۵] (اشاره به اين كه شخصيت ذاتى و والاى انسان سبب صدق و راستگويى و انگيزه كارهاى خير می شود). پی نوشت‌ها؛ [۱] غررالحكم و دررالكلم‏، ص ۵۹، قصار ۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ [۲] تصنيف غررالحكم و دررالكلم‏، ص ۲۲۰ [۳] غررالحكم و دررالكلم‏، ص ۴۴۶، قصار ۵۹ [۴] شرح نهج البلاغة، ابن أبی الحديد، ج ‏۶، ص ۳۵۷ [۵] الأمالی، طوسى، ص ۵۹۶ 📕اخلاق در قرآن‏، مكارم شيرازى، ناصر، مدرسه الامام على بن ابیطالب(ع) قم‏ چ۱ ج۳ ص۲۱۲ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
هدایت شده از 
42.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سپید و سیاه - ۲۶ مصطفی عقاد و داستان الرساله مصطفی عقاد فیلمسازی استثنایی است. گویا برای انجام یک ماموریت غیر ممکن از درون تولید فیلم‌های سری بی آمریکایی به «خانه» برمی‌گردد و فیلمی را می‌سازد که همیشه آرزویش را داشته. ساخته شدن فیلم «الرساله» در سال ۱۹۷۶ با این کیفیت فقط از عقاد بر می‌آمده است. می‌دانیم که الرساله در برهه تولید و بعد از آن، از سوی عربستان تحریم شد، اما عقاد در برابر مشکل آفرینی‌های عربستان مقاومت کرد. شاید به آسانی نتوانیم بفهمیم که او چرا در تولید فیلم اینهمه مقاومت به خرج داد، اما هر دلیل که داشته باشد، خود فیلم مهمترین راه برای راه یافتن به آن است. فیلم الرساله داستانی عادی و بدون تظاهر دارد. در هیچ جای فیلم حرکت، اتفاق یا امری عجیب که توجه ما را به حضور متظاهرانه کارگردان جلب کند، نمی‌بینیم. در عوض انگار همه چیز درست و سر جای خودش است و فیلم با اعتقاد ساخته شده است. مهمترین سندی که وجود باور پشت فیلم را ثابت می‌کند، قوت فیلم در ارائه جزیئات درست و به موقع و به اندازه است. همین فیلم را ماندگار و اثرگذار کرده است. بهترین راه برای یافتن راز ممکن شدن فیلمی چون الرساله تماشای اثری است که بدون روی و ریا نیتش را بیان می‌کند. حمزه در سکانس نخستین ورودش به فیلم رو به ابوجهل می‌گوید: راست و دروغ چه معنایی دارد، وقتی تو حتی نمی‌گذاری محمد (ص) حرف‌ش را بگوید؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم‌ساز و دین‌اش مصطفی عقاد مصطفی عقاد در جهان سینما با سری فیلم‌های هالووین، و به خصوص با دو فیلم محمد رسول الله (1976) و عمرمختار (1981) شناخته شده است؛ فیلم‌هایی که نه‌تنها بین مسلمانان بلکه در تمام دنیا به لحاظ سینمایی حرفی برای گفتن دارند؛ مصطفی عقاد بر خلاف تمام روشنفکرانی که در فیلم‌های خود به دنبال سانسور هر شکلی از دینداری هستند، غنای سینمایی فیلم‌هایش را عقیده و مسئولیتی می‌داند که بر اساس آن فیلم می‌سازد نه صرفا ارضای روحیه حرفه‌ای فیلمسازی‌اش. وقتی عقاد به دعوت به تهران آمد و در مصاحبه‌ای که در همان دعوت با و در اوایل سال هفتاد داشت، درباره چرایی ساخت فیلم الرساله و آینده‌ای که برای خود در نظر گرفته می‌گوید: چیزی که مرا آزار می دهد این است که مسلمانان با هم اتحاد ندارند؛ انگار این قضیه برای عقاد حاضر است که امروز بیشتر از همیشه تمام مسلمانان باید در هر لباسی؛ این مسئولیت مسلمانی خود را به انجام برسانند. * فأعتصموا بحبل الله جمییعا و لا تَتَفَرَّقوا... 💡هر فیلم آغاز یک گفتگوست...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | دو نقطه هدف ✏️ رهبر انقلاب، در دیدار اخیر: امیرالمؤمنین فرمود: مَن نامَ لَم یُنَم عَنه؛ اگر شما در سنگر خوابت برد، معنایش این نیست که دشمنت هم در سنگرِ خودش خوابش برده؛ نه. 👈 اگر مراقبت کردیم، دشمن را شناختیم، روشهای دشمن را شناختیم، سعی کردیم در حرفمان، در منطقمان، در عملمان، در هر اقداممان کمک به نقشه‌ی دشمن نکنیم، دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند. 👈 دشمن دو نقطه‌ی اساسی را هدف گرفته: یکی وحدت ملّی، یکی امنیّت ملّی. 📢 دشمن این دو نقطه را آماج حمله‌ی خودش قرار داده که باید در مقابلش ایستاد. 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 سازمان هواشناسی امروز برای بخش‌هایی از نوار شمالی کشور رگبار باران پیش‌بینی کرد
هدایت شده از 
شنیده شدن صدایی مهیب در گرگان 🔺دقایقی پیش صدای مهیبی در بلوار استاندارد شهر گرگان به گوش رسید. 🔺نیروی انتظامی گرگان با تأیید شنیده شدن این صدا، اعلام کرد موضوع در دست بررسی است. 🔺گفته می‌شود این تصویر مربوط به شیئی است که این حادثه به آن ارتباط دارد
هدایت شده از 
تصویری از یک خمپاره عمل نکرده در گرگان همزمان با انفجار شی ناشناس
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سقوط یک موشک/خمپاره در یک ساختمان مسکونی و شکافتن سقف در گرگان
هدایت شده از 
🔴درگیری پلیس با شرور و جنایتکار مسلح در فیروزآباد ، سه پلیس مجروح شدند 🔹مسئولان انتظامی استان فارس از درگیری مامورین پلیس امنیت عمومی شهرستان فیروزآباد با شرورِ جانی و مسلحِ سابقه‌دار خبر داده اند. دراین درگیری سه پلیس مجروح شدند.