eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 روزنامه‌نگار اسرائيلی: من طرفدار جنایت جنگی در غزه هستم. اگر صحنه‌های ویران شدن خانه‌ها را نبینم، شب خوابم نمی‌برد! ❌ راه حل مشکل ما با فلسطینی ها جنایت جنگی است‼️ |
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انصافا در آموزش و پرورش معلم‌هایی حضور دارند که عنوان معلم، شایسته ی آنهاست معلّمهایی که ارزشها را خوب شناخته اند مثل این خانم معلم ... خدا قوت خواهرم.👌✨✨
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دولت دنبال «فسادزدایی» است تا در بین مردم «امیدآفرینی» کند اما دشمن با «فسادنمایی»، امید مردم را نشانه رفته است 👤 رییس جمهور در جمع مردم استان گلستان: 🔹 ممکن است دشمنان بخواهند فسادنمایی کنند اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است. بنا بر این است هرجا نقطه‌ای و بستری از فساد ببینم فسادزدایی کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین فسادی در سازمان‌های اداری لانه کند. ✅ دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، کار ما در دولت و شما در هر سنگری حضور دارید امیدآفرینی است. آنانی دغدغه فساد ندارند میخواهد با فسادنمایی مردم را ناامید کنند آنها خود ناامید خواهند شد. 💢 مردم ما باامید زندگی می‌کنند و این راه نورانی امام را بابصیرت و با حرکت مجاهدانه ادامه خواهند داد و دشمن را مأیوس خواهند کرد.
هدایت شده از 
روایت یک ماجرای عجیب! 10 سال پیش پلیس ویدیو های مردی رو پیدا کرد که در حال ساخت خونه درختی بود اما وقتی توی یکی از ویدیو ها جنازه دو زن رو دید معمای پیچیده ای شکل گرفت پرونده پیچیده پلیس که پرده از چهره قاتلی برمیداره که دو سال از زندگیش رو صرف ساخت خونه درختی کرده بود پرونده شوکه کننده پیتر پارکر معروف به قاتل خونه درختی رو تو تپ لینک زیر ببینید 👇👇🛑 https://youtube.com/watch?v=Css65Ko1bzc https://youtube.com/watch?v=Css65Ko1
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 می‌گوئیم چرا شرکت‌های فولادی و پتروشیمی که مالکان انحصاری ارز هستند، مرتب ارز را گران و زندگی را بر مردم سخت می‌کنند؟ می‌گویند هیچ دولتی زورش به اینها نرسیده است! 👤 ✅ بسیار خب! موضوع انتخابات این باشد که چه کسی زورش به اینها می‌رسد... 💢 همه حرف ما همین است که این وضع نتیجه بی‌اقتداری دولت است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اقدامات یمن آبرویی برای آمریکا نگذاشته است 👤 ، تحلیلگر سیاسی جهان عرب: ✅ آمریکا احساس کرده موقعیتش به لرزه افتاده، اگر درگیر یمن شود مشکلی بزرگ پیدا خواهد کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت رهبرانقلاب از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در پر کردن مشت فلسطینی‌ها
هدایت شده از 
🔴 حسین سلامی، فرمانده کل سپاه: سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است 🔹 سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه گفته سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است و سرشت و ذات خلقتش براساس تقوا است که در سپاه یک حقیقت جاری است و باید هم این گونه باشد. ✅ رهبر انقلاب در یکی از بازدیدها از دانشگاه امام حسین (ع)فرمودند سپاه، مصداق آیه شریفه فِیهِ رِجَالٌ یُحِبُّونَ أَنْ یَتَطَهَّرُوا ۚ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ است. چون سرشت و ذات سپاه پاسداران بر اساس تقواست و تقوای الهی در سپاه یک حقیقت جاری است.
هدایت شده از 
🗳 🔴 جزئیات تازه از دیدار حزب کارگزاران با روحانی 🔹 در دیدار اعضای کمیته سیاسی حزب کارگزاران با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از روحانی خواسته که جبهه اصلاحات را از انفعال خارج کند. ✅ وی با انتقاد از بزرگان جریان اصلاح‌طلبی به روحانی گفته است که فقط حلقه خاصی میان او، خاتمی، ناطق نوری و اسحاق جهانگیری برپا شده که خروجی خاصی ندارد. 💢 هاشمی از تفوق طیف منفعل جریان اصلاحات بر طیف فعال گفته و متذکر شده است: تا زمانی که شما سران ابتکار عملی نداشته باشید تحولی رخ نمی‌دهد.
هدایت شده از 
🗳 🔴 ۲۰۰ کانال انتخاباتی راه‌اندازی می‌شود 👤عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما: 🔹 به منظور ایجاد رقابت و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات ۲۰۰ کانال تبلیغات داوطلبان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی می‌شود. ✅ این کانال‌ها ۸ ساعت در روز در زمان مجاز تبلیغات، فعال خواهند بود. 💢 هم‌اکنون این طرح مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند.
هدایت شده از 
🗳 🔴 از لیست ۱۰۰ نفره ما، فقط ۲۶ نفر تایید صلاحیت شدند 👤 ، دبیر کل حزب مردم‌سالاری 🔹 در اعتراض به مجلس یازدهم در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام نکردم. 🔸 البته با این وجود ما یک لیست ۳۷ نفر از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم که در ارتباط هستیم، آماده کرده بودیم که آقای پزشکیان هم یکی از این افراد بود. ✅ همچنین حدود ۳۰ نفر از اعضای حزب مردم‌سالاری در استان‌های مختلف ثبت‌نام کردند. 💢 در مجموع یک لیست ۱۰۰ نفره آماده کردیم و گفتیم حداقل می‌توانیم ۱۰۰ نفر لیست بدهیم اما بعد از اینکه نتیجه احراز صلاحیت‌ها توسط هیئت‎های اجرایی اعلام شد، از این لیست ۱۰۰ نفره فقط ۲۶ نفر تایید شدند.
هدایت شده از 
🗳 🔴 تلاش اصولگریان برای افزایش آرای انتخاباتی در تهران/ شناسایی نقاط مهم و استراتژیک برای تبلیغات 👤 ،رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران بزرگ: 🔹 ما برای سازماندهی ستاد ابتدا به سمت تشکیل دفاتر مناطق تهران و ایجاد ارتباط هدفمند با رابطین مناطق رفته‌ایم. ✅ شورای وحدت یک تشکیلات بی‌حاشیه و البته هدفمند در فعالیت سیاسی و انتخاباتی خود است و همین مسئله موجب شده تا بتوانیم با لایه‌های نخبگان و اقشار و نمایندگان اصناف به نحوی بهتر ارتباط بگیریم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇸آغوش گرفتن افراد نامرئی توسط بایدن! 🔹پس از چند بار دست دادن با افراد نامرئی، اکنون پرزیدنت باید، رئیس جمهور آمریکا شروع به در آغوش گرفتن آنها می‌کند! 🔹 رفتارهای عجیب بایدن بسیاری از آمریکایی‌ها را درمورد صلاحیت وی برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری به تردید انداخته است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️🎞 تاریخ به روایت آمریکایی‌ها 🎙هوارد زین، مورخ و فیلسوف آمریکایی: 📑اگر جوانان مدارس ما تاریخ گسترش ایالات متحده در جهان را یاد می‌گرفتند، اگر تاریخ کشتارها و تهاجم‌هایی که با گسترش آمریکا در جهان همراه بود را بیاموزند... ⚠️آن‌ها نمی‌توانند باور کنند که رئیس جمهور ایالات متحده در برابر ملّت بلند می‌شود و می‌گوید ما برای و به این کشور می‌رویم! 🔸امّا این تاریخ آموزش داده نمی‌شود. این استفاده نادرست از تاریخ است که همچنان توسط رهبران سیاسی ما تداوم می‌یابد و واقعاً توسط بخشی از فرهنگ آمریکایی یعنی مطبوعات و رسانه‌ها، مورد انتقاد قرار نگرفته‌ است. 🔹بوش چند سال پیش در مجلس ملّی فیلیپین گفت که آمریکا به نقش خود در داستان بزرگ مردم فیلیپین افتخار می‌کند؛ سربازان ما فیلیپین را از سلطه‌ آزاد کردند! 🔸حدود ششصد هزار فیلیپینی در این جنگ طولانی علیه فیلیپینی‌ها جان باختند و در پایان، آن زمانی‌که ایالات متحده پیروز شد، برای دهه‌های متمادی دیکتاتوری نظامی را برای فیلیپین به ارمغان آورد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇨🇦 صف تحویل یک وعده غذای رایگان در کانادا 🔺🇨🇦کانادا اکنون رکورد ۲ میلیون نفر در ماه را دارد که در بانک های مواد غذایی منتظر یک وعده غذا هستند 🔺این در حالیست که اکثر این افراد شغل دارند و چون نمی توانند از پس هزینه های زندگی برآیند به صف غذای رایگان متوسل می شوند
هدایت شده از 
📷🇺🇸 نیویورک تایمز: آمریکا می‌خواهد دارایی مسدود شده روسیه را به اوکراین بدهد 🔺️نیویورک تایمز از قول منابعی مطلع گزارش کرد، کاخ سفید مذاکرات فوری با متحدانش را درباره دارایی‌های مسدود شده روسیه و استفاده از آنها برای کمک به اوکراین آغاز کرده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🇺🇸 دخترک رفته آمریکا ، میگوید: من اکنون وسط لس انجلس هستم، باورتان نمیشود اینجا مردم میتوانند آزادانه مواد بکشند در ایران خودمان هم جاهایی بود این زبان بسته بتواند در بین دیگران بنشیند در پارکی، بوستانی، خیابانی جایی مواد بکشد. این که دیگر آمریکا رفتن نداشت؟ جامعه وقتی خود تحقیر شود. نسل کودک وقتی جای خانه و مدرسه در اینستاگرام بزرگ شود، نتیجه میشود همین که ندید بدید‌های اینستایی، از مواد کشی در آمریکا هم به عنوان یک اتفاق زیبا برای مخاطبین خود یاد میکنند....
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇨🇦 این چه سمی بود یعنی تو کانادا شغل آقا داماد ، قصه خوان مرغاست ‌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم عروسی در یمن این روزها😁 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌
هدایت شده از 
🔴بسم الله الرحمن الرحیم بیانیه امت حزب الله شهر مقدس قم در اعتراض به فتنه کشف حجاب و گناهان علنی، خصوصاً در ایام فاطمیه و در ورزشگاه آزادی تهران و بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به بی‌حجابی و ولنگاری 1⃣ نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه مجاهدت‌های انبیاء، اولیاء الهی و شهدا در طول تاریخ است و طبق فرمایش امامین انقلاب، حفظ نظام اوجب واجبات است و همگان می‌دانیم که هویت نظام اسلامی به ارزش‌های آن است و هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای احکام الهی و فرامین شرع مقدس نیست؛ لذا بر همگان مخصوصاً بر مسئولان واجب است که جلوی ولنگاری‌ها و اباحه‌گری‌ها را بگیرند. 2⃣ بعد از فتنه کشف حجاب و اغتشاشات سال گذشته، با وجود مواضع شفاف رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام شرعی و حرام سیاسی بودن کشف حجاب و دستور مستقیم رهبری معظم به کارگزاران نظام برای برنامه‌ریزی و جلوگیری از پدیده شوم بی‌حجابی، متاسفانه برخی از مسئولان دچار خطای محاسباتی شده با دوگانه‌هایی نظیر حجاب یا امنیت و حجاب یا اقتصاد، در زمین دشمن بازی کرده و زمینه را برای ولنگاری بیشتر جامعه مهیا کرده و نگرانی امت حزب الله و خانواده شهدا را فراهم نموده‌اند. 🔻لذا امت حزب الله از مراجع عظام تقلید، شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین انتظار دارد تا مسئولان امر را به انجام تکالیف شرعی و قانونی واداشته و تا زمانی که جهت‌گیری خود را اصلاح نکرده‌اند، نسبت به پیگیری موضوع اهتمام جدی داشته باشند. 3⃣ امت حزب الله ضمن قدردانی از زحمات قوای سه گانه، از برخی جهت‌گیری‌های مسئولان ارشد نظام به ویژه در زمینه مسائل فرهنگی از جمله عفاف و حجاب به شدت گلایه مند بوده از سران محترم قوا توقع دارد هرچه سریع‌تر به اصلاح این رویه غلط بپردازند. 4⃣ امت حزب الله از اقدامات و مواضع و جهت‌گیری‌های وزارت فرهنگ، گردشگری، ورزش به شدت ناراحت و نگران است و از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس می‌خواهد که نسبت به اصلاح یا عزل یا استیضاح این سه وزیر اقدام عاجل نمایند. السلام علی من اتبع الهدی ۸جمادی الثانی ۱۴۴۵ برابر با یکم دیماه ۱۴٠۲
هدایت شده از 
🔴 واکنش دکتر رحیم پور ازغدی به خبرهای ضدونقیض از تایید صلاحیت حسن روحانی برای خبرگان رهبری 🔻 دکتر رحیم پور ازغدی: ‏ 🔹بیش از یک میلیون، شکایت رسمی مردم از آقای حسن روحانی، از سوی دادگاه ویژه روحانیت، هیچ پاسخی نگرفت! 🔹دو سال پیش دستگاه قضایی گفته بود خط قرمزی ندارد!!! خبر اسناد تقلب او در رساله دکتری‌ منتشر شد و کسی پاسخ نداد! 🔹 ‏گفتند ایشان دو تابعیتی است، یا پاسپورت بریتانیایی هم داشته، هیچ مرجع قانونی توضیح نداد! 🔹 ده‌ها تخلف علنی و غیرعلنی اقتصادی و مدیریتی وی در ۸ سال حاکمیتش بر کشور، رسیدگی نشد! 🔹 رفتارهای خلاف قانون اساسی، از سیاست خارجی تا سیاست فرهنگی (۲۰۳۰ و...) و اقتصادی (ارز و بورس و مفاسد مالی) و ‏دروغ‌های مکرر و رسمی در شیوه حکمرانی سیاسی، تبدیل به پرونده حقوقی نشد! 🔹 اینک "مجتهد عادل"ی داریم که می‌خواهد در مجلس خبرگان، در تعیین و نظارت بر رهبر، اختیارات داشته و نمره بدهد...
هدایت شده از 
🔴 واقعاً چرا آقای رییس جمهور ؟!
هدایت شده از 
🔴 تفاوت فاحش برخورد ترکیه با ایران در تخلفات مالی سلبریتی ها ‏همه چیز برای این زوج اینفلوئنسر ترک خوب پیش می‌رفت تا اینکه این خانم دیلان پولات در یک برنامه زنده تلویزیونی ادعا کرد که در یک روز ۱۸ هزار دلار خرج کرده! اینجا بود که یه سری تحقیقات در مورد وضعیت مالیشون شروع شد و حدس بزنین چی شده؟ بله دادستانی ترکیه گفته این زوج عضو شبکه‌ای ‏هستند که متهم به فرار مالیاتی، پولشویی و کلاهبرداریه. در نتیجه دستور بازداشت موقت اونها و نزدیک به ۱۲ تن (دقیق معلوم نیست) از اطرافیانشون رو صادر کرده. داستان به اینجا خلاصه نمیشه و دادستانی و پلیس ترکیه در حال بررسی وضعیت مالی بیش از ۶۰۰ سلبریتی ترک هستند. بهزادیان
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞شیون و ضجه مادر فلسطینی برای جگرگوشه‌اش که مقابل چشمانش در حال جان دادن است.