eitaa logo
مشکات اهل بیت (ع)
1.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
844 ویدیو
43 فایل
✅ کانال رسمی ▫️نظرات قرآنی ▫️نظرات فقهی ▫️نظرات تاریخی ▫ ️دیدگاهها ◾️سیدحسین موسوی زنجانی 👈 برای عضویت کلیک کنید 🔻🔻 کانال مشکات در ایتا..👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit ارتباط با ادمین @S_A_M15511348
مشاهده در ایتا
دانلود
مسئله ۲۶۴۲-- امام ابو الحسن علی ابن حرزمی گوید : من مخالف غزالی بودم تا این که در خواب رسول خدا ابوبکر و عمر را دیدم غزالی را تایید و به من ۵ تازیانه زدند طوری محکم بوده پس از بیداری هم مدتها درد آن را می کشیدم بعد اضافه کردند در حین غسل میت دیدند جای تازیانه در پشتش بوده است.. (ضمیمه احیاء العلوم ص ۴ و۵) مسئله ۲۶۴۳-- ابوالفتح شامی می گوید : در خواب من ( !!) رسول خدا پیام تایید غزالی را صادر کرد مخصوصا در باب مطالب باب قواعد العقاید احیاء العلوم را)) ( همان ص ۵) پس در دو تایید اخیر خواب حرف اول و آخر را می زند! تاکتیک خوبی است.!! مسئله ۲۶۴۴-- ابوالفضل عراقی احیاء العلوم را از اجلّ کتب حلال و حرام می داند. ( همان مدرک) امیرالمومنین فرموده بود ما اهلبیت نمط وسطی هستیم ( خط مستقیم) همان عراقی می گوید غزالی هم مصداق نمط وسطی است مثل علی (ع).!! مسئله ۲۶۴۵-- عبدالغافر فارسی گفته تاکنون نظیر احیاء العلوم تالیف نشده است ، امام نووی گفته احیاء العلوم در مرز قرآن شدن است.!! (همان) ابو محمد کازرونی گفته اگر تمام کتب مسلمین نابود شود احیا العلوم بماند کل اسلام از آن قابل استخراج است .( همان). مسئله ۲۶۴۶-- عیدروسی گفته هر کس احیاء العلوم را بخواند هم عالِم مُلک است هم عالم ملکوت. و اگر مرده ها زنده شوند توصیه خواهند کرد احیاء العلوم بخوانید. عین شریعت و عین طریقت است. اعجوبه زمانه است ( همان) اینک حقیر چند صفحه از کتاب احیاء العلوم را از حیث اعتبار می خوانم تا ثابت کنیم در تاریخ اسلام کتابی به اندازه این کتاب حامل دروغ ، جعل، افترا، نشر فساد، دشمنی با اهلبیت تالیف و تولید نشده و نخواهد شد. بنده پرونده قطور این کتاب را تهیه کرده ام موجود است فقط بعنوان نمونه :(( در ج ۲ ص ۳۱۰ و ۳۱۱ ، ۲۳ روایت نقل کرده که ۲۰ تا جعلی است. و در ص ۳۱۲ و۳۱۳ ،۱۵ روایت جعلی دارد. و در صفحه ۳۱۴ و ۳۱۵ ،۱۶ روایت جعلی دارد. و در صفحه ۳۱۶ و ۳۱۷، ۱۵ روایت جعلی دارد. باقی درمسئله بعد. مسئله ۲۶۴۷-- در ص ۳۱۸ و۳۱۹ ،۱۶ روایت جعلی دارد. و در ص ۳۲۰ و۳۲۱ ،۲۴ حدیث جعلی دارد. و در ص ۳۲۲ و ۳۲۳ ، ۱۳ حدیث جعلی دارد. و در ص ۳۲۴ و ۳۲۵، ۱۹ حدیث جعلی دارد. در ص ۳۲۶ از ۱۰ حدیث ۵ تا جعلی است. و در ص۳۲۷ از ۹ حدیث ۶ حدیث جعلی است. و در ص ۳۲۸ از ۱۶ حدیث ۷ تا جعلی است. و در ص ۳۲۹ از ۸ حدیث ۶ جعلی است. و در ص ۳۳۱ از ۱۵ حدیث ۹ جعلی است. این فقط نمونه ای است از جلد ۲. در کل کتاب احیاء العلوم این نسبت حاکم است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۶۴۸-- در ادامه بررسی کودتای فرهنگی اهل کتاب از طریق صوفیه و عرفان خانقاهی علیه مرجعیت علمی اهلبیت پس از موفقیت کودتای نظامی آنها علیه خلافت اهلبیت (ع) داشتیم کتاب احیاء العلوم مجمع الاکاذیب و المجاعیل والخرافات محمد غزالی را بررسی می کردیم و چند نمونه از جلد دوم را بررسی کردیم اینک چند صفحه هم از جلد سوم بررسی کنیم تا بعنوان مشت نمونه خراور به عمق جنایت اهل کتاب تحت پوشش تصوف پی ببریم و حقیر کل این کتاب را بررسی کرده آماده ارائه کل است. اما بخاطر لزوم اجتناب از خسته کردن عزیزان اینک از جلد سوم چند صفحه می آوریم .در ص۳ از ۴ حدیث ۳ تا مال ستاد جعل است . در ص۱۴ از ۵ حدیث ۴ تا مال ستاد جعل است. و در صفحات ۱۶ و۱۷ و۱۸ همه ۵ حدیث مال ستاد جعل است . و در ص۳۶ از ۵ حدیث ۴ تا مال ستاد جعل است. در ص ۳۸ از ۵ حدیث ۴ تا و در ص ۴۵ از ۱۴ حدیث ۱۲ تا و در ص ۴۶ از ۱۶ حدیث تا ۱۴ تا و در ص ۴۷ از ۴ حدیث ۲ تا و در ص ۷۲ از ۱۳ حدیث ۷ تا و در ص ۷۳ از ۱۰ حدیث ۹ تا و در ۷۵ تمام ۵ حدیث مال ستاد جعل است . و در ص ۸۰ و ۸۱ از ۸ حدیث ۷ مال ستاد جعل است. و در ص ۹۶ و۹۷ از ۲۵ حدیث ۱۳ تا مال ستاد جعل است. و در ص ۹۹ از ۶ حدیث ۵ تا مال ستاد جعل است. و در ص ۱۰۲ از ۱۲ حدیث ۷ تا مال ستاد جعل است. و در ص ۱۰۳ هر۳ حدیث مال ستاد جعل است. وقس علی هذا فعلل و تفعلل . مسئله ۲۶۴۹-- چون اصل بر اختصار است و غرض این است که بگوئیم قتل خود امام در روز عاشورا تمام شد اما قتل خود اسلام هر روز ادامه دارد و برای اسلام کل یوم عاشورا است. اینک از یک گودال قتلگاهی برای اسلام رونمائی می شود که بعنوان یک دقیقه از ۱۴۰۰ سال . یعنی کتاب احیاء العلوم را که علمای اهل سنت در سطح تالی تلو قرآن معرفی می کردند با دادن آدرس دقیق ثابت می کنیم بخش عظیمی از روایات آن در کره زمین پیدا نشده است. انا لله وانا الیه راجعون: در جلد ۱ صفحه ۱۳ پانوشت شماره ۱۱ . و ج ۱ ص ۴۱ حدیث پانوشت شماره ۴ . و ج ۱ ص ۴۳ پ۵ . و ج ۱ ص ۴۱ پ ۷ . و ج ۱ ص ۴۷ پ۲ و ج۱ ص ۷۳ پ ۳ و ج۱ ص ۹۵ پ ۳ و ج ۱ ص ۱۲۵ پ ۱۱ و ج۱ ص ۱۳۷ پ ۳ وج ۱ ص۱۵۲ پ ۲ و ج ۱ ص ۱۵۶ ۲ و ج ۱ ص ۱۵۸ پ ۳ و ج ۱ ص ۱۶۲ پ ۳ ووووو تا آخر کتاب این جنایت فرهنگی با همین نسبت ادامه دارد. باقی در مسئله بعد. مسئله ۲۶۵۰-- اینک نتیجه تحقیقات خودمان از کتاب احیاء العلوم غزالی را عرضه می کنیم: یک : در این کتاب ۱۹۶ روایت نقل شده که در حدی مجعول بودن آن هویدا شده که در هیچ منبعی اثری از آنها نیست. دو: در این کتاب عرفانی و تصوف بیش از نصف روایات از ستاد جعل ۸ نفره معروف نقل شده است که مجوز آن ابوهریره ، عایشه ، عبدالله پسر عمر، انس، عبدالله ابن عمرو عاص و کعب الاحبار است. سه : در پیشانی این کتاب مثل فتوحات مکیه و محلی ابن حزم حدیث جعلی عمر مبنی بر این که رسول خدا گفته من مامورم از طریق جنگ با کل بشر اسلام را منتشر کنم ( انی امرت ان اقاتل الناس حتی یقولوا لااله الا الله.) آمده است . چهار : در اول کتاب غزالی آمده : (( اما القلب، فخار ج عن ولایه الفقیه..... بل یحکم الفقیه بصحه الاسلام تحت ظلال السیوف ،مع انه یعلم ان السیف لم یکشف له عن نیته. ولذالک قال انی امرت ان اقاتل الناس حتی یقولوا لا اله الا الله)) یعنی اسلام از دیدگاه فقه زیر سایه شمشیر باید حرکت کند(!! )، در حالی که قلوب مردم با شمشیر به دست نمی آید)).!! الا لعنه الله علی القوم الکاذبین. هم روایت را عمر رضی الله عن المومنین ساخته و هم نشر آنرا تابعین عمر رضی الله عن المومنین منتشر کرده. ما باید از قلم مکتب تصوف بیشتر از دِرّه جناب دوّمی ، شمشیر شمر و حجاج بترسیم . چون این قلم دارد سر اسلام را با خرافات می برّد. مسئله ۲۶۵۰-- دشمنی غزالی با فقه ، خاصه فقه اهلبیت عمیق تر از دشمنی ابن عربی است. غزالی در احیاء العلوم در اول جلد اول ( ص ۲۴) می گوید :(( هر کس از طریق عمل به احکام فقهی دنبال ثواب باشد دیوانه است))!! این تبر یهود بود به دست غزالی بر شجره طیبه فقه آل محمد. درست است که این ضربه مطلق است ولی شامل فقه اهلبیت هم هست.. مسئله ۲۶۵۱-- غزالی می گوید :(( علم واقعی علم مکاشفه صوفی ها است. )) !!( ج ۱ ص ۲۵ ) در حالی که در آینده خواهد آمد که خود غزالی معترف است که دو حرف یک صوفی با هم جور در نمی آید هر روز حرفشان رنگ عوض می کند. تا چه رسد به این که یکصد صوفی درباره یک حکم یک حرف بزنند . و اضافه کرده که یک عارف گفته :((هر کس از علم عرفان مطلع نشود عاقبت بخیری اش تضمین نیست ))! کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۶۵۳-- غزالی در جلد ۱ ص ۲۶ می گوید :(( علم عرفان آن قدر شانش عُلّو دارد شایسته است در هیچ کتابی منتشر نشود، دلیلش هم این است که رسول خدا فرموده : ان من العلم کهئیه المکنون لایعلمه الا اهل المعرفه بالله تعالی فاذانطقوا به لم یجهله الاّ اهل الاغتراربالله......)) در حالی که این روایت نیست ساخته عامل غیر مستقیم اهل کتاب بنام ابو عبدالرحمن سُلَّمی است اینک کتابش در اسرائیل است. پس قطب عرفان غزالی روی جمله مجعول عمال اهل کتاب است. زرکلی در اعلام ج ۶ ص ۹۹ نوشته بعضی گفته اند سلمی برای تصوف روایت جعل می کرده است. مسئله ۲۶۵۴-- غزالی پله اول عرفانش روی حدیث مجعول گذشته بود، اما پله دوم عرفان غزالی،! بله او پله دوم را هم روی یک روایت مجعول قرار داده که مال یک کذاب معروف بود بنام عبدالله ابن کیسان که (( ضعّفه الجمهور ))، او می گوید :(( از رسول خدا سوال شد اگر در منطقه دور افتاده ای حادثه ای اتفاق افتاد حکمش در قرآن و سنت نبود چه کار کنیم ؟ فرمود از صالحین بپرسید که پس از شور و مشورت بین خودشان هر چه حکم دادند عمل کنید.)) اولا آنچه هست این است که هم رسول خدا و هم علی مرتضی فرمودند در چنین شرائطی مطابق آیه ۵۹ سوره نساء ردّ الی الله (مراجعه به محکمات قرآن ) و ردّ به رسول الله (یعنی عمل به سنه جامعه موجود در اختیار اهلبیت نه سنت متفرقه مخلوط به جعلیات) تکلیف است.. و نه مراجعه صالحین که در منطق صوفی ها مصداقش فقط صوفی ها است. و این عین بخشی از نامه ۵۳ نهج البلاغه است. ثانیا بخشنامه عمر منتشر شده که ((قس الامور)) دست به دامن قیاس و شیوه شیطانی زدن تکلیف است. ثالثا در بحارالانوار آمده که در یک مورد رسول خدا به نماینده خود در یمن فرمود در چنین مواقعی (( اکتب الّی حتی اکتب الیک،)) بنویس به من تا جواب را بنویسم برای تو. باقی در مسئله بعد. مسئله ۲۶۵۵-- پله سوم عرفان غزالی میوه چینی در سال اول کشت نهال است.! تصوف بدین خاطر جعل شد که کودتای سقیفه را مشروع جلوه دهند . اما غیر مستقیم. چون پس از کودتا خلفا سواد فقهی نداشتند برای پاسخ به استفتائآت کار خلافت عبارت شد فقط (( دست به دامن یهود شدن ))!! کعب الاحبار ، عبدالله ابن سلام و زیدابن ثابت فارغ التحصیل از دانشکده ماسکه یهود در مدینه ، تمیم داری مسیحی با با فرهنگ یهودی سپس وهب ابن منبه و محمد ابن کعب قرظی وووو مرجع فقهی ای شدند که حکومت با استفاده از باصطلاح کمک دنده آنها برای خلافت ، کارشان را به پیش می بردند. و تصوف آمده بگوید نه بابا هم ابوبکر و هم عمر از نظر ذاتی دارای عرفانی بودند که آن عرفان اولیه عامل خلیفه شدنشان شد . غزالی در پله سوم نوشته :(( اولین عارف جهان اسلام ابوبکر بود )).! ابن عربی گفته :(( اولین عارف عمر بود.)) و اگر این دو خلیفه محترم نه راوی شدند و نه محدث و نه فقیه چون فقه علم به درد خوری نبوده است. این است پیام نهائی عرفان غزالی . مسئله ۲۶۵۶-- تصوف بدل سازی است. برای جبران قتل ائمه (ع) ، حاصلش هزاران ابدال در شامات . تصوف قطب سازی است ، برای جبران فقدان امامان به شهادت رسیده. امام معصوم فرار کرد و غایب شد هزاران صوفی عالم گیر شد. تصوف عارف تراشی است برای جبران خلاء ناشی از عالمان واقعی خانه‌ نشین شده .تصوف عرفان تراشی است برای جبران فقه متلاشی شده اهلبیت. تصوف خانقاه سازی است برای جبران مسجد بخون علی (ع) رنگین شده ی کوفه. تصوف رقص سماع سازی است برای جبران نماز تعطیل شده اهلبیت (ع). خودشان تصوف ساختند سپس اسمش را گذاشتند فلسفه و عرفان اسلامی. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۶۵۷-- در متون اهل سنت آمده : عمر رضی الله عن المومنین گفت پسرم عبدالله آنقدر بی عرضه است ، حتی لیاقت نداشت حکم طلاق زن خود را یاد بگیرد. اما غزالی در اول احیآالعلوم که برای قتل علوم اهلبیت تدوین کرده نوشته : از هزاران صحابه فقط حدود ده دوازده نفر فقیه بودند یکی عبدالله پسر عمر بود.!! در منطق تصوف ، پسر خلیفه بودن گوئی نوعی اتصال به علم و فقه کلان هم هست. گوئی تصوف نوعی توجیه ضعف علمی قدرت و تملق و چاپلوسی فلسفی و علمی در حاشیه قدرت برای قدرت است. مسئله ۲۶۵۸-- همین غزالی در همین کتاب در همان موضوع نوشته :(( وقتی از عبدالله پسر خلیفه سوال فقهی می کردند، در پاسخ می گفت برو از آن کس پاسخ بگیر که در تخت خلافت نشسته است.)) این منطق اهلبیت بود که از مونتاژ چند نفر به یکدیگر خلیفه نمی شود ،، از انضمام فقیه ، پادشاه ، امیر ، محدث ، مفسر ووو به یکدیگر موجودی بنام خلیفه مرکّب نمی شود. باید یک نفر به تنهائی ، هم فقیه باشد، هم امیر باشد، هم سیاستمدار باشد هم محدث باشد و هم مفتی . اما فاما عمر شد خلیفه اجرائی ، کعب الاحبار شد ،مورخ ، ابن عباس شد مفسر، زید ابن ثابت شد عالم ارث ، معاذ ابن جبل شد فقیه بخشی از احکام .و اُبیّ ابن کعب یهودی الاصل شد فقیه بخشی از احکام تا عمر را بر پا نگهداشتند تا بشود خلیفه!!. مسئله ۲۶۵۹-- تصوف خانقاهی از یک زاویه عُمرنامه است ، هدف این است خلافت عمر مشروع تلقی شود. غزالی در اول احیاء العلوم می گوید ابن مسعود به محض مرگ عمر گفت : ای داد و بیداد !! با مرگ عمر نود درصد علم دفن شد ( مات تسعه اعشارالعلم) . وقتی به ابن مسعود اعتراض کردند با وجود این همه صحابه با مرگ عمر فقه نمی میرد. پاسخ داد : ((منظورم علم فقه نیست بلکه العلم بالله است ، علم مکاشفه ( و عرفان و تصوف) است)). اساسا در تصوف خانقاهی مواقعی هست رسول خدا در حد عمر مطرح نیست. چون ابن عربی رسول خدا را اولین عارف نمی شناسد بلکه عمر را نخستین عارف می شناسد.!! مسئله ۲۶۶۰-- غزالی آنقدر در ساختن یک مذهب از مقوله های عرفانی غرق شده متوجه نیست مفهوم کلامش چیست ! در جلد اول ص ۲۹ می گوید : شافعی در ماه رمضان ۶۰ بار قرآن ختم می کرده است. یعنی هر روز دو بار کل قرآن را می خوانده است. فرض می کنیم راست می گوید ، می پرسیم چه می فهمیده با آن سرعت ؟! چه حاصلی داشته اگر نمی فهمیده چه می گوید.!؟ چه کسی این نوع قرآن خواندن را مستحب کرده است!؟ اگر خدای نخواسته تمام ۲ میلیارد مسلمان مثل شافعی در هر روز کل قرآن را دو بار بخوانند قطعا فهمش صفر می شود. اگر این از مصادق عرفان است ، حرام است. چون سد راه تدبر در قرآن است .و تولید صدای وز وز نامفهومی دارد. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۶۶۱-- تمام دعوای غزالی و غزالی ها با فقه اهلبیت است و نه با مطلق فقه چرا !؟ چون در همان آغاز احیاء العلوم می گوید :(( مالک ابن انس به هارون گفت العلم یوتا ولا یاتی ( که متخذ از کلام امیرالمومنین است الامام کالکعبه یوتا ولایاتی) یعنی من پیش خلیفه نمی آیم چون مصداق علم و عالم من هستم ، دیگران باید بیایند دور عالم . هارون گفت هدفم این است بیائی تا کتاب موطا خودت را به خانواده ما تدریس کنی)) . اما موسی ابن جعفر عالم واقعی در زندانش بود. پس جنگ علیه فقه اهل سنت نبود بلکه علیه فقه آل محمد بود بعلاوه غزالی در همان صفحه از هر۴ فقیه اهل سنت تمجید هم کرده است.! مسئله ۲۶۶۲-- طبق صراحت کلام غزالی، در همان صفحات قبل مالک ابن انس صاحب مذهب مالکی بنی عباس را وارث علم النبی می دانسته است. اما در عین حال غزالی از مالک تمجید کرده است. چون مِحور حفظ قدرت است علیه اهلبیت. جالب این که در همان صفحه ۳۵ دو حدیث از حضرت عیسی نقل کرده است که اصلا در هیچ منبع معتبری نیامده است !! . یعنی از ۲۲ جلد مسند امام صادق یک روایت نیست اما از حضرت عیسی دو خبر بی سند هست ، تصوف مسیحی سازی امت هم هست. مسئله ۲۶۶۳-- غزالی در ص ۳۷ دامن جناب ابوبکر و عمر را از اتهام نشر اسرائیلیات با وجود بیش از هزار سند بر متهم بودن عمر تطهیر کرده است. سند نامه محرمانه عمر به کعب الاحبار یهودی پیش حقیر موجود است که خواسته بیاید مدینه جهت نشر اسرائیلیات. مسئله ۲۶۶۴-- غزالی در ص ۳۸ گفته : احمد ابن حنبل اعتراف کرده قصاصون از دروغگوترین انسانها بوده اند. اما هزار منبع سنی دلالت دارد عامل حاکمیت قصه گویان اسرائیلی عمر مقتدای غزالی بوده است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مشکات اهل بیت (ع)
💠سوال : حضرت آیت الله موسوی دامت توفیقاته السلام علیکم و تقبل الله عباداتکم ( مضغ عُلک ) یا (مضغ عَلک) که در روایات مربوط به صوم به آن اشاره شده چیست ؟ آیا امروزه هم چیزی بنام( علک) وجود دارد؟ جالب این که در جواز و عدم جواز جویدن آن برای روزه دار، دو دسته روایت داریم و هر دو دسته هم معتبر هستند . و عجیب تر آن است که امام معصوم علیه السلام می فرماید" من در حال روزه جویدن آن را تجربه کردم ، مزه آنرا چشیدم ..... اما می فرماید شما در حالت روزه اینکار را نکنید . لطفا توضیح بفرمایید که منظور روایات در این جا چیست ؟ با تشکر ✅پاسخ : وعلیکم السلام و تقبل الله اعمالکم انشاالله تعالی ، چون مبنای این طلبه حقیر در باب طریق اخذ احکام شرعی با بزرگان فقه اعلی الله درجتهم کمی فرق دارد ( چون طریق اخذ احکام از نظر حقیر تبعاً لتفسیر اهلبیت(ع) متکی بر اتصال آیات آخر سوره جن به آیه ۱۸ سوره سبآء و اتصال آیه ۱۸ سباء به آیه ۱۲۲ سوره برائت است. و طبق این برداشت راوی باید مصداق آیه ۱۲۲ برائت باشد که در روایات مجوزه بعضی ها دارای چنین ویژگی نیستند) لذا روایات دال بر جواز جویدن سقز درخت ( آدامس طبیعی) معتبر نیستند. والله هو العالم. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
💠سوال : سلام و عرض ادب قبولی طاعات و عبادات شما نظر شما در مورد استعمال دود در حالت روزه چیه ؟ ✅پاسخ : سلام علیک مبطل است چون تلخی متمرکز در دهان به معده می رود. از باب دود بودن مبطل نیست. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
نقد ترانسفرمیسم یا نظریه داروین راس ساعت ۲۲ امشب ۲۸اسفندماه کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۶۶۵-- غزالی در ص ۴۱ ، اکثریت داشتن یک جریان بر محور دوستی را دلیل بطلان اکثریت می داند (( هر کس دوستش بیشتر باشد حرکتش باطل است )) استنادا به روایتی که در خصوص حقانیت اقلیت شیعه در مقابل اکثریت سنی از رسول خدا صادر شده است. مسئله ۲۶۶۶-- غزالی درص ۴۳ می گوید :(( در خبر آمده است هر قومی متکی بر منطق باشد در مقام عمل دچار مشکل می شود.)) ( فی الخبر ما اتی قوم المنطق الا منعوا العمل) خوب از اشکال صرف نظر می کنیم فقط سوال می کنیم این خبر کجا است؟! هیچ جا. هدف کوبیدن منطق است. مسئله ۲۶۶۷-- غزالی در ص ۴۴ می گوید :(( علت مطرح شدن فقها بی لیاقتی حاکمان پس از خلفای راشدین است.)) پس الحمد لله می خواسته ابرو درست کند چشم شهلائی را کور کرد. پس حکومتهای معاویه به بعد باطل شد. استعانت از فقها هم محکوم شد و معلوم شد تصوف برای جنگ با فقها بوده است ، که ادعای ما است. مسئله ۲۶۶۸-- در همان صفحه نوشته :(( فقهاء به دلیل وابستگی به سلاطین خراب شدند.)) خب!! اللهم صل علی محمد و آل محمد ، این فقط فقهای راستین شیعه بودند که حاکمان را آدم حساب نکردند. و شدند ناخودآگاه مورد تایید غزالی!. ابن عربی یک آخوند درباری بود. مسئله ۲۶۶۹-- غزالی و غزالی ها دانشمند نیستند ، حزب جنگ علیه اهلبیت هستند ،در ص ۴۶ میگوید : ((کسی از علی (ع) استفتاء کرد و علی جواب داد ، طرف گفت نه جواب صحیح این است علی گفت ببخشید حق با شما است .)) بدون سند. این در حالی است که در ص ۵۷ با نقل خبری اعتراف کرده در سینه علی علمی بوده که در دیگران نبوده است. و در آینده میرسیم که می گوید : امام صادق(ع) مردم را تشویق می کرد به پرخوری و صرف عمر در کنار سفره !!!. اینها مدافعین صهیونیستهای رقیق الورق شاخه برون مرزی یهودند. آری او می گوید امام صادق (ع) مدافع برداشتن لقمه های بزرگ بود.!! این حزب جنگ با اهلبیت از خطرناک ترین جریان تاریخ مخالفین خلافت اهلبیت است. مسئله ۲۶۷۰-- چون غزالی خوب می داند اگر با شیعیان علی (ع) مناظره کند آبرویش خواهد رفت در ص ۴۷ می گوید : مناظره خوب نیست چون باعث بروز نوعی تکبر است. سپس در ص ۵۱ می گوید زید ابن ثابت ( رابط یهود) ابن عباس را مصداق اهلبیت می دانست. که تمهید برای جا انداختن مشروعيت خلافت بنی العباس است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany