eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
815 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ۅاےۅ
خب یه شب زودتر واسه فرار از درس خوندن تستش کردم البته که فقط با مرطوب کننده قاطی کردم نرم شد پوستم و روشنی هم یکم حس میکنم ولی باید عکس میگرفتم از قبل و بعد که نگرفتم ولی خب پشیمون نیستم با روغن هم امتحان میکنم فردا شب😔😂
مجهولات
خب یه شب زودتر واسه فرار از درس خوندن تستش کردم البته که فقط با مرطوب کننده قاطی کردم نرم شد پوستم
بچه‌ها اینکه میگه روشن نشده، ایشون خودش خیلییی روشنه خب، دیگه دو درجه روشن‌تر احتمالا پوستش شفاف می‌شد 😔🤣
خب بالاخره شنبه شد برنامه این هفته‌م واقعا معرکه‌اس:) یکشنبه یه امتحان و کوئیز شیمی و همچنین برا حل تمرین شیمی داوطلب شدم (که برم تمرین رو حل کنم و پای تخته کاملا توضیح بدم) دوشنبه ارائه اندیشه اسلامی دارم سه‌شنبه باز امتحان و ارائه فارسی چهارشنبه هم گزارش کار آزمایشگاه زیست باهامه و البته امتحان ترم آزمایشگاه و تحویل هوباریوم گیاهی‌م! یعنی پایان این هفته رو حقیقتا باید جشن بگیرم و ساعت‌ها بخاطرش پایکوبی کنم...
السلام علیک یا سبب فرحة فی قلبی 💛
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
یه دختر خرداد ماهی که با همون نوسانات و حسای ماه خرداد پا به زمین گذاشته...شور و تنش های ماه امتحانات، جسارت ، گاهی قدرت از وجودِ کلمات جمله هات میجوشن. جنگیدن با غول مرحله آخر یکی از روتین هاته که ،ازش خسته نمیشی و امید داری که یک روز شکستش بدی. شاید خورشید خرداد ماه گویای رنگ محتوای کانالت باشه همانطور که به سرعت گرماش روبه بالا رفتنه خیلی ام از الو کردن گوجه سبزا خوشحال نیست🫠🌤 برای شما: https://eitaa.com/mjholat خانقاه غزلچه
کاش دانشگاه به جای دو ترم، تک ترمه می‌شد. از نیمه شهریور یا اول مهر می‌اومدیم تا آخر اسفند، بعدم دو هفته تعطیلات عید فرجه و دو هفته دوم فروردین امتحانات. بعدم دیگه تموم می‌شد و تو فصل گرما ما رو نمی‌کشوندن 😭🤌 خیلیم خوب و عالی منتغیه.
چون این دیوار نوشته جرقهٔ این شعر شد -هر چند خود شعر ارتباط خاصی نداره- به مناسبت سالروز فتح خرمشهر ضمیمه‌اش میکنم🥲😂👇
هدایت شده از منظومهٔ من
- رقص قاصدک ها ... آمدی آشوب کردی حالِ قلبِ خسته‌ام را رویِ هر دیوارِ این دل حک شده "جئنا لنبقیٰ" عقلِ من، مردی مجاهد، قلبِ من خاکِ اهورا چشمِ تو یک مینِ مخفی پشتِ آن مژگانِ زیبا آخر ای مجنونِ عاشق‌پیشه‌یِ مبهوت و شیدا اندکی کم‌تر بکن نامهربانی با دل ما عقل گفته پشتِ بی‌سیمِ دلم با ترس و بلوا که تصاحب کرده این چشمت سه وادی را از این‌جا خواب و خور، فکر و خیال وخنده‌هایم را گرفتی مانده از این دل برایم گریه ها و دردسر ها آمدی جانم به قربانت، ولیکن مهربان‌تر بایدت با قلبِ غُدّ و شرزه‌ام مهر و مدارا عاقبت یا سهم تو من می‌شوم یا می‌روی و می‌شوم شهری خرابه، غرق رقص قاصدک ها... (ح.جعفری) @manzome_man
هر صفحه مطالعه (نیم ساعت) ۵ دقیقه خواب، ۵۵ دقیقه گوشی🙏
اولین کادوی تولد من از طرف یه رفیقی که هنوز ندیدمش به دستم رسید 🥲 دیگه میتونید صدام کنید cherry lady🍒😂✨