دوس دارم در آینده خانوادم جوری باشه که محرم و صفر، خواب و بیداریمون، برنامه غذاییمون، خرید لباسامون، مهمونی و سفر رفتنمون، "بر مدار روضه و هیئت" باشه!
دغدغهمون باشه. سبک زندگیمون باشه. و اونقدر قشنگ که بچههامون برای رسیدن شبای محرم ذوق داشته باشن:)
خدایا
تو نامهربونیا رو نشونم ندادی تا نامهربونی یاد بگیرم. نشونم دادی تا بفهمم هر رفتار نامهربون، چه زخم عمیقی به روح آدما وارد میکنه. نشونم دادی تا درک کنم منم نباید اینجور بشم...
بهت قول میدم بعد از این با آدمات مهربونتر باشم.
امن باشم. امن باشم. امن باشم.
چند روزه صبحا از گرما بیدار میشم در حالی که تنم خیس عرقه و موهام به هم چسبیده و این وحشتناکترین نوع بیدار شدنه!
دیگه در اون شرایط فحشایی رو به بانیان رفتن برق در صبح! میدم که گفتنش عفت عمومی رو خدشهدار میکنه🙏
مجهولات
یه بازه طلایی تو صبح هست، اون تیکه که بیدار شدی و داری تصمیم میگیری باز بخوابی یا برپا بزنی و البته
حالا فرض کنید چند روزه این بازه طلایی رو مثل یه خرس وحشی بیدار میشم و میگذرونم، بقیه روز دیگه چطور میگذره🚶🏻
ما انسانهای آخرالزمانی خیلی حقیریم.
آسایش و ادامه عادی زندگیمون خیلی بیشتر از تصور به عواملی فانی مثل برق و اینترنت بستگی داره. تازه اونام اصلش دست دولتها و قدرتهاست. بهم حس به بردگی گرفته شدن میده. گاهی تنم میخاره برم تو غار و زندگی آزاد رو تجربه کنم. یا یه روستا که دسترسی به برق و اینترنت نداره. فقط لطفا هواش خوب باشه😭🤝
و البته محتاج فرآوردهها، مثل نوشابه، کالباس، مرغ پرورشی، و...
آزادهترین مردم عصر ما عشایر ان. این نوع از آزادگی رو ما انسانهای در بند شهری درک نمیکنیم.