eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
815 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
و اینکه دشمن‌شناسی و تفکر و ایدئولوژی مقاومت رو تبیین کنیم این رو ترجیحا حضوری
مجهولات
باید برا رسانه یه فکری بکنیم خدافظ
فلذا من معتقدم فیلترینگ یا باید در حدی باشه که عین اون سری هیچکس به هیچ طریقی نتونه بره اینستا و توییتر یا باید آزاد بشه در صورتی که نیروی انقلابی فعال اونجا حضور داشته باشن به همون تعداد که هستن وضعیت موجود آسیب زا ترین حالت ممکنه رسانه ای که نماد ما در دنیاست دست جمعیت مخالفه و جمعیت موافق بخاطر حرام بودن فیلترینگ و عقاید تند و... نمیرن اون سمت فقط سالی یکبار راهپیمایی می‌کنن که بیا و ثابت کن هوش مصنوعی نیست و فلان. باید این عده عظیم اونجاام باشن تا تصویر درستی مخابره بشه و روایت ها برابر شنیده بشه
شاید بگید تو کی باشی که تحلیل می‌کنی ادمین ۲۰ ساله ۴تا کتاب نخونده که باید بگم اتفاقا آقا گفتن جوانان باید فکر کنن و تحلیل کنن. این خوبه و اشکالی ام نداره و اتفاقا لازمه. واجبه. پس ابایی از ابراز حرفام ندارم هر چند چرت و پرت. شمام بکنید خودتون فکر کنید. نذارید به جاتون فکر کنن. اگر هر کسی خودش فکر می‌کرد الان وضعیت جوونامون خیلی بهتر بود.
هدایت شده از 🏴ֶָ֢𓏲࣪☫︎اتاق بغلی
آفرررین دقیقاااا ولی مشکل اینه که ما حتی اگه هممون هم بریم تو اینستا و از اعتقادات و واقعیت ایران تولید محتوا انجام بدیم بازم اینستا به محتوایی ضریب میده که مخالف ماست، مارو بدبخت و جنگ زده و ناراضی و ناامید نشون میده🚶🏻‍♀ یا اون محتواهای چرت و پرت و مبتذل
مجهولات
آفرررین دقیقاااا ولی مشکل اینه که ما حتی اگه هممون هم بریم تو اینستا و از اعتقادات و واقعیت ایران تو
آره راست میگی واقعا ولی بازم اینکه ما بریم احتمالا راه موثرتریه تا اینکه کلا فیلتر بشه از لحاظ وجهه جهانیش چون ما یه سری شهروند خارج نشین داریم که اتصالشون دست ما نیس و اگر اتصال مردم از ایران کاملا قطع بشه، احتمالا عکس خودم و خودتم بعنوان کشته منتشر بشه و سیاه‌نمایی‌هایی که ابدا نمیشه جمعش کرد😔😂
هدایت شده از 🏴ֶָ֢𓏲࣪☫︎اتاق بغلی
دارم فکر میکنم چطوری میشه کاری کرد که اینستا بیاد با کشور ما هم یه سری قراردادها ببنده که به اعتبار این قرارداد چیزایی که خلاف قوانین ایرانه، یا دروغه منتشر نکنه مثل ترکیه و بقیه جاها ولی فکر نکنم ممکن باشه🚶🏻‍♀
مجهولات
دارم فکر میکنم چطوری میشه کاری کرد که اینستا بیاد با کشور ما هم یه سری قراردادها ببنده که به اعتبار
دقیقا دلیلی که اینستاگرام تو کشور ما فیلتره همینه. ما بهشون گفتیم باید شرکتتون یه نماینده تو کشور ما داشته باشه (همونطور که اکثر شرکت‌های سوشال‌مدیا تو اکثر کشورا دارن) و یه سری قوانین رو بپذیره ولی قبول نکردن ولی خب به نظرم بازم وقتی عده افراد هم عقیده ما اونجا زیاد بشه، این اکثریت یه مشروعیتی به این عقیده میبخشه که اینستا رم وادار می‌کنه از بعضی مواضعش کوتاه بیاد شاید شایدم به یه دشمنی آشکارا برسه که اونم خودش دلیل خوبی برای اهل فهمه
هدایت شده از 🏴ֶָ֢𓏲࣪☫︎اتاق بغلی
اینم موافقم باید یه فکر اساسی کرد مثلا به اینستا رکب زد که اونم کسایی که توی رسانه ماهرن از دستشون بر میاد😃 منظورم اینه که محتوا تو نظر اول خوشایند اینستا و مطابق قوانینش باشه ولی باطنش یه جوری باشه که واقعیت و برسونه
مجهولات
اینم موافقم باید یه فکر اساسی کرد مثلا به اینستا رکب زد که اونم کسایی که توی رسانه ماهرن از دستشون
ما اگر تو زمین رسانه درست جنگیده بودیم و سرباز تربیت کرده بودیم الان لازم نبود نگران جنگ میدانی باشیم:)🤝 چقدر رهبری گفتن.. از چند سال پیش.. به نظرم هنوزم براش دیر نیست. همه‌مون موظفیم رسانه یاد بگیریم و واردش بشیم.. عین همون ایده چنل تلگرامی😂 اصن بریم اینستا یه استوری پرچم رو ترند کنیم
هدایت شده از ناشناسای مجهولاتم
📪 پیام جدید حرفت حق ولی تو مگه خداحافظی نکردی 😂 من گفتم خداحافظتون باشه از فتن آخرالزمان
هدایت شده از ناشناسای مجهولاتم
📪 پیام جدید واقعا نبودن رسانه کمک بزرگی به بشریت می‌کنه ولی متاسفانه بافت اساسی زندگیمون شده و متاسفانه آموزش درست هم نمی‌بینیم بهترین دوران زندگیم قطعی اینترنت بود بله آره دقیقا. سواد رسانه ای مهم تریییین چیزه.