هدایت شده از 🏴ֶָ֢𓏲࣪☫︎اتاق بغلی
اینم موافقم
باید یه فکر اساسی کرد
مثلا به اینستا رکب زد که اونم کسایی که توی رسانه ماهرن از دستشون بر میاد😃
منظورم اینه که محتوا تو نظر اول خوشایند اینستا و مطابق قوانینش باشه ولی باطنش یه جوری باشه که واقعیت و برسونه
مجهولات
اینم موافقم باید یه فکر اساسی کرد مثلا به اینستا رکب زد که اونم کسایی که توی رسانه ماهرن از دستشون
ما اگر تو زمین رسانه درست جنگیده بودیم و سرباز تربیت کرده بودیم
الان لازم نبود نگران جنگ میدانی باشیم:)🤝
چقدر رهبری گفتن.. از چند سال پیش..
به نظرم هنوزم براش دیر نیست.
همهمون موظفیم رسانه یاد بگیریم و واردش بشیم..
عین همون ایده چنل تلگرامی😂
اصن بریم اینستا یه استوری پرچم رو ترند کنیم
هدایت شده از ناشناسای مجهولاتم
📪 پیام جدید
یادگیری مهارت هایی مثل ادیت و تدوین و استفاده از انواع هوش مصنوعی و ابزارای جالبی که داره خوبه ولی یه دوره خوب نیست که شرکت کنیم و از طرفی زمان هم گاهی اوقات نداریم
#پاسخ
جای کارفرمام خالی😂
دقیقا در حوزه سواد رسانه و توانمندسازی تو عرصه های ادیت و... آموزش میده
یعنی دقیقا همون ترکیب برندهای که نیاز داریم؛
توانمندسازی فکری عقیدتی
توانمندسازی اصول اقناع
و نهایتا آموزش حرفهای ابزار
خلاصه که دورههاش هست ولی پولیه😔.
مجهولات
📪 پیام جدید یادگیری مهارت هایی مثل ادیت و تدوین و استفاده از انواع هوش مصنوعی و ابزارای جالبی که دا
برای زمان هم
به نظرم باید و موظفیم خودمون رو وسعت بدیم و زمان برای این کار خالی کنیم
My Recordingسخنرانی حجه الاسلام راجی.mp3
زمان:
حجم:
9.8M
🔺وظیفه فوری و قطعی ما در روزهای آینده از فردا تا ده روز پیش رو ...
🔻یا ابرقدرت می شویم یا تجزیه می شویم ...
استاد راجی
مجهولات
🔺وظیفه فوری و قطعی ما در روزهای آینده از فردا تا ده روز پیش رو ... 🔻یا ابرقدرت می شویم یا تجزیه می ش
این صوت رو گوش کنید رو ۲x لطفا
دیگه جای تعلل نیست واقعا
حتی شاید باید بعضی اولویتها تغییر کنه
نمیدونم
مجهولات
برای زمان هم به نظرم باید و موظفیم خودمون رو وسعت بدیم و زمان برای این کار خالی کنیم
پلن۲
سراغ کار سنگین نریم
گفتم همون صرف حضور
بازنشر کردن یه استوری با پرچم ایران
بازنشر کارای رسانهای قویای که تیمهای رسانهای انجام میدن
بازنشر کردن خودش خیلی مهمه
و وقتم نمیگیره
و موثرم هست
هدایت شده از 🏴ֶָ֢𓏲࣪☫︎اتاق بغلی
https://eitaa.com/mjholat/29274
دقیقاااا، دقیقاااا
هر بار خواستن جنگ نظامی شروع کنن دیدن حریف نیستن اونا رو آوردن به جنگ نرم و مجازی اما ما و مسئولای ما جدیش نگرفتن
قبول دارم ما هم کم کاری کردیم ولی خب مسئولا هم کاری نکردن تو این مورد
مثلا اینهمه بودجه ای که میگیرن نمیتونستن صرف تربیت نیروی رسانه ای بکنن؟
تدوین و تولید محتوا یادشون بدن
من هر از چندگاهی احساس مسئولیت میکنم اما نمیدونم از کجا باید شروع کنم، از طرفی میگم وقتی تواناییای ندارم بیشتر از اینکه تو اون فضا تاثیرگذار باشم تاثیرپذیر میشم
اون قضیه کانالای تلگرام هم من یکم دیر بهتون رسیدم تازه تلگرام نصب کردم ولی نتونستم کانالاتون و پیدا کنم اگه مایل بودین دوباره بذارین🙏😭😂
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/29274 دقیقاااا، دقیقاااا هر بار خواستن جنگ نظامی شروع کنن دیدن حریف نیستن
بسیج تا حدی داره این کارو میکنه دوستان و در جریانش هستم
برید بسیج محله، فرم عضویت پر کنید
و عضو گردان سایبری بشید
اگر بسیجتون فعال باشه
هم کلاسای سواد رسانه میذاره
هم توانمندسازی
با هزینه ۵۰، ۱۰۰ تومن
از طرف ناحیه بسیج هم میذارن، اگر پایگاهتون زیاد فعال نیست نگران نباشید
یه کم بیکیفیت هست کلاساش، ولی خوبه باز. بهتر از هیچیه