امروز فهميدم استاد زیستفناوری جانوری مون، تو رویان با آقای بهاروند کار میکرده
سال ۸۰ و اینا..
و حیف که فقط ۲ واحد باهاش داریم🥲
چون خیلی خاطرات جذاب و نکات مهم داره از حقیقت امر رشته و آینده کاری کشور ما!
(آقای بهاروند، راوی کتاب سلولهای بهاری)
هدایت شده از مجهولات
910.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید مهدی زینالدین:
هر گاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید،
آنها شما را نزد اباعبدالله یاد میکنند.
در جنگ هستیم.
یک توصیه بسیار مهم:
ترس هیچ اشکالی نداره. ترس مکانیزم طبیعی بقای ماست. خودتون رو سرزنش نکنید اگر ترسیدید. فقط سعی کنید ادامه اش رو مدیریت کنید.
ذهنتون رو آزاد بگذارید، تلاش کنید در لحظه باشید و نگران اتفاقاتی که هنوز نیفتاده نشید. نشخوار ذهنی نکنید.
یادتون باشه نه گذشته رو میتونید تغییر بدید و نه آینده محقق شده. بسیاری از اتفاقات بیرونی هم دست شما نیست. چرا برای چیزی که کاری ازتون برنمیاد ناراحت بشید؟
اما مهمترین، بهترین و آرامش بخش ترین وسیله یاد خداست. همه چیز ما دست خداست، اگر اجل ما نرسیده باشد در دریای تیغ هم سالم خواهیم ماند و اگر عمرمان به پایان رسیده باشد در قلعه امن هم خواهیم رفت.
هیچ کس نمیتونه به شما گزندی برسونه اگر او نخواد و هیچ چیز نمیتونه جلوی آسیب رو بگیره اگر قسمت تون باشه. و رنج ها هم امتحان هایی است در محدوده توان ما. خداوند بیمار آزار رساندن به مخلوقاتش نیست. مهربان تر از هر مادر و قوی تر از هر پدر است.
کل این دنیا را مخصوص شخص تو آفریده. توکل کن و آرام باش. و به دیگران هم آرامش بده.
- سلمان معمار
چون تلگرام پرید فعلا، یه پرایوتطور موقت تو همین ایتا زدم. حالا البته با ۲۰۰ تا ممبر که پرایوت لازم نیست، ولی خب دلیلشو تو پیام سنجاق همون کانال گفتم. اول لطفا اون پیام سنجاق رو بخونید و اگر شرایطش رو نداشتید اصلا عضو نشید.
در نهایت برای صمیمیتر کنار هم بودن، خوشحال میشم اونور ببینمتون 💙
https://eitaa.com/joinchat/150734348C1a9f956cca