چون تلگرام پرید فعلا، یه پرایوتطور موقت تو همین ایتا زدم. حالا البته با ۲۰۰ تا ممبر که پرایوت لازم نیست، ولی خب دلیلشو تو پیام سنجاق همون کانال گفتم. اول لطفا اون پیام سنجاق رو بخونید و اگر شرایطش رو نداشتید اصلا عضو نشید.
در نهایت برای صمیمیتر کنار هم بودن، خوشحال میشم اونور ببینمتون 💙
https://eitaa.com/joinchat/150734348C1a9f956cca
هدایت شده از «منِفیالحال»
اینم آخرین حرکتی بود که میتونستید بزنید. حالا هم بدونید که بعد از این، ما هیچچیز برای از دست دادن نداریم و تا لحظهای که آخرین قطرهی خون از آخرین نفرمون بر روی زمین چکیده بشه، میجنگیم.
هدایت شده از - 𝒑𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙 ☫ .
رنگ قرمز به نشان انتقام است!
برای عزاداری وقت زیاد است :)
امت انقلابی وقت انتقام است!
حتی اگر فقط یکی از ما میلیونها سرباز شهید سیدعلی خامنهای باقی بمونه، تا آخرین قطره خون پای جمهوری اسلامی مقابل هر معاندی ایستاده.
حالا هیچ راه دیگهای وجود نداره.
یا ظهور امام زمان (عج) رو میبینیم؛
یا تو راهش شهید میشیم.