eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
815 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
حتی با یکی از فلسطین و کردستان عراق هم صحبت کردم احمق‌ها همه‌شون مقصر وضع بد کشورشون‌و جمهوری اسلامی
https://eitaa.com/mjholat/32823 سوریه که هر بلایی سرش بیاد حقشه، هیچ کس یه اشتباه رو دوبار تکرار نمی‌کنه که اینا کردن اما راجع به فلسطین بیشتر به خاطر این که رسانه شون تحت مدیریت اسرائیل هست و خوب اونا فکر می‌کنه موشک‌های که سرشون ریخته میشه به خاطر ماست و ساخت دست ماست در کل دنیای بدی هست فلسطینیه اینطور بود که ما خوبیم و با اسرائیل اوکییم فقط نوار غزه یه بخش کوچیکه که درگیره حماس هم از اولشم چیز خاصی نبود و الانم دیگه وجود نداره فقط مردمی که بدبخت بودن‌و بدبخت‌تر کرد الانم داشت دانشگاه IT می‌خوند و دانشگاشم برخلاف ما حضوری بود🦦
- من فکر میکردم فقط کشورما موادی داره(پهلوی و...) ظاهراً اینا شیشه میکشن🫤طرفو ول کنی کاسه لیس اسراییل و پدر جدشم میشه🚶 واقعا غریبیم واقعا
- کاش میگفتی با این سطح بیان و تفکرش حیفه فلسطین درس بخونه،بره اسراییل به درد اونا بیشتر میخوره🚶 😂😂😂🤝
- سوریه ایه افکارش اینطوریه که داعشم برادر خودش می‌دونه یهو🚶 کسی که میگه سردار سلیمانی ام بده قطعا با داعشم تعارضی نداره
مجهولات
- من فکر میکردم فقط کشورما موادی داره(پهلوی و...) ظاهراً اینا شیشه میکشن🫤طرفو ول کنی کاسه لیس اسرایی
بابا ما نشستیم تو این ایتا فک میکنیم جهان به دور ما میچرخه‌. از این خبرا به جایی نیست. بودن تو‌ راه حق سخته و از این حرفا دیگه... آبی_
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32823 سوریه که هر بلایی سرش بیاد حقشه، هیچ کس یه اشتباه رو دوبار تکرار نمی
https://eitaa.com/mjholat/32823 بیشتر میخورده جاسوسای سایبری اسرائیل باشن تا فلسطینی و...بالاخره اسراییل سابقه طولانی تو ماله کشی کارهاش و چپه تعریف کردن برای مردم دنیا داره نمیشه کاملا گفت الان ماام داریم از اینجور افراد خودشون واقعا بیشعورن
https://eitaa.com/mjholat/32821 یه سوریه ای خوش ذوق هستن از اونایی که خانواده روهم میفروشه تا یه نون بگیره🤦تفکرش بو فساد میده 😔😂 خیلی‌هاشون اینطورن اگر این نبود تو کشورشون نمیشد چنج نظام وقتی ایرانیا رسما گفتن ما دیگه اومدیم بیرون و واگذار کردیم چون مردم خودشون می‌خواستن، ینی همین بوده
https://eitaa.com/mjholat/32832 والا از جهان توقع دارم بیشتر از این داغون باشن ولی از آدمی که فلسطینیه نه،فرض کن بیان بهت تج••اوز کنن بگی چه عالی تقصیر اسرائیل نبوده که یکی دیگه باعثش شده🫤 وقتی تو ایرانشم میگن ما باید با اسرائیل خوب باشیم که دوستمون بداره وقتی علنا بهمون حمله پیش دستانه کرده اونجا نگن؟
مجهولات
بابا ما نشستیم تو این ایتا فک میکنیم جهان به دور ما میچرخه‌. از این خبرا به جایی نیست. بودن تو‌ راه
https://eitaa.com/mjholat/32832 شما هم تو ایتایین هم تو قم اصلا یه وضعی😂 رسما در گلخانه‌ی انقلاب و اسلام زندگی رو ما داریم می‌کنیم
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32837 چی بگم واقعا؟از حقم بگذرم یا یه ناحق به رویاش برسه که یه وقت نکنه از گشنگی بمیرم🚶تفکرش اینه که بیا جیبمو بزن بعد من هیچی نمی‌گم توهم از پولم یچی بزار تو جیبم نمیرم🫤 اسرائیل رویای کشورگشایی‌شو اجرا می‌کنه تا لب مرز ایران ولی با ما کاری نداره😂 دلقک😂
تفکرش شبیه یکی از همکلاسی های دانشگاهه،طرف می‌گفت ما باید دنبال منافع باشیم اینجا عدالت معنا نداره.حالا اینکه چرا فکر می‌کنه منافع ما تو اطاعت از ظلم و این ظالماس برمی گرده به عقل نداشته‌ش دقیقا سال‌ها در رسانه تلاش شده همین مفهوم بره تو ذهن افراد. دهکده جهانی و کدخدا. و اندیشه مقاومت دقیقا مقابل همین وایساده