هدایت شده از ۅاےۅ
نمیدونم خیلی اعصابم خورده
شاید خیلی دارم تند حرف میزنم ولی نمیتونم دیگه تو خودم نگه دارم اینارو
من حالم دیگه داره از این اوضاع بهم میخوره
اینوریا گشت ارشادو راه انداختن دوباره
اونوریا میخوان پهلوی برگرده 🤡
نمیفهمم چرا همه دارن به عقب برمیگردن
فقط و فقط پسرفته همه جا
هیچ کس و هیچ جا نیست که یه چیز جدید برای ارائه داشته باشه، پیشرفت نشون بده، امید به آینده بده
و من یه جوونم که سرشار از انگیزه ی زندگیه ولی تو این وضعیت ناخوشایند گیر افتاده و گند خورده به تمام انگیزه و روحیه و آینده و جوونی و زندگیش
هدایت شده از ۅاےۅ
تلفیق خاورمیانه و گرما و پی ام اس و خانواده ایرانی و خواب آلودگی و مشکلات معده میشه اینی که مشاهده میکنید دوستان
باید برم یه دو نفرو زیر بگیرم تا حالم بهتر شه
هدایت شده از ۅاےۅ
امشب عاشوراست و من چه کاری قراره بکنم؟
آفرین فقط گریه
حتی نمیشه گفت غم امام حسینو دارم میخورم، چون با اون غم نباید گریه کرد باید مرد!
فقط قراره دو تا قطره اشک بریزم و دوباره تن لشمو جمع کنم برگردم زندگی عنیمو ادامه بدم
امام حسینم گیر افتاده بین ما
هدایت شده از ۅاےۅ
لطفا اگه میخواین در مورد این پیامام نظر مخالف بدین، نصیحتم کنین و یا فحشم بدین کلا اظهار نظر نکنین اصلا تمایلی به شنیدنش ندارم